Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,869 views

wiwi

Posts: 1,575

#3781 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mua ärsyttää kaikissa ostoskeskuksissa ja kaupoissa soivat vitun raastavat joululaulut ihan kenen tahansa versioimina. Yritä siinä sitten keskittyä olennaiseen kun Antti Tuisku itkee mustaa joulua taustalla. Perkele.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

AnssiV

Posts: 1,798

#3782 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

wiwi, 16.12.2005 13:13:
Mua ärsyttää kaikissa ostoskeskuksissa ja kaupoissa soivat vitun raastavat joululaulut ihan kenen tahansa versioimina. Yritä siinä sitten keskittyä olennaiseen kun Antti Tuisku itkee mustaa joulua taustalla. Perkele.


*lmao**lohduttel*
Kanifarmari

Posts: 479

#3783 • • Kanifarmari
Piti lähteä juhlimaan ja pitämään hauskaa, mutta olen [iso]pipu[/iso]
Seuraavan kerran pääsen juhlimaan kuukauden päästä,
kun tulen USA:sta*hmph*
Kakimöy!
sapeli

Posts: 11,768

#3784 • • sapeli jokukukamikä?
No voi *ittujen *ittujen *ittu *grr* Puol tuntia näperrän neljää *super*pientä ruuvia auki että saisin vaihdettua mun tasku-UVn patterin, ja sit kun mä saan sen vihdoin auki niin huomaan että ne nappipatterit mitä mulla on on LIIAN PIENIÄ *poks* *eikä*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MesMeRise

Posts: 667

#3785 • • MesMeRise Spinnamon
se että mun silmä on tulehtunut ja paskana ja kaikkien mielestä se on niin saatanan hauskaa ku silmä on muurautunu puoliks kiinni.

eikö kukaan tajuu et tää sattuuuu *grr**senkin**toktok*
sälli

Posts: 41

#3786 • • sälli
Se ärsyttää ihan sikana että

- autoni tuulilasiin iskeytyi pieni kivi ja aiheutti särön just silmieni korkeudelle *nyyh*

- HKL:n busseja pitää pelätä että ne ajaa kylkeen ku ne käyttäytyy ku kaupungin omistajat *senkin*

- ihmiset mainostaa suvaitsevaisuuttaan (täydellinen suvaitsevaisuus on käsitteellinen mahdottomuus) *toktok*

- ihmiset kannattaa turva-aidan poistamista (itsemurha-iskut laski heti roimasti) palestiinalaisten ja Israelin välillä *grr*
Verano

Posts: 4,649

#3787 • • Verano Merituuli

mayah, 20.12.2005 10:28:
V*ttu ku pienistä asioista täytyy tehdä maailmanluokan kriisi. hemmetti sentään *grr*



Nii just *grr* Komppaa skenekingiä vaikkei tiedä asiasta mitään.

Oman ärsytyksen aiheuttaja on ihan vaan minä itse *toktok* Aina mä onnistun, prkljavitustimuitakirosanoja. Onneksi on olemassa ihania ja ymmärtäväisiä ihmisiä, tosin siitäkös sitä *toktok* vaan kasvaa..
peepe

Posts: 904

#3788 • • peepe

UnityF, 13.12.2005 17:03:
---
Coleman, 12.12.2005 21:09:
Tänään pisti yksi ärsyttävä asia silmään. Nimittäin ikääntyneet ihmiset (lue mummot). Heillä on kumma tapa jäädä jumittamaan pankkiautomaatille 10min ajaksi varsinkin kun itsellä sattuu olemaan kiire jne. Eikö sitä rahamäärää voi nostaa kerralla, kysympä vaan?? *igor* Saati että itsellä alkaa hermo mennä, entä se pidentyvä jono selän takana. *grr*

---


ja sähän et oo koskaan tullu ajatelleeksi sitä et osa potee dementtiaa ja osa ei nää hyvin tai osalla on molemmat. Esim mun mummo on niitä jotka on sen 10min automaatilla koska nivelet on niin huonossa kunnossa että kädet tärisee että on vaikee saada kortti siihin et se imasee sen sisää ja sit onkin vaikee näpytellä niitä numeroita kun pitää olla lappu jossa ne on kun ei se muista sitä numeroo ulkoo ja sitten pitäis nähäkin jotain siitä ruudusta kun on huono näkö.

