Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,832 views

crissy

Posts: 1,958

#11643 • • crissy
voi vittusaatanakyrpäkullipilluvittupuupallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tuli postia et hoitomaksu nousee meillä siihen saatanan 233e/kk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rahaa on!!! sitä vittu on niin ettei tiedä mitä sillä kaikella tekis!!!!!!

noh maksettiin me muutenki se 200e mut olisin toivonu et oltais kuuluttu siihen puoliskoo kenellä hoitomaksu laskee..
Freja

Posts: 8,775

#11644 • • Freja Sihteeri
Jotku ihan vitun hämärät uudet säännöt töissä. WTF sanon minä. voi vittu, WTF.

Noh. Ei oikeestaan koske mua, mut ei täs voi muuta ku ihmetellä. Eikä kukaan kerro meille mitään, että miksi näin tehdään.
Tiimipalaveria odotellessa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#11645 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 16.9.2008 09:15:
Jotku ihan vitun hämärät uudet säännöt töissä. WTF sanon minä. voi vittu, WTF.

Noh. Ei oikeestaan koske mua, mut ei täs voi muuta ku ihmetellä. Eikä kukaan kerro meille mitään, että miksi näin tehdään.
Tiimipalaveria odotellessa.



BB. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

C-Girl

Posts: 162

#11646 • • C-Girl
200e tasauslasku sähköyhtiöltä. Aika helvetin pieleen ne arvioi sitten näitä, 25m2 yksiöstä kyse ja mun äiteenkin kämpässä on pienemmät sähkölaskut... *senkin*
Kolera

Posts: 4,256

#11647 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Freja, 16.9.2008 09:15:
Jotku ihan vitun hämärät uudet säännöt töissä. WTF sanon minä. voi vittu, WTF.

Noh. Ei oikeestaan koske mua, mut ei täs voi muuta ku ihmetellä. Eikä kukaan kerro meille mitään, että miksi näin tehdään.
Tiimipalaveria odotellessa.


"me ollaan visioitu tää hyväks ratkasuks ja tää on toiminu muissaki firmoissa hyvin"

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#11648 • • Freja Sihteeri

sapeli, 16.9.2008 09:24:
BB. *vink*



Nojoo, vähä alkaa olee sellanen olo. Ku noi meiä uudet puhjärjestelmät tuli, ni jengi heitti jo sillon läppää et on Isoveli valvoo-meininki.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#11649 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 16.9.2008 09:11:
voi vittusaatanakyrpäkullipilluvittupuupallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tuli postia et hoitomaksu nousee meillä siihen saatanan 233e/kk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rahaa on!!! sitä vittu on niin ettei tiedä mitä sillä kaikella tekis!!!!!!

noh maksettiin me muutenki se 200e mut olisin toivonu et oltais kuuluttu siihen puoliskoo kenellä hoitomaksu laskee..



voih *uuh* *lohduttel*
meillä todennäkösesti laskee (mut me ollaaki köyhii *nauru* valtion liksat *eiei*), niin ainakin se päivähoitomaksuista vastaava sano sillon joskus kesällä... laskuja ootellaan, ne on myöhässä ton lakiuudistuksen takia

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#11650 • • crissy

Miinapiina, 16.9.2008 10:05:
---
crissy, 16.9.2008 09:11:
voi vittusaatanakyrpäkullipilluvittupuupallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tuli postia et hoitomaksu nousee meillä siihen saatanan 233e/kk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rahaa on!!! sitä vittu on niin ettei tiedä mitä sillä kaikella tekis!!!!!!

noh maksettiin me muutenki se 200e mut olisin toivonu et oltais kuuluttu siihen puoliskoo kenellä hoitomaksu laskee..

---


voih *uuh* *lohduttel*
meillä todennäkösesti laskee (mut me ollaaki köyhii *nauru* valtion liksat *eiei*), niin ainakin se päivähoitomaksuista vastaava sano sillon joskus kesällä... laskuja ootellaan, ne on myöhässä ton lakiuudistuksen takia



mä meinaan lasketuttaa sen uudestaan... Ei se vittu voi nousta!
Avatar
#11652 • • Norb Guest

C-Girl, 16.9.2008 09:31:
200e tasauslasku sähköyhtiöltä. Aika helvetin pieleen ne arvioi sitten näitä, 25m2 yksiöstä kyse ja mun äiteenkin kämpässä on pienemmät sähkölaskut... *senkin*


Meil tuli 530€ *jiihaa* Vittu *igor*
Lyylikki

Posts: 2,975

#11654 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

C-Girl, 16.9.2008 09:31:
200e tasauslasku sähköyhtiöltä. Aika helvetin pieleen ne arvioi sitten näitä, 25m2 yksiöstä kyse ja mun äiteenkin kämpässä on pienemmät sähkölaskut... *senkin*



Paljonko sä olet maksanut sähkölaskua kuussa? Me ollaan maksettu 70 m2 kämpässä 40 euroa kuussa ja meitä asuu kolme. Ja me ollaan maksettu sitä noin 10 euroa kuussa liikaa, joten meidän tasauslasku oli pyöreät nolla euroa. 200 euroa tekisi 16 euroa lisää kuussa, joka tuntuu aika hurjalta. Itsellä nimittäin sähkölasku 55 neliön kämpässä oli muistaakseni jonkun 25 euroa kuussa.

