Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,647 views

martina

Posts: 1,875

#3821 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
no, se että joutuu lähtee kouluun kipeenä... enkä taaskaan oo saanu nukuttuu ku katkonaisesti 3h.. *POKS*
MesMeRise

Posts: 667

#3822 • • MesMeRise Spinnamon

Karvinen, 2.1.2006 15:42:
mua ärtsyttää niin suunnattomasti ku viestiin ei voi vastata . . . *senkin*

Ei voi vittu olla iso vaiva näpytellä muutama hassu kirjain siihen *eiei*



Lähes yhtä raastavaa on se, että jos satut kysymään jotakin yksinkertaista kysymystä. kuten oletko tulossa ja mihin aikaan? vastaukseskis tulee että; Joo. Sitten lähetät uuden viestin että niin mihinköhän aikaa vastaus; en tiiä.

Voi ARGH*grr*
PennyLane

Posts: 121

#3823 • • PennyLane
Unohdin ostaa hammastahnaa ja nyt pitää mönkiä tuonne alepaan vain sen takia. Ärrr... Ei jaksa. Ja nälkäkin on. *eikä*

--
bass bass BASS!

keijukainen

Posts: 1,599

#3824 • • keijukainen kiksumurmeli
pomo, ja et on töissä ens ja seuraavan viikonlopun, ja ettei oo rahaa enkä tiiä et koska ees saan rahaa *igor**toktok*

--
*seepla*

Karvinen

Posts: 699

#3825 • • Karvinen SekaiSin MariSta
ärsyttää, vituttaa itkettää . . . ärsyttää joka saatanan asia.. niin vittu vituttaa *släp**dissaa**dissaa**dissaa*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

noena

Posts: 3,138

#3826 • • noena first breath after coma
Ottaa niin päähän toi yks sähläri ku se ei vaan vittu ymmärrä *grr**släp**dissaa*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Everes

Posts: 184

#3827 • • Everes
kaikki luulee mua sarkastiseksi vaikka olen ultra-älykäs ja sanon vaan kaikki asiat mahdollisimman suoristettuna muodostaen täydellisen koheesion vallitsevaan ilmatilaan. en ole pahis saakuta :|

--
living in irresponsible selibacy

Metsäpiru

Posts: 418

#3828 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Kun ei voi sitten sanoa mikä mättää niin eipähän kiinnosta olla seurassakaan. Löytyy niitä muitakin ihmisiä.. En jaksa ruveta leikkimään mitään ihmissuhdedraamoja jos kerta ei ole kyse hyvistä ystävistä. Mököttäkööt minun puolesta. Amen.
Verottaja

Posts: 1,174

#3829 • • Verottaja no-life / luuviulu
"Tietoliikenne ja lähiverkot" -tehtävät. *toktok*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Avatar
#3830 • • *Mirri* Guest
Ku on niin vtun tyhmä ettei tajua. *toktok*
MaSari

Posts: 1,986

#3831 • • MaSari space jammer
Ens viikon maanantaina on kaikkien mun VIISAUDENHAMPAIDEN POISVETO!!!!! Ärsyttää jo valmiiks, et joutuu makaamaan jonku viikon vaan kotona kivuissaan :( Ja samalla mietin et kauankohan ne sit vetää niitä pois, kun oon kuullu juttuu et pahimmillaan yhden hampaan poisveto on joku 1 h juttu. Ja kaiken lisäks pelkään hammaslääkäreitä :( kääääk *pökr*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

KooKie

Posts: 4,338

#3832 • • KooKie aka. Petress Pan

MesMeRise, 9.1.2006 09:41:
---
Karvinen, 2.1.2006 15:42:
mua ärtsyttää niin suunnattomasti ku viestiin ei voi vastata . . . *senkin*

Ei voi vittu olla iso vaiva näpytellä muutama hassu kirjain siihen *eiei*

---


Lähes yhtä raastavaa on se, että jos satut kysymään jotakin yksinkertaista kysymystä. kuten oletko tulossa ja mihin aikaan? vastaukseskis tulee että; Joo. Sitten lähetät uuden viestin että niin mihinköhän aikaa vastaus; en tiiä.

