Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,605 views

Lenita

Posts: 1,423

#5761 • • Lenita

xandra, 6.11.2006 17:08:
Migreeni. Väsymys. Huominen aikainen herätys. Se, että keski-ikäiset lapsilleen puhuessaan viittaavat muhun tätinä; "no nii, mee siinä tädin perässä". Miten ois vaikka ihan vaan tyttö..? *grr*

Muuten kaikki onkin ihan hyvin *hih*



Tuo on niin totta. Mutta annas olla jos tytöttelijä onkin keski-ikäinen mies johtoasemassa, niin kyllä sekin ottaa päähän. Onkohan naisille edes olemassa sellaista puhuttelutapaa, mikä ei ärsyttäisi?

--
^_____________^

ETJ

Posts: 1,229

#5762 • • ETJ Failed specimen
mummojen jehovapartiot.

Tulin tänään kotiin, niin katselin, kun oven takana venaili jotain mummoja laput kädessä. Toinen hyökkäs samantien kimppuun.

Mummo *näyttää lappua, missä luki: 'Väärien uskontojen aika alkaa olla ohitse'*
Meiksi: "Voihan saatana, mun aika taitaa olla ohitse."
Mummo: "No ei sen tarvitse, jos luet näitä. Näitä kannattaa lukea."
Meiksi "eikä kannata" ja suljin oven kesken mummon seuraavan lauseen.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5763 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Lenita, 8.11.2006 11:59:
Tuo on niin totta. Mutta annas olla jos tytöttelijä onkin keski-ikäinen mies johtoasemassa, niin kyllä sekin ottaa päähän. Onkohan naisille edes olemassa sellaista puhuttelutapaa, mikä ei ärsyttäisi?



Täytyy sanoo, et mä ainakin vedän tosta herneet nenään ja pahasti *igor* miten olis ihan vaan "nainen", jos ei nimiä tiedetä *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

oooo

Posts: 1,249

#5764 • • oooo

xandra, 6.11.2006 17:08:
Se, että keski-ikäiset lapsilleen puhuessaan viittaavat muhun tätinä; "no nii, mee siinä tädin perässä". Miten ois vaikka ihan vaan tyttö..? *grr*



Sä olet katsos lapsen silmissä jo nainen..täti, et enää tyttö *hih*. Niille tytöt on niiden ikäisiä.
No mutta joo, voishan ne äidit sanoa vaikka; "mee siinä naisen perässä" mutta se kuulostaa jotenkin hassulta *ding*
Marjo

Posts: 1,796

#5765 • • Marjo pupuTupuna
Kun huomaa puhelimessa vastaamatta jäänen puhelun, joka on salaisesta numerosta. *grr*
hallucinogen

Posts: 8,190

#5769 • • hallucinogen Edain
Sellaiset asiay ihan yleisesti, jotka vaikuttaa omaan elämään negatiivisesti, mutta joita ei pysty itse muuttamaan. Enkä nyt tarkoittanut lakeja tai säädöksiä.

--
pikku-*possu*

Jago

Posts: 4,039

#5770 • • Jago un-trained monkee
unohin avaimet himaa*uuh*

no onneks voi aina tulla tänne viettää silloin aikaa*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

asdf

Posts: 3,155

#5771 • • asdf
Ei ei ei EI mä en vaan ymmärrä ruotsia! En osaa taivutusmuotoja, sanajärjestystä enkä ees helvetti sanoja, aikamuodoistakaan mitään hajua enkä osaa ees ääntää! Lähes kuuden vuoden opiskelut on menny täysin vessasta alas ja vasta nyt tajusin, etten mä osaa koko kieltä yhtään. Tältä pohjalta on hyvä alkaa valmistautumaan kirjotuksiin ja kirjoittamaan ainetta, jonka pitäis olla huomenna valmiina. Täänks *plur*
Avatar
#5772 • • astaroth Guest

Zenni, 8.11.2006 22:02:
Ei ei ei EI mä en vaan ymmärrä ruotsia! En osaa taivutusmuotoja, sanajärjestystä enkä ees helvetti sanoja, aikamuodoistakaan mitään hajua enkä osaa ees ääntää! Lähes kuuden vuoden opiskelut on menny täysin vessasta alas ja vasta nyt tajusin, etten mä osaa koko kieltä yhtään. Tältä pohjalta on hyvä alkaa valmistautumaan kirjotuksiin ja kirjoittamaan ainetta, jonka pitäis olla huomenna valmiina.


jep jep. kolmannesta asti itsekin ahmin ruotsia, mutta jossain matkan varrella kirjaimet muuttuivat heiroglyfeiksi ja epätoivoisista opiskeluyrityksistä huolimatta koko aihepiiri meni ihan ohisektoriin. kirjoitukset keskipitkänä ja arvosanaksi "eos"

olen kuitenkin lohduttautunut sillä, että eipä koko kielestä ole koko elämäni aikana ollut minulle yhtään mitään konkreettista hyötyä, ja tulvaisuudenkin suhteen uskallan olla skeptinen
asdf