Mua ärsyttää suunnattomasti just tollaiset ihmiset jotka valittaa tälläisistä asioista, ens kerralla lähe himastasi / mistä lie niin sen 10min aikasemmin niin ei tuu niin kiire ja muista joku päivä vuosien päästä sä oot se jolla menee se 10min maatilla ja koitat parhaasi ja tunnet ne vihaiset katseesi selässäsi mut sä et vain pysty toimii nopeemmin.



Aivan, Ja :DD Colemanille. Ihmisten Suuri Kiire. Mihin...? Hah hah.
pörri

Posts: 74

#3789 • • pörri
Kun ei saa unta ja pitäis/haluais nukkua...
Kun jengi ei maksa velkojaan ajallaan...(tyhmä on se joka lainaa, eli tässätapauksessa minä, mutta silti...)
Kaksnaamaisuus...
Teeskentely...
Huono sää...
Miljoona kertaa nähdyt televisio-elokuvat...
Aina lopussa oleva puhelimeni akku...(oma vika kyl kun en o ostanu uutta)
Jos joku Urpo kirjoittaa ks-päätteen x:llä. Junttimaista, eikö!!?
Huutavat ja Riehuvat kakarat yleisillä paikoilla ja vanhemmat vaan kattoo tyhmänä vieressä eikä tee mitään...
Taksijono pakkasella...
Tylsyys...

Onhan noita ärsytyksen kohteita.

Ja sit vielä, jos joutuu ajaa vastatuuleen ja ylämäkeen vesisateessa fillarilla ja tietysti myös se kun kaverisi asuu 6-kerroksisessa talossa jossa ei tietenkään ole hissiä...toki jälkimmäisessä on myös hyvätkin puolet ;)
Fresia

Posts: 764

#3790 • • Fresia vähän outo
Helvetin selain meni sit sekoomaan ja kaikki kirjanmerkit sun muu katos sen siljän tien *senkin* Mur, olin tallettanut monta kivaa/hyödyllistä sivua, mistä hemmetistä ne enää löydän tai muistan... *hmph* No, eipä mulla ollut ennen neljää mitään tekemistä, etinpä niitä sivuja si siihen asti *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Jutu

Posts: 3,054

#3791 • • Jutu Blondi
Voi ...kele *grr**toktok* Menee niin ku hermo ihan just kohta *igor* Mun elämä taas ei suostu yhteistyöhön, joten pitää kehitellä jotain muuta tekemistä *senkin*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Amethyst

Posts: 174

#3792 • • Edited Amethyst A wonderful purple gemstone
Pääpostin tullin työntekijä. *dissaa*

Viime kesänä asioidessani tullissa, hän palveli kyllä, mutta "onks sun pakko häiritä" -asenteella. Nyt kahtena peräkkäisenä päivänä olen jälleen asioinut siellä ja molemmilla kerroilla olen saanut todeta asiakaspalvelun kukoistavan vielä entisestään.

Kyseisen kundin naispuolinen työkaveri oli työn touhussa eilen paikalle saapuessani ja hän keskeytti työnsä minua varten. Kundi kun ei eilen korvaansa lotkauttanut saati edes nostanut katsettaan minun saapuessa paikalle ja odottaessani jomman kumman palvelevan. Huomasin, että oli ilmeisen jännä Tetris-peli just kesken.

No eipä siinä mitään, sama toistui. Tänään kundi vain höpisi ilmeisesti kaverilleen puhelimeen, ja sen jälkeen jatkoi yhtä välinpitämättömänä tunnetun nettisivuston selailua - mutta mitenkäs muutenkaan, onhan tää Klubitus.org aika addiktoiva.

*eiei*

Suosittelen työpaikan vaihtoa sellaseen, jossa ei tosiaan tarvitse asiakkaiden kanssa kommunikoida. Tai pikemminkin reagoida yhtään mihinkään ympärillä tapahtuvaan.

--
-Amethyst-

Pumis

Posts: 816

#3793 • • Pumis Kike / Fab4
Ajattelin olla fiksu ja päivittää wintoosan. Menin oikein Microsoftin sivuille, latasin päivtykset mitä se ehdotti. Kun Kone alkoi asentamaan niitä, niin jossain vaiheessa se asensi jotain spywarea ja mainossoftaa koneelle, alapalkkiin tuli joku ruutu, missä bitit alkoi vilistää. Ei muuta kun kone irti verkosta, ja backup. Kiitos Microsoft, ei minulla olisikaan ollut kolmen tunnin aikana muuta puuhaa.
Softa on WIN XP Homedition(tullut koneen mukana).
äm

Posts: 2,376

#3794 • • äm
Just nyt, kun ajattelin asiaa liikaa, rupes ärsyttämään yks parin päivän takainen tapahtuma.
EI OLLU MUN VIKA! Ihan sama, kummin päin olisin tehnyt, joku olis suuttunut kuitenkin.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

sapeli

Posts: 11,768

#3795 • • sapeli jokukukamikä?

Pumis, 30.12.2005 14:54:
Ajattelin olla fiksu ja päivittää wintoosan. Menin oikein Microsoftin sivuille, latasin päivtykset mitä se ehdotti. Kun Kone alkoi asentamaan niitä, niin jossain vaiheessa se asensi jotain spywarea ja mainossoftaa koneelle, alapalkkiin tuli joku ruutu, missä bitit alkoi vilistää. Ei muuta kun kone irti verkosta, ja backup. Kiitos Microsoft, ei minulla olisikaan ollut kolmen tunnin aikana muuta puuhaa.
Softa on WIN XP Homedition(tullut koneen mukana).



Mä kans sain joku kuukaus sitten netistä automaattisen päivityksen mun Windows 2000:seen ja kun restarttasin koneen ni buuttaus jäi kesken ja ruudulle tuli jotain ihan roskaa... *justjoo* Sit siinä vähän aikaa säädettiin että saatiin kone taas toimintakuntoon - kiitos Microsoft laatupäivityksistä *aplodit* *toktok*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Karvinen

Posts: 699

#3796 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mua ärtsyttää niin suunnattomasti ku viestiin ei voi vastata . . . *senkin*

Ei voi vittu olla iso vaiva näpytellä muutama hassu kirjain siihen *eiei*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Pätkis

Posts: 1,038

#3797 • • Pätkis Pikkis
Että voikin risoo tyypit joilla on itsellään niin maan hyvä päivä, että katsovat asiakseen ohjeistaa mistä mun on sallittua vetää herne nenään.

Helvetti sentään kun höyry alkaa nousta niin kyllähän siinä se muutama sekunti menee, että saa itsensä organisoitua uudelleen. Eikö siihen sitten änge joku pelle heristelemään sormeaan että kuin sä nyt noin tollee. Eikä näille saa edes sanoa pahasti takaisin, koska siitähän se riemu vasta nousisikin; "ollaanpa sitä pahalla päällä".

(*senkin*) (*pier*)

...Enhän minäkään mene toiselle ihmiselle sanomaan että olitpa tyhmä kun suutuit, yleensä silloin ollaan hiljaa tai puhutaan muusta jos näkee et kaveria hiertää rankasti.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jutu

Posts: 3,054

#3798 • • Jutu Blondi

Karvinen, 2.1.2006 15:42:
mua ärtsyttää niin suunnattomasti ku viestiin ei voi vastata . . . *senkin*

Ei voi vittu olla iso vaiva näpytellä muutama hassu kirjain siihen *eiei*


Niin totta! Maailman ärsyttävin asia, sitten sukkien ja imuroimisen jälkeen *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

innae

Posts: 1,377

#3799 • • innae PaskaJätkä
Vaihteeksi taas melkein kaikki.
Vittu vaan sinullekkin.
Niin saatana.


Vittu.

Ei vaan tämä elämä ota luistaakseen. Ei ole anninpäivät ei :(

--
PaskaJätkä

noena

Posts: 3,138

#3800 • • noena first breath after coma
Ei täs muuta ku et en saa unta *grr*

--
TwistedLife™ Amusement Park