Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,030 views

oooo

Posts: 1,249

#7701 • • oooo
Vittu mä olen totaalinen idiootti, vissii vähä hajamielinen. Miten en ole tyhjentänyt taskuja, kun olen pessyt takkini. Naapuri palautti pankkikortin ku oli jäänyt pyykkituvan pesukoneeseen. Ja mä vielä tarkistan aina, ettei ole jäänyt mitään koneeseen. Mihis vittuun se siellä oli juuttunu.

Tuskin toimii enää, noh eipä ole rahaa, kun en idiootti ole nostanut yhtään käteistä.
Fyrisch

Posts: 4,525

#7703 • • Fyrisch
leffakanavat ei toimaa enää ku ukkonen alko jotai riehuu. yhyy :-C
Heli

Posts: 1,489

#7704 • • Heli vai kuka se oli
sanonnat kuten:
-itse asiassa
-pitkällä juoksulla (miks kaikki pitää kääntää?)
*grr*

--
ei se väärin ole.

Jone

Posts: 8,258

#7705 • • Jone Archibald Haddock
Ihan vitun kaikki.

Niin en jaksais tänään ohjelmassa olevia duuniväittelyitä, jotka on kuitenkin pakko pistää kehiin johtuen siitä, että tietyillä ihmisillä on päät taas perseessä ja jos niitä ei käy omakätisesti voimalla vetämässä sieltä pois, niin teemme päätöksiä joilla on väistämättömän nihkeä vaikutus asioihin, joita yritämme parantaa.

Lisäksi; jääkaappi on tyhjä enkä jaksais mennä kauppaan. Räkättirastaat pitävät ihan helvetinmoista meteliä. Kämppä on kuin räjähdyksen jäljiltä. Asiakkaat eivät ole maksaneet laskujaan eräpäivään mennessä. Vittu. Kyllä ärsyttääkin.
Avatar
#7706 • • Taika Guest
yllätys, yllätys, rakas päällikkömme oli laittanut mulle päivystysvuoron 29.6. vaikka pyysin ihan mitä muuta tahansa vuoroa kyseiselle päivälle kuin tuota*justjoo*

tekisi mieli käydä sanomassa jo tässä vaiheessa että turhaan kuluttaa energiaansa pään aukomiseen mun kohdalla, olen kyllä irtisanoutumassa..

..mutta jätetään se lause kuitenkin sinne elokuuhun, enää neljä viikkoa ja 4 työpäivää jäljellä lomaan*aplodit*
Dave

Posts: 1,750

#7707 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Tällähetkellä melkopitkälti kaikki.

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#7708 • • Kon-tiki The Unsinkable

Fyraett, 27.5.2007 23:50:
leffakanavat ei toimaa enää ku ukkonen alko jotai riehuu. yhyy :-C



Justniin. Meilläkin jäi Brokeback Mountain harmillisesti kesken ja piti mennä vaan nukkumaan ukkosen ja kaatosateen jyrinässä. Siis leffa oli nähty ennenkin ja loppu tiedossa, mutta silti.
Fresia

Posts: 764

#7709 • • Fresia vähän outo
Naapuritalossa tehdään julkisivuremppaa ja siitä aiheutunut meteli alkaa olla aikamoinen *poks* No, itse talossa asuville varmaan noin sata kertaa kamalampaa... *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#7710 • • Peikkotyttö
Kun joutuu jäädä sairaslomalle just sillon kun töissä tapahtuis oikeesti jotain mielenkiintoista*igor*

--
Groove is in the Heart

Trixie

Posts: 1,342

#7711 • • Trixie
Kävelen saakeli ku ankka, jengil varmaan kivaa töis ku toinen taapertaa menee niin et koko kroppa keinuu*justjoo* No ehkä tää täst, en mee hakee enää kahvii taukohuoneest.

