Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,153 views

Avatar
#2481 • • Equalizer Guest
Selän takana bullshittiä puhuvat ihmiset*dissaa*
Avatar
#2482 • • *Mirri* Guest
Ihan paskat treenit. *grr* Ei tullu ees hiki.
flowi

Posts: 13

#2483 • • flowi
Se että nyt ei synny kyl mitään luovaa... *grr*
ravec

Posts: 1,102

#2484 • • ravec
kun yritti tulla ircnettiin, klubituksen kanavalle....tuumas että oot muuten bannattu

Yes!!

Eka kerta tällä Elisan yhteydellä. *jiihaa*
zari

Posts: 716

#2485 • • zari Team Tamppaajat
Se kun ei oo rahaa - ei saa ruokaa
Raksu on jossai hemmetin armeijassa *eiei*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2486 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 20.4.2005 23:03:
Mun keikkapukeutumistani on tänään herjattu huomionhakuiseksi, mun musiikkimakuani käsittämättömäksi ja ihmisiä, jotka mun keikoilla käy essoa vetäviksi kamapäiksi. Ja samaan hengenvetoon ihminen, jota koskaan en ole tavannut, jonka kanssa koskaan kukaan ei ole minua esitellyt ja vielä yhteydessä, jossa en koskaan ole esiintynyt muulla kuin nimimerkilläni, Maijatteli mua.

Ensin mä mietin, et pitäiskö itkeä vai nauraa ja sit mä tulin siihen tulokseen, et vaan ärsyynnyn. Mikä siinä on, et joillekki ihmisille ei riitä se, et ne tietää itse tekevänsä asiat niin kuin ne omasta mielestä on oikein tehdä, vaan täytyy väkisin arvostella toisten tekemiä valintoja, jotka ovat kuitenkin mielipideasioita? Miksei voi antaa toisten olla onnellisia sellaisina kuin ovat?

Pistää vihaks *grr*



*lohduttel*

Voi, tiedän niin tunteen, kun ihmiset, joilla ei ole pienintäkään käsistystä susta alkaa arvostelemaan! Ja ne luulee tietävänsä susta kaiken ja niillä on oikeus sanoa mitä haluavat! En tiedä mikä tällaisia ihmisia riivaa, mutta ne todella pistävät vihaksi!!!! *grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Lin

Posts: 230

#2487 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Niksu, 14.4.2005 13:38:
Eri yritysten puhelinvaihteet! On se nyt jumalauta kumma kun yhdistetään vaihteesta eteenpäin ja annetaan soida ja soida ja soida.. laitetaan koko ajan hälyttämään uudelleen eikä oteta puhelua takaisin vaihteeseen, jotta voisi jättää vaikkapa soittopyynnön tai viestin! Saakelin laiskat paskat *grr*



Mä en ole laiska paska, ainakaan sillon kun puhelinvaihteessa työskentelen.
*nyyh*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

gerry

Posts: 979

#2488 • • gerry

mayah, 20.4.2005 23:03:
Mun keikkapukeutumistani on tänään herjattu huomionhakuiseksi, mun musiikkimakuani käsittämättömäksi ja ihmisiä, jotka mun keikoilla käy essoa vetäviksi kamapäiksi. Ja samaan hengenvetoon ihminen, jota koskaan en ole tavannut, jonka kanssa koskaan kukaan ei ole minua esitellyt ja vielä yhteydessä, jossa en koskaan ole esiintynyt muulla kuin nimimerkilläni, Maijatteli mua.

Ensin mä mietin, et pitäiskö itkeä vai nauraa ja sit mä tulin siihen tulokseen, et vaan ärsyynnyn. Mikä siinä on, et joillekki ihmisille ei riitä se, et ne tietää itse tekevänsä asiat niin kuin ne omasta mielestä on oikein tehdä, vaan täytyy väkisin arvostella toisten tekemiä valintoja, jotka ovat kuitenkin mielipideasioita? Miksei voi antaa toisten olla onnellisia sellaisina kuin ovat?

Pistää vihaks *grr*




Pah, korvasta sisään toisesta ulos.... ainakin pyri siihen:) Kateellista panettelua on ollut AINA ja sitä tulee myös AINA jatkumaan... Se on loppupelissä oma asennekysymys miten "palautteeseen" suhtautuu. Mutta niin kauan kunnes tiedät et ne on vaan perättömiä kateellisia panetteluja / jonkun mielipiteitä niillä ei ole mitään väliä.

Kun ihmisest susta puhuvat se tarkoittaa et olet saanut jotakin aikaiseksi;) Ollaanhan Darudeakin dissattu kautta aikojen mitä ihmeellisimmistä asioista!! Kelaa mikä henkinen stressi se olisi otta JOKA ikinen narina henkilökohtaisena, varsinkin kun on laaja kuuntelijakunta... Aivan kauhea.

Mut on pitettävä myös mielessä et niitä faneja / ihailijoitakin riittää ja niitä on varmasti enemmän kun narinamiehiä...