Voi ARGH*grr*



IMO enemmän aivoon ottaa ihmiset, jotka lähettää tekstareita. En vastaa, jos ei ole kyseessä mulle tärkeä asia. Soittais ja kysyis, eikä olettais, että kaikki jaksaa "näpytellä niitä muutamaa hassua kirjainta". Eri asia on tietty hetket, kun voi olettaa toisen olevan kykenemätön vastaamaan puheluihin (kuten tietyissä töissä tai koulussa jne.) tai kun on kiireellinen asia, mutta on itse kykenemätön soittaas tjsp.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

anniharha

Posts: 1,937

#3833 • • anniharha
Klubbari ei toimi operalla niin pitää käyttää paska-exploreria. Paska-explorerilla on kuitenkin tapana tehdä ylläripyllärit ja seota juuri kun olen postaamassa jotain turhantärkeää forumviestiä. Sekoamisen seurauksena paska-explorer kirjaa minut ulos sulkeutuessaan. Silti kun avaan paska-explorerin uudestaan muutamien minuuttien kuluttua, nimeni paistaa online-listalla kuin ylikuumentunut aurinko, jonka seurauksena myös hermoni ylikuumenevat.
Ei, en ole loggautunut sisälle, olen vain onlineksi merkittynä.

Eikä tässä nyt varsinaisesti ole mitään syytä hermostua tai ärsyyntyä mutta kun. *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

Kimbou

Posts: 608

#3834 • • Kimbou

anniharha, 11.1.2006 01:35:
Klubbari ei toimi operalla niin pitää käyttää paska-exploreria. Paska-explorerilla on kuitenkin tapana tehdä ylläripyllärit ja seota juuri kun olen postaamassa jotain turhantärkeää forumviestiä. Sekoamisen seurauksena paska-explorer kirjaa minut ulos sulkeutuessaan. Silti kun avaan paska-explorerin uudestaan muutamien minuuttien kuluttua, nimeni paistaa online-listalla kuin ylikuumentunut aurinko, jonka seurauksena myös hermoni ylikuumenevat.
Ei, en ole loggautunut sisälle, olen vain onlineksi merkittynä.

Eikä tässä nyt varsinaisesti ole mitään syytä hermostua tai ärsyyntyä mutta kun. *igor*



http://www.mozilla-europe.org/fi/products/firefox/

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Miksan

Posts: 1,464

#3836 • • Miksan

anniharha, 11.1.2006 01:35:
Klubbari ei toimi operalla niin pitää käyttää paska-exploreria. Paska-explorerilla on kuitenkin tapana tehdä ylläripyllärit ja seota juuri kun olen postaamassa jotain turhantärkeää forumviestiä. Sekoamisen seurauksena paska-explorer kirjaa minut ulos sulkeutuessaan. Silti kun avaan paska-explorerin uudestaan muutamien minuuttien kuluttua, nimeni paistaa online-listalla kuin ylikuumentunut aurinko, jonka seurauksena myös hermoni ylikuumenevat.
Ei, en ole loggautunut sisälle, olen vain onlineksi merkittynä.

Eikä tässä nyt varsinaisesti ole mitään syytä hermostua tai ärsyyntyä mutta kun. *igor*


Ku loggaat ulos ni nimi löytyy online-listalta viel muutaman minuutin riippumatta selaimesta tai miten loggaat ulos.
Freja

Posts: 8,775

#3837 • • Freja Sihteeri
ei ihan just nyt huvittas lähtee töihin. Mut kai se on mentävä *poks*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

martina

Posts: 1,875

#3838 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ei jaksais lukee juomatietouden kokeeseen ja toivoisin et oisin jo tarpeeks terve, et pääsisin ulos tietyn henkilön kanssa... *GRR* ku en mä viittii tämmösenä nuhanenänä ketään tännekkään pyytää.. *nauru* pelästyis vaan.
Gleba

Posts: 549

#3839 • • Gleba

martina, 11.1.2006 18:16:
ei jaksais lukee juomatietouden kokeeseen ja toivoisin et oisin jo tarpeeks terve, et pääsisin ulos tietyn henkilön kanssa... *GRR* ku en mä viittii tämmösenä nuhanenänä ketään tännekkään pyytää.. *nauru* pelästyis vaan.



ei siihen tarviikaan lukee:)

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

martina

Posts: 1,875

#3840 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Gleba, 11.1.2006 18:30:
---
martina, 11.1.2006 18:16:
ei jaksais lukee juomatietouden kokeeseen ja toivoisin et oisin jo tarpeeks terve, et pääsisin ulos tietyn henkilön kanssa... *GRR* ku en mä viittii tämmösenä nuhanenänä ketään tännekkään pyytää.. *nauru* pelästyis vaan.

---


ei siihen tarviikaan lukee:)



no en mä ainakaan muista millään mitkä viinat kuuluu armanjakkeihin ja mitkä brandyihin jne, enkä osaa kertoo calvadoksen historiasta saati muistaa miten jotain ihme diipadaapadrinkkejä tehään*nauru* en vaan osaa. :)