Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,995 views

Amma

Posts: 2,383

#2361 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

alek száhala:
Ärsyttää vitusti se, että jotkut ihmiset ei osaa käyttää liukuportaita. Jengi seisoo oikealla ja vasemmalla ja rapsuttelee venttiiliä tukkien kiireisimmiltä reitin. Pitäis varmaan Suomessakin ottaa Lontoosta mallia ja liimata puolen metrin välein "Seisothan oikealla" -tarroja. *kivatsulle*

Ei toi missään tavarataloissa ole ongelma, mutta esimerkiksi Pasilan asemalla, jossa puolenkin minuutin viivyttelyllä mokaa vaihtoyhteyden ja joutuu tappamaan aikaa pahimmassa tapauksessa puolikin tuntia. *grr*


Eipä ihmisillä liikaa lanttu leikkaa myöskään metron, sporan ja junan ovista kuljettaessa. Sisälle haluavat seisovat suoraan ovien edessä (ja joskus myös sivuilla) niin, ettei kulkuvälineistä varmasti pääse ulos. Pitäs vissiin ottaa sumutorvi mukaan, jotta sais latua. Prkl. Ois kovasti fiksumpaa, jos esim. sisälle haluavat seisoisivat ovien sivuilla antaen ulos pyrkiville suoran tien ulos kulkuvälineestä (niin kuin kuulemma suuressa maailmassa on ainakin joskus tapana). *grr*

--
*etsiskel*

Timce

Posts: 5,381

#2362 • • Timce

Amma:

Eipä ihmisillä liikaa lanttu leikkaa myöskään metron, sporan ja junan ovista kuljettaessa. Sisälle haluavat seisovat suoraan ovien edessä (ja joskus myös sivuilla) niin, ettei kulkuvälineistä varmasti pääse ulos. Pitäs vissiin ottaa sumutorvi mukaan, jotta sais latua. Prkl. Ois kovasti fiksumpaa, jos esim. sisälle haluavat seisoisivat ovien sivuilla antaen ulos pyrkiville suoran tien ulos kulkuvälineestä (niin kuin kuulemma suuressa maailmassa on ainakin joskus tapana). *grr*



Ihan kuin suoraan mun "suusta"!! Ollaan kaverin kanssa monta kertaa kärvistelty, kun porukkaa lappaa sisään VASEMMALTA puolelta ovea. Ei pysty snaijaamaan...Eikä siinä vielä mitään, mutta kun jengi ei ole tajunnut sitä(kään) kirjoittamatonta sääntöä, että ensin ulos, sitten vasta sisään.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Pätkis

Posts: 1,038

#2363 • • Pätkis Pikkis

Amma:
Eipä ihmisillä liikaa lanttu leikkaa myöskään metron, sporan ja junan ovista kuljettaessa. Sisälle haluavat seisovat suoraan ovien edessä (ja joskus myös sivuilla) niin, ettei kulkuvälineistä varmasti pääse ulos. Pitäs vissiin ottaa sumutorvi mukaan, jotta sais latua. Prkl. Ois kovasti fiksumpaa, jos esim. sisälle haluavat seisoisivat ovien sivuilla antaen ulos pyrkiville suoran tien ulos kulkuvälineestä (niin kuin kuulemma suuressa maailmassa on ainakin joskus tapana). *grr*


Tästä syystä junasta poistuessani olenkin usein kävellyt suoraan pahki sisääntulijoiden mahaan. En suinkaan pahuuttani, vaan olen ottanut askeleet ulos, jolloin joku idiootti on samantien tunkenut päältä sisälle. Tuskin tuntuu hyvältä näinkään pieni tyttö taklaamassa taaksepäin varpailla seisoen. Jos ens kerralla sais nätisti tulla ensin ulos niin Rouvat Tärkeät mahtuis sisälle leveine perseineen.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Mark

Posts: 7,311

#2364 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
tällä hetkellä:

-kela
-sossu
-suomi
-ihmiset ketkä puhuvat paskaa selän takana vaikka pitäis olla "kavereita"
-pakkanen / lumi, vois kevät tulla jo
-oman harrastuksen pieni sisäpiiri joka onnistuu tekemään koko touhusta vastenmielistä paskaa aika ajoin

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

milla

Posts: 3,699

#2366 • • milla
tänään:

varkaat ja poliisit ja suomi.
Fyrisch

Posts: 4,525

#2367 • • Fyrisch

milla: tänään: suomi.



