Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,085 views

Avatar
#9621 • • Annakins Guest
Jumaleissön mua ärsyttää tän lafkan henkilöstöhallinto taas vaihteeks. Henkilöstöä pitää vähentää ja blaablaablaa ja silti erään, täysin kyvyttämön ihmisen sopimuksia jatketaan ilman selkeää työnkuvaa. Täällä se on mut mitä se tekee on täys mysteeri.
Amma

Posts: 2,383

#9622 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Annakins, 27.11.2007 13:31:
Jumaleissön mua ärsyttää tän lafkan henkilöstöhallinto taas vaihteeks....


Miksi sä olet siellä töissä? Onko siellä jotain ylitsepääsemättömän "siistiä", tärkeetä tms. minkä takia olet siellä, vaikka lähestulkoon joka pvä ärsyttää ja vituttaa?
(Pitäskö sun vaihtaa työpaikkaa?)

--
*etsiskel*

Avatar
#9623 • • Annakins Guest

Amma, 27.11.2007 13:35:
---
Annakins, 27.11.2007 13:31:
Jumaleissön mua ärsyttää tän lafkan henkilöstöhallinto taas vaihteeks....

---

Miksi sä olet siellä töissä? Onko siellä jotain ylitsepääsemättömän "siistiä", tärkeetä tms. minkä takia olet siellä, vaikka lähestulkoon joka pvä ärsyttää ja vituttaa?
(Pitäskö sun vaihtaa työpaikkaa?)



Itse asiassa duuni on kivaa ja haastavaa vaikka se ei mun klubbaripostauksista todellakaan tule esiin. Ongelma on siinä, että tässä lafkassa on käsittämättömän älytöntä henkilöstöhallintoa ja sairas määrä byrokratiaa, joiden seurauksena on pakko vaan välillä päästää höyryjä ulos (joste te, armon klubbarin lukijat, joudutte sitten valitettavasti kärsimään).
$

Posts: 1,802

#9624 • • $ Destination weekend!
Neuvostoaikaiset elementtitalot!

Ne on:

a) RUMIA
b) kylmiä
c) haisevia (tai sit mun naapurilla on kanoja)
d) äänieristyksettömiä

Jumaleisshön, mä muutan kyl varmasti joulun jälkeen Raekojalle!

Kunhan krooni devalvoidaan tai laitetaan kellumaan voinkin sitten ostaa kämpän opintotuilla :) Ja kalterit ikkunaan sekä yksityisen vartiointiyrityksen :/
Avatar
#9625 • • Taika Guest
tämän päivän olisi voinut jättää väliin*igor*
myöhästyin vielä apteekistakin sen kymmenen minuuttia kun olin farmaseuttien lakon unohtanut ja kuvittelin 24h apteekkien olevan auki kahdeksan jälkeenkin. kipulääkkeet selkään jäi saamatta, täytyykin varmaan nukkua ensi yö seisaallaan koska silloin ei satu ehkä niin paljon kuin makuuasennossa*dissaa*
Avatar
#9626 • • tanja Guest

$, 27.11.2007 20:52:
Neuvostoaikaiset elementtitalot!

Ne on:

a) RUMIA
b) kylmiä
c) haisevia (tai sit mun naapurilla on kanoja)
d) äänieristyksettömiä

Jumaleisshön, mä muutan kyl varmasti joulun jälkeen Raekojalle!

Kunhan krooni devalvoidaan tai laitetaan kellumaan voinkin sitten ostaa kämpän opintotuilla :) Ja kalterit ikkunaan sekä yksityisen vartiointiyrityksen :/



Et voi yleistää, monet talot on ulkopuolelta rumia, mutta asunnot ovat taas aivan eri luokkaa. Mä rakastan Tarton rumia elementtitaloja, koska kaikessa rumuudessaan niissä on sitä jotain! :D
Optik

Posts: 1,691

#9627 • • Optik Piikkisika/Outopallo

juuco, 27.11.2007 10:57:
Grr! Per"#&"%#2en iPod *grr*

Kamalat vierotusoireet, kun ei voi kuunnella musiikkia :( Vois suutuspäissään heittää tuon romun seinään ja ostaa uuden, tilavamman soittimen. Mutta silti.. Voi prklee!