Kannattaa ehkä katsoa sitä tasauslaskua, että onko se etäluettu se sähkömittari. Etäluenta saattaa kuulemma välillä vähän epäonnistua, jolloin asiakkaille lähtee tuskaisen suuret tasauslaskut. Jos sulla on se sähkömittari sun omassa kämpässä, niin nyt kannattaa myös seurailla sitä tai sitten pyytää sähkölaitokselta sähkömittari, jolla voit seurata omaa sähkönkulutustasi.

Tietenkään mikään tästä ei päde, jos tuppaat jättämään valot päälle ja jääkaapin oven auki 24/7 tai jos sussa on enemmänkin hortonomin vikaa tms.
C-Girl

Posts: 162

#11655 • • C-Girl

Lyylikki, 16.9.2008 10:59:
Paljonko sä olet maksanut sähkölaskua kuussa? Me ollaan maksettu 70 m2 kämpässä 40 euroa kuussa ja meitä asuu kolme. Ja me ollaan maksettu sitä noin 10 euroa kuussa liikaa, joten meidän tasauslasku oli pyöreät nolla euroa. 200 euroa tekisi 16 euroa lisää kuussa, joka tuntuu aika hurjalta. Itsellä nimittäin sähkölasku 55 neliön kämpässä oli muistaakseni jonkun 25 euroa kuussa.

Kannattaa ehkä katsoa sitä tasauslaskua, että onko se etäluettu se sähkömittari. Etäluenta saattaa kuulemma välillä vähän epäonnistua, jolloin asiakkaille lähtee tuskaisen suuret tasauslaskut. Jos sulla on se sähkömittari sun omassa kämpässä, niin nyt kannattaa myös seurailla sitä tai sitten pyytää sähkölaitokselta sähkömittari, jolla voit seurata omaa sähkönkulutustasi.

Tietenkään mikään tästä ei päde, jos tuppaat jättämään valot päälle ja jääkaapin oven auki 24/7 tai jos sussa on enemmänkin hortonomin vikaa tms.



Heh, muutin kuun vaihteessa. Mittari ei ollut kämpässä vaan viereisessä pannuhuoneessa. Epäilen, että pannuhuoneen sähköt meni kans mun piikkiin... Tai jotain tällaista? Koska ainakin rapun valot oli mun sähkön yhteydessä (asuin siis kellarikerroksessa, jossa oli pannuhuone ja verkkokellarin ovi + yks kämppä). Arviolasku 3 kuukaudelta oli 78e. Eli 26e/kk? Se kuulostais hyvältä.. Mutta toi tasaus!! Tammikuussa viimeks tuli tasauslasku 180e elo-joulukuu. Jokin mättää...
MiksuK

Posts: 74

#11656 • • MiksuK hmm
Soneran uusi megabanneri *grr*
En voi käsittää..miks mainosten pitää olla niin vitun ärsyttäviä. Varmaa toimii hyvin? *ding*

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

Liina

Posts: 161

#11657 • • Liina Ratamurmeli
Tää vitullinen kylmyys tässä toimistossa. Kädet aivan jääkylmät, et pitäs varmaan olla jotkut lapaset kädessä ja muutenkin ulkovaatteet päällä. Vaikee keskittyy töihinkään ku täytyy vähän välii jotenkin yrittää sormii lämmittää, et voi taas jatkaa tietokoneen näpyttelyy. Ja lämpö kuulemma täysillä...
wiwi

Posts: 1,575

#11658 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

MiksuK, 16.9.2008 11:03:
Soneran uusi megabanneri *grr*
En voi käsittää..miks mainosten pitää olla niin vitun ärsyttäviä. Varmaa toimii hyvin? *ding*


Olin just tulossa postaa, että noi helvetin mainokset, jotka pomppii päin pläsiä kun käyttää klubbaria. Sinänsä ymmärrän, miksi mainoksia on, mutta kun ne ovat tosiaan noin überärsyttäviä. Mrrh!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Optik

Posts: 1,691

#11659 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tällähetkellä hammaslääkäri.

Aikaa kului vuositarkastuksessa ehkä joku 10-15 minuuttia.. Lääkäri tökki piikillään vähän ikeniä ja parista hampaasta raapaisi hammaskiveä pois ja sanoi et "eiköhän tää ollu tässä, vuoden päästä taas uudestaan".

Kävelin tiskille ja respaneiti kirjoitti 60 euron laskun.. Suhteellisen suolainen minuuttihinta..

There's a buck in that racket, pal.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Heli

Posts: 1,489

#11660 • • Heli vai kuka se oli

`Ԡի, 16.9.2008 19:08:
Ihmiset, jotka kirjottaa jotaan sköbelöä ja sit tyrkkää sinne loppuun
edit, ja sit ne vielä kertoo mitä ne editoinnu.

edit: muchos typ0ja, syvennykset & lauserakenteita selvemmix *plur* lololol *tanssittel* *homoilel*

Kovat jätkät ei editoi.




repesin

edit. *nauru*

--
ei se väärin ole.