14,184 posts, 710 pages, 5,522,153 views
Hyzenthlay, 18.9.2007 23:09:
---
pirpeli, 18.9.2007 09:22:
---
crissy, 18.9.2007 09:14:
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..
Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..
Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..
---
Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.
---
tässäkin talossa on varmaan 100 remonttia vuodessa. Vaikka itse tiedän, että hiljaisuus on tuolloin, en ymmärrä mikä helvetin pakko on alkaa just 7 jälkeen poraamaanhauska naapurin herätä esim. vapaapäivänä tollaseen. Ehkä mulla on vaan vitutuskerron kasvanut tohon remppaamiseen, mutta mun mielestä tollanen on täyttä haistapaskailua naapuria kohtaan :s
ianna ei anna!, 19.9.2007 11:56:
Toi hemmetin jatkuva vesisade ja perhanan kosteus+harmaus aaaaaaargh
Jone, 19.9.2007 18:49:
On se nyt saatana jos ei 10 tuntia perse homeessa toimistolla istumista ala riittämään varsinkin kun siitä on käytetty mulle relevanttien asioiden kattamiseen noin 15 minuuttia. Meitsi lähtee kyllä kohta bisselle, muut voivat vaikka vetää itsensä jojoon.
Vtu.

Tällä kertaa ei nussittu viimeistä päivää keskellä yötä, vaan kello 3 yöllä herätään siihen, et tää ihana työtön-alkoholisti-narkkari pariskunta tappelee niin saatanasti!
Himmee huuto, varmaan molemmat paiskoi toisaan ja pullot kaatuili! Niin ihanaa, kun tollaiset asuu yläkerrassa..
Helppo se on kaiket yöt mesoo, kun päivät saa nukkua.. Mut me saatana herätään joka vitun arkiaamu klo 0600!!!

tehdään mun työ niin vaikeaks kun olla voi ja asiakas tietenkin aina multa sitten tivaa miten me näin voidaan oikein tössiä *ampuujonkun* Tänään en kyl tee mitään ylimääräistä vaan nakitan kaiken eteenpäin, ei näiden selvittely mulle kuulu
Oon jo tottunu siihen että ihan joka ikinen meidän ohi menevä 40- tai 400-alkuinen bussi pysähtyy myös aika lähellä Metsälän työpaikkaa, mut tää nyt sit oli joku erikoisvuoro joka pysähtyy vihdintien pysäkin jälkeen vasta myyrmäessä
Ilmeisesti kukaan kyydissä ollut ei tätä tiennyt ja kuski sit ärähteli aina kun joku painoi "väärässä" paikassa nappia.