Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,122 views

Mellu-

Posts: 4,006

#7721 • • Mellu-

alphamagic, 28.5.2007 14:21:
---
sapeli, 28.5.2007 14:18:
---
alphamagic, 28.5.2007 14:15:
---
sapeli, 28.5.2007 14:12:
Ei tää ainakaan paljoa voi huonontua *nauru*
---
No eipä kyllä *lmao*
Onneks on sentään ziljoona pussii nuudeleita kaapissa - tällä hetkellä katkarapu med tonnikala menossa *pepsodent*

---


Joo siis köyhäilyssä on puolensakin *joo* Tulee hyvä fiilis kun tekee vaihteeks fiksuja ostoksia (kun ei oo muita vaihtoehtoja), ja huomaa että kaappeihin on oikeesti kertyny kaikenlaista muonaa mitä tulee ny sit syötyä. Meilläki on just esim. pekoni-sipuli-muusia (meinasin kirjottaa sopuli *lmao*) ja popcornia ja jäätelöä ja pakastepyttipannua ja vaik mitä et ei täs sillee mikään hätä oo *hymy*

---


Sopulimuussi *lmao*
Oo meil on muuten kans jäätelöö *kuolaa* Ja onhan tuol perunaa ja papuja ja kaikkee, pitää vaan improvisoida...



improvisointi o kaiken a ja o *lmao* täällä samoilla linjoilla..:D tosin jäätelöt yms turhat pois :D Onneksi tulee palkka kohta ni pääsee täydentämään varastoja loppukuuta varten :D

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Elmiira

Posts: 1,446

#7723 • • Elmiira
Että duunista tarjotaan taas määräaikaista sopimusta,
paskalla palkalla. Musta tuntuu et mua "pannaan halvalla" *grr*
(oon kuitenkin ollu tässä firmassa jo pari vuotta)

Määräaikaisuuden pystyn vielä hyväksymään,
mut palkka on siinä ja siinä...

Sopimus loppuu torstaina, eikä kukaan suostu keskustelemaan
palkasta mun kanssa, vaan väistellään taas vastuuta todella
taidokkaasti...

No soppari on allekirjoitettu, mutta kaikki kappaleet sattuu olemaan
mun hallussa, joten voin vielä repiä koko paskan ja lähteä menemään...
(tosin siihenkään ei ois varaa)

ÄRSYTTÄÄ!

Aina tää saatanan sama tappelu sopimusta uusittaessa
ja viimeksi mä jouduin antamaan periksi, joten olin jo
päättänyt, että nyt en sitä tee... Mut alkaa käydä aika
ja keinot vähiin... *igor*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Freja

Posts: 8,775

#7724 • • Freja Sihteeri
Tänään ärsytti hirveesti yks asiakas. Kello oli kymment vaille neljä ja aattelin et "viel yks ja sit kotiin!" No, olimpahan sitten vielä vartin yli neljä vääntämässä rautalangasta asiakkaalle asioita.

Se oli väärässä.

Si mun ois viel pitäny korvata sille kaikki.

Si mun ois viel pitäny korvata sille puhelimessa vietetty aika, kun "Tämähän maksaa varmasti ihan maltaita!"

Ei maksa mitään.

En korvannut mitään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Samu

Posts: 517

#7725 • • Samu Bodhisattva
Nightwish!! Mikä saa..nan "Vuoden Ykkösuutinen" se niiden uus laulaja ja laulajan julkaiseminen on olevinaan!? Ei oo varmaan maailman ensimmäinen paska ja tylsä hevibändi, jonka kokoonpano vaihtuu!!

Sit ärsyttää se, kun ihmiset tekee yllättäviä suunnanmuutoksia kadulla!! Ja maleksiminen ja seilaaminen!! Siis se, kun ne ei tiedä käveleekö oikeeta vai vasenta puolta! Ja se, kun jengi tunkee metroon sisään ennen, ku edelliset on päässy ulos!!