Posts: 3,155

#5773 • • asdf

astaroth, 8.11.2006 22:12:
olen kuitenkin lohduttautunut sillä, että eipä koko kielestä ole koko elämäni aikana ollut minulle yhtään mitään konkreettista hyötyä, ja tulvaisuudenkin suhteen uskallan olla skeptinen



Just toi seikka vähentää mun opiskelumotivaatiota monta pykälää. Musta on nii turhauttavaa yrittää väkisin opiskella kieltä, jota tuskin tuun koskaan tarvitsemaan, oli se sit virallinen kieli tai ei. Mä en pahemmin liiku ruotsinkielisillä alueilla ja sielläkin pärjää suomella, ulkomailla englannilla kaikista parhaiten, joten perkele!
ilmari

Posts: 124

#5774 • • ilmari NightFreak

Zenni, 8.11.2006 22:21:
---
astaroth, 8.11.2006 22:12:
olen kuitenkin lohduttautunut sillä, että eipä koko kielestä ole koko elämäni aikana ollut minulle yhtään mitään konkreettista hyötyä, ja tulvaisuudenkin suhteen uskallan olla skeptinen

---


Just toi seikka vähentää mun opiskelumotivaatiota monta pykälää. Musta on nii turhauttavaa yrittää väkisin opiskella kieltä, jota tuskin tuun koskaan tarvitsemaan, oli se sit virallinen kieli tai ei. Mä en pahemmin liiku ruotsinkielisillä alueilla ja sielläkin pärjää suomella, ulkomailla englannilla kaikista parhaiten, joten perkele!



noin makin kuvittelin. no tulin sitten tanne montrealiin, missa en todellakaan olettanut tarvitsevan ruotsia. no aloin sit hengaileen aika paljon ruotsalaisten kanssa ja on oikeesti osoittautunu aika hyodylliseks osata edes hieman ruotsia. ei se todellakaan oo pahasta osata kielia. niita voi tarvita aika yllattavissa tilanteissa.

--
*if you can feel it you're too close*

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5775 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
tää koko päivä nyt on ihan perseestä, mut erityisen
ärsyyntymisen juuri aiheutti taas kerran uskovaiset! (yllätys).

kotiin tullessani (siis jo valmiiksi kiukkuisena) huomasin
saaneeni postiluukusta jonkun typerän jeesusflaijerin vaikka
tässä voasin asuntokompleksissa onkin kielletty kaikenlaisten
uskonnollisten ja aatteellisten mainosten jako (+ ovessani
lukee "ei mainoksia").

ihan pikkujuttu siis, mutta joutuu taas ihmettelemään noiden
uskovaisten röyhkeyttä ja/tai tyhmyyttä! joten laitoinpa kuitenkin
juuri tulikivenkatkuista palautetta ko. jesselafkaan :D

--
dasinoaisnvs

Muhvi-

Posts: 303

#5776 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
the ratzz ja pikku orava...

--
It was once my life - it was my life at one time.

JetZe

Posts: 221

#5777 • • JetZe
se,kun on töissä ns. heittomies,eli kaveri kuka tekee mitä vain,minne vain :F

onha se kiva että hommat vaihtuu,mutta pitääkö mulle aina työntää ne paskimmat hommat -.-

noh,oli tänään hyviäkin hommia,mutta ne on aina sellasia lyhyitä. sitte heitetäänki seuraavaks hommiin,mistä ei oo mtn hajua,koskaan tehnykkä.

lisäksi

juuri kun aloin saamaan pääni selville eräästä ihmisestä,hän soittaa,ja olen taas aivan ymmyrkäisellä. eihän se nyt ole taas hirveän mukavaa. :(
KooKie

Posts: 4,338

#5778 • • KooKie aka. Petress Pan
Se, että oon tehnyt tässä koulutöitä ja nyt päätin ansaitsevani pienen hengähdystauon. Sitten tajusinkin, että oikeastaan kaikki muu on rasittavampaa, kuin noiden koulutöiden teko. :D Taidan jatkaa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Janisa

Posts: 2,226

#5779 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Taa on tan hetken todellinen arsytys-vitutus..

Oon huomenna menossa hippailee Infected Mushroomia ja ajattelin TODELLAKIN pukeutua suht mukavasti, jotta jaksaisi yon yli kestavat hipat..

No kuinkas kavikaan. Satuin asken kaymaan selaamassa viela viimeisen kerran kyseisen tapahtuman sivut ja meinasin pyortya.

Tapahtumaan, johon aikomuksenani on/oli laittaa paalleni a) lenkkarit b) t-paita c) shortsin tyyliset housut ja d) lippis, on dress code, joka kaskee pukeutumaan tyylikkaasti ja kieltaa a) lenkkarit b) "t-paidat" c) urheilutyyliset vaatteet ja d) hatut.. *whaat* Luuleeko ne tosissaan etta menisin jammaamaan IM:a korkkareissa...? *ding*

New York, New York...

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

tomppi

Posts: 1,600

#5780 • • tomppi thzombie ™

ilmari, 8.11.2006 22:57:
ei se todellakaan oo pahasta osata kielia. niita voi tarvita aika yllattavissa tilanteissa.


*joo*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984