Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,737 views

Avatar
#1201 • • Jonulih Guest
Se, että heti kun jättää ton yhden lääkkeen ottamatta, tuntuu että sydäri on iskemässä.

Kattoo oikeelle tai vasemmalle ni sydän repii irti rinnast. Helvetti, tätä se narkomaanius varmana on *nauru**ding*
Hetu

Posts: 666

#1202 • • Hetu hetaro
Kun ihmiset ei tajuu sun ajatuksia *nauru**nauru**nauru*
*piis*
onni3mk

Posts: 3,973

#1203 • • onni3mk Onni on.
Omien kynsien syöminen...*grr**grr*

--
Onni on.

Avatar
#1204 • • HRDance Guest
Mu ärsyttää suunnattomasti se, kun jotkut ihmiset puuttuu joihinkin tiettyihin asioihin mitkä ei todellakaan kuulu niille. Ja ihmiset jotka aukoo päätänsä ilman mitään syytä. *grr*
MaSari

Posts: 1,986

#1205 • • MaSari space jammer
Vituttaa kun on loma eikä oikeen tiiä mitä tekis *dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

MaSari

Posts: 1,986

#1206 • • MaSari space jammer

mayah:
Sulle ei kans mikään kelpaa *hymy* Tuu elämysmatkalle Turkuun, keksitään jotain kivaa!! *hali*



Juu tota Turkuakin ollaan jo mietitty pariin otteeseen :D Mietittiin et lähetään Parolan panssarimuseoon jos ei muuta keksitä *justjoo**igor* Nyt tuli aika hyvä tarjous tuolta Inarilta Samulin kaverilta, et se olis kyl yks aika potentiaalinen paikka.. *juonittel*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

liikkuva muna

Posts: 2,652

#1207 • • liikkuva muna an egg on the move
Yks ämmä oli lomalla tossa pari viikkoo ja olin sen paikalla sen aikaa.. Siivosin sen vitusti parempaan kuntoon mitä se oli, kaikki tavarat oikeille paikoilleen jne.. Ja voi vittu mikä vitun nipotus alko heti kun tulin duuniin ”missä se ja se?” pälälpäälää.. VITUN HUORA SIELLÄ MISSÄ ENNENKIN SAATANA.. VITTU.

[muokattu 2.8.2004 08:05]
äm

Posts: 2,376

#1208 • • äm
Ladataanpa kerralla vähän isompi kasa pois harteilta:

-vanhat ihmiset (yleensä naiset), jotka pitävät kännykkää toisessa kämmenessä ja tökkivät nappuloita toisen käden etusormella.

-mummot, joilla on paksut nilkat ja niin lyhyet töppöjalat, ettei ne yltä bussissa lattiaan.

-työkaverit, jotka popsivat toisten eväitä jääkaapista.

-ihmiset, jotka laskevat kassajonossa viissenttisiään ”hei, mulla vois olla sulle se kuus euroa täällä”.

-olarin ääs-marketin yks kassatyttö. Sokea, kädetön apinakin on vikkelämpi.

-naapuriini muutti alkoholistipariskunta, joka kärhämöi öisin. Sellasta päätöntä örinää ja mölinää ja huutoa.

-ja vielä se, että spagettia tulee aina A) keitettyä B) syötyä liikaa.

Noni. Nyt on helpompi hengittää *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

sielu hänkin

Posts: 343

#1210 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Se että mitään ei osata päättää ennakkoon, vaan kahville menokin on sitä että soittele kun oot sielä ja sielä päin niin katellaan missä oon. Kukaan ei sovi aikoja, ja aina menee pitkin poikin soitteluksi.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Nacu

Posts: 1,293

#1211 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

linnu:
Se että mitään ei osata päättää ennakkoon, vaan kahville menokin on sitä että soittele kun oot sielä ja sielä päin niin katellaan missä oon. Kukaan ei sovi aikoja, ja aina menee pitkin poikin soitteluksi.