Ja parkkipirkkojen uudet työasut! Miks ne rumat punaset piti vaihtaa vähintään yhtä rumiin sinisiin!? Varmaan ottaa päähän niitäkin!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Miinapiina

Posts: 3,494

#7726 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
aika monikin asia.
oon kiukkunen!!

--
pinkki on pop!!!

phear

Posts: 804

#7727 • • phear <X>
Tää keli. Vittu mikä hiki.
crissy

Posts: 1,958

#7728 • • crissy
jos ravintolassa on 15 pöytää joista kaikki paitsi 1 ovat puhtaat NII MIKSI VITUS TARTTEE ÄNKEE JUST SIIHEN RAVINTOLAN PASKASIMPAAN PÖYTÄÄN KU oli 14 puhastakin!!!!!!!!!!!!!!!!!

*dissaa*!
Forcer

Posts: 162

#7729 • • Forcer Separi
kun suussa on alahuulen kohdalla rakko
%

Posts: 568

#7730 • • %

Elmiira, 28.5.2007 16:19:
Että duunista tarjotaan taas määräaikaista sopimusta,
paskalla palkalla. Musta tuntuu et mua "pannaan halvalla" *grr*
(oon kuitenkin ollu tässä firmassa jo pari vuotta)

Määräaikaisuuden pystyn vielä hyväksymään,
mut palkka on siinä ja siinä...

Sopimus loppuu torstaina, eikä kukaan suostu keskustelemaan
palkasta mun kanssa, vaan väistellään taas vastuuta todella
taidokkaasti...

No soppari on allekirjoitettu, mutta kaikki kappaleet sattuu olemaan
mun hallussa, joten voin vielä repiä koko paskan ja lähteä menemään...
(tosin siihenkään ei ois varaa)

ÄRSYTTÄÄ!

Aina tää saatanan sama tappelu sopimusta uusittaessa
ja viimeksi mä jouduin antamaan periksi, joten olin jo
päättänyt, että nyt en sitä tee... Mut alkaa käydä aika
ja keinot vähiin... *igor*


Tsekkaa, jonkun kollegasi verotiedot(julkista tietoa) ja lähde siltä pohjalta vaatiin itselles kans oikeen kokoista palkkaa, ja palkkapyyntö on hyvä olla aluksi hieman yläkanttiin, jotta sitä voi siitä sitten vähän pudottaa.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Dinsku

Posts: 186

#7731 • • Edited Dinsku
Muutamat kusipäät foorumeissa, joilla on elämäntarkoituksena pilata joka ikinen keskustelu "minä tiedän-mun mielipide on ainoa oikea-minä nussin pilkkuja-ja myös pisteitä, jos et esitä mielipiteesees faktoja ja lähteitä" jutuilla.. *dissaa*
blueangel

Posts: 328

#7732 • • blueangel
Olla töissä seiskaan asti kun tuolla on noin ihana sää..
Ja että mulla ei oo kenkiä valmistujaisiini, en oo käyny kampaajalla enkä solkussa...
anniharha

Posts: 1,937

#7733 • • anniharha
Eilen oli kivaa kun oli lämmintä ja satoi, nyt on kylmää eikä tuu edes vettä. Sitte tyypit vielä jaksaa hehkuttaa sanomaboksissa pääkaupunkiseudun hellelukemia, kun meikä joutuu etsimään pipoa ja lapasia että uskaltaa kävellä pyykkituvalle asti *igor**grr*

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#7734 • • pia^^ Guest
Tää viikko olisi lomaa koulun ja töitten alun välissä, noh mähän makaan kipeenä kotona. Voi paska!!! Sääki ois sillee kiva et vois olla ulkona *eiei*
Avatar
#7735 • • Annakins Guest

Elmiira, 28.5.2007 16:19:
Että duunista tarjotaan taas määräaikaista sopimusta, paskalla palkalla. Musta tuntuu et mua "pannaan halvalla" *grr*
(oon kuitenkin ollu tässä firmassa jo pari vuotta)

Määräaikaisuuden pystyn vielä hyväksymään, mut palkka on siinä ja siinä...



