Kattoo oikeelle tai vasemmalle ni sydän repii irti rinnast. Helvetti, tätä se narkomaanius varmana on
14,184 posts, 710 pages, 4,808,848 views
mayah:
Sulle ei kans mikään kelpaa Tuu elämysmatkalle Turkuun, keksitään jotain kivaa!!
linnu:
Se että mitään ei osata päättää ennakkoon, vaan kahville menokin on sitä että soittele kun oot sielä ja sielä päin niin katellaan missä oon. Kukaan ei sovi aikoja, ja aina menee pitkin poikin soitteluksi.
Mizfir:
Huomion saaminen on kummallisen vaikeeta, kun mies ei välttis huomaa mitään vaikka pyöris alasti edessä ja höpöttäis, kun telkasta tulee vaikka se tikun*grr* fudis-matsi, tms. Miehillä on ilmeisesti luontaisena lahjakkuutena höpötys-suodatin, jonka ne napsauttaa päälle himaan tullessaan..siinä ei auta tönimiset eikä kattilan kannet korvan vieressä.. Sit kun tytsi höpöttää juttujaan ja haluis et toinen oikeesti kuuntelee ni on tosi hauskaa lopettaa juttu kesken ja kysyy mieheltä et kuuntelet sä mua? sielt vastauksex tulee perinteinen joojoo, mut ans olla ku sit viel kysyy et no mitä mä äsken sit sulle sanoin, ressukka menee ihan hämilleen ja yrittää kehittää pienessä päässään kokoon jotain rippeitä niistä asioista, jotka on viuhahdellut korvan ohi... välil tulee fiilis ettei tiedä itkeäkö vai nauraa*hih*
Mut siis aiheessa pysyäkseni..toi edellä mainitsemani on kyl tod. ärsyttävää... joten miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne nalkutus aiheutuu, jos aiheutuu*vink*
Asioilla on aina niin monta puolta ja näkökulmaa kuin on osapuoliakin*joo*
[muokattu 28.7.2004 17:24]
Pablo:
- Ihmisten jahkailu ja päättämättömyys
- Pinnallisuus
- Paskanjauhaminen seläntakana
[muokattu 2.8.2004 12:25]
No, kaikista vittumaisinta on se kun toinen höpöttää vieressä jotain ihan käläselilässynlässynpaskaa ihan silkasta leukojen lihasten lämmittelyn ilosta, kun itse yrittää keskittyä johonkin. Kyllä sitä huomiota pitää naisellekin suoda, tottakai, mutta ei 24/7, varsinkin kun elämässä on muutakin kun parisuhde, toisille se on se futis. Jos joku, mihin miehesi keskittyy, ei ole mielestäsi tärkeää, yritä muistaa, että se saattaa olla hänelle silti tärkeämpää kuin antaa juuri sinulle sillä hetkellä kaikki se huomio mitä haluat.
Kyl toiselle pitää tilaa antaa :(
linnu:
Se että mitään ei osata päättää ennakkoon, vaan kahville menokin on sitä että soittele kun oot sielä ja sielä päin niin katellaan missä oon. Kukaan ei sovi aikoja, ja aina menee pitkin poikin soitteluksi.
HRDance:
Mu ärsyttää suunnattomasti se, kun jotkut ihmiset puuttuu joihinkin tiettyihin asioihin mitkä ei todellakaan kuulu niille. Ja ihmiset jotka aukoo päätänsä ilman mitään syytä.
climate:
Esim liikenteessä sellainen voi ilmetä tyyliin kato nyt miten toikin ajaa / parkkeeraa / kävelee tms. .
......
eli tää varmaan on sama asia mistä monet muutkin sanovat, eli se että puhutaan paskaa selän takana ...