Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,879 views

Avatar
#9661 • • Annakins Guest

Super-Kerttu, 29.11.2007 14:21:
---
josbe, 29.11.2007 13:23:


Leikkaa tucca? *iloinen*

---


Mullon liian iso pää moiseen (siis oikeesti!) Ja liian ohut ja pliisu tukka, et sitä sais lyhyenä mitenkään järkevästi!



Onks sul koskaan ollu lyhkäsempi tukka? Mä nimittäin huomasin, et omani on huomattavasti tuuheampi ja eläväisempi lyhyempänä kuin pitkänä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#9662 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Annakins, 29.11.2007 14:23:



Onks sul koskaan ollu lyhkäsempi tukka? Mä nimittäin huomasin, et omani on huomattavasti tuuheampi ja eläväisempi lyhyempänä kuin pitkänä.



On ollut..suurinpiirtein saman pituinen, kuin sulla sun kuvassa..Mut mun tukka on NIIN piikkisuora ja liukas, et joka aamu sain kihartaa sitä vähintään 45 min ja silti se oli illalla ihan suora ja liistrautunut päätä myöten..*sydän* *igor* Eli, jos mulla olis lyhyt tykka, niin sen pitäis olla siili..*nauru* Ei kiitos!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#9663 • • Annakins Guest

Super-Kerttu, 29.11.2007 14:42:
---
Annakins, 29.11.2007 14:23:



Onks sul koskaan ollu lyhkäsempi tukka? Mä nimittäin huomasin, et omani on huomattavasti tuuheampi ja eläväisempi lyhyempänä kuin pitkänä.

---


On ollut..suurinpiirtein saman pituinen, kuin sulla sun kuvassa..Mut mun tukka on NIIN piikkisuora ja liukas, et joka aamu sain kihartaa sitä vähintään 45 min ja silti se oli illalla ihan suora ja liistrautunut päätä myöten..*sydän* *igor* Eli, jos mulla olis lyhyt tykka, niin sen pitäis olla siili..*nauru* Ei kiitos!



aah, ok :) mulla taas ei todellakaan ole suora (ja silti kaikki kampaajat aina yrittää saada sen suoraksi...)
josbe

Posts: 1,982

#9664 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Annakins, 29.11.2007 14:23:
---
Super-Kerttu, 29.11.2007 14:21:
---
josbe, 29.11.2007 13:23:


Leikkaa tucca? *iloinen*

---


Mullon liian iso pää moiseen (siis oikeesti!) Ja liian ohut ja pliisu tukka, et sitä sais lyhyenä mitenkään järkevästi!

---


Onks sul koskaan ollu lyhkäsempi tukka? Mä nimittäin huomasin, et omani on huomattavasti tuuheampi ja eläväisempi lyhyempänä kuin pitkänä.


Todellakin! Ja kampaajaystäväni sanoo aina, että kaikilla ohuttuccaisilla pitäisi nimenomaan olla lyhyt eikä pitkä tucca. :)

Hyvä muotoilu, niin awot!
crissy

Posts: 1,958

#9665 • • crissy
ärsyttää ku pääsisin parin viikon päästä elämäni ensimmäisiin firman pikkujouluihin niin voiko olla ankeempaa pikkujouluu..

MEnnään kattoo sibbtalolle joku vitun revyyyyy ja syödään jotain pientä (ruuat btw joutu maksaan ite) ja se oliki sit siinä!!

siis wau!
Freja

Posts: 8,775

#9666 • • Freja Sihteeri
Olin ostanut puuroa töihin jo alkuviikosta, kun eilen oli viimeinen pussi menossa edellisestä paketista. Enköhän si tietty unohtanu sen kotiin, joten mulla oli nyt sit vaan omena ja pieni jugurttipurkki aamupalaks, ja lounas vasta 2 tunnin päästä.. On vähä nälkä *poks*

Yritän juoda teetä koko ajan, et pysyis ees jotenkin nälkä kurissa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MaSari

Posts: 1,986

#9667 • • MaSari space jammer
Voihan vittu et voikin vituttaa. Olen tavallaan jo vastaanottanut yhen duunin ja koko ajan soitellaan toisista paikoista. Nyt tarjottiin perhetyöntekijä-haastatteluaikaa. Että vituttaa vähän kun se on mun ultimate dream. pojfepogdsosskm *toktok**dissaa**poks**eiei*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9668 • • Hitchhiker
1.
Jos seisot siinä kaupan jonossa, niin miksi et ole aikaisemmin hakenut sitä mäyräkoiraasi sieltä olut-osastolta ja annat muiden seistä jonossa odottamassa sinua. Ja ihmettelen minkä takia sinulle edes myydään, koska olet saatanan turvat jo alkuunsakin.

2.
Jos sinä heität lasisen pullon rappukäytävän oven eteen, niin miksi helvetissä et siivoa sitä pois vaan jätät se lojumaan siihen ja annat muiden siivota jälkesi pois (kiva döfis rappukäytävässä+lasinsiruja).
alphamagic

Posts: 3,628

#9669 • • alphamagic
Minä suhteessa muihin ja muut suhteessa minuun.
Pässi!!

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

AnssiV

Posts: 1,798

#9670 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Se että liput Tieston keikalle on myyty jo loppuun ja minen kerenny. Noh, onpahan tuo toisaalta jo kaksi kertaa nähty ja ekalta kerralta lipussa nimmari joten ei kai tuo nyt maailmaa kaada. *joo*
Avatar
#9671 • • Edited Taika Guest
se että viime viikolla oli vain sunnuntai vapaa ja tästä maanantai aamusta tuli taas niitä aamuja (toivon mukaan ei päiviä) kun tekisi mieli työntää jokaisen vastaantulijan suuhun sukka ja vetää alepan muovipussi päähän. *igor* ihanaa, että juuri tänään on 12h töitä.

huoh, onneksi enää kolme viikkoa joululomaan..
sapeli

Posts: 11,768

#9672 • • sapeli jokukukamikä?

