Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,535 views

UnityF

Posts: 15,721

#4781 • • UnityF joo just se
automaattikortti on himassa ja mä toisella puolella vantaata koko viikon *grr*
No säästyypähän rahaa...
elysion

Posts: 1,036

#4782 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Freja, 4.7.2006 12:02:
---
Android, 4.7.2006 12:01:
Hmm, itse kyllä pystyn lähettämään viestejä, tosin mulla ei olekaan se mesen normaaliversio.

---


Normiversios se just on niin, ettei voi laittaa viestiä kellekään :/



Nyt on kyllä taas pakko kysyä, että minkä takia yleensä ees käytätte mesengeriä, kun se noin ottaa nuppiin? Ladatkaa vaikka trillian ja kokeilkaa sillä muita mahdollisuuksia kuten esmes icq tai aim... tai mikä jottei jopa irc.
Freja

Posts: 8,775

#4783 • • Freja Sihteeri

elysion:., 4.7.2006 12:50:
Nyt on kyllä taas pakko kysyä, että minkä takia yleensä ees käytätte mesengeriä, kun se noin ottaa nuppiin? Ladatkaa vaikka trillian ja kokeilkaa sillä muita mahdollisuuksia kuten esmes icq tai aim... tai mikä jottei jopa irc.



Opeta ny si siskos, siskontyttös tai äitis käyttään irkkiä *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Android

Posts: 3,908

#4784 • • Android
Niin tai ladatkaa sopiva patchi ja ruvetkaa säätämään sen mesen kanssa..
Avernian

Posts: 7,451

#4785 • • Avernian Kerettiläinen

emppu, 4.7.2006 09:31:
ku katsoo peiliin..



Aye.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Siren

Posts: 826

#4786 • • Siren Seinäruusu
Kaikenlaiset helokkiöljy ja liittymäkaupittelijat joista ei pääse eroon ku ne soittaa. Sit jos ei vastaa ni ne soittaa uudelleen ja uudelleen niin kauan kunnes vastaa *igor*

Sitä paitsi ne vois joskus kattoo hieman, et minkä ikäsille ne jotai kaupittelee.. Jostain kumman syystä ei ittee ainakaa kauheesti napannu se, et toi nimenomainen helokkiöljy auttaa ryppyihin *ding*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Zandy

Posts: 273

#4787 • • Zandy
Tuntuu, että kaikilla frendeillä, tutuilla ja tutuntutuilla on lomaa tällä hetkellä. "Olen / Ollaan täällä mökillä / ulkomailla / rantsussa / festareilla / puistossa piknikillä / ajelemassa keskellä Suomea teltta ja grilli auton takaluukussa / löhöilemässä siellä sun täällä."

Kivakiva. Mä olen täällä toimistolla. Ja pysynkin täällä vielä seuraavat 3 viikkoa.

*hmph*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#4788 • • Edited Peikkotyttö
Aina kun odottaa jotain, aika tuntuu matelevan niin kovin hitaasti. Miksei voi olla jo lauantai*grr*

--
Groove is in the Heart

Amuck

Posts: 2,396

#4789 • • Amuck dub-i-dub

mayah, 4.7.2006 09:48:

On kuitenkin tilanteita, jolloin haluan keskustella mesen välityksellä esimerkiksi henkilön A kanssa, mutta en hymiöitä ja herätteitä suoltavan henkilön kanssa ja silloin mesen täytyy olla auki.


Tähän auttaa oikein hyvin se blokkaustoiminto. Tai se, ettei lisäile listoilleen moisia peeloja alunperinkään.


Tai tilanteita, jolloin olen töissä


Eikös silloin nimenomaan pitäisi olla töissä eikä mesettelemässä? ;)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Gleba

Posts: 549

#4790 • • Gleba

Siren, 4.7.2006 13:45:
Kaikenlaiset helokkiöljy ja liittymäkaupittelijat joista ei pääse eroon ku ne soittaa. Sit jos ei vastaa ni ne soittaa uudelleen ja uudelleen niin kauan kunnes vastaa *igor*

Sitä paitsi ne vois joskus kattoo hieman, et minkä ikäsille ne jotai kaupittelee.. Jostain kumman syystä ei ittee ainakaa kauheesti napannu se, et toi nimenomainen helokkiöljy auttaa ryppyihin *ding*



ei ne kai nää asiakkaasta muuta tietoja ku nimen ja yhteystiedot. iteki melko ihmeissään ku joku kaupitteli kerran avotakkaa ja menaisia. no ei kiitos, ehkä 20v päästä.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

elysion

Posts: 1,036

#4791 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Freja, 4.7.2006 12:51:
---
elysion:., 4.7.2006 12:50:
Nyt on kyllä taas pakko kysyä, että minkä takia yleensä ees käytätte mesengeriä, kun se noin ottaa nuppiin? Ladatkaa vaikka trillian ja kokeilkaa sillä muita mahdollisuuksia kuten esmes icq tai aim... tai mikä jottei jopa irc.

