Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,262 views

spoinkel

Posts: 398

#9061 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Vittu mitä saatanan paskaa tää pakollinen tilastotieteen kurssi jumalauta.

Tentissä ei edes paljasteta arvosteluperusteita (kuten tyhjien/väärien vastausten pisteytystä tai läpipääsyrajaa), saatana.

Jos toi vitun tardikurssi ei mene vieläkään läpi, täytyy tehdä vaikka joku kantelu sopivalle asiamiehelle. Vittumaiselle kurssille täytyy vastata vittumaisella käytöksellä.

Siis voi vitun posket, tekisin mieluummin vaikka 15ov ruotsia kuin 4ov tätä vitun homonperseestä revittyä tilastotiedettä.

Muutkin matikat menee kyl samaan kastiin mut ne on onneks läpäisty vuosia sitten...

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

sapeli

Posts: 11,768

#9062 • • sapeli jokukukamikä?
Kertoispa joku täällä töissä edes etukäteen millä tavalla mun pitäis kaikille valehdella, sekä asiakkaille että muille työntekijöille, ettei jälkeenpäin aina sitten moitittais et oon sanonu väärin. *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#9063 • • Freja Sihteeri
Nyt oli sellanen asiakas, joka sai mut ekaa kertaa täs työpaikas todella pahalle tuulelle.
Kaiken lisäks sellanen asiakas, jota me ei saatas ees palvella. Sekös siitä ois viel enemmän riemastunu.

Posket rupes punottaan hetkeks.

Onneks helpotti jo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

zaler

Posts: 1,545

#9064 • • zaler e h k i s
urpot koulukaverit

--
let´s eat to the beat!

Mark

Posts: 7,311

#9065 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
tällä hetkellä about kaikki maan ja taivaan väliltä *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jammailija

Posts: 3,224

#9067 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Aika ei tunnu monesti riittävän.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avangion

Posts: 2,529

#9068 • • Avangion Punakardinaali

Freja, 26.9.2007 09:50:
Kaiken lisäks sellanen asiakas, jota me ei saatas ees palvella. Sekös siitä ois viel enemmän



Miten voi olla olemassa asiakas, jota ei saa palvella?


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

tiiplis

Posts: 1,043

#9069 • • tiiplis also available in sober
Niheät tavarantoimittajat jotka ei millään viitisisi nousta lihavilta perseiltään jotta saataisiin yhdessä aikaiseksi ratkaisu yhteen ongelmaan (jonka osasyy on heissä). Ei sit minkäänlaista tajua pitkäaikaisen asiakassuhteen hoitamisesta. *grr*

--
italia litania nainati lailati

MissKoo

Posts: 1,289

#9070 • • MissKoo

Jammailija, 26.9.2007 11:18:
Aika ei tunnu monesti riittävän.



Aamen. Ei tunnu ei. Duuni, treeni, koulu, ihmissuhteet.. välillä tuntuu ettei aika riitä vaikka miten sykkis paikasta a paikkaan b. Sit loppujen lopuks ei tee mitään kun on ihan piipussa ja kaikki tekemättömät hommat stressaa entistä enemmän.
MiMoSa

Posts: 1,664

#9071 • • MiMoSa

MissKoo, 26.9.2007 20:16:
---
Jammailija, 26.9.2007 11:18:
Aika ei tunnu monesti riittävän.

---


Aamen. Ei tunnu ei. Duuni, treeni, koulu, ihmissuhteet.. välillä tuntuu ettei aika riitä vaikka miten sykkis paikasta a paikkaan b. Sit loppujen lopuks ei tee mitään kun on ihan piipussa ja kaikki tekemättömät hommat stressaa entistä enemmän.


Just olin tulossa tänne sanomaan et mulla on ihan liikaa tekemistä ja ihan liian vähän aikaa!*grr* Näköjään on sit muutamalla muullakin sama ongelma.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

thomas

Posts: 5,618

#9072 • • thomas
bassoradio särkee
Amdi

Posts: 253

#9073 • • Amdi
Että joutuu taas menemään verkkokauppaan viemään mp3:sen takuuhuoltoon vaikka se kävi siellä vähän aikaa sitten *dissaa*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

sapeli

Posts: 11,768

#9074 • • sapeli jokukukamikä?

