Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,368 views

marpa

Posts: 100

#1361 • • marpa
Kirotut liiasta lukemisesta ylirasittuneet silmien mykiöt.
Juuri nyt, kun mulla olisi viisi päivää lomaa opiskelusta ja mitä oivallisin mahdollisuus lukea hyvä kirja tahi parikin, niin pitää lepuuttaa viheliäisiä mykiöitä.
Kosmikki

Posts: 102

#1362 • • Kosmikki

mykene:
Kirotut liiasta lukemisesta ylirasittuneet silmien mykiöt.
Juuri nyt, kun mulla olisi viisi päivää lomaa opiskelusta ja mitä oivallisin mahdollisuus lukea hyvä kirja tahi parikin, niin pitää lepuuttaa viheliäisiä mykiöitä.




Entäs äänikirjat? Miten olisi jos esim (*valitse seksikäs miesääni*) lukisi ääneen teosta, jota voisi kuunnella sängyllä lojuen?
Mä joskus aattelin että tuossa saattaisi olla ihan hyvä bisnesidea, mutta homma taitaisi kaatua kalliisiin tekijänoikeusmaksuihin.
mehto

Posts: 99

#1363 • • mehto
projekteissa kolmas osapuoli.

--
...clubbing since 1993 ...

tematsu

Posts: 436

#1364 • • tematsu Innovator
kaverit jotka tekevät oharit viime tipassa... *kivatsulle*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Miika

Posts: 893

#1365 • • Miika
Ihmiset jotka puhuu paskaa toistensa selän takana ja tekevät nopeita, permanentteja johtopäätöksiä omien näkemystensä ja kuulemiensa perusteella, tutustumatta tarkemmin itse aiheeseen.
Zarabel

Posts: 83

#1366 • • Zarabel Kultasiipi
Mua ärsyttää se kun tajusin ettei mua tänään oikeastaan ärsytäkään mikään... ois just ollu hyvä mitään sanomaton hetki riehua ja raivota, mut ei. Hemmetti.. tasan ei käy onnenlahjat *eiei*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

Nacu

Posts: 1,293

#1368 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Mutku valittaminen on niin kivaa*hih*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

nuka

Posts: 47

#1369 • • nuka
kun haluais hiveästi tykätä eräästä ihmisestä, mut ei vaan millään pysty *uuh*
raadollista ja yliärsyttävää.

Alakerran pentu, joka alkaa huutaan kuudelta aamulla *grr*
Dee

Posts: 73

#1370 • • Dee ass-shaking sista
se että ihminen kenestä tykkää asuu niin kaukana...*uuh*

--
one love

peepe

Posts: 904

#1371 • • peepe
Ärsyttää kun en aamulla herännyt, kellon piti kyllä olla soimassa, päätin sitten olla kokonaan menemättä kouluun, ja meninkin shoppailemaan, vaikka ei todellakaan olis varaa, ja nyt sitten todellakin ärsyttää!! Voi ei mua!!
Sinza

Posts: 2,227

#1372 • • Sinza
Vinkuvat jarrut autoissa, etenkin busseissa *eiei*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Fyrisch

Posts: 4,525

#1373 • • Fyrisch

Sinza:
Vinkuvat jarrut autoissa, etenkin busseissa *eiei*!



Me vaihettii just jarrulevyt ja palaset, ja nyt ne vinkuu ku naapurin tytöt :D np kyl ne koht hiljenee!
pinkie_

Posts: 138

#1374 • • pinkie_
Se että jotkut autoillijat ajaa ihan takapuskurissa kiinni. *grr*
Tekis mieli tehä äkkijarrutus et neki jotain oppis.

Prkl.
Bio

Posts: 4,429

#1375 • • Bio The Bullies / Pinky

pinkie_:
Se että jotkut autoillijat ajaa ihan takapuskurissa kiinni. *grr*



Mä tunnustan olevani yks näistä..

ärsyttää kun jotkut ajaa reilusti alle nopeusrajoituksen
pinkie_

Posts: 138

#1376 • • pinkie_

Bio:
---
Mä tunnustan olevani yks näistä..

ärsyttää kun jotkut ajaa reilusti alle nopeusrajoituksen



Mä en ees aja alle nopeusrajotusten.. *hmph* Yleensä ~10 kilsaