Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,496 views

cara

Posts: 29

#2401 • • cara
Vit*ttaa ihan törkeesti jos menee kymmeneltä aamulla kauppaan ruokaosastolle (esim sokos turussa) siellä on aina ihan KAUHEE MUMMORUUHKA! ne tukkii joka perkuleen käytävän ja sit niillä kestää kassalla ihan uskomattoman kauan se maksaminen. Se ärsyttää todella!!!!
nomic

Posts: 4,120

#2402 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

UnityF, 4.4.2005 02:12:
se mitä mä noista ymmärrän niin fruity on ihan p*ska... ennemin siirry suosiolla reasoniin...*joo*
(mä kyl en oikeesti tiiä mut noin kuvittelisin että broidi on joskus koittanu valistaa mua...)


Väärin! *dissaa*
Ärsyttää että sisko ei opi *nauru*
Elmiira

Posts: 1,446

#2403 • • Elmiira
Se että poden kauheita omantunnon tuskia, kun nukuin pommiin ja päätin jättää koko koulupäivän väliin *grr*

En jää mistään kauhean kriittisestä paitsi, enkä olisi ehtinyt olla siellä kuin muutaman tunnin ja siksi ärsyttääkin et silti on näin huono omatunto ja lusmu olo...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

UnityF

Posts: 15,721

#2404 • • UnityF joo just se

nomic, 6.4.2005 11:22:
Väärin! *dissaa*
Ärsyttää että sisko ei opi *nauru*




nooooooooooh mut katos mä opin just päinvastaisesti.. *iloinen*
sulla on viel tekemistä miun suhteen.. ajatella tahon oppii käyttää noita ohjelmia viellä *juonitte* ja SÄ opetat.. mua ärsyttää jo valmiiksi kun tuun menettämään hemoni... *hih*
Verottaja

Posts: 1,174

#2405 • • Verottaja no-life / luuviulu

Jää~*, 6.4.2005 11:42:

Se että poden kauheita omantunnon tuskia, kun nukuin pommiin ja päätin jättää koko koulupäivän väliin *grr*
*naps*



Turha tuommoisen takia omaatuntoa vaivata *hihu*
Aivan normaalia ja täysin hyväksyttävää toimintaa *nauru*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

MaSari

Posts: 1,986

#2406 • • MaSari space jammer
Vituttaa kun on noita perkeleen tenttejä JUST NYT voe kökkö *kivatsulle* Täys jumitus ja mikään ei tunnu taas toimivan, ei varsinkaan mun pää *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#2407 • • ^Pinski^ Guest

Juhgu,
*viheltel* *nauru*


onks tää nyt jotain vihjailua? *ding*
Maihku

Posts: 1,186

#2408 • • Maihku neiti hankala
se et ainaku löytäis jonkun kivan kämpän niin se on just menny*grr*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#2409 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Debet ja Kredit.

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

sapeli

Posts: 11,768

#2410 • • sapeli jokukukamikä?

mange, 6.4.2005 11:12:
Stokkan V*TUN HULLUT PÄIVÄT!! *grr* *eiei* *dissaa*



Mua kans vähän ärsyttää... Kun toisaalta tekis mieli mennä sinne ostoksille kun tietää että sieltä sais monta asiaa halvemmalla, mut toisaalta en millään haluais mennä siihen tungokseen, mut sit taas tulee käytettyä enemmän rahaa samojen juttujen ostamiseen... *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#2411 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Tyhmä mikro ja tyhmä popparipussi; pussi ei mahdu täyttyessään pyörimään mikrossa, ja sit kaikki popparit kärähtää *hmph*

Ja toi saakutan winamppi kun se ei ilmota itestään tuossa alapalkissa *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kolera

Posts: 4,256

#2412 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sapeli, 6.4.2005 18:03:
Tyhmä mikro ja tyhmä popparipussi; pussi ei mahdu täyttyessään pyörimään mikrossa, ja sit kaikki popparit kärähtää *hmph*


Oot reipas poika ja avaat sen oven tosi nopeesti ja heität sen kiinni ottavan kulman sen ylimenevän osan yli ja sit ovi kii ja sit taas ku pysähtyy ni ovi auki ja tökkäät sitä ja ovi kii.
Toimii

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#2413 • • sapeli jokukukamikä?

Kolera, 6.4.2005 18:26:
---
sapeli, 6.4.2005 18:03:
Tyhmä mikro ja tyhmä popparipussi; pussi ei mahdu täyttyessään pyörimään mikrossa, ja sit kaikki popparit kärähtää *hmph*
---
Oot reipas poika ja avaat sen oven tosi nopeesti ja heität sen kiinni ottavan kulman sen ylimenevän osan yli ja sit ovi kii ja sit taas ku pysähtyy ni ovi auki ja tökkäät sitä ja ovi kii.
Toimii



No näin mä tein, mutku se jää taas uudestaan kiinni... Eli toisin sanoen se pitäis tehdä aina parin sekunnin välein *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#2414 • • Jussi Soro choon!

sapeli, 6.4.2005 18:03:
Tyhmä mikro ja tyhmä popparipussi; pussi ei mahdu täyttyessään pyörimään mikrossa, ja sit kaikki popparit kärähtää *hmph*


Tota, mun mielest sillä ei oo merkitystä et pyöriiks se pussi vai ei, koska säteethän menee siel mikron sisäl ihan tasasesti, eikä se pyöriminen vaikuta siihen.

Tää oli muistaakseni ihan kouluesimerkki featuresta, jolla ei oo mitään käytännön tason merkitystä, vaan että joku mainosmies on päättänyt että "tää pyörii, tää on parempi ku noitten toisten mikro". Jonka jälkeen se on sitten ollut vakiona muissakin laitteissa.
sapeli

Posts: 11,768

#2415 • • sapeli jokukukamikä?

JussiS, 6.4.2005 18:36:
---
sapeli, 6.4.2005 18:03:
Tyhmä mikro ja tyhmä popparipussi; pussi ei mahdu täyttyessään pyörimään mikrossa, ja sit kaikki popparit kärähtää *hmph*
---
Tota, mun mielest sillä ei oo merkitystä et pyöriiks se pussi vai ei, koska säteethän menee siel mikron sisäl ihan tasasesti, eikä se pyöriminen vaikuta siihen.



Netistä löytyi pikaisesti niukasti tietoa, mutta ainakin yhdessä lähteessä mainittiin että mikroaallot eivät kulje tasaisesti uunin sisällä - esim. kulmissa on viileämpää. Joka tapauksessa, jos jotain mikroon laitan, se on aina kuuminta keskeltä, ja nytkin tuossa popparipusissa on ruskea kohta keskellä pohjassa missä ne popparit pahimmin kärähtivät.

Taidanpa siirtää tämän tuonne viralliseen tyhmien kysymysten topikkiin. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#2416 • • Jutu Blondi

sapeli, 6.4.2005 18:44:

Joka tapauksessa, jos jotain mikroon laitan, se on aina kuuminta keskeltä.



Meillä toimii ainakin ihan päinvastaisesti, eli keskeltä meinaa jäädä kylmäksi ja reunoilta on ihan tulikuumaa, mutta se mikro onkin aika vanha.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

noena

Posts: 3,138

#2417 • • noena first breath after coma
Saatanan paska kone, joka toimii miten sattuu, ei koskaan suostu sammumaan kunnolla ja joka on nyt päättänyt että winamp yms, ei toimi mitenkään, eli en voi kuunnella musiikkia *släp* *kivatsulle* *piru*

Ja kaikki mummot jotka huito mua kyynerpäillään ja kävelykepeillään hulluilla päivillä. *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Saara

Posts: 1,954

#2418 • • Saara #2970

Joanna, 6.4.2005 15:56:
Debet ja Kredit.



Ne on <3 (kun ne osaa).

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Infinitee

Posts: 272

#2419 • • Infinitee
Tulee huonot arvosanat yo kokeista -> ei tule hyvää opiskelupaikkaa -> ei tule kunnollista työpaikkaa -> ei tule rahaa -> elämä on pilalla.
TiiTu

Posts: 240

#2420 • • TiiTu
tämä olotila. kumpa se jo loppuis.