Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,817 views

kml

Posts: 1,142

#4761 • • kml Keyhole Markup Language
Kuumuus ja siitä johtuva väsymys, kun ei saa nukuttua.

Windows hajoilee kotikoneessa, ja siitä johtuen mun uusi ipod kiiltelee pöydällä, mutta en saa sinne siirrettyä musiikkia.

Raha.

Ajan riittämättömyys.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

itis

Posts: 2,518

#4762 • • itis Morning Star
Omat jenkkakahvat ärsyttää.

"kesäkunto" lainausmerkeissä

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Verano

Posts: 4,649

#4763 • • Verano Merituuli

hemuz-, 3.7.2006 11:31:
Nyt se vvo:n täti on lounaalla... Mailia kummiski lähetin joku parituntii sitte. aika hyvää asiakaspalvelua.



No jos nyt hetken verran yli kaksi tuntia malttaisit odottaa.
hemuz

Posts: 2,178

#4764 • • hemuz kätevä emäntä

Verano, 3.7.2006 11:51:
---
hemuz-, 3.7.2006 11:31:
Nyt se vvo:n täti on lounaalla... Mailia kummiski lähetin joku parituntii sitte. aika hyvää asiakaspalvelua.

---

No jos nyt hetken verran yli kaksi tuntia malttaisit odottaa.



No jos se on sille remppaäijälle soittanu, nii ois se munki kaa voinu hoitaa asiat siin samas rytäkäs...
sapeli

Posts: 11,768

#4765 • • sapeli jokukukamikä?

-Santtu-, 3.7.2006 11:33:
Se kun väsyttää ja tekee mieli vaan valittaa. Oon hirvee valittaja-akka.



Alittaja-vakka *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#4766 • • Jutu Blondi
*hmph*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jone

Posts: 8,258

#4767 • • Edited Jone Archibald Haddock
Ihmiset, joiden mielestä bloggaaminen on loputtomien lainasanojen virta. Joo, on ihan ok lainata joskus joltain kivasti sanat jonoon laittaneelta henkilöltä lauseen verran tekstiä, mutta jos kaikki merkinnät ovat alusta loppuun esim. biisien lyriikoita niin kiesus. Kirjoittakaa itse ja omin sanoin. Sitä on kiva lukea.

Ihmiset, joiden mielestä bloggaamista on kirjoittaa monta rivin tai pahimmillaan parin sanan pituista merkintää päivässä. Ei näin, ei perkele näin. Koittakaa nyt sisällyttää edes yksi ajatus siihen mitä kirjoitatte ja en jaksa uskoa että jatkuvasti olisi monta kertaa päivässä asiaa. Tukotatte blogien "uudet"-laatikon ja se on rektaalista.
phear

Posts: 804

#4768 • • phear <X>

mayah, 3.7.2006 12:05:
---
Android, 3.7.2006 11:36:
No mesessä on sellainen toiminto kuin "poissa", tai esim "varattu", et ne saattais auttaa =)

---


Uskomatonta kyllä, ei auta näissä tapauksissa. Ainakaan omalla kohdallani.



Joo noista toiminnoista ei ole mitään hyötyä, jengi pommittaa siltikin.

Ainoa, joka auttaa, on logout-toiminto. Se toimiikin sit varsin hyvin.
Android

Posts: 3,908

#4769 • • Android

Jone, 4.7.2006 08:55:
-clip-



Jep, tähän joutuu kyllä sanomaan, että "WORD!". Blogit voivat toisinaan olla hyvin kiinnostavia ja viihdyttäviäkin, mutta klubituksen blogien taso ei kyllä tasollaan ole huimannut (toki poikkeuksia löytyy).

Ja nyt joku varmaan sanoo, että "ei ole pakko lukea". No Shit? Ei kukaan ole niin sanonutkaan, muttei se blogien tasoakaan millään tavalla nosta. Itseasiassa jos näiden aivottomien oneliner-blogien kirjoittajat ja biisienlyriikka-copypasteajaat ottaisivat itseensä tästä kritiikistä, voisime jopa nähdä enemmän blogeja, jotka sitältävät asiaakin ja joita mielellään jää lukemaankin.
Android

Posts: 3,908

#4770 • • Android

phear, 4.7.2006 09:12:
---
mayah, 3.7.2006 12:05:
---
Android, 3.7.2006 11:36:
No mesessä on sellainen toiminto kuin "poissa", tai esim "varattu", et ne saattais auttaa =)

---


Uskomatonta kyllä, ei auta näissä tapauksissa. Ainakaan omalla kohdallani.

---


Joo noista toiminnoista ei ole mitään hyötyä, jengi pommittaa siltikin.

Ainoa, joka auttaa, on logout-toiminto. Se toimiikin sit varsin hyvin.