Amdi, 27.9.2007 07:44:
Että joutuu taas menemään verkkokauppaan viemään mp3:sen takuuhuoltoon vaikka se kävi siellä vähän aikaa sitten *dissaa*



No mua ärsyttää se et mun mp3-soitin on jo aika siipirikko mut siin on menny takuu umpeen *uuh* Sitä ei voi enää elvyttää, nyt vaan odotellaan että se kuolee lopullisesti *nyyh* (tyhmä ipod nano, korjaus ilman takuuta maksais about saman verran ku uus lelu *igor*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amdi

Posts: 253

#9075 • • Amdi

sapeli, 27.9.2007 08:27:
---
Amdi, 27.9.2007 07:44:
Että joutuu taas menemään verkkokauppaan viemään mp3:sen takuuhuoltoon vaikka se kävi siellä vähän aikaa sitten *dissaa*

---


No mua ärsyttää se et mun mp3-soitin on jo aika siipirikko mut siin on menny takuu umpeen *uuh* Sitä ei voi enää elvyttää, nyt vaan odotellaan että se kuolee lopullisesti *nyyh* (tyhmä ipod nano, korjaus ilman takuuta maksais about saman verran ku uus lelu *igor*)



Aattelin et vois yrittää saada siitä rahat taksin ja vaihtaa sen johonki toiseen merkkiin, mut ei ne varmaan siihen suostu. Aina pitää yrittää *hih*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

Freja

Posts: 8,775

#9076 • • Freja Sihteeri
Mä arvasin, et tää muutto ei tuu sujumaan ongelmitta *igor*

Tää o iha kaaosta. Pahenee vaa. Hemmetti. Onneks on sentäs jo torstai, jotai hyvää tässäki asias.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#9077 • • sapeli jokukukamikä?

Amdi, 27.9.2007 08:43:
Aattelin et vois yrittää saada siitä rahat taksin ja vaihtaa sen johonki toiseen merkkiin, mut ei ne varmaan siihen suostu. Aina pitää yrittää *hih*



Kaikki hyöty irti vaan *joo* Mullaki ollu vähän sekava menneisyys näiden ipodien kanssa - mulla meni shufflen takuu-aikana kaks kappaletta vaihtoon *iloinen* Sit lopulta vaihdoin tähän nanoon (käytettyyn), mistä meni heti kättelyssä puolet näytöstä jumiin ja nyt ei kuulu ku toisesta kuulokkeesta, ja siitäkin pätkien *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amdi

Posts: 253

#9078 • • Amdi

sapeli, 27.9.2007 08:55:


Kaikki hyöty irti vaan *joo* Mullaki ollu vähän sekava menneisyys näiden ipodien kanssa - mulla meni shufflen takuu-aikana kaks kappaletta vaihtoon *iloinen* Sit lopulta vaihdoin tähän nanoon (käytettyyn), mistä meni heti kättelyssä puolet näytöstä jumiin ja nyt ei kuulu ku toisesta kuulokkeesta, ja siitäkin pätkien *justjoo*


Mun sansas on sama onkelma eli vasemmanpuoleinen kanava ei kuulu olleskaa. se toimi vaa 2vko huollon jälkeen ja sit meni uudestaa *dissaa*. Sit ku oon viel nii laiska/kiireinen ni en oo nyt ehtiny viemään sitä sinne takasin, se on vaa maannu pöydällä kuukauden verran *hih*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

Avatar
#9079 • • candyraver Guest
Väsymys*grr* Se,ettei töiden lisäks jaksa tehä juuri mitään*igor* Nytkin piti aamulla mennä salille ennen hampilääkäriä ja töitä, mut ei vaan jaksanu nousta ylös*igor*
Huomenna sitten...*justjoo*
tiiplis

Posts: 1,043

#9080 • • tiiplis also available in sober
Oma tyhmyys yhden duunijutun suhteen ja vielä se etä olen jäänyt sitä mokaani märehtimään useaksi päiväksi. Ketään ei sadan vuoden päästä kiinnosta mitä tapahtui ja kenen syy se oli. *igor*

--
italia litania nainati lailati