--
face your fears and live your dreams

anthocyan

Posts: 1,511

#7712 • • anthocyan Kohti valoa...
Koulun kusipää opettaja, joka ei päästä mua orgaanisesta kemiasta läpi!!! *poks* Täytyy toivoo, et tänään se tentti kuitenkin menee läpi...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7713 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ärsyttää, kun huomasin, että millasen luottokorttilaskun oon saanu aikaseks *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

plink

Posts: 1,405

#7714 • • plink team paska
täs on todella tunkkanen ja paskanen olo kokoaika tosta kosteasta ilmasta johtuen.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

alphamagic

Posts: 3,628

#7715 • • alphamagic
Tää saatanan köyhyys - vein just pulloja kauppaan et sain filtteripussin *toktok* *grr* *nyyh*
Ja sit kohta tulee palkka ja maksan juoksevat hommat alta pois ni ollaan taas samassa asetelmassa. Kyl on vittu siistii!

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

sapeli

Posts: 11,768

#7716 • • sapeli jokukukamikä?

alphamagic, 28.5.2007 14:07:
Tää saatanan köyhyys - vein just pulloja kauppaan et sain filtteripussin *toktok* *grr* *nyyh*
Ja sit kohta tulee palkka ja maksan juoksevat hommat alta pois ni ollaan taas samassa asetelmassa. Kyl on vittu siistii!



Tääl vähän sama tilanne *uuh* Lompakosta loput hilut plus pullopalautukset plus vikat rahat tililtä että sain ostettua safkaa... Mut eiköhän tää tästä parane *joo* Ei tää ainakaan paljoa voi huonontua *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

alphamagic

Posts: 3,628

#7717 • • alphamagic

sapeli, 28.5.2007 14:12:
Ei tää ainakaan paljoa voi huonontua *nauru*



No eipä kyllä *lmao*
Onneks on sentään ziljoona pussii nuudeleita kaapissa - tällä hetkellä katkarapu med tonnikala menossa *pepsodent*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

sapeli

Posts: 11,768

#7718 • • sapeli jokukukamikä?

alphamagic, 28.5.2007 14:15:
---
sapeli, 28.5.2007 14:12:
Ei tää ainakaan paljoa voi huonontua *nauru*
---
No eipä kyllä *lmao*
Onneks on sentään ziljoona pussii nuudeleita kaapissa - tällä hetkellä katkarapu med tonnikala menossa *pepsodent*



Joo siis köyhäilyssä on puolensakin *joo* Tulee hyvä fiilis kun tekee vaihteeks fiksuja ostoksia (kun ei oo muita vaihtoehtoja), ja huomaa että kaappeihin on oikeesti kertyny kaikenlaista muonaa mitä tulee ny sit syötyä. Meilläki on just esim. pekoni-sipuli-muusia (meinasin kirjottaa sopuli *lmao*) ja popcornia ja jäätelöä ja pakastepyttipannua ja vaik mitä et ei täs sillee mikään hätä oo *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

alphamagic

Posts: 3,628

#7719 • • alphamagic

sapeli, 28.5.2007 14:18:
---
alphamagic, 28.5.2007 14:15:
---
sapeli, 28.5.2007 14:12:
Ei tää ainakaan paljoa voi huonontua *nauru*
---
No eipä kyllä *lmao*
Onneks on sentään ziljoona pussii nuudeleita kaapissa - tällä hetkellä katkarapu med tonnikala menossa *pepsodent*

---


Joo siis köyhäilyssä on puolensakin *joo* Tulee hyvä fiilis kun tekee vaihteeks fiksuja ostoksia (kun ei oo muita vaihtoehtoja), ja huomaa että kaappeihin on oikeesti kertyny kaikenlaista muonaa mitä tulee ny sit syötyä. Meilläki on just esim. pekoni-sipuli-muusia (meinasin kirjottaa sopuli *lmao*) ja popcornia ja jäätelöä ja pakastepyttipannua ja vaik mitä et ei täs sillee mikään hätä oo *hymy*



Sopulimuussi *lmao*
Oo meil on muuten kans jäätelöö *kuolaa* Ja onhan tuol perunaa ja papuja ja kaikkee, pitää vaan improvisoida...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Lauruska

Posts: 821

#7720 • • Edited Lauruska nihkee
Että kun tulee matkalta kotiin, niin netti ei toimi. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun se, ettei voi lukea mitä Suomessa on tapahtunut ja miksi esimerkiksi kerrostalon rappukäytävä oli pohjakerroksessa täynnä vettä.

..Piti sitten herätä töihin että pääsee nettiin, vaikka ensin ajattelin ottaa vapaapäivän. Pyh.