Mut totta, et joskus pistää tuommoiset vihaksi, ja tekis mieli sanoa suorat sanat takas... Valitettavasti se on usein vaan yhtä tyhjän kanssa... Ei tyhmä tajua olenvasa tyhmä, turhaa sitä on sille rautalankastakaan mennä vääntämään, ajan hukka=)

--
by B.C.S

gerry

Posts: 979

#2489 • • gerry
Ääh, vastataanpa vielä aiheeseenkin=)

Asia mikä mua vituttaa (vaikka mikä asenne ois) on on vitun pyrokratia..... Tässä loistto esimerkki:


Olen ollut duunissa abaut vuoden, sen jälken olin 2viikkoa työttömäna ja sen järkeen toiseen paikkaan työharjoittelijaks... Kuulostaa yksinkertaiselta? Niin se onkin... Mut vitut.....

Oon saanut täytellä toista kuukautta kaikenmaailman lippusia lappusia pitkin kuukautta tuloista/menoista mutta eih... eihän se riitä... Oon miljoona hakemusta täyttänyt Kelalle ja AINA vaan ne mulkut lähettää joitakin lisäselvityksiä perään.... noh, kun luulin jo kaiken olevan hoidossa ihmettelin mikä maksussa mättä... Soitin kelalle ja sieltä puuttuu kuulema joku paperi jota ne eivät työkkäriltä saanteet...(?) Otin puhelimen kouraan ja soitin työkkärille eivätkä ne tienny asiasta mitään.... (jes). Lopputulos on että rahaa tulee hyvällä säkällä vasta kuukauden päästä....

Mikä naurattaa on se että olen JOKA päivä käynyt töissä mutta toista kuukautta rahattomana... yritä siinä motivoita iteänsä=) Mä en tajjua miten noi kela/sossu/työkkäriasiat OVAT niin VITUN hankalaksi tehty???

Helpomppi ois oikeesti vaikka sitten vittuilakseen olla työttömänä.....

--
by B.C.S

gerry

Posts: 979

#2490 • • gerry

mayah, 20.4.2005 23:53:
---
gerry, 20.4.2005 23:37:
Pah, korvasta sisään toisesta ulos.... ainakin pyri siihen:) Kateellista panettelua on ollut AINA ja sitä tulee myös AINA jatkumaan... Se on loppupelissä oma asennekysymys miten "palautteeseen" suhtautuu. Mutta niin kauan kunnes tiedät et ne on vaan perättömiä kateellisia panetteluja / jonkun mielipiteitä niillä ei ole mitään väliä.

---


Mä en itse usko tohon klassiseen "kateus vie kalatkin vedestä"- argumenttiin. En mä millään tasolla usko, et tää ihminen on mulle mitenkään kateellinen. Ennemminkin mä uskon siihen, et jostain kummallisesta syystä jotkut ihmiset vaan herää jonain aamuna kuvitellen, että oma juttu (joka on siis makuasia) on se maailman ainoo juttu ja siinä samalla nostavat itsensä toisten yläpuolelle. Ois tosi kiva, et aamusin ihmiset heräis tajuumaan, et oma juttu on tosi jees, mut niissä muissakin jutuissa on varmasti omat hyvät ja huonot puolensa. Mun ei tarvii niistä tykätä, mut muut tietysti saa, jos tahtoo.

Toisten musiikkimaun dissaaminen on ihan yhtä turhaa, ku toisten lempivärin dissaaminen ja stereotypioiden asetteleminen sen värin ympärille. "Sininen on maailman ainoo oikee väri. Punainen on perseestä, ku se näyttää aina vaan punaselle. Ja sit kaikki ketkä tykkää punasesta vetää piriä. Punasesta tykkäävien ihmisten on ihan turha hakeutuu mihinkään vaikeisiin ammatteihin, ku ne on ihan liian tyhmiä sinne".

Ja mitä se dissaaminen ratkasee? Mitä ihminen kuvittelee saavansa vastaukseksi väittäessään toisen musiikkimaun olevan huonoa? "Totta, olet muuten ihan oikeassa, kiitos että avasit silmäni. Myynkin heti kaikki levyni pois ja siirryn _paremman_ musiikin pariin." ??




Hmmph.... Filosofiaa.... Mutta yritetään :)

Dissaukselle voi olla monia syitä, toi kateellisuus on yksi monista. Mutta toinen hyvin yleinen on se mitä sanoit, joku on vaan niin pinttynyt omiin mielipiteisin ettei näe nokkaansa pitemälle. Vielä kun ihminen on sokea muitten näkemyksille ja painostaa omaa mielipitettä selittämällä kaikenlaisia hienoja teorjoita ja tyrmäämällä muitten... argh... se on rasittava... Olen itse ollut joskus tuollainen, enkä ole ylpeä. Tosin ketään en ole koskaan dissanu.


Mut oli syy mikä hyvänsä niin se on vaan sun asenteesta kiinni miten sä sen otat. Ihan kuten asiakaspalvelu..."Asiakas on aina oikeassa" (vaikkei olisikaan). Asiakaat ärtyilevät ja murisevat... ilman että asiat edes olisivat mitenkään henkilökohtaisia. Eivät ainakaan niin kauan kunnes et tee niistä henkilökohtaisia. Murina on yks muitten seassa...