Oi miten ihmiset pärjäsivätkään aikana ennen kännyköitä! Silloin tapaamiset sovittiin etukäteen ja ajoista pidettiin kiinni (ainakin useinmiten...) Muistaako kukaan enää tämmöstä käytäntöö? *ding**nauru*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1212 • • Aziz Combat Fighter

Mizfir:

Huomion saaminen on kummallisen vaikeeta, kun mies ei välttis huomaa mitään vaikka pyöris alasti edessä ja höpöttäis, kun telkasta tulee vaikka se tikun*grr* fudis-matsi, tms. Miehillä on ilmeisesti luontaisena lahjakkuutena höpötys-suodatin, jonka ne napsauttaa päälle himaan tullessaan..siinä ei auta tönimiset eikä kattilan kannet korvan vieressä..*vink* Sit kun tytsi höpöttää juttujaan ja haluis et toinen oikeesti kuuntelee ni on tosi hauskaa lopettaa juttu kesken ja kysyy mieheltä et ”kuuntelet sä mua?” sielt vastauksex tulee perinteinen ”joojoo”, mut ans olla ku sit viel kysyy et ”no mitä mä äsken sit sulle sanoin”, ressukka menee ihan hämilleen ja yrittää kehittää pienessä päässään kokoon jotain rippeitä niistä asioista, jotka on viuhahdellut korvan ohi... välil tulee fiilis ettei tiedä itkeäkö vai nauraa*hih**nauru*

Mut siis aiheessa pysyäkseni..toi edellä mainitsemani on kyl tod. ärsyttävää... joten miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne ”nalkutus” aiheutuu, jos aiheutuu*vink*

Asioilla on aina niin monta puolta ja näkökulmaa kuin on osapuoliakin*joo*

[muokattu 28.7.2004 17:24]



No, kaikista vittumaisinta on se kun toinen höpöttää vieressä jotain ihan käläselilässynlässynpaskaa ihan silkasta leukojen lihasten lämmittelyn ilosta, kun itse yrittää keskittyä johonkin. Kyllä sitä huomiota pitää naisellekin suoda, tottakai, mutta ei 24/7, varsinkin kun elämässä on muutakin kun parisuhde, toisille se on se futis. Jos joku, mihin miehesi keskittyy, ei ole mielestäsi tärkeää, yritä muistaa, että se saattaa olla hänelle silti tärkeämpää kuin antaa juuri sinulle sillä hetkellä kaikki se huomio mitä haluat.

Kyl toiselle pitää tilaa antaa :(
Cassu

Posts: 634

#1213 • • Cassu Vieras omassa elämässä

Pablo:
- Ihmisten jahkailu ja päättämättömyys
- Pinnallisuus
- Paskanjauhaminen seläntakana

[muokattu 2.8.2004 12:25]



oon kyllä tuossa 100%:sesti takana......

PS. sit mua ärsyttää faijan asenne aina välillä....ei voi mennä sillee sovitelleen...on vaan off/on asento....

PPS. taas tuli jostaa linkistä pompautettua itsensä kyttääjien nettisivuille....mua ärsyttää elämäntoivonsa menettäneet ihmiset jotka stressaavat vielä enemmän itseään niin että puuttuvat kaikkiin virheisiin mitkä näkevät....kamoon....miten tuollaista sairautta voikaan olla...ite kuolen mielummin oman käden kautta jos käyn tuollasta tekee....tai sit kuolen vanhana ja velkaisena siitä syystä että asun omakotitalossa enemmin kuin kerrostalossa.....
Tuli taas taakka hieman kevyemmäksi....*huhhuh*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Mizfir

Posts: 2,472

#1214 • • Mizfir pittuinen


No, kaikista vittumaisinta on se kun toinen höpöttää vieressä jotain ihan käläselilässynlässynpaskaa ihan silkasta leukojen lihasten lämmittelyn ilosta, kun itse yrittää keskittyä johonkin. Kyllä sitä huomiota pitää naisellekin suoda, tottakai, mutta ei 24/7, varsinkin kun elämässä on muutakin kun parisuhde, toisille se on se futis. Jos joku, mihin miehesi keskittyy, ei ole mielestäsi tärkeää, yritä muistaa, että se saattaa olla hänelle silti tärkeämpää kuin antaa juuri sinulle sillä hetkellä kaikki se huomio mitä haluat.

Kyl toiselle pitää tilaa antaa :(



Tottakai pitää antaa tilaa..en tarkoittanut sitä että pitäis koko päivä jauhaa läpälässynläätä, vaan lähinnä sitä et sillon ku OIKEESTI on jotain asiaa, ei viitsitä sen vertaa irroittaa huomiota että kuuntelis sen jutun...josta sitten taas aiheutuu se että myöhemmin väitetään ettei olla koskaan kuultukaan asiasta. Totta hitossa mullakin on muuta tekemistä ku lässytellä koko päivä..kun se menis kerralla perille ni good. Näin*piis**hymy*

---
Pablo:
- Ihmisten jahkailu ja päättämättömyys
- Pinnallisuus
- Paskanjauhaminen seläntakana

[muokattu 2.8.2004 12:25]

---

Erittäin hy-win sanottu *joo*

[muokattu 2.8.2004 16:07]

--
-Mannanen-

naira

Posts: 204

#1215 • • naira black cat

linnu:
Se että mitään ei osata päättää ennakkoon, vaan kahville menokin on sitä että soittele kun oot sielä ja sielä päin niin katellaan missä oon. Kukaan ei sovi aikoja, ja aina menee pitkin poikin soitteluksi.



oi, loistavaa että jotain muutakin ärsyttää tämä... *joo* olis todellakin huomattavasti yksinkertasempaa jos sopis jonkun ajan ja paikan ja sitte ilmestyis sinne - vaikeeta ilmeisesti... *täh*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

nomic

Posts: 4,120

#1216 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

HRDance:
Mu ärsyttää suunnattomasti se, kun jotkut ihmiset puuttuu joihinkin tiettyihin asioihin mitkä ei todellakaan kuulu niille. Ja ihmiset jotka aukoo päätänsä ilman mitään syytä. *grr*


sama täällä :( omastakin kaveripiiristä löytyy muutamia nimeltä mainitsemattomia jotka nähdessään toisensa aukoo vaan toisillensa päätä ilman syytä kiva sit olla paikalla jos kummatkin on samaan aikaan myöskin paikalla, aina se mitä toinen tekee on huono juttu toisen mielestä jne... *poks*
hemuz

Posts: 2,178

#1217 • • hemuz kätevä emäntä
se että ensin luvataa ja sit perutaan ja äh. yritä täs nyt jotai prokkista vetää ku porukka rupee peruu vuorojaan eikä suostu ite hommaa tuuraajia *kivatsulle*
naira

Posts: 204

#1218 • • naira black cat
nyt kun tätä uuttaa potter-leffaa mainostetaan joka paikassa ja koko ajan, niin ärsyttää se, että ko. mainoksissa (ja muutenkin..) lausutaan harry \”englanniksi\” ja potter \”suomeksi\”... *grr* en tiedä miksi...

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

äm

Posts: 2,376

#1219 • • äm

climate:
Esim liikenteessä sellainen voi ilmetä tyyliin ”kato nyt miten toikin ajaa / parkkeeraa / kävelee” tms. .
......
eli tää varmaan on sama asia mistä monet muutkin sanovat, eli se että ”puhutaan paskaa selän takana” ...


En tajuu. Miten se sitten pitäis hoitaa? Pysäyttämällä oma auto, juoksemalla toisen rinnalle, koputtamalla ikkunaan, odottamalla sen avausta ja kertomalla tällä tavoin kätevästi päin naamaa, että ”vittu sä ajat päin helvettiä”?
Minun pienessä mielessäni tossa vaiheessa on suhteellisen paljon näppärämpää vaan kiehua itekseen + jupista omille kyytiläisille.
Vaan ehkäpä mulla onkin sitten se suomalaisille ominainen luonteenpiirre. *ding*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

zari

Posts: 716

#1220 • • zari Team Tamppaajat
Se ku koulu alkaa maanantaina *eiei*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice