Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,076 views

Avatar
#5781 • • Taika Guest
..kun ei uteliaisuutensa vuoksi osaa sanoa ei "ylimääräisille" työjutuille..

mikäs sen hauskempaa kun aloittaa ensi viikon maanantaina työviikko aamulla klo 7 - varsinkin kun alunperin vaihtoehtona olisi ollut aloittaa n. klo 11 *justjoo*
Nomade

Posts: 182

#5782 • • Edited Nomade 1:100 000
Krisse-Show, mun yks ihan vitun löysä työkaveri, loska, koiranpaska, naiset, jääkaapis ei o bissee, juon ihan liikaa bissee, naiset, pissikset, vanhukset talvel liikenteessä. TEEVEE-CHATIT!!

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

sapeli

Posts: 11,768

#5783 • • sapeli jokukukamikä?

ilmari, 8.11.2006 22:57:
noin makin kuvittelin. no tulin sitten tanne montrealiin, missa en todellakaan olettanut tarvitsevan ruotsia. no aloin sit hengaileen aika paljon ruotsalaisten kanssa ja on oikeesti osoittautunu aika hyodylliseks osata edes hieman ruotsia. ei se todellakaan oo pahasta osata kielia. niita voi tarvita aika yllattavissa tilanteissa.



Kyllähän mistä tahansa taidosta tai kyvystä voi olla hyötyä jossain tilanteissa, eli eihän minkään osaaminen pahasta ole. Kysymys onkin (ainakin omalta osaltani) siitä, että sillä ajalla minkä oli jonkin verrattaen hyödyttömän taidon oppimiseen käyttänyt, olisi voinut tehdä paljon muuta hyödyllisempää. Esim. opetella ruotsin sijaan saksaa tai ensiaputaitoja tai jotakin ammattia.

Oma päivän ärsytys on se että unohdin ipodin välipiuhan kotiin, eli en saa ladattua sitä ennen kuin vasta perjantaina kun pääsen kotiin *igor* Täällä Tuorlassa ei ole oikein mitään tekemistä ja nyt pitää pihistellä sillä yhdellä luksuksella mistä aiemmin olen nauttinut eli omasta musasta. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#5784 • • UnityF joo just se
kun naistenklinikalta sanottiin aamupäivällä:
"soitetaan teille ihan just takaisin kun ollaan juteltu lääkärin kanssa kohonneista veriarvoista".
toi "ihan just" on kestäny jo monta tuntii eikä vieläkään mitää *grr*

Olis kiva saada tietää ne tulokset että onko mulla diabetes vaiko ei *igor*
Trixie

Posts: 1,342

#5785 • • Trixie
Se et kaikki valtion virastot menee aina klo:16.15 kii ja ikinä sinne ei kerkee*grr* Töistäkään ei viitti kauheesti vapaita otella ettei menetä hyvii provikoit mitä mahd. sinä aikana vois tulla.

--
face your fears and live your dreams

larzizi

Posts: 1,661

#5786 • • larzizi
Päivä päivältä mun ajatus partion lopettamisesta vahvenee. Ei mikään harrastus, jossa pakotetaan, ahdistetaan ja jankutetaan samasta asiasta 24/7 voi olla hyvä harrastus. Ei siitä pysty enää nauttimaan.

*dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5787 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mulla on muuten kaikin puolin mukava kämppis, mutta alkaa hiljalleen ärsyttään tää sotku *eiei* En oo tietääkseni mikään niuhottaja tai ylisiisti, mut jos sama tiskuvuori koskemattomana on tos 5-7 päivää niin alkaa kyl vähän tympimään.. oon nyt ties kuinka monet kerrat tiskannu vähän senkin tiskejä, kun en jaksa kattoo niitä, mut ei tää näin voi jatkua! En jotenkin käsitä tota asennetta, ihan kun koko juttu ei kuuluis sille ollenkaan. Kyl yhteisasumiseessa vois vähän kunnoittaa muakin ja yleistä viihtyisyyttä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hemuz

Posts: 2,178

#5788 • • hemuz kätevä emäntä

larzizi, 13.11.2006 20:43:
Päivä päivältä mun ajatus partion lopettamisesta vahvenee. Ei mikään harrastus, jossa pakotetaan, ahdistetaan ja jankutetaan samasta asiasta 24/7 voi olla hyvä harrastus. Ei siitä pysty enää nauttimaan.