Tänään ja aina!
discopöllö

Posts: 128

#2368 • • discopöllö Bijou
Flunssa! Ärsyttää!! Joutuu makoilemaan ja ei saa tehä mitään kivaa :(

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

justus_

Posts: 190

#2369 • • justus_ PJ Vonkster
Sanonta:
Meitä on moneen veneeseen. *kivatsulle*
Avatar
#2370 • • x Guest

Amma:
---

Eipä ihmisillä liikaa lanttu leikkaa myöskään metron, sporan ja junan ovista kuljettaessa. Sisälle haluavat seisovat suoraan ovien edessä (ja joskus myös sivuilla) niin, ettei kulkuvälineistä varmasti pääse ulos. Pitäs vissiin ottaa sumutorvi mukaan, jotta sais latua. Prkl. Ois kovasti fiksumpaa, jos esim. sisälle haluavat seisoisivat ovien sivuilla antaen ulos pyrkiville suoran tien ulos kulkuvälineestä (niin kuin kuulemma suuressa maailmassa on ainakin joskus tapana). *grr*



taalla kumma kylla jengi pysyy natisti sivuilla kunnes kaikki halukkaat on ulkona, pitaa aina oikein ihmetella. siis tietty kaikkina niina paivina kun metrot/junat/bussit ei ole lakossa, myohassa tai muuten vaan jattaneet tulematta...
sune

Posts: 2,096

#2371 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
tällä hetkellä lähinnä kaikki...*igor* ...tylsyys ...*uuh*

--
ei kovin ihku eikä plur

sapeli

Posts: 11,768

#2372 • • sapeli jokukukamikä?
Vieläkään ei ole tulleet rahat tilille vaikka eilen oli eräpäivä *grr* No, kai siinä tilisiirrossakin menee oma aikansa, mut miks ihmisten pitää jättää laskujen maksu aina viimeiselle mahdolliselle päivälle ja käyttää jotain Utsjoen Paikallispankkia että se siirto kestää vielä mahdollisimman kauan *igor* *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#2374 • • UnityF joo just se

((rejver)):
Maksaa KELAlle vajaat 1000 takasperintää!! ..KELE!! *grr*



Mulle tuli et mun pitää maksaa kelalle 750e asumistukia! *grr* Vaikka tulot ei ollu muuttunu eikä mitään siitä ajasta josta ne sen haluu takaisin... *grr* no valitus on lähteny etiinpäin... enhän mä oo ensikädessäkään sitä päättäny paljon saan tukee ja paljon ei... Ne on mokannu en minä. *igor*
Nacu

Posts: 1,293

#2375 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

UnityF:
Ne on mokannu en minä. *igor*



Siis tämmösten tilanteiden takia pitäs aina käydä siellä paikan päällä täyttelemässä ne kaavakkeet jonkun tätin ohjauksessa ja ottaa vielä kirjallisena ja allekirjotettuna todistus siitä, että juuri SE akka on sua neuvonut väärin tai puhunut paskaa joko välinpitämättömyyttään tai ammattitaidottomuuttaan. *igor*

Nuo valitukset kun tuntuu aina hukkuvan jonnekin byrokratian syövereihin ja sitten vastaukseksi tulee "voi voi".

edit: siis mahdollisesti neuvonut väärin.. on ne kai joskus oikeassakin *hih*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

UnityF

Posts: 15,721

#2376 • • UnityF joo just se

Nacu:
-clip-



kerrankin mulla on käyny tuuri ja mulla on sen miehen nimi joka sen un päätöksen on aikoinaan tehny.. ja mulla on se päätön jne jne.. joten kyllä ne huomaa että mä oon tehny ja kiikuttanu kaikki paperit niinkuin ne tahtoo ne mut ne on jossain mokannu... Kuitenkin oon asunu jo pois kotoota sen 10vuotta niin on tullu muutaman kerran toi täytettyy joten tuli aila yllärinä et nyt ne haluukin massii takaisin... nooh onneksi mua ei tosta noin vaain kela kuseta.

Mut tää merkkaa taas 100000000000000000 vuoden jonottamisia ja odottamisia jne jne jne.. onhan kyseessä *super* nopee suomen kela *poks*
Nea

Posts: 388

#2377 • • Nea pökris
Noku bisse ei nouse päähän.

T. Nea Joanna anni ja jussi.
jadexsiy

Posts: 143

#2378 • • jadexsiy norja ja nopea
Joidenkin ihmisten tyyli tehdä joka helvetin asiasta niin vaikeeta..*igor*
Ja eräs tietty asia josta en viitsi täällä avautua kun on liian henk.kohtasta..
On paljon kaikkea hampaankolossa erästä ihmistä kohtaan,mutta ei pysty asiaa selvittämään kyseisen ihmisen kanssa ja tuskinpa häntä edes kiinnostaisi alkaa selvittää..*poks*
nicii

Posts: 151

#2379 • • nicii team tiku ja taku
ärsyttää olla töissä kun kaikilla muilla on vapaa!!*murrrr*
Avatar
#2380 • • Taika Guest
Loma loppuu AINA liian aikaisin.
Heihei helppo elämä*nyyh*