Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,929 views

Mandex

Posts: 296

#2441 • • Mandex
Tän hetken paskaduuni, josta en voikkaan jäädä pois vaikka pitäis lukee pääsykokeisiin...paskoja ihmisiä työpaikalla....(rahaa kuitenkin pakko saada)
Saarre

Posts: 1,151

#2442 • • Saarre

--
*tähti* Full hearts cant lose

Avatar
#2443 • • Equalizer Guest

Avernian, 9.4.2005 21:23:
Kukapas muukaan kuin tää yksi Avernianin takana piilotteleva henkilö. *grr*



Anna*släp*sille
micqo

Posts: 1,094

#2444 • • micqo
Pitäs keksiä parille jutulle nimi,eikä ajatus raksuta lainkaan.*grr*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#2445 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Tänään pisti taas kiroiluttamaan seuraavat, miten vitussa näihin törmää joka perkeleen paikassa.

enään
erinlainen
kait
piaan
täälä
sielä
viellä


Mediassa (ja toki muuallakin) seuraavien käyttäjille voin tarjota huikan kiehuvaa pallimehua:

nyysit, Yrittää tarkoittaa samaa kuin 'forum'.
sampoo ja sokki
sätti, Yrittää tarkoittaa samaa kuin 'chat'.

*dissaa*


Kiroilu on kovan jätkän merkki!
*Nuka*

Posts: 19

#2446 • • *Nuka* Team Sutina
Kiukuttelevat ihmiset! Kun on sovittu että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä ja aina kerralla selväksi niin sitten puhutaan. Mutta kun eiiiii! *kivatsulle*
Avatar
#2447 • • Taika Guest
Johdot*dissaa*
Katkeaa munkin päässä se viimeinenkin piuha jos ei huomenna onni suosi ostoksilla.
MissKoo

Posts: 1,289

#2448 • • MissKoo
Eri yritysten puhelinvaihteet! On se nyt jumalauta kumma kun yhdistetään vaihteesta eteenpäin ja annetaan soida ja soida ja soida.. laitetaan koko ajan hälyttämään uudelleen eikä oteta puhelua takaisin vaihteeseen, jotta voisi jättää vaikkapa soittopyynnön tai viestin! Saakelin laiskat paskat *grr*
keisha

Posts: 1,394

#2449 • • keisha bullet with butterfly wings
Ihmiset.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Jocular

Posts: 1,359

#2450 • • Jocular Janni
Aika ei riitä.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Nacu

Posts: 1,293

#2451 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Lehtimyyjät *dissaa*

Kun ei ne vaan usko!!! *grr*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

miguel

Posts: 97

#2452 • • miguel
Minä itse tai tuhlaavaisuus! Maanantaina tuli hyvä palkka, jolla piti maksaa seuraava ulkomaanmatka ja laskuja, no bailasin suurimman osan rahasta.Nyt masentaa!
henkkat

Posts: 528

#2453 • • henkkat
No ku syä munkkia ni sit on naama ain ihan sokurissa.. ja aina ei saa kaikkee pyyhittyy pois ja sit ku paukuttaa menemään tuol immeisten ilmoilla, ni ei, ei näin.*nauru*
*aplodit*
Kriss G

Posts: 1,492

#2454 • • Kriss G Wir brauchen bass
pieni mitättömän näköinen haava peukalossa johon sattuu heti kun koskee johonkin. Kaikista ruumin osista sen piti tulla juuri siihen missä se tekee eniten hallaa.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avatar
#2455 • • fanatic Guest
edessä oleva kaksikuukautinen työharjoittelurumba ilman palkkaa*poks* ja siihen vielä iltatyö mistä sentään saa rahaa
micqo

Posts: 1,094

#2456 • • micqo
Yks juttu,mut sitä ei voi alkaa purkaa täällä... Tulipa ainakin hieman avauduttua. *uuh* *grr*
mekaanikko

Posts: 1,176

#2457 • • mekaanikko don selecta
Zappikivet.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

jansku=p

Posts: 108

#2458 • • jansku=p sheikkeri
Ihmiset jotka on myöhässä aina!!!
Ja siinä odotellessa suurin piirtein haudot jo noiden ihmisten hirttämistä kun eka tunti melkeenpä tulee täytee...Ja sitten kun suvaitsevat saapua paikalle niil on sellai puppy face että niille ei voi olla vihanen..plääh..mä oon kai liian kiltti..Mutta se odottelu ärsyttää!!!!

--
Everything looks bad if you remember it

Saara

Posts: 1,954

#2459 • • Saara #2970
Ku toi Aidan ei kaada mulle giniä ja lantrinkia, en meinaan ite tiiä miten paljon laittaa mitäkin.

Auttakaa :DD

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Riku

Posts: 3,187

#2460 • • Edited Riku The Little Prince

Saara, 15.4.2005 22:08:
Ku toi Aidan ei kaada mulle giniä ja lantrinkia, en meinaan ite tiiä miten paljon laittaa mitäkin.

Auttakaa :DD

Pelkkää giniä, ei lantrinkia.

Ja muuten vastaan: Minä. Tosin en yhtä paljon kuin jotkut muut.

--
Kyseenalaista aina kaikki.