Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,635,439 views

Jago

Posts: 4,039

#9021 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 21.9.2007 08:12:
PS: bussista ei edes löytynyt reittilistaa, ainoastaan aikataulut milloin lähtee päätypysäkeiltä.


Onneks päästi sentään oikeella pysäkillä

Mä oon kanssa joskus menny siitä ohi vahingossa, kun menin väärällä dösällä ja piti mennä kyläilee tutun luo joka asu siinä välimaastossa.
Kauheen kivaa, kun ei ollut rahaa millä maksaa itteni takasin.. onnek syks ihminen dösäpysäkillä anto silloin rahat seutulippuun*kiittel*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#9022 • • Freja Sihteeri

Jago, 21.9.2007 11:54:
unohdin työkengät himaan... nyt joudun olla kokopäivän lenkkareilla*nyyh**toktok*



Toi o kyl tuskasta. Ite jouduin kerran oleen sellasil "iha kivoilla", mut onneks tasapohjasil saappailla 10 tuntia. Ei ollu kivaa.

Koita jaksaa *hali*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#9023 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 21.9.2007 11:54:
unohdin työkengät himaan... nyt joudun olla kokopäivän lenkkareilla*nyyh**toktok*



siel ei viitti olla sukkasilla?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#9024 • • Freja Sihteeri
Me oltiin sovittu ruoka-ajoista. Tai niin mä luulin.

Piti kaverin kustantamana päästä lounaalle, se o vähä eri hommis ku mä, mut samas offices, ja se oli omien duunikamujensa kaa sopinu et menee klo 12. Ny si kello on 12, ja kaks muuta lähti just syömään (vaikka ne oli tullu paljo aikasemmin), ja jätti ton mun duunikaverin si toho yksin, eli se ei nyt si pääsekään lounaalle, ennenku tulee ihmisiä lisää. On tää ny si tosi vitun jees.

Reilu meininki. Toivottavasti _mun_ duunikamut ei si raivostu ku en mee sovittuun aikaan lounaalle.

Hemmetti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#9025 • • Mellu-
tää ei vaa oo ollu mun viikko :(

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

John

Posts: 1,384

#9026 • • Edited John Lauma
Ihmiset jotka ovat tietävinään kaikesta kaiken parhaiten, ja joilla on joka asiasta jotakin valitettavaa!

On se nyt yks jumalauta jos on niin v**un vaikea tajuta että minä olen kouluttamassa sinua, ei toisinpäin! Ja ei, mua ei vois v***uakaan vähempää kiinnostaa miten sun vanhassa työpaikassa tehtiin, koska tämä on aivan eri työtä, ja täällä toimitaan eri tavalla. Ja kyllä, säännöt ovat kaikkia varten, sinä et ole poikkeus. Kolmen työpäivän jälkeen sinä et tiedä paremmin kuin menetelmäsuunnittelijat ja tuoteinsinöörit mikä toimii ja mikä ei, vaikka niin ehkä kuvitteletkin. Ja tosiaan, toistan vielä: minä koulutan sinua. Minulla on huomattavasti enemmän kokemusta kuin sinulla, eli minä kyllä tiedän mitä ja miten tehdään, vaikka sä ehkä oletkin omasta mielestäsi maailman paras kaikessa.

Kiitos, helpotti.*joo*

--
Fancy some cheese, Gromit?

crissy

Posts: 1,958

#9027 • • crissy
se et mä oon niin käsi tän Imacin kans!! en saa postettua esim iTunesista biisejä..
lostgone

Posts: 2,493

#9028 • • lostgone
Mesta.*dissaa* Kuka helvetti tonkin on taas keksinyt?*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Tarsu

Posts: 2,449

#9029 • • Tarsu
vittumaiset ihmiset!

haistakaa paska!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Tarsu

Posts: 2,449

#9031 • • Tarsu

Zenni, Chill beibe :)


no juujuu, mut mua vituttaa suunnattomasti ihmiset
jotka ottaa ohjat omiin käsiin ja vääristelee asioita
(vaikkei niistä mitään tietäisikään) ja ovat vielä
kaupanpäälle vahingoniloisia, törkeitä, tunteettomia
ja vittumaisia!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#9032 • • Annakins Guest
Possessiivisuffiksin käyttö on edelleen sallittua! *grr*
asdf

Posts: 3,155

#9033 • • asdf
Ei maistu olut.
Freja

Posts: 8,775

#9034 • • Freja Sihteeri
Mul on mese. Oon merkannut itseni tarkoituksella "Poissa", ja vielä henkkoht viestinä on "siivoilemassa".

Silti yks tampio sanoo

"moi mis oot"

"ooks siinä"

"ooks siinä"

"mis meet"

"ootko täs?"

"mite menee?"

"mikset vastaa"

*toktok*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Muhvi-

Posts: 303

#9035 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Olla köyhä. :/

--
It was once my life - it was my life at one time.

tiiplis

Posts: 1,043

#9036 • • tiiplis also available in sober

Annakins, 22.9.2007 20:02:
Possessiivisuffiksin käyttö on edelleen sallittua! *grr*



Komppaan täysillä. Ihanaa että joku muukin on tätä mieltä tai edes tietää mikä possessiivisuffiksi on.

--
italia litania nainati lailati

crissy

Posts: 1,958

#9037 • • crissy
se etten saa päähän yhtä englantilaisen ohjelman nimee!! Se tuli telkasta joskus 90-luvun lopulla.. Loistava! oli vissiin jonkun sortin talkshow...
lohikarme

Posts: 1,730

#9038 • • lohikarme RitariVittupää
Kelatätien taito lukea virallisia kauppakirjoja ja jo lähetettyjä asiakirjoja. Samat asiakirjat pitäis nyt saada "uusina" *igor*

--
Qualis artifex pereo

alphamagic

Posts: 3,628

#9039 • • alphamagic
Meinasin saada perjantaina turpaani Alessa Helsingin keskustassa sen takia että niitä 17-18v herroja ärsytti miun olemassaolo. Kaunista sanankäyttöä jne.
Oisin ehkä kuvitellu et 23 vuotiaana vuonna 2007 en Helsingin ytimessä törmää noin näkyvään homofobiaan mut kaskas kiitti näistä!
Onneks olin vaan ohikulkumatkalla kohti Hesaria jossa ystävien ja tuttujen haleja ja hymyjä sateli, hyvä ilta loppupeleissä.
Tulee aina vaan niin pettynyt olo kun ei saa kulkea omana ittenään just siellä missä haluaa vaan pitää pelätä ja valita juottolansa, leimii. *dissaa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

-lera-

Posts: 394

#9040 • • Edited -lera-
en osaa päättää mitä haluan... ärsyttää *igor*