Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,601,592 views

Jusna666

Posts: 1,447

#5161 • • Jusna666 Diablo
Ei niinkään työ vaan työkaverit.. Matalapalkka-alalla kun on tunnetusti vaikea saada "normaali"järkistä ihmistä työpariks.. Puhuispa toi ees suomee ni vois vaikka yrittää jutella jotain. Menee 15h työpäivä rattosasti seinää tuijotellen. *poks*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

IInesAnkka

Posts: 656

#5163 • • IInesAnkka
Kun oli pakko revittää taas niin eilen, että nyt on joka paikka kipeä ja arka *kiroaa kaikki tanssikorokkeet*
Foxmagon

Posts: 1,329

#5164 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
tää pehko *toktok**grr*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Foxmagon

Posts: 1,329

#5166 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

domi, 29.8.2006 12:45:
---
Foxmagon, 29.8.2006 12:35:
tää pehko *toktok**grr*

---

-kuva-

*hihu*



Tapahtuis heti jos saisin liikuttua äidin luokse. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

wiwi

Posts: 1,575

#5167 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Työkaveri, jonka tyyli puhua on sellainen kuin kukaan muu ei tekisi mitään oikein, ja joka katsoo tehtäväkseen valittaa pienimmästäkin asiasta tilaisuuden tullen. Muutenkin keski-ikäiset naiset, joiden mielestä parikymppinen tyttö ei mitenkään voi olla hyvä työntekijä, ja joita selvästi ärsyttää ettei pomo ole samaa mieltä. *toktok*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Optik

Posts: 1,691

#5169 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Kaiken muun lisäksi mun tietokoneesta hajosi 3kk vanha näytönohjain *grr*

Edit: Joo, ja tietenki se liike on menny puoli tuntia sitten kiinni ettei sinne voi soittaa ennen huomista et mitä vittua ton kans tehdään.. *hmph**igor*

Noh, onneksi oli sentään hyllyssä wanha Asuksen Geforce 2 GTS...

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

KoskiLintu

Posts: 254

#5170 • • KoskiLintu Sataman Duunari
Tuleva syksy ja pimeys*eiei**uuh*

--
Ihminen joka ei tee virheitä ei yleensä tee mitään

Totuuden tietämiseen kuuluu myös hairahdusten sietäminen

Avatar
#5171 • • astaroth Guest

KoskiLintu, 29.8.2006 17:43:
Tuleva syksy ja pimeys*eiei**uuh*


sama, olen taipuvainen taipuvainen syksyn aiheuttamaan apaattisuuteen - siitäkin huolimatta että olen osittain toivonut sen alkamista, koska tämä kesä oli suoraan sanottuna paskin ja hukkaanheitetyin ikinä. intin takia ei ollut lomaa muiden ollessa palkallisesti vapaalla ja itse joutui painamaan duunissa joka päivä ja viikonloppu ja pitkiä päiviä toisensa perään

nyt kun koulua käyvät duunarit palaavat koulunpenkille, niin itse pääsee ehkä jopa tekemään aamuvuoroja ja saisin ehkäpä vapaan viikonlopunkin sillointällöin. mutta ai että on ihanaa, kun menet töihin; on pimeä, kylmä ja paskaloskaa tunkee taivaalta niskaan. ja kun pääset duunista, niin on pimeä, kylmä ja paskaloskaa tunkee taivaalta niskaan
Forcer

Posts: 162

#5172 • • Forcer Separi
Se kun koittaa avata semmosta valmiiks "kahtia-olevaa" tummaa reissuleipää ja sit se ei ookkaan leikattu kunnolla ja toiselle puolelle jää kauheesti sitä sisältöö ja toiseen tulee reikä, tai sit ne menee kokonaan riekaileiks, kiva siinä sitten voidella......*grr*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#5173 • • WiljamiDzay Nyypiö
Dvd-levyjen (ja muittenkin levyjen) suojamuovit...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

mardis

Posts: 334

#5174 • • mardis Humppa-Hannele
Mun työhuoneen yläpuolella työmiehet
on porailleet jo monta päivää ja mä en voi kuunnella
musiikkia kunnolla. *senkin*

--
~Dancers have happy feet~

mardis

Posts: 334

#5175 • • mardis Humppa-Hannele

astaroth, 29.8.2006 17:50:
---


---

mutta ai että on ihanaa, kun menet töihin; on pimeä, kylmä ja paskaloskaa tunkee taivaalta niskaan. ja kun pääset duunista, niin on pimeä, kylmä ja paskaloskaa tunkee taivaalta niskaan



Mun ei tarviikaan kokea tuota ihanuutta kuin vasta 1,5 vuoden päästä! *nauru*
Ihanan pitkä loma Suomen talvesta.

--
~Dancers have happy feet~

UnityF

Posts: 15,721

#5176 • • UnityF joo just se
neuvola ämmä *dissaa*
vois painuu sinne minne pippuri kasvaa *dissaa*
Sssan*

Posts: 651

#5177 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Olin äsken kotona käymässä..... KUn olin lähdössä huomasin et Mamman koira oli järsiny mun ihanat käsikorut tuntemattomattoman näköisiksi ja samalla meinas mennä mun ihkauus puhelin..PRKLE! *grr*oon vielkin ihan suutuksissa (koska olen asuste-addikti, cant live without them...) *senkin*



Onneks sentään sain puhelimen pelastettua!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Avatar
#5178 • • Edited Annakins Guest
VITUN SAATANAN AVUTON PORUKKA TÄÄLLÄ DUUNISSA!!!!!