Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,802,752 views

martina

#5721 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
kaverin kissahiirileikki... halusi välttämättä nähdä mut tulevana sunnuntaina, mutta koko viikon se on muuttanut mieltään että ei olekaan aikaa, sitten taas onkin aikaa... huokaus... mielipide voi muuttua jopa päivässä monta kertaa.
#5722 • • Taika Guest

lostgone, 3.11.2006 20:43:
---
Taika, 3.11.2006 20:07:
---
---
Mihis ja millä pitäis matkustaa? Vähän nimittäin kyl houkuttais.*hihu* Siinä matkalla vois kerralla sanoa kaikille, että älkää vainotko mua, mä olen herkkä. Nyt mä joudun tekemään sen x +n kertaa ja silti ne soittaa kohta uudestaan ja itkee asiakaspalvelun kamaluudesta. Mä mikään äiti Amma ole.*hmph*

*nuotti*..linja-autossa ompi tunnelmaa..*nuotti*
ja kuten kyseisessä firmassa on tapana, matkan määränpää pidetään "SUURENA SALAISUUTENA" ihan viime hetkeen saakka. ellei joku satu lipsauttamaan asiasta mitään esim. hesarin toimittajalle.*justjoo*

mut tuollaiset "olen herkkä, älkää vainotko" voi jättää väliin. meillä ei tunteilla, meillä tehdään töitä.*vink*

pääsenks mä taksilla töihin jos tehdään vaihtis?*pepsodent*

p.s. onhan sussa ainesta äiti Ammaksi, sullahan on se pukukin jo valmiina.
lostgone

#5723 • • lostgone

Taika, 3.11.2006 20:57:
---
---
*nuotti*..linja-autossa ompi tunnelmaa..*nuotti*
ja kuten kyseisessä firmassa on tapana, matkan määränpää pidetään "SUURENA SALAISUUTENA" ihan viime hetkeen saakka. ellei joku satu lipsauttamaan asiasta mitään esim. hesarin toimittajalle.*justjoo*

*nauru*Ellen tietäisi, epäilisin sinun toimivan Supossa tai Iranin ydinreaktorilaboratoriossa.*justjoo*

mut tuollaiset "olen herkkä, älkää vainotko" voi jättää väliin. meillä ei tunteilla, meillä tehdään töitä.*vink*

Kuten yleinen mielipide kertoo, meidän ammatissakin tunnetusti ollaan hyväsydämisiä ja laupeita lähimmäistä kohtaan.*justjoo*

pääsenks mä taksilla töihin jos tehdään vaihtis?*pepsodent*

Et, julkiset kulkee.AARGH.

p.s. onhan sussa ainesta äiti Ammaksi, sullahan on se pukukin jo valmiina.

Se on kyl totta. Voisinkin esittäytyä tänään Jeesuksena, jos joku erehtyy kysymään nimeä uhkaillessaan soittaa esimiehelle.*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Mellu-

#5724 • • Mellu-
ihmiset *dissaa* paitsi juhgu *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

#5726 • • Mellu-

JetZe, 3.11.2006 23:08:
---
Mellu-, 3.11.2006 21:49:

---

kiitti ;F

minua ärsyttää valehtelevat ihmiset. sanokaa päin naamaa. p*rkele. *igor*

no okeiiii.. juhgu ja jesperi *nauru*

--

TPYOMASTER

Tarsu

#5730 • • Tarsu

UnityF, 4.11.2006 08:48:
---

---

hää hää mie en ookkaa ihminen *pus*

O_o

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Mellu-

#5731 • • Mellu-

UnityF, 4.11.2006 08:48:
---

---

hää hää mie en ookkaa ihminen *pus*

et nii, peikot ja magneettipeikot lasketaan eri osioon *lmao*

pssst... ei mua ärsytäkkää enää

--

TPYOMASTER

Poppana

#5733 • • Poppana Tehotyttö
Unettomuus *poks*

--
*hellokitty*

UnityF

#5734 • • UnityF joo just se
bussien tyhmät sunnuntai-aikataulut *grr* *igor*
-Santtu-

#5735 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Oikeastaan yks ainut asia joka ihan oikeesti ärsyttää nyt: Työasiat pyörii mielessä vapaa-ajalla!*grr*

..no joo..ehkä myös aika paljon ärsyttää se että oon rahapulassa
Foxmagon

#5736 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
..excelin kehittäjät vois viedä saunan taakse.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

ella_

#5737 • • ella_
oma saamattomuus. big time.

--
Elementary, my dear.

larzizi

#5739 • • larzizi
Yks kaveri. Vaikka onkin aivan mahtava ystävä, niin siinä ihmisessä vaan ärsyttää niin moni asia, että ei mitään rajaa. Samat asiat on ärsyttäneet myös muita ja esim. viikonloppuna siitä keskusteltiin jälleen.

Hienoa, että hän aina sanoo olevansa niin itsenäinen ja että hänellä on omat vankat mielipiteensä jnejne. ja haukkuu sitten kaikkia muita, jotka tekee hänen mielestään väärin, sillä hänen mielipiteensä ovat ainoat oikeat! Jälleen tänään tuli tilanne, jossa oli kyse asiasta, jota ko. henkilö on aikaisemmin haukkunut ja mollannut ihan pystyyn, mutta nyt yhtäkkiä se onkin sitten niin hieno juttu hei! ARGH! *senkin* Eikä todellakaan ole ensimmäinen kerta. Tekisi oikeesti mieli pätkiä sitä vähän ja kysyä, että mitä vittua se tajuaa. Viikonloppun aikana hän myös haukkui totaalisesti pari tyttöä, jotka menivät sekasaunaan pyyhe päällä "vittu vähän me ollaan sit varmaan huorii ku me ollaan alasti!". Mitä vittua se sitä liikuttaa, jos joku on pyyhe päällä?! Sille se on ehkä vähän eri asia olla kavereiden kanssa saunassa alasti (kun sitä kuitenkin tulee tehtyä lähes joka viikonloppu) kuin näiden tyttöjen, jotka tunsivat vain muutaman tästä porukasta ja nekin aika heikosti. Entä sitten jos ei halua olla alasti? Mikä vitun ongelma siinä on?! Ja muistan kuitenkin tapauksen esim. vuosi sitten, jolloin olimme muutaman hyvän kaverin kanssa mökillä ja mentiin saunaan. Muilla oli uimapuvut päällä ja kaveri haukkui sitä sillonkin, että miksei nyt alasti olla. Ja sitten sanoi kuitenkin, että "oo säkin laura alasti ni sit mäki voin olla". Voi hitto, jos se haluaa väkisin olla alasti niin olkoot! Ei se varmaan tarvii siihen muita!

Nyt ärsyttää kyllä oikeen urakalla, että ei mitään määrää *grr*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Sand3

#5740 • • Sand3 satuolento
toi yksi v*tun ihminen joka nuolee kaikkia...ja se että on maanantai...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.