Oot ollu firmassa pari vuotta ja jatkuvasti määräaikaisissa työsuhteissa? Millä ne perustelee sun työsuhteen määräaikaisuutta?
Jutu

Posts: 3,054

#7736 • • Jutu Blondi

crissy, 29.5.2007 10:57:
jos ravintolassa on 15 pöytää joista kaikki paitsi 1 ovat puhtaat NII MIKSI VITUS TARTTEE ÄNKEE JUST SIIHEN RAVINTOLAN PASKASIMPAAN PÖYTÄÄN KU oli 14 puhastakin!!!!!!!!!!!!!!!!!

*dissaa*!


Me ollaan mietitty tätä ihan samaa asiaa. Toki asiakkailla on oikeus valita missä istuu, mutta luulis nyt niistä monista kymmenistä puhtaista pöydistä löytyvän edes yksi hyvä paikka :D Ja sitten tulee asiakaspalautteessa, että kuinka oli paskaista kun yhtä pöytää ei ole pyyhitty *justjoo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

crissy

Posts: 1,958

#7737 • • crissy

Jutu, 29.5.2007 13:09:
---
crissy, 29.5.2007 10:57:
jos ravintolassa on 15 pöytää joista kaikki paitsi 1 ovat puhtaat NII MIKSI VITUS TARTTEE ÄNKEE JUST SIIHEN RAVINTOLAN PASKASIMPAAN PÖYTÄÄN KU oli 14 puhastakin!!!!!!!!!!!!!!!!!

*dissaa*!

---

Me ollaan mietitty tätä ihan samaa asiaa. Toki asiakkailla on oikeus valita missä istuu, mutta luulis nyt niistä monista kymmenistä puhtaista pöydistä löytyvän edes yksi hyvä paikka :D Ja sitten tulee asiakaspalautteessa, että kuinka oli paskaista kun yhtä pöytää ei ole pyyhitty *justjoo*




mun työkaveri oli kyl nii hyvä ku noi asiakkaat istu just siihen.. näin vaan huulilta "vittu saatana perkele"... hahaha!!
Elmiira

Posts: 1,446

#7738 • • Elmiira

Annakins, 29.5.2007 12:55:
Oot ollu firmassa pari vuotta ja jatkuvasti määräaikaisissa työsuhteissa? Millä ne perustelee sun työsuhteen määräaikaisuutta?



Olen ollut täällä kolmessa eri toimenkuvassa, jotka ovat aika
kaukana toisistaan. Uuteen toimenkuvaan on aina tehty uusi
määräaikainen sopimus. Tämä olis nyt toinen määräaikainen
sopimus tähän työnkuvaan. Ja tämän jälkeen on luvattu vakinaistaa,
jos hoidan hommani hyvin.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Mar6

Posts: 2,178

#7739 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

alphamagic, 28.5.2007 14:07:
Tää saatanan köyhyys - vein just pulloja kauppaan et sain filtteripussin *toktok* *grr* *nyyh*
Ja sit kohta tulee palkka ja maksan juoksevat hommat alta pois ni ollaan taas samassa asetelmassa. Kyl on vittu siistii!



*lohduttel*

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#7740 • • Annakins Guest

Elmiira, 29.5.2007 13:59:
---
Annakins, 29.5.2007 12:55:
Oot ollu firmassa pari vuotta ja jatkuvasti määräaikaisissa työsuhteissa? Millä ne perustelee sun työsuhteen määräaikaisuutta?

---


Olen ollut täällä kolmessa eri toimenkuvassa, jotka ovat aika kaukana toisistaan. Uuteen toimenkuvaan on aina tehty uusi määräaikainen sopimus. Tämä olis nyt toinen määräaikainen sopimus tähän työnkuvaan. Ja tämän jälkeen on luvattu vakinaistaa, jos hoidan hommani hyvin.



Onko määräaikaisuuden perustana ollut projektiluontoinen työ? Nimittäin työnanatajan on aina perusteltava määräaikaisuus. Kuulostaa aika kummalta, että ovat luvanneet vakinaistaa, jos nyt teet työsi hyvin, kun onhan vakityösuhteissakin määriteltävissä koeaika esim...