14,184 posts, 710 pages, 4,811,143 views
wiwi, 16.12.2005 13:13:
Mua ärsyttää kaikissa ostoskeskuksissa ja kaupoissa soivat vitun raastavat joululaulut ihan kenen tahansa versioimina. Yritä siinä sitten keskittyä olennaiseen kun Antti Tuisku itkee mustaa joulua taustalla. Perkele.
mayah, 20.12.2005 10:28:
V*ttu ku pienistä asioista täytyy tehdä maailmanluokan kriisi. hemmetti sentään
UnityF, 13.12.2005 17:03:
---
Coleman, 12.12.2005 21:09:
Tänään pisti yksi ärsyttävä asia silmään. Nimittäin ikääntyneet ihmiset (lue mummot). Heillä on kumma tapa jäädä jumittamaan pankkiautomaatille 10min ajaksi varsinkin kun itsellä sattuu olemaan kiire jne. Eikö sitä rahamäärää voi nostaa kerralla, kysympä vaan?? Saati että itsellä alkaa hermo mennä, entä se pidentyvä jono selän takana.
---
ja sähän et oo koskaan tullu ajatelleeksi sitä et osa potee dementtiaa ja osa ei nää hyvin tai osalla on molemmat. Esim mun mummo on niitä jotka on sen 10min automaatilla koska nivelet on niin huonossa kunnossa että kädet tärisee että on vaikee saada kortti siihin et se imasee sen sisää ja sit onkin vaikee näpytellä niitä numeroita kun pitää olla lappu jossa ne on kun ei se muista sitä numeroo ulkoo ja sitten pitäis nähäkin jotain siitä ruudusta kun on huono näkö.
Mua ärsyttää suunnattomasti just tollaiset ihmiset jotka valittaa tälläisistä asioista, ens kerralla lähe himastasi / mistä lie niin sen 10min aikasemmin niin ei tuu niin kiire ja muista joku päivä vuosien päästä sä oot se jolla menee se 10min maatilla ja koitat parhaasi ja tunnet ne vihaiset katseesi selässäsi mut sä et vain pysty toimii nopeemmin.
Pumis, 30.12.2005 14:54:
Ajattelin olla fiksu ja päivittää wintoosan. Menin oikein Microsoftin sivuille, latasin päivtykset mitä se ehdotti. Kun Kone alkoi asentamaan niitä, niin jossain vaiheessa se asensi jotain spywarea ja mainossoftaa koneelle, alapalkkiin tuli joku ruutu, missä bitit alkoi vilistää. Ei muuta kun kone irti verkosta, ja backup. Kiitos Microsoft, ei minulla olisikaan ollut kolmen tunnin aikana muuta puuhaa.
Softa on WIN XP Homedition(tullut koneen mukana).
Karvinen, 2.1.2006 15:42:
mua ärtsyttää niin suunnattomasti ku viestiin ei voi vastata . . .
Ei voi vittu olla iso vaiva näpytellä muutama hassu kirjain siihen