Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,687 views

*jasmine*

Posts: 72

#9001 • • *jasmine*
ihmiset jotka loukkaa tahallaan ,vaan että toista sattuisi *uuh*
Oliwer

Posts: 799

#9002 • • Oliwer

Hyzenthlay, 18.9.2007 23:09:
---
pirpeli, 18.9.2007 09:22:
---
crissy, 18.9.2007 09:14:
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..

Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..

Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..

---


Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.

---


tässäkin talossa on varmaan 100 remonttia vuodessa. Vaikka itse tiedän, että hiljaisuus on tuolloin, en ymmärrä mikä helvetin pakko on alkaa just 7 jälkeen poraamaan *ding* hauska naapurin herätä esim. vapaapäivänä tollaseen. Ehkä mulla on vaan vitutuskerron kasvanut tohon remppaamiseen, mutta mun mielestä tollanen on täyttä haistapaskailua naapuria kohtaan :s


Rakennus, saneeraus, remontti, ym firmat tekee duunejaan pääsääntöisesti välillä klo. 7-16.
Jos jokaisella työmaalla jossa voi olla naapureita, äijät seisoskelis ensin pari tuntia hissukseen, ei duunit oikeen etenis. Ja sit kun ne duunarit villasukka vasaran ympärillä kymmeneltä varovasti alottelis, tulis sinne oven taakse kumminkin joku vihainen yötyöstä tullut avautumaan :(
Okei, fiksu duunari varmaan alottelee aamusta niillä hijasemmilla homilla jos vaan voi. Mutta moni työ kuitenkin alkaa sillä vanhan pois piikkaamisella ja repimisellä, niin ääntähän siitä tietysti lähtee.
Järjestysmääräyksiä vois tietysti muuttaa niin että hijaisuus kerrostaloissa olis vaik 22-10.
Lallu

Posts: 356

#9004 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
just nyt alko ihan kauhea stressi...et oksat pois *nyyh*
Foxmagon

Posts: 1,329

#9005 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Ärsyttää etten enää muista mitä tänne piti kirjottaa.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#9006 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Toi hemmetin jatkuva vesisade ja perhanan kosteus+harmaus aaaaaaargh *grr*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Zapa

Posts: 1,393

#9007 • • Zapa Mr Wrangler

ianna ei anna!, 19.9.2007 11:56:
Toi hemmetin jatkuva vesisade ja perhanan kosteus+harmaus aaaaaaargh *grr*



don't worry, eihän tässä oo enää kuin noin 6 kuukautta niin ilmat "saattaa" parantua hieman *justjoo*
Jago

Posts: 4,039

#9008 • • Jago un-trained monkee
Mä luulin kokoajan ett päivä on menny super nopeesti ja kivasti, kun kattelin tietokoneen kellosta kokoajan aikaa.. Mutta eihän kello oo kun vasta jotain yli 2*igor*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jone

Posts: 8,258

#9009 • • Jone Archibald Haddock
On se nyt saatana jos ei 10 tuntia perse homeessa toimistolla istumista ala riittämään varsinkin kun siitä on käytetty mulle relevanttien asioiden kattamiseen noin 15 minuuttia. Meitsi lähtee kyllä kohta bisselle, muut voivat vaikka vetää itsensä jojoon.

Vtu.
Avatar
#9010 • • gnomex Guest

Jone, 19.9.2007 18:49:
On se nyt saatana jos ei 10 tuntia perse homeessa toimistolla istumista ala riittämään varsinkin kun siitä on käytetty mulle relevanttien asioiden kattamiseen noin 15 minuuttia. Meitsi lähtee kyllä kohta bisselle, muut voivat vaikka vetää itsensä jojoon.

Vtu.


Cheers mate! *piis*

*köyttärasvail*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#9012 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
No ne vitun yläkerran naapurit.. *grr* Tällä kertaa ei nussittu viimeistä päivää keskellä yötä, vaan kello 3 yöllä herätään siihen, et tää ihana työtön-alkoholisti-narkkari pariskunta tappelee niin saatanasti! *poks* Himmee huuto, varmaan molemmat paiskoi toisaan ja pullot kaatuili! Niin ihanaa, kun tollaiset asuu yläkerrassa..*sydän* *justjoo* Helppo se on kaiket yöt mesoo, kun päivät saa nukkua.. Mut me saatana herätään joka vitun arkiaamu klo 0600!!!

Vois sen valituksen laittaa viimein vireille! *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sapeli

Posts: 11,768

#9013 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Se ärsyttää kun ihmiset ei osaa tehdä töitään kunnolla ja meikäläinen joutuu vastaamaan siitä asiakkaille *grr* *hmph* *igor* *eikä* *eiei* *toktok* *dissaa*

No, kyllä siellä toivottavasti ne kaikkensa tekee, se vaan ikävä kyllä ei riitä. *hmph*

EDIT: voi kinkku näiden tän paikan käytäntöjen kanssa *toktok* tehdään mun työ niin vaikeaks kun olla voi ja asiakas tietenkin aina multa sitten tivaa miten me näin voidaan oikein tössiä *ampuujonkun* Tänään en kyl tee mitään ylimääräistä vaan nakitan kaiken eteenpäin, ei näiden selvittely mulle kuulu *dissaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sune

Posts: 2,096

#9014 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Se että tää paska vehje ei toimi. Quiktime logoja ympäri näyttöä ja ykskää video tai mikää liikkuva kuva ei täs mozillassa näy !!!!!!!!!!!!!!!!!! STNA *grr**dissaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Nacu

Posts: 1,293

#9015 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Miehet
Työ
Koulu
Miehet
Rahan puute
Miehet

*dissaa*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

RiD

Posts: 2,817

#9016 • • RiD Nukemi
Päikkärit veny vajaa 7tuntisiks ja nyt eituu uni.

:(/)O(

--
*super* *possu*

asdf

Posts: 3,155

#9017 • • asdf
Mä en osaa käyttää rahaa fiksusti.
Kit^

Posts: 798

#9018 • • Kit^ ihme höpöttäjä
aikaset aamuherätykset.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

sapeli

Posts: 11,768

#9019 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Joku ihmeen Z-linjan bussi *justjoo* Oon jo tottunu siihen että ihan joka ikinen meidän ohi menevä 40- tai 400-alkuinen bussi pysähtyy myös aika lähellä Metsälän työpaikkaa, mut tää nyt sit oli joku erikoisvuoro joka pysähtyy vihdintien pysäkin jälkeen vasta myyrmäessä *igor* Ilmeisesti kukaan kyydissä ollut ei tätä tiennyt ja kuski sit ärähteli aina kun joku painoi "väärässä" paikassa nappia.

Kyl se sit mut jätti oikeassa paikassa pois ku mutisin nappia painaessani ("väärässä" paikassa) että 'no, jään sit seuraavalla pois, missä tää nyt sit pysähtyykin', ja vilkuilin merkitsevästi kelloa. *hih*

No, nyt tiedän.

PS: bussista ei edes löytynyt reittilistaa, ainoastaan aikataulut milloin lähtee päätypysäkeiltä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#9020 • • Jago un-trained monkee
unohdin työkengät himaan... nyt joudun olla kokopäivän lenkkareilla*nyyh**toktok*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe