Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,636,276 views

efo

Posts: 1,908

#2821 • • efo Laserpoint

Baby-G, 29.6.2005 21:25:
ja sitäpaitsi, mä oon vajaan viikon päästä teinifree 20v *jiihaa*


*justjoo*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#2822 • • astaroth Guest
toi hotmail ei koskaan skulaa mulla jostain syystä, ei pääse kattoon maileja
Timce

Posts: 5,381

#2825 • • Timce
Nistit, jotka douppaa mein rapussa ja tulee sisään vaikka avaimenreiästä. Ja joka vitun päivä ne tulee asuntoon #9 ja pitää meteliä, pistää paikkoja paskaksi ja kusee matoille. Ihanaa..

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

AlexS

Posts: 1,389

#2827 • • AlexS kummasetä

IlonaPoks, 1.7.2005 12:43:
NO TÄÄLLÄ DUUNISSA ISTUMINEN KUN KETÄÄN EI EES KÄY TÄÄLLÄ.. iha sama vaikka nukahtaisin tähä ku ketään ei näy mailla halmeilla. hajoo pia pää. netistäkään ei löydy enään mitään mielenkiintoista. perkele.



Sama vaiva, vielä pitäis pari tuntia istuskella/ravata kahvion väliä.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#2828 • • Taika Guest
Juuri kun hyvä päivä nukkua töissä parin tunnin päiväunet niin unta ei tule sitten millään..*dissaa*
anniini

Posts: 917

#2829 • • anniini a-double n-double i-n-a
Se, että mulle soitettiin tänään edullisesta, kolme vuotta mun koslaa nuoremmasta autosta, joka houkutteli suuresti ja olisin saanut sen työkaverialennuksella puoleen hintaan siitä mitä se tulee maksamaan, mutta auto jää haaveeksi, sillä faija on jo ehtinyt pistää tilaukseen uudet osat nykyisen "pahvilaatikon" kytkinremottia varten ja säkällä ne osat ja työ maksaa puolet siitä mitä se sporttimallinen mazda! prkl mä haluan eroon tosta autosta ja toimivan tilalle!!! *grr* no täytyy käydä kääntämässä veistä haavassa ja katsomassa sitä autoa ennen duuniin menoa.*nyyh*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Emily

Posts: 27

#2830 • • Emily
tällä hetkellä ärsyttävät ihmiset jotka eivät osaa pitää hauskaa.. *argggg*
PieceOfMind

Posts: 628

#2831 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.

Emily, 3.7.2005 00:19:
tällä hetkellä ärsyttävät ihmiset jotka eivät osaa pitää hauskaa.. *argggg*



Indeed!! Uskomatonta... *igor* Sain kaverit tänään vakuutettua, että kannattaa lähteä dtm:ään, siellä on _aina_ parhaimmat bileet. Olikin aluksi aivan huippuhauskaa, tanssittiin, juotiin ja nautittiin olostamme. Mut sitten naisten vessassa... voi kiitos sulle älypää, että jaksoit tulla avautumaan meille *dissaa* Pyydä seuraavan kerran vähemmän sitruunoita siihen drinksuus.
deena

Posts: 276

#2832 • • deena tenukeppi
Tupakattomuus. Ei mun mielestä muita lopettamisoireita ku tää vitutus. Vituttaa niin paljon että naurattaa *nauru*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Avatar
#2833 • • Taika Guest
..kun eräät eivät voi unohtaa tai uskoa siihen että ihminen voi muuttua..
shine

Posts: 221

#2834 • • shine
Sellaset ihmiset jotka luulee olevansa parempia kun muut. Kaksnaamaset ihmiset ne vasta nostaa karvat pystyyn.*kivatsulle*

--
you don't know me, i don't know you........but i do miss u.

lostgone

Posts: 2,493

#2835 • • lostgone
..kun eräät eivät voi uskoa vaan tahtovat syitä unohtaa että ihminen muuttuu koko ajan. Myös ne eräätkin..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

onni3mk

Posts: 3,973

#2837 • • onni3mk Onni on.
Ylex rätisee *grr* NRJ kuuluis hyvin, mut kuka jaksaa kuunnella yhden 8,5h työpäivän aikana kolme kertaa ne samat *itun hittibiisit?

Eikö Ylex:llä ole parempi kuuluvuusalue kun NRJ:llä, miten Ylex ei kuulu...

--
Onni on.

embie

Posts: 531

#2838 • • embie Shwoopsie poo
Kämppä täynnä tummia pitkiä irtohiuksia...*grr* niit löytyy lavuaarista, lattioilta, sukanpohjista, sängystä, vaatteista, lattiakaivosta...joka paikasta!!! Ajelen kohta pääni kaljuksi...
e-nergique

Posts: 568

#2839 • • e-nergique STT

embie, 5.7.2005 12:38:
Kämppä täynnä tummia pitkiä irtohiuksia...*grr* niit löytyy lavuaarista, lattioilta, sukanpohjista, sängystä, vaatteista, lattiakaivosta...joka paikasta!!! Ajelen kohta pääni kaljuksi...



Mulla on tasan sama hiusongelma!!! *eiei*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Avatar
#2840 • • MiSSy* Guest
Ärsyttää olla näin upeana päivänä töissä vaikka mitään tekemistä ei olekkaan *grr*

Ja sit sitäkin enemmän taitaa ärsyttää oma pää taas vaihteeksi kun tulee sellaisia ajatuksia mieleen että tulee todella mustasukkaiseksi vaikka mitään syytä ei olekkaan *super**grr**grr**super*