14,184 posts, 710 pages, 4,814,472 views
pinkki:
Alepa myi mulle eilen tuotteen joka oli puoltoista kuukautta vanha
ja kysymykseen mitä aiotte hyvittää vastattiin että pitää tulla huomenna neuvottelemaan myymäläpäällikön kanssa jos sellasta haluaa, niinku mulla ei ois muutakin tekemistä.
muutenki pinna hyytyy kun aina kaikki tuotteet siel o iha viimesillään päivämääris ja käytävil haisee joka päivä nii vahva kusi et meinaa laatta tulla ja ainoo ei-alepa lähikauppa on sit ökyriisto pikkolo josta on mm siistiä myydä esim kesäkurpitsaa 11e ja nektariinejä 13e kilohintaan
*kivatsulle*
DominikH:
Yleensä ihmisien itsesäälin kerääminen mitä mielenkiintoisimmilla tavoilla. Ehkä parhaita ovat juuri nämä viiltelijä-angsti-teinit.
....vaikka onhan se coolia pistää pari haavaa käteen, kun taustalla iki-ihana Pelle-Hermanni Valo laulaa you´re sweet sicxsicxsicx
UnityF:
---
Airvision:
Se et pistää jännää ilta pääsekö halluihin bileittää vai joutuuko vetää kalsarikännit himassa....argh!
---
skarppaa hyvä mies.. sun on pakko päästä halluihin...
Ei hyviä bileitä voi jättää väliin...
innae:
Ihmiset jotka ruikuttavat alennuksia ostaessaan viinaa. En minäkään mee mihkään pankkiin ja pyydä et jos mä laitan tilille rahaa niin ne laittaa vähän ylimäärästä tai vaatekaupasta saan jotain ilmaikseksi koska mulla on synttärit tai virastosta parempaa palvelua kun määyn tyntekiän nimeä kokoaja, esim. Anniiii, Anniiiii.... Vaikka olen palveluammatissa ja nimeni lukee siin nimikyltis niin ei se tarkoita todellakaan että olemme tehneet sinunkaupat.