Kun on mediassa/julkiuudessa pitää vaan oppia vastaanottamaan kaikenlaista palautetta, olipa se sitten hyvää taikka huonoa... Kunhan itse tiedät mitä teet ja jatkat sitä toisten mielipiteistä huolimatta:)

--
by B.C.S

MissKoo

Posts: 1,289

#2491 • • MissKoo

Blinda, 20.4.2005 23:22:
---
Niksu, 14.4.2005 13:38:
Eri yritysten puhelinvaihteet! On se nyt jumalauta kumma kun yhdistetään vaihteesta eteenpäin ja annetaan soida ja soida ja soida.. laitetaan koko ajan hälyttämään uudelleen eikä oteta puhelua takaisin vaihteeseen, jotta voisi jättää vaikkapa soittopyynnön tai viestin! Saakelin laiskat paskat *grr*

---


Mä en ole laiska paska, ainakaan sillon kun puhelinvaihteessa työskentelen.
*nyyh*



Heheh! *nauru* en mä niitä tarkoittanutkaan jotka eivät tee noin *vink*
-Santtu-

Posts: 1,965

#2492 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts
Ihan pakko laittaa tähän että mua ärsyttää jos joku kutsuu Illumination-bileitä Illuiksi. Mun mielestä ei oo kun yhdet Illut ja ne on Illusions Productions.. *pilk.nus.*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2493 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Santtu: totta! *joo*

Mua ärsyttää kun puhelin on taas vaihteeksi niin paska ettei sillä voi soittaa *hmph* viestejäkään ei jaksais lähetellä, inhoon niiden kirjoittamista *igor* enkä jaksa/halua ostaa uutta puhelinta. *igor* x 1000

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

lostgone

Posts: 2,493

#2494 • • lostgone
Minulla on unelma:
Unelmassani Sonera ei ole koskaan kuullutkaan minusta, unelmassani Sonera tiedostaa sen, etten ole yrityksen asiakas. En ole ollut kahteen vuoteen. *hmph*
Yllättävää, mutta en edes tahdo olla heidän asiakas. Tämän vuoksi sopimukset on irtisanottu 3-4 kertaa suullisesti ja 2 kertaa kirjallisesti. Nämä on vahvistettukin pari kertaa.*hmph*
Eli mikä vittu siinä nyt on niin vaikeaa: mä en halua olla soneran asiakas. Jättäkää jo rauhaa*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Freja

Posts: 8,775

#2495 • • Freja Sihteeri
yhdys sana ja muut väli-viiva virheet ja muutenkinkieli oppi virheet. Ei siis semmoset että lyhentää sanoi tai muuta semmost mut kaiken maailman pienet yksityis kohdat kirjoituksessa ja niinedelleen. niitä on tosi ärsyttävä lukea ja ne vain pistää silmään. Esim jos on vaikka jossain syömässä ja huomaa ruokalistassa kirjoitusvirheen, pienenkin, niin olen kauhuissani että kuinka nämä julkeavat edes pitää ruokalistaa esillä missä on vihre. Kultani ja monet muut ovat myös saaneet tuta tämän pilkunnussimistaitoni.

Myös tuo ulkona oleva ilma saa karvat pystyyn. Lunta huhtikuun loppupuolella!? *grr*

Epäonnistuneet valokuvat.

Ärrrrh vaikka mikä.

Pienet asiat eniten.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kiiki

Posts: 491

#2497 • • Edited kiiki hankala
minkä helvetin takia tää kone heittää mut ulos klubituksesta kun yritän avata hymiölistan?!? *grr*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#2498 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
toi lumi ehkä vähän.

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Jone

Posts: 8,258

#2499 • • Jone Archibald Haddock

Freja, 21.4.2005 12:30:
yhdys sana ja muut väli-viiva virheet ja muutenkinkieli oppi virheet. Ei siis semmoset että lyhentää sanoi tai muuta semmost mut kaiken maailman pienet yksityis kohdat kirjoituksessa ja niinedelleen. niitä on tosi ärsyttävä lukea ja ne vain pistää silmään. Esim jos on vaikka jossain syömässä ja huomaa ruokalistassa kirjoitusvirheen, pienenkin, niin olen kauhuissani että kuinka nämä julkeavat edes pitää ruokalistaa esillä missä on vihre. Kultani ja monet muut ovat myös saaneet tuta tämän pilkunnussimistaitoni.



Onko tää kirjoitus sit ihan tarkoituksella alusta loppuun täynnä niitä manaamiasi virheitä myös ton ekan lauseen jälkeen? *ding*
Freja

Posts: 8,775

#2500 • • Edited Freja Sihteeri

Jone

Onko tää kirjoitus sit ihan tarkoituksella alusta loppuun täynnä niitä manaamiasi virheitä myös ton ekan lauseen jälkeen? *ding*



On.

Edit. Ja lisättäköön se että minua siis ärsyttää se jos huomaan sen virheen. En minäkään mikään ässä ole äidinkielessä ja itsekin teen virheitä mutta sen verran että yhdys sana vihreet vaan saa silmät kirvelemään.Ja väli-viivat.
*vink*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been