No sitten kirjautuu ulos. Luulisi, että sekään nyt ei ole erityisen vaikeaa. Voisi kysyä, miksi ylipäätään sitten pitää olla kirjautuneena, jos ei itse ole koneella ja herätteet ym häiritsevät niin paljon.
Android

Posts: 3,908

#4771 • • Android
Tällä hetkellä ärsyttää tylsyys töissä. Niin moni lomalla, että ei hirveästi tekemistä ole...
Avatar
#4772 • • emppu Guest
ku katsoo peiliin..
Android

Posts: 3,908

#4773 • • Android

mayah, 4.7.2006 09:48:
Pitäiskö mun siis kirjautua ulos mesestä joka kerta kun puhelin pirahtaa, koska seuraavan kolmen minuutin aikana en pysty kertomaan että "Mitä mulle kuuluu, hymiö hymiö hymiö heräte hymiö olio hymiö hymiö" ?



No, mulla kun on modattu versio mesestä eli olen pitkälti mukauttanut kaikki toiminnot omia tarpeitani varten, niin en pahemmin kärsi tuosta. Ei sillä että myöskään mesessä hirveästi ole henkilöitä jotka mulle mitään kirjoittaa.

Mutta, sellainen toiminto on kätsy, kuin "näy muille offline-tilassa". Voit sitten kertoa niille henkilöille, joiden kanssa haluat jutella, että et oikeasti ole offline, ja ne jotka luulevat ettet ole mesessä, tuskin lähettävät mitään herätteitä yms häritsevää =)
Jago

Posts: 4,039

#4774 • • Jago un-trained monkee

Android, 3.7.2006 11:36:
---
Fyraett, 2.7.2006 12:20:
Ku ihmiset floodaa herätettä messengeris, vaikka se ei ole käytös niin aika ikävää luettavaa jos on idlannu hetken, ja sit tullu metrin verran herätettä prkl!

miksi?

---


No mesessä on sellainen toiminto kuin "poissa", tai esim "varattu", et ne saattais auttaa =)


joo mutta ei niitä jaksa laittaa päälle sen 20 sekunnin ajaksi kun kirjotat jollekkin toiselle tai käyt hakee jotain jääkaapilta

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#4775 • • Freja Sihteeri

Android, 3.7.2006 11:36:
No mesessä on sellainen toiminto kuin "poissa", tai esim "varattu", et ne saattais auttaa =)



auttaiski *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Android

Posts: 3,908

#4776 • • Android

Freja, 4.7.2006 11:53:
---
Android, 3.7.2006 11:36:
No mesessä on sellainen toiminto kuin "poissa", tai esim "varattu", et ne saattais auttaa =)

---


auttaiski *eiei*



Quotaan nyt itseäni;


Mutta, sellainen toiminto on kätsy, kuin "näy muille offline-tilassa". Voit sitten kertoa niille henkilöille, joiden kanssa haluat jutella, että et oikeasti ole offline, ja ne jotka luulevat ettet ole mesessä, tuskin lähettävät mitään herätteitä yms häritsevää =)

Freja

Posts: 8,775

#4777 • • Freja Sihteeri

Android, 4.7.2006 11:58:
Mutta, sellainen toiminto on kätsy, kuin "näy muille offline-tilassa". Voit sitten kertoa niille henkilöille, joiden kanssa haluat jutella, että et oikeasti ole offline, ja ne jotka luulevat ettet ole mesessä, tuskin lähettävät mitään herätteitä yms häritsevää =)



Jeah, mut siin o just se, ettei voi sitten laittaa kellekään viestiä :/ aattelin ehkä testaa tota blokkaustoimintoa seuraavaks *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Android

Posts: 3,908

#4778 • • Android

Freja, 4.7.2006 11:59:
Jeah, mut siin o just se, ettei voi sitten laittaa kellekään viestiä :/ aattelin ehkä testaa tota blokkaustoimintoa seuraavaks *justjoo*



Hmm, itse kyllä pystyn lähettämään viestejä, tosin mulla ei olekaan se mesen normaaliversio.
Freja

Posts: 8,775

#4779 • • Freja Sihteeri

Android, 4.7.2006 12:01:
Hmm, itse kyllä pystyn lähettämään viestejä, tosin mulla ei olekaan se mesen normaaliversio.



Normiversios se just on niin, ettei voi laittaa viestiä kellekään :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Citty

Posts: 113

#4780 • • Citty
Se kun ei saanu viime yönä kunnolla nukuttua, tunnin välein heräsin koko yön. Ja tottakai sit aamulla sitä olis unettanu huolella... vielä 6 tuntii töitä jäljellä. Kiva vaan olla silmät ristissä täällä. Möh*haukottel*