Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,496 views

mariq

Posts: 2,154

#9701 • • mariq
Eilinen "venyttely"-tunti *igor*

Oon jo monta viikkoo käyny tiistaisin venyttelemässä ja sen tunnin jälkeen on aina tosi hyvä, levännyt, ryhdikäs ja liikkuva olo. Eilen meillä oli kuitenkin tuuraaja pitämässä tuntia ja siellä tehtiin yhteensä noin kolme oikeeta venytystä, ja koko tunti oli oikeestaan vaan jotain ihme huitomista. Alko vaan päätä särkeä ja ärsyttää. Tunti, jonka olin ajatellu käyttää omaa hyvinvointiani edistämään, meni totaalisesti hukkaan ja päinvastaiseen tarkoitukseen.

Ärsytystä tietysti vielä lisäs se, että oli odottanu ihania syviä venytyksiä ja rentoutumista enkä saanu ollenkaa sitä mitä olin tilannu. Ja nyt mun särkee hartioita ja niskaan ja tietysti myös päätä. Jos oisin arvannu että koko tunti ois niin turha, oisin lähteny kesken pois, mutta kun se tyyppi sanoi että tehdään semmoinen kokonaisvaltainen venytys. Ja V***t *dissaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#9702 • • Edited Annakins Guest
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHHHHHHHHH!



ja joo, eniten ärsyttää, ettei mulla tunnu enää olevan muuta sanottavaa täällä kuin olla ärsyyntynyt töistä.

onneksi, onneksi se on tää yks asia ja kun se on ohi voidaan palata normaalitilaan.
Freja

Posts: 8,775

#9703 • • Freja Sihteeri
Se, että mun puhelin soi puoli kuusi aamulla ja siellä soittaa joku niin vitun idiootti ihminen, jolla meni hetken hyvin mut näköjään taas "vähä" päässy repsahtaan elämä ja jumalauta oikeesti, helevetti asiat ei oo muuttunu mihkään.
Ärsytti nii paljo et sanoin kaikki mitä mieleen tuli, ja helpotti iha hemmetisti.

Mut eniten ärsyttää se, et tyyppi soittaa tossa mielentilassa, ei oo mitään uutta asiaa ja sitten mä en vois olla yhtään loukkaantunu tai raivoissani tai pahalla mielellä ja ARGH, hitto perkele jättäis jo mut rauhaan jos ei oo mitään järkevää sanottavaa.

Grr.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9704 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hirvee liikuntavaje... pakko kai kohta lähtee tonne vesisateeseen juoksemaan, kun ei oo salikaan auki *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

devisss

Posts: 345

#9705 • • devisss superhero.


Pakko kommentoida tuota vaivautumista. Olen 4 päiväisellä työvkolla 120 prosenttia. Ja "vapaalla" kotonakin jonkin verran teen töitä. Huuli kyllä..mutta ehkä joskus kannattaa vähän miettiä miten asiat sanoo..


Sun työkaverit ei lakkaa hämmästyttämästä. Eikä toki sun asiakkaatkaan. *lmao*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Rubicon

Posts: 550

#9706 • • Rubicon
Ihan kaikki mahdollinen.
Voi jumalauta!

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

lostgone

Posts: 2,493

#9707 • • lostgone
Nyt muistan miksi en käy koulun virallisissa opiskelijabileissä.*hmph*
Kukaan muukaan ei käy niissä. *dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#9708 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
tunteet

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

HayD

Posts: 179

#9709 • • HayD pikku-h
ettei näköjään ikinä sais olla onnellinen.
Kit^

Posts: 798

#9710 • • Kit^ ihme höpöttäjä
broidi. näköjää sen mielestä kaikki mitä mä teen on väärin ja kaikki mitä se tekee on oikein.. uskomatonta..! *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Ober

Posts: 587

#9711 • • Ober Dog shit taco
Mun vitun känniääliöily... ku ei vaan opi ni ei opi
Freja

Posts: 8,775

#9712 • • Freja Sihteeri
Kännykkä vetelee viimeisiään. Yöllä kun laitoin läpän siitä kiinni, näppäimet jäivät silti palamaan. Ny ku heräsin, näppäinvalot paloi vieläkin, mut näytössä ei niin minkäänlaista valoa. Tovin latailemalla sain sitten näytönkin taas näkyväksi.

Pitää kai si tänää lähtee ostaa se uus puhelin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

dncr

Posts: 249

#9713 • • dncr aika notkee
Ostetaan kuus tuntia motivaatiota tenttiin lukemiseen. *igor*

--
The love we give away is the only love we keep.

jusqu

Posts: 762

#9714 • • jusqu pilipalipilotti

dncr, 9.12.2007 14:07:
Ostetaan kuus tuntia motivaatiota tenttiin lukemiseen. *igor*



No hei vaihdetaan! Tuu sä kaheksaks tunniks töihin mun puolesta. Nyt ei työnteko nappais yhtään, haluisin olla taas opiskelija *poks*

--
*pupu**piis*

Nelli

Posts: 127

#9715 • • Nelli

dncr, 9.12.2007 14:07:
Ostetaan kuus tuntia motivaatiota tenttiin lukemiseen. *igor*



Mä tarvisin kokonaisen viikon motivaatiota. Pahalta näyttää ainakin tähän mennessä.. *hmph*
Avatar
#9716 • • Annakins Guest
Tajusin juuri, että seuraavan kerran on vapaata 22.12. koska ens viikonloppu menee kokonaan töissä. Lisäks pitäs jotenkin modifioida iltapukua soveliaammaksi, jotta voin osallistua juhlatilaisuuteen Ramallah'ssa.
Santutar

Posts: 405

#9717 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Ihmisten omahyväisyys!! Menny tämä päivä pyyhkies muiden perseitä... loppuu järki*dissaa**toktok*
Avatar
#9718 • • Nariko Guest
lähinnä kaikki, kukaan kanssa ihmisistä ei ole osannut toimia oikein näin maanantaina.. vai onko se rikka omassa silmässä*igor**blush*
Tya

Posts: 59

#9719 • • Tya
Töissä niin hitonmoinen kiire *grr*
KooKie

Posts: 4,338

#9720 • • KooKie aka. Petress Pan

Annakins, 10.12.2007 10:46:
Tajusin juuri, että seuraavan kerran on vapaata 22.12. koska ens viikonloppu menee kokonaan töissä.



No sithän sä irtoot Pendulumin keikalle puristelee mun rintoja - johan piristää!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!