Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,635,293 views

micqo

Posts: 1,094

#1381 • • micqo
Mua alkaa totaalisesti ärsyttää se kun standit ei tulleet vieläkään ja on jo toinen viikko menossa *grr**piru*
pinkki

Posts: 308

#1382 • • pinkki säätö et co.
Alepa myi mulle eilen tuotteen joka oli puoltoista kuukautta vanha *grr*
ja kysymykseen "mitä aiotte hyvittää" vastattiin että pitää tulla huomenna neuvottelemaan myymäläpäällikön kanssa jos sellasta haluaa, niinku mulla ei ois muutakin tekemistä.

muutenki pinna hyytyy kun aina kaikki tuotteet siel o iha viimesillään päivämääris ja käytävil haisee joka päivä nii vahva kusi et meinaa laatta tulla ja ainoo ei-alepa lähikauppa on sit ökyriisto pikkolo josta on mm siistiä myydä esim kesäkurpitsaa 11e ja nektariinejä 13e kilohintaan

*grr* *grr* *kivatsulle*
Oliwer

Posts: 799

#1383 • • Oliwer

pinkki:
Alepa myi mulle eilen tuotteen joka oli puoltoista kuukautta vanha *grr*
ja kysymykseen ”mitä aiotte hyvittää” vastattiin että pitää tulla huomenna neuvottelemaan myymäläpäällikön kanssa jos sellasta haluaa, niinku mulla ei ois muutakin tekemistä.

muutenki pinna hyytyy kun aina kaikki tuotteet siel o iha viimesillään päivämääris ja käytävil haisee joka päivä nii vahva kusi et meinaa laatta tulla ja ainoo ei-alepa lähikauppa on sit ökyriisto pikkolo josta on mm siistiä myydä esim kesäkurpitsaa 11e ja nektariinejä 13e kilohintaan

*grr* *grr* *kivatsulle*



Joo, meidän vastaavasta lähikaupasta, tulee toisinaan ostettua vanhentunutta tavaraa.
Ikävää on että sen parasta ennen päiväyksen huomaa yleensä vast kotona, väsyneenä, eikä millään jaksais lähtee nillittää takas..
Johonki pitäis pystyy luottaa... *grr*
kiiki

Posts: 491

#1384 • • kiiki hankala

Lyylikki:
...saa vereni kiehumaan...



HUI! tää mahtaa olla halju tunne *justjoo*
Avatar
#1385 • • *Mirri* Guest
No se kun sanonnan mukaan niinku syö suruunsa ja sit ku se suru meneeki ohi, ni vähänkö ärsyttää ku o tullu syötyy ja mässättyy ihan törkeest...*igor*
innae

Posts: 1,377

#1386 • • innae PaskaJätkä
Se että väsyttää ja pitäis mennä töihin. Ja se että laiskotuttaa niin hel ettei saa mitään oikeen aikaseksi...

--
PaskaJätkä

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1387 • • Aziz Combat Fighter

DominikH:
Yleensä ihmisien itsesäälin kerääminen mitä mielenkiintoisimmilla tavoilla. Ehkä parhaita ovat juuri nämä viiltelijä-angsti-teinit. *dissaa**grr*

....vaikka onhan se coolia pistää pari haavaa käteen, kun taustalla iki-ihana Pelle-Hermanni Valo laulaa ”you´re sweet sicxsicxsicx” *aplodit*



Viiltelyn taustalla on useissa tapauksissa ihan oikeita ongelmia, vaikka koko juttu onkin marginalisoitu huomionhakemiseksi, vähän niinkuin epäonnistuneet itsemurhat. Ehkä ihmistä ei kannata leimata, vaikka käsissä olisikin vekkejä. Toisilla se kertoo siitä, että nuorempana on ollut oikeasti rankkaa.
Pätkis

Posts: 1,038

#1388 • • Pätkis Pikkis

DominikH:
iki-ihana Pelle-Hermanni Valo


*lmao* hyvin spontaani reps

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#1389 • • jamjam Guest
mua ärsyttää ihmiset jotka ei tajuu miten ihana mä oon.
Coon--

Posts: 640

#1390 • • Coon-- 5,2 mmol/l
mikä milloinkin. Mutta tällä hetkellä... se etten saa päähäni sen biisin nimeä joka soi tuossa oceania bettery club cruisen videopätkällä nimeltään "dallassuperstars"
keijukainen

Posts: 1,599

#1391 • • keijukainen kiksumurmeli
Hemmetin niskahiukset...