MaSari, 30.11.2007 14:16:
Voihan vittu et voikin vituttaa. Olen tavallaan jo vastaanottanut yhen duunin ja koko ajan soitellaan toisista paikoista. Nyt tarjottiin perhetyöntekijä-haastatteluaikaa. Että vituttaa vähän kun se on mun ultimate dream. pojfepogdsosskm *toktok**dissaa**poks**eiei*



Kun on unelmatyöstä kyse niin älä missaa sitä mahdollisuutta - se "kohteliaisuus" uutta työnantajaa kohtaan voi kostautua loppuelämän pituisella katumisella... Business is business, kyllä ne jonkin toisen siihen työhön löytää jos sä saat paremman paikan. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#9673 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 30.11.2007 10:15:
ärsyttää ku pääsisin parin viikon päästä elämäni ensimmäisiin firman pikkujouluihin niin voiko olla ankeempaa pikkujouluu..

MEnnään kattoo sibbtalolle joku vitun revyyyyy ja syödään jotain pientä (ruuat btw joutu maksaan ite) ja se oliki sit siinä!!

siis wau!



tuleeks tonne sibbetalolle kaikist henkkamaukoist vai vaa teiltä ja meettekö vaa omal porukal syömää vai miten? ja kai siitä ny voi johkuu lähtee porukalla??

--
pinkki on pop!!!

Rubicon

Posts: 550

#9674 • • Rubicon
Mun känniratkasut.
Mä luulen että lauantain ratkaisulla onnistuin loukkaamaan jonkun verran yhtä ihmistä,
josta mä pidän todella paljon,enkä sitä missään tapauksessa tarkoittanut.
Tosin mä myös kuulin samaisena iltana myös pelaavani kyseistä tyyppiä ja samaan hengenvetoon muutamia suht ikäviä faktoja tästä ihmisestä.
Mä en oikeen tiedä mitä ajatella....
paitsi et mua ärsyttää kun dokaaminen vie mun aivot!*grr*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

alphamagic

Posts: 3,628

#9675 • • alphamagic
Maanantai ihmiset sää saamattomuus epäselvyys tylsyys ja minä.
Meen nukkuu moro.
Herättäkää kun kaikki on taas jees...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

hallucinogen

Posts: 8,190

#9676 • • hallucinogen Edain
Joku konsultin mulkku oli tänään tietämässä miten asiat pitäs hoitaa. Sälli ei varmaan oo päivääkään tehny näit hommia :D.

--
pikku-*possu*

Valentina

Posts: 110

#9677 • • Valentina
Tradeka!

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

maikkiainen

Posts: 258

#9678 • • maikkiainen Virallisesti Tampio
Tällä hetkellä ärsyttää mun työvuorolista.

--
Sori kulta, muutin...

crissy

Posts: 1,958

#9679 • • crissy

Miinapiina, 3.12.2007 10:40:
---
crissy, 30.11.2007 10:15:
ärsyttää ku pääsisin parin viikon päästä elämäni ensimmäisiin firman pikkujouluihin niin voiko olla ankeempaa pikkujouluu..

MEnnään kattoo sibbtalolle joku vitun revyyyyy ja syödään jotain pientä (ruuat btw joutu maksaan ite) ja se oliki sit siinä!!

siis wau!

---


tuleeks tonne sibbetalolle kaikist henkkamaukoist vai vaa teiltä ja meettekö vaa omal porukal syömää vai miten? ja kai siitä ny voi johkuu lähtee porukalla??



no maksimissaan me ja sykkeen porukka.. sibbetalol on meille varattuna kanaleipä per naama.. ja seki makso 14e.. no mitään ei oo sovittuna et mennää yhes johonki et kaikki menee minne menee.. osa himaan ja osa jonnekki muualle..

sit mun pitää aamuks töihin..

ja sit mennää jouluruualle santtikseen 16pvä.. Firma "tarjoo" eli jokaiselle on varattuna noin 15e ja yli menevät maksetaan ite... santtiksen hintatason tietäen saa olla taas kukkaronnyörejä löysäämäs.. ellei sit ota jotain salaattia tai muuta mut jos jotain piffiä meinaa syyä nii saa olla ite maksaas.

Eiks se periaatteessa mene niin et jos firman kanssa jonnekki mennään tai firma on jotain järkänny niin eiks periaatteessa kulut pitäs mennä sitten firman piikkiin eikä omasta pussista?


ymmärrän toki sen et jos pikujouluista lähetään jatkoille et juomat sit maksaa ite jne...


no ehkä sekin ihmetyttää et en oo kenenkään kuullu koskaan maksavan pikkujouluissa työpaikan kanssa omia ruokia tms...

kyse ei nyt kuitenkaa ole mistää järjettömän isoista summista, mutta pakko se on vaa kummastella ja en oo töis ainoo...

Tulosta pitäs repii selkänahasta mut sitten ku olis jotain kivaa tiedos takaspäin nii siitki joutuu ite maksamaan.. Ja enkä usko et tolla firmalla se o rahasta kiinni..


*valivalivalivali* *pepsodent*
Displacer

Posts: 1,828

#9680 • • Displacer

crissy, 4.12.2007 11:15:
---



No kyllä mua ainakin hämmästyttää että pitää pikkujouluissa itse maksaa safkat (ja juomat). Aika köyhää sanoisinko.