---


Opeta ny si siskos, siskontyttös tai äitis käyttään irkkiä *justjoo*



Mutsin ja siskon opetin käyttämään trilliania ja skypeä. Eipä noissa kummemmin opettamista sillai oo, mut irc... noh, eipä sisko, siskontyttö tai äiti ircissä mitään hienoa näekkään välttämättä. Mut pointti oli se, että kaikki aina valittaa että mese on perseestä, mut silti kaikki käyttää sitä, joka on vähän outoa.
AnssiV

Posts: 1,798

#4792 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Jigsaw, 4.7.2006 12:03:
vielä 6 tuntii töitä jäljellä. Kiva vaan olla silmät ristissä täällä. Möh*haukottel*



Jospa tää piristäis... *pus* *blush*
elysion

Posts: 1,036

#4793 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Gleba, 4.7.2006 15:22:
---
Siren, 4.7.2006 13:45:
Kaikenlaiset helokkiöljy ja liittymäkaupittelijat joista ei pääse eroon ku ne soittaa. Sit jos ei vastaa ni ne soittaa uudelleen ja uudelleen niin kauan kunnes vastaa *igor*

Sitä paitsi ne vois joskus kattoo hieman, et minkä ikäsille ne jotai kaupittelee.. Jostain kumman syystä ei ittee ainakaa kauheesti napannu se, et toi nimenomainen helokkiöljy auttaa ryppyihin *ding*

---


ei ne kai nää asiakkaasta muuta tietoja ku nimen ja yhteystiedot. iteki melko ihmeissään ku joku kaupitteli kerran avotakkaa ja menaisia. no ei kiitos, ehkä 20v päästä.



Muistaakseni faijalle joskus tyrkytettiin jotain naistenlehteä. Se oli kyllä melko spesiaaliveto.
Dana

Posts: 647

#4794 • • Dana
Eräällä henkilöllä mesen tekstinä "mikä sambaten tulee, se viheltäen menee.. lol" V**u vedä kät...*grr* *grr*
en kyl tiedä meinasko peliä vai mua.. *eikä* argh.. miksi edes välitän.. ärsyttää vaan Paljon! *grr* *grr*
Cloudberry

Posts: 493

#4795 • • Cloudberry

elysion:. Muistaakseni faijalle joskus tyrkytettiin jotain naistenlehteä. Se oli kyllä melko spesiaaliveto.



Kyllä mullekin on yritetty kaupata tietotekniikka-, auto- ja metsästys-aiheisia lehtiä, vaikka en ole varsinaista kohderyhmää. Hih. Enemmän huvittavaa kuin ärsyttävää minusta *hymy*, mutta mää oonki tämmönen nolife (*uuh*) jonka bisnekset ei mene sekaisin, jos joku onneton lehtikauppias erehtyy mulle soittamaan kerran kuussa.. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta oon päässyt eroon kaikista about minuutissa, eikä ole tarvinnut olla edes hävytön. *pepsodent*

Yhden puhelinmyyjän kans päädyin lopulta sänkyyn.. en vaan päässyt yli siitä miten ihana ääni sillä oli.. Pelkkä ajatus laittaa vieläkin kehräämään! *hurrrr* *nauru*

Kiitos ja anteeksi. *blush*
elysion

Posts: 1,036

#4796 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Cloudberry, 4.7.2006 15:53:
Yhden puhelinmyyjän kans päädyin lopulta sänkyyn.. en vaan päässyt yli siitä miten ihana ääni sillä oli.. Pelkkä ajatus laittaa vieläkin kehräämään! *hurrrr* *nauru*



Huh! Puhelinmyyjän hommahan rupes heti kuulostamaan mielenkiintosemmalta :P :D.
Ninuzka

Posts: 46

#4797 • • Ninuzka
inhottaa olla koko ajan duunissa kun ollu niin upeet ilmat ulkona, ei mua kohta enää edes erota näistä toimiston valkoisista seinistä *uuh*
zombie*

Posts: 145

#4798 • • zombie*
vittumaiset ihmiset töissä jotka pilaa päivän... jaja aamu viiteen mekkaloivat naapurit, kun ittellä on kuudelta herätys... *igor*
Sinza

Posts: 2,227

#4799 • • Sinza
Argh, tajusin just tossa tiskatessani et teinkin duunissa yhen jutun väärin *grr*. Ihme miten sitä voikaan yhtäkkiä tulla tollanen mieleen. No aamulla sit korjailemaan mokaa... *poks*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Verano

Posts: 4,649

#4800 • • Verano Merituuli
Niskat ihan jumissa. Oikea hartia on niin tukossa, että koko oikea käsi tuntuu puutuneelta ja kylmältä. Toki myös saman käden ranne oireilee tapansa mukaan.