Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,617 views

MissKoo

Posts: 1,289

#9641 • • MissKoo
Mun uusi langaton hiiri. On niin hieno, että on täysi paska. Kursori seilaa koko ajan minne sattuu, uudistelee yhteyttä koko ajan ja on suoraan sanoen äärimmäisen vittumainen. Huoh.
miGGi

Posts: 236

#9642 • • miGGi ...same shit, different asshole...
kaikki*eiei*!

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Heli

Posts: 1,489

#9643 • • Heli vai kuka se oli
pesukone rikki, pesutupa maksaa ja rahat loppu kesken pyykkivuoren perkauksen.

--
ei se väärin ole.

Necku

Posts: 121

#9645 • • Necku lauma
Idiootit!
*igor*
sapeli

Posts: 11,768

#9646 • • sapeli jokukukamikä?

MissKoo, 28.11.2007 20:34:
Mun uusi langaton hiiri. On niin hieno, että on täysi paska. Kursori seilaa koko ajan minne sattuu, uudistelee yhteyttä koko ajan ja on suoraan sanoen äärimmäisen vittumainen. Huoh.



Joo, noi on aika persiasta *justjoo* Mun lemppari on yhä melkeinpä normaali langallinen pallohiiri, kakkosena tulee langallinen optinen hiiri (vähän turhan kevyt mutta pallohiiren sisäpyörät sotkeentuu välillä), ja kaukana kolmosena langattomat... Ne on mun kokemuksen mukaan turhan painavia, kömpelöitä ja epäluotettavia.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MissKoo

Posts: 1,289

#9647 • • MissKoo

sapeli, 29.11.2007 08:26:
---
MissKoo, 28.11.2007 20:34:
Mun uusi langaton hiiri. On niin hieno, että on täysi paska. Kursori seilaa koko ajan minne sattuu, uudistelee yhteyttä koko ajan ja on suoraan sanoen äärimmäisen vittumainen. Huoh.

---


Joo, noi on aika persiasta *justjoo* Mun lemppari on yhä melkeinpä normaali langallinen pallohiiri, kakkosena tulee langallinen optinen hiiri (vähän turhan kevyt mutta pallohiiren sisäpyörät sotkeentuu välillä), ja kaukana kolmosena langattomat... Ne on mun kokemuksen mukaan turhan painavia, kömpelöitä ja epäluotettavia.



Epäluotettava ennenkaikkea! Vähänkun kännykät, mitä hienompi, sitä varmemmin sekoilee.

Oi pallohiiri, otan sinut takaisin *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#9648 • • Freja Sihteeri
Kun kaikille ei mee järkeen, et jos sanotaan et ruokisaikoina ei pidetä muita taukoja, ni niitä muita taukoja ei pidetä!

En si tie kuinka iso tarve tupakoitsijoilla on ajatella vain itseään ja sitä tupakan imemistä, mut vois ehkä miettiä sillon tällöin myös työkavereitaan ja asiakkaita.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#9649 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 29.11.2007 11:32:
Kun kaikille ei mee järkeen, et jos sanotaan et ruokisaikoina ei pidetä muita taukoja, ni niitä muita taukoja ei pidetä!

En si tie kuinka iso tarve tupakoitsijoilla on ajatella vain itseään ja sitä tupakan imemistä, mut vois ehkä miettiä sillon tällöin myös työkavereitaan ja asiakkaita.



Toi on kyl muutenkin aika huimaa kuinka paljon tupakoitsijat saa "ylimääräistä vapaa-aikaa" tupakkataukojen muodossa verrattuina muihin... Mullakaan ei esimerkiksi oo mitään mielekästä tekosyytä pitää taukoja joten tässähän mä istun puhelimeen vastaillen, sillä välin kun tupakoivat työkaverit on röökillä ja palkka juoksee.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

devisss

Posts: 345

#9650 • • devisss superhero.

sapeli, 29.11.2007 11:45:
Toi on kyl muutenkin aika huimaa kuinka paljon tupakoitsijat saa "ylimääräistä vapaa-aikaa" tupakkataukojen muodossa verrattuina muihin...


Yhdessä opiskeluaikaisessa duunissa vuosia sitten ko. asia oli tapetilla, ja siellä tupakoitsijoiden vastaus muille oli "no eihän teitäkään oo kukaan kieltäny taukoja pitämästä, sen ku menette keittiöön istumaan ja juomaan kahvia siksi aikaa kun muut on tupakalla". Havahtuivat vasta, kun esimies sanoi, että jos kolmasosa työntekijöistä on jatkuvasti tupakalla ja loput kaksi kolmasosaa taukoilevat "muuten vaan" koska haluavat saman taukomäärän kuin tupakoitsijat, niin kukaan ei oo vastaamassa puhelimeen... Vuoron vahvuus kun oli laskettu niin, että jokaisella on 30 min ruokis ja kaksi 10 min taukoa, ja kun ne pidetää liukuvina, kaikkina aikoina on tietty määrä ihmisiä puhelimessa.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

UnityF

Posts: 15,721

#9651 • • UnityF joo just se
Paska digikamera joka lataa aina niin pitkää yhden kuvan jälkee et Kia kerkii tehhä 10000 muuta asiaa jo siinä välissä. *grr*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#9652 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mulla on 2 päivää vanhat rakennekynnet..Ja tänään olen koko päivän arkistoinut duunissa.. Ja nyt on vittu vasemman käden peukalon kynsi katki! *nyyh* *igor*

On tää välillä vaikeeta tää naisen elämä! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

josbe

Posts: 1,982

#9653 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Super-Kerttu, 28.11.2007 13:49:
PAKKANEN, jonka takia hiukset on ihan pirun sähköiset seuraavat 5 kk!!! *poks* Hiuksia ei saa mitenkään, ne vaan lentää ja tarrautuu naamaan..*grr* Mikään ei auta eikä tehoa.. Näytän mörrimöykyltä! *tirsk*


Leikkaa tucca? *iloinen*
sapeli

Posts: 11,768

#9654 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF, 29.11.2007 11:54:
Paska digikamera joka lataa aina niin pitkää yhden kuvan jälkee et Kia kerkii tehhä 10000 muuta asiaa jo siinä välissä. *grr*



Siinä saattaa pystyä laittamaan kuvaresoluution pienemmäks, se voi nopeuttaa - samoin joissain kameroissa salaman käyttö hidastaa kun salama latautuu kuvien välillä (meiän kamera taas on hitaimmillaan kun hämärässä koittaa ottaa kuvaa ilman salamaa).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amma

Posts: 2,383

#9655 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Elämän epäjärjestys. Väärä unirytmi. Liikaa mielenkiintoisia tapahtumia yhtä aikaa, eikä tiedä mihin menis. Kele. *igor*

--
*etsiskel*

hanabi

Posts: 81

#9656 • • hanabi
rahan ja töiden puute.

tiëstokin taitaa jäädä näkemättä tällä kertaa kun ei olis nyt oikein varaa lähteä...*nyyh*
sapeli

Posts: 11,768

#9658 • • sapeli jokukukamikä?
*nuotti* Nyt palaa käää-miiiit *nuotti* Taas meidän osasto (eli minä) saa huudot kun toinen osasto ei osaa / pysty tekemään työtään... *justjoo* No, samassa veneessä ollaan, koitetaan järjestellä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#9659 • • Annakins Guest

sapeli, 29.11.2007 14:02:
*nuotti* Nyt palaa käää-miiiit *nuotti* Taas meidän osasto (eli minä) saa huudot kun toinen osasto ei osaa / pysty tekemään työtään... *justjoo* No, samassa veneessä ollaan, koitetaan järjestellä.



Mua taasen ärsyttää, et muut tekee lupauksia ja niistä aiheutuvat työt teen tietysti minä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#9660 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

josbe, 29.11.2007 13:23:


Leikkaa tucca? *iloinen*



Mullon liian iso pää moiseen (siis oikeesti!) Ja liian ohut ja pliisu tukka, et sitä sais lyhyenä mitenkään järkevästi!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..