*dissaa*



Pakotetaan? *ding*
Karski

Posts: 6,049

#5789 • • Karski Pomon kätyri
Vitun duuni

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Verano

Posts: 4,649

#5790 • • Verano Merituuli

mayah, 14.11.2006 12:53:
No en tiä miks, mut jotenki ihan v*tusti just nyt.



No pöh, lähtekääpäs ärsytykset pois Maijaa kiusaamasta *grr*
Avatar
#5791 • • Equalizer Guest
Monikin asia
kiiki

Posts: 491

#5792 • • kiiki hankala
Voi kiukku. Palautin tuotteen jonka havaitsin epäkelvoksi käyttäessäni sitä ekaa kertaa - valmistaja totesi että vika ei ole niin suuri että sitä hyvitettäisiin (????) ja tuotetta on kuulemma käytetty enemmän kuin tuo sovitus. Siis mitä vittua??
rainy

Posts: 208

#5794 • • Edited rainy
Se että ei saa öisin nukuttua! Mä voisin mieluummin alkaa elämään öisin ja nukkumaan päivisin. Tänäänkin nukahdin vasta tuossa seitsemän kahdeksan aikaan aamulla, heräsin kahdelta. Yritä siinä sitten koulussa käydä vielä...
sapeli

Posts: 11,768

#5795 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 14.11.2006 12:13:
Mulla on muuten kaikin puolin mukava kämppis, mutta alkaa hiljalleen ärsyttään tää sotku *eiei* En oo tietääkseni mikään niuhottaja tai ylisiisti, mut jos sama tiskuvuori koskemattomana on tos 5-7 päivää niin alkaa kyl vähän tympimään.. oon nyt ties kuinka monet kerrat tiskannu vähän senkin tiskejä, kun en jaksa kattoo niitä, mut ei tää näin voi jatkua! En jotenkin käsitä tota asennetta, ihan kun koko juttu ei kuuluis sille ollenkaan. Kyl yhteisasumiseessa vois vähän kunnoittaa muakin ja yleistä viihtyisyyttä...



Tuosta kannattaa jutella ja tehdä jonkinlainen sopimus - jos ei näin ole jo tehty. Itse olen huomannut että vaikka olenkin huomaavainen henkilö toisen kanssa asunnon jakaessani, omat käsitykset siitä mikä on viihtyisää tai riittävän puhdasta eriävät muiden mielipiteistä usein, ja tästä nuo ongelmat syntyvät. Usein en itse ole nähnyt tarpeellisena tai ajankohtaisena jonkin asian tekemistä joka toisella kaivertaa joka päivä kuin piikki lihassa. Itse en tätä yleensä huomaa jollei toinen sano, joten sen vuoksi kannattaa mainita asiasta.

Tai sit se sun kämppis on vaan laiska. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

asdf

Posts: 3,155

#5796 • • Edited asdf
Emmä ees tarkalleen tiiä, mikä mua tänään nyppii mut olo on just niin raivostunut ku voi olla. *dissaa* Kai tää oma saamattomuus on taas mennyt uudelle tasolle..
^Petunia

Posts: 888

#5797 • • Edited ^Petunia iätön duracel-pupu
V**u Kaikki!!!*dissaa*

..mut siis ette Te vaan..
larzizi

Posts: 1,661

#5798 • • larzizi

hemuz-, 14.11.2006 12:14:
Pakotetaan? *ding*



No ei nyt välttämättä ihan pakoteta, mutta oletetaan, että mun _pitäisi_ tehdä tiettyjä asioita.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Foxmagon

Posts: 1,329

#5799 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Perkeleen rytmihäiriöt. *grr*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Mellu-

Posts: 4,006

#5800 • • Mellu-
saatana mun dvd soitin ei vielkää toimi niiku sen pitäs.. olevinaa oli takuuhuollossa ja toimi viikon ja taas samat ongelmat *grr* pitää ottaa vihanen puhelu sinne asiakaspalveluun.. leikkö ees yrittäneet korjata ko.vikoja *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER