Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,803,848 views

Verano

#5741 • • Edited Verano Merituuli
Etten osaa hemmetti edes herätystä laittaa oikein. 06:41 olikin sitten 07:41. Ts. heräsin tunnin liian myöhään.
*igor*
#5742 • • Fuzzy Guest
ihmiset, joilla ei oo minkään näköstä merkitystä mun elämässä, soittelee mulle puheluita, että ne voi puhuu mulle paskaa asioista! Ja vaan sen takia, että ne yrittää rikkoa mun ja frendin välit.

ärsyttää KIEROT VITUN IHMISET*dissaa* *grr*
Fyrisch

#5743 • • Fyrisch

mayah, 6.11.2006 08:44:
tervari vs. yksityinen

Jep, ja jos todellaki välittää omast terveydest nii kannattaa mennä yksityiselle, muistuu mielee edellinen kesä ku varvas murtu..

terkkaris ne vaa laitto tyylii laastarin päälle ja sano et tuu takas jos ei parane parin päivän sisäl, vaik sanoin et se on murtunu (ennenki murtunu paikkoi nii tiedän milt se tuntuu)

yksityisel lyhyeen tarkkailun jälkee lääkäri totes et on murtuma (joka varmistettiin röntkenil) ja sen lisäks viel viel jotku nivelpussit tms menny rikki.
Freja

#5744 • • Freja Sihteeri
Lähes kaikki, paitsi se, että sain siivottua.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Gleba

#5745 • • Gleba
KAIKKI!!!! tuo paska keli ja asunto on kylmä ja rahat loppu ja kaikki päin persettääääääääääähh ärrrrrrh.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

embie

#5746 • • embie Shwoopsie poo
Työt... tai se, että täs vähän aikaa on aina mun työvuoron jäljiltä jotain ongelmia/epäselvyyksiä... harhaileeko mun mieli jossain sfääreissä vai miksi ei pysty skarppaamaan... masentaa mennä taas töihin *uuh*
#5747 • • Norb Guest
Mä oon PA! Miten duunis käyvä ihminen voi olla rahaton :( En oo ees kummemmin törsäilly tässä kuussa!
domi

#5748 • • Edited domi Työn sankari.
Se että mun työkaverit on täysiä mulkkuja taas kerran. Voi kun voisi olla ikuinen aamu, televisio ja sieltä tuleva Tuomas-veturi. *sydän*
Verano

#5749 • • Verano Merituuli
Meidän työfysioterapeutti. Ehdotti itse, että kirjoittaa mulle erään lähetteen. Tämä tapahtui muistaakseni jonain keväisenä kuukautena. Muistutin häntä siitä tuossa pari kuukautta sitten. Eipä ole kuulunut.

Nyt tarvitsisin hänen suosituksensa, jotta mulle tilattaisiin ergonominen hiiri tuohon näppiksen eteen. Pistin viikko sitten meiliä, jossa myös muistutin siitä lähetteestä. Ei vastausta. Viime perjantaina soitin, mutta hänen sanottiin olevan varattu koko päivän, joten jätin soittopyynnön. Eipä tässä maanantai iltapäivään mennessä ole soinut puhelin, eikä meiliin tupsahtanut postia.

Se lähete ei sinänsä ole niin kiireinen ollut, mutta olisi se ihan kiva hoitaa alta pois, prkl. Hiiren tarvitsisin mahdollisimman nopeasti *hmph*
kml

#5750 • • kml Keyhole Markup Language
Turha voivottelu ja jossittelu, etenkin täällä töissä.

Jos onki sitten sattunut joku virhe, niin tarviiko sitä puida, voivotella ja jossitella koko loppupäivän? Eikö riitä, että virheen tehnyt korjaa sen, ja sen jälkeen jatketaan normaalisti ?

"Joo olit tehnyt tän näin, vaikka tää olis pitäny tehä noin."
"Voi kauheeta, miten tässä nyt on näin voinu päästä käymään! Ei vitsi, mitä ihmettä me nyt oikeen tehdään. Apua, miten mä nyt oon ton voinu muka tollein tehdä, eihän se nyt näin oo voinu väärin mennä, siis ei vitsi."

".. Voi kauheeta kun tää on kamalaa kun on tällein mennyt ihan pieleen."

*igor*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

xandra

#5751 • • xandra bambi
Migreeni. Väsymys. Huominen aikainen herätys. Se, että keski-ikäiset lapsilleen puhuessaan viittaavat muhun tätinä; "no nii, mee siinä tädin perässä". Miten ois vaikka ihan vaan tyttö..? *grr*

Muuten kaikki onkin ihan hyvin *hih*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

#5752 • • Annakins Guest

Fyraett, 6.11.2006 09:44:
Jep, ja jos todellaki välittää omast terveydest nii kannattaa mennä yksityiselle, muistuu mielee edellinen kesä ku varvas murtu..

terkkaris ne vaa laitto tyylii laastarin päälle ja sano et tuu takas jos ei parane parin päivän sisäl, vaik sanoin et se on murtunu (ennenki murtunu paikkoi nii tiedän milt se tuntuu)

yksityisel lyhyeen tarkkailun jälkee lääkäri totes et on murtuma (joka varmistettiin röntkenil) ja sen lisäks viel viel jotku nivelpussit tms menny rikki.

Ainoo vaan, et ei noille varvasmurtumille oikein voi tehdä mitään.

Henk. koht. mulla ei ole ollut mitään ongelmia kunnallisen terveydenhuollon kanssa, oon saanu ajan ku oon tarvinnu ja lääkärit ovat olleet päteviä ja ottaneet mut tosissaan.
#5753 • • Annakins Guest
Friikkiflunssa. Kun nukkuu tai makaa sängyssä, olo ihan OK. Heti kun nousee ja tekee edes vähän jotain, nenä menee tukkoon ja alkaa aivastuttamaan.
Fyrisch

#5754 • • Fyrisch

Annakins, 6.11.2006 17:20:

Ei niin, mut tukisiteel ne sit teippas koko jalan ja käski kävellä kovapohjasel kengäl, kyl se nyt alkaa jo olee ihan kunnos.
#5755 • • Annakins Guest

Fyraett, 6.11.2006 17:27:
---
Annakins, 6.11.2006 17:20:

---

Ei niin, mut tukisiteel ne sit teippas koko jalan ja käski kävellä kovapohjasel kengäl, kyl se nyt alkaa jo olee ihan kunnos.

Kauan sul kesti parantua? Mun varvas murtu reilusti yli vuos sit ja parantumisessa kesti todella monta kuukautta. Asiaa ei varmaankaan auttanut se, että pystyin 3 viikkoa käyttämään vain varvastossuja ja kävelin koko ajan ympäriinsä katselemassa nähtävyyksiä *justjoo*
bansq

#5756 • • bansq leftfield winger.
eclerin maahantuoja. pisteyttääkseni tuntemukseni, dj-laitteiden tuntemus 2/10, tuotteiden osakaaviot 2/10 ja halu auttaa 1/10. kivat sinne vaan.

--
plip goes on.

Fyrisch

#5757 • • Fyrisch

Annakins, 6.11.2006 17:29:
Kauan sul kesti parantua? Mun varvas murtu reilusti yli vuos sit ja parantumisessa kesti todella monta kuukautta. Asiaa ei varmaankaan auttanut se, että pystyin 3 viikkoa käyttämään vain varvastossuja ja kävelin koko ajan ympäriinsä katselemassa nähtävyyksiä *justjoo*

Heinäkuun puoles välis toi murtu ja siit muutama kuukaus eteenpäi, kyl sitä vielki on vähän varovaisempi ton kans, ei uskolla oikee hyppii miten sattuu ettei käy pahasti :D
pirpeli

#5758 • • pirpeli
Tää on nyt tosi tyhmää ja lapsellista, mut mä luulen, et monet muutki tässä maailmassa saa lapsia ja maalaa asuntoaan.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

#5759 • • pirpeli
Mua ei ärsytä(ts. ehkä täs tapaukses pelota) enää, koska sain selvyyttä asioihin.
*hali*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Sand3

#5760 • • Sand3 satuolento
mun elämä *toktok*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.