Sandisk Sansa e280 (8 Gt) + MicroSD/MicroSDHD-korttilaajennus (2-4 Gigaa) + Rockbox firmwarelaajennus = Bliss *hihu*

ja kaiken lisäksi rutkasti iPodia halvempi..

iDon't! *hih**sydän*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

sapeli

Posts: 11,768

#9628 • • sapeli jokukukamikä?
Töissä meidän osastolla vaan työvoima vähenee ja työt lisääntyy *igor* Tässä ei voi enää tehdä työtään hyvin kun ei ole siihen resursseja *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#9629 • • Freja Sihteeri
KUN JOKU EI TAJUU LASKEA ÄÄNTÄÄN ALAS KUN PITÄÄ VITTU HUUTAA ETTÄ KUKAAN MUU EI KUULE OMIA ASIAKKAITAAN SAATANA VITTU!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#9630 • • mariq

**JenKKis**, 23.11.2007 10:20:
Kissa joka on taas ihan helvetillisissä liekeissä.. juoksee ympäri kämppää, kiipeilee seinille,metelöi ja kolistelee, maukuu ja karjuu. Ihan vaan aikansa kuluks.
Mutta koska se on kuuro, annettakoon anteeks... eihän se voi itse tietää kuinka raivostuttava on. *igor*


*nauru* Toinen mun kissoista tekee kans tollasta aika usein. Mut mua lähinnä naurattaa ku toinen maukuu ja mouruu ja nelistää ympäriinsä ihan vauhkona. Se ärsyttää vaan sillon kun yrittäis nukkua..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

daffy

Posts: 737

#9631 • • daffy duck and cover

juuco, 27.11.2007 10:57:
Grr! Per"#&"%#2en iPod *grr*

Se jumittujääty heti ensitöikseen aamulla, joten koitin resetata sen. Onnistuinkin, mutta sen jälkeen se jumittujääty heti uudestaan. Nyt se jämähtää aina siihen, kun Applen logo pamahtaa ruutuun uudelleenkäynnistämisen aikana.

Kamalat vierotusoireet, kun ei voi kuunnella musiikkia :( Vois suutuspäissään heittää tuon romun seinään ja ostaa uuden, tilavamman soittimen. Mutta silti.. Voi prklee!


Kokeiles palauttaa tehdasasetukset iTunesin kautta, jos noi resetoinnit ei auta?

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

jusqu

Posts: 762

#9632 • • jusqu pilipalipilotti

daffy, 28.11.2007 12:58:
---
juuco, 27.11.2007 10:57:
Grr! Per"#&"%#2en iPod *grr*

Se jumittujääty heti ensitöikseen aamulla, joten koitin resetata sen. Onnistuinkin, mutta sen jälkeen se jumittujääty heti uudestaan. Nyt se jämähtää aina siihen, kun Applen logo pamahtaa ruutuun uudelleenkäynnistämisen aikana.

Kamalat vierotusoireet, kun ei voi kuunnella musiikkia :( Vois suutuspäissään heittää tuon romun seinään ja ostaa uuden, tilavamman soittimen. Mutta silti.. Voi prklee!

---

Kokeiles palauttaa tehdasasetukset iTunesin kautta, jos noi resetoinnit ei auta?



Ei toimi. Se on ilmeisesti niin jumissa että iTunes ei tunnista sitä. Tai siis iTunesin mukaan koneessa ei edes ole mitään soitinta kiinni. Se taas meinaa sitä, etei iTunesiin ilmesty sitä iPod-kuvaketta jonka kautta pääsisin ne tehdasasetukset palauttamaan.

Aamulla siitä oli akku simahtanut ja se oli sammuttanut itse itsensä, joten koitin ladata sitä vähän ja käynnistää uudestaan. Ei tuntunut toimivan :/ Pitää illemmalla koittaa värkkäillä se kuntoon. Edes siksi aikaa, että saan ostettua uuden :) (Kyseessä on vanha iPod Mini, 4Gigaa tilaa. Johan tässä pitää isompi hommata:)

--
*pupu**piis*

daffy

Posts: 737

#9634 • • daffy duck and cover

juuco, 28.11.2007 13:05:

Ei toimi. Se on ilmeisesti niin jumissa että iTunes ei tunnista sitä. Tai siis iTunesin mukaan koneessa ei edes ole mitään soitinta kiinni. Se taas meinaa sitä, etei iTunesiin ilmesty sitä iPod-kuvaketta jonka kautta pääsisin ne tehdasasetukset palauttamaan.

Aamulla siitä oli akku simahtanut ja se oli sammuttanut itse itsensä, joten koitin ladata sitä vähän ja käynnistää uudestaan. Ei tuntunut toimivan :/ Pitää illemmalla koittaa värkkäillä se kuntoon. Edes siksi aikaa, että saan ostettua uuden :) (Kyseessä on vanha iPod Mini, 4Gigaa tilaa. Johan tässä pitää isompi hommata:)


Heh =) Kannattaa antaa sen akun latautua rauhassa vaikka yön yli ja kokeilla uudestaan resetointia, jos siitä on akku ihan finaalissa niin se ei välttämättä toimi. Ja resetointiohjeet sulla varmasti hallussa jo!

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

jusqu

Posts: 762

#9635 • • jusqu pilipalipilotti

daffy, 28.11.2007 13:12:
Heh =) Kannattaa antaa sen akun latautua rauhassa vaikka yön yli ja kokeilla uudestaan resetointia, jos siitä on akku ihan finaalissa niin se ei välttämättä toimi. Ja resetointiohjeet sulla varmasti hallussa jo!



Juu, onhan nuo. Se meni siis solmuun eilen aamulla ladattuani sitä yön yli. Akku oli siis täynnä. Koitin normaaliin tapaan resetoida sen, mutta se paska jumahtaa heti uudestaan Applen logon paukahtaessa ruutuun. Sen jälkeen sitä voi resetoida vaikka maailman tappiin asti ja aina se jää siihen Applen logoon.

Rasittavaa, pitää kuunnella duunikavereiden hölinöitä :)

--
*pupu**piis*

daffy

Posts: 737

#9636 • • daffy duck and cover

juuco, 28.11.2007 13:24:
Rasittavaa, pitää kuunnella duunikavereiden hölinöitä :)


Voimia! *iloinen*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9637 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
PAKKANEN, jonka takia hiukset on ihan pirun sähköiset seuraavat 5 kk!!! *poks* Hiuksia ei saa mitenkään, ne vaan lentää ja tarrautuu naamaan..*grr* Mikään ei auta eikä tehoa.. Näytän mörrimöykyltä! *tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Freja

Posts: 8,775

#9638 • • Freja Sihteeri

Super-Kerttu, 28.11.2007 13:49:
PAKKANEN, jonka takia hiukset on ihan pirun sähköiset seuraavat 5 kk!!! *poks* Hiuksia ei saa mitenkään, ne vaan lentää ja tarrautuu naamaan..*grr* Mikään ei auta eikä tehoa.. Näytän mörrimöykyltä! *tirsk*



Mul kans sähköset hiukset helpolla, ja se on kyl niiiiin rasittavaa! *igor* Varsinkin kun rakastan (*plur*) omia hiuksiani, ja hajoan jos ne ei oo niiku tahdon niiden olevan *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#9639 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
äääh, yks juttu... pöh.

--
pinkki on pop!!!

alphamagic

Posts: 3,628

#9640 • • alphamagic
EI MIKÄÄN haaaahaaaa :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.