--
*seepla*

Elmiira

Posts: 1,446

#1392 • • Elmiira
Kun ei taas oo yhtään keskittymiskykyä
ja analyysiä vaan pitäis vääntää... *grr*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

innae

Posts: 1,377

#1394 • • Edited innae PaskaJätkä
N. 40v miehet jotka pienessä sievässä yrittävät iskeä. Tämän päivän paras lausahdus mulle oli että käynkö mä useinkin täällä? Vastasin että aika usein kun töissä täällä olen.
Niska joka on ihan vitun kipeä, vihaan brikkaamista ylikaiken mutta kärsinja teen töitä.
Se että yksi ihminen yrittää vesittää mein suunnitelmat ensi kesäksi*grr* Ja ko. henkilö on tiennyt niistä jo vuoden.
Se että punastun helpolla*blush* On mukavaa olla jätkien kans töissä kun ne tietävät sen ja kiusaavat mua.

--
PaskaJätkä

sune

Posts: 2,096

#1395 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
se että yks vaippahousu on valvonu viimiset 8h ja puolet siitä huutanu kurkku suorana. ei oo helppoo olla mama. *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

micqo

Posts: 1,094

#1396 • • micqo
Se et pistää jännää ilta pääsekö halluihin bileittää vai joutuuko vetää kalsarikännit himassa....argh! *grr*
UnityF

Posts: 15,721

#1397 • • UnityF joo just se

Airvision:
Se et pistää jännää ilta pääsekö halluihin bileittää vai joutuuko vetää kalsarikännit himassa....argh! *grr*



skarppaa hyvä mies.. *joo* sun on pakko päästä halluihin... *joo*
Ei hyviä bileitä voi jättää väliin... *hihu*
_kolibri_

Posts: 1,590

#1398 • • _kolibri_ -lintunen-

UnityF:
---
Airvision:
Se et pistää jännää ilta pääsekö halluihin bileittää vai joutuuko vetää kalsarikännit himassa....argh! *grr*

---


skarppaa hyvä mies.. *joo* sun on pakko päästä halluihin... *joo*
Ei hyviä bileitä voi jättää väliin... *hihu*



*justjoo**hymy* hywiä bileitä tulee aina lisäää....
voi eih, nyt paljastin salaisuuden... *hih*
innae

Posts: 1,377

#1399 • • innae PaskaJätkä
Ihmiset jotka ruikuttavat alennuksia ostaessaan viinaa. En minäkään mee mihkään pankkiin ja pyydä et jos mä laitan tilille rahaa niin ne laittaa vähän ylimäärästä tai vaatekaupasta saan jotain ilmaikseksi koska mulla on synttärit tai virastosta parempaa palvelua kun määyn tyntekiän nimeä kokoaja, esim. "Anniiii, Anniiiii...". Vaikka olen palveluammatissa ja nimeni lukee siin nimikyltis niin ei se tarkoita todellakaan että olemme tehneet sinunkaupat. *grr**grr*

--
PaskaJätkä

misi

Posts: 120

#1400 • • misi

innae:
Ihmiset jotka ruikuttavat alennuksia ostaessaan viinaa. En minäkään mee mihkään pankkiin ja pyydä et jos mä laitan tilille rahaa niin ne laittaa vähän ylimäärästä tai vaatekaupasta saan jotain ilmaikseksi koska mulla on synttärit tai virastosta parempaa palvelua kun määyn tyntekiän nimeä kokoaja, esim. ”Anniiii, Anniiiii...”. Vaikka olen palveluammatissa ja nimeni lukee siin nimikyltis niin ei se tarkoita todellakaan että olemme tehneet sinunkaupat. *grr**grr*



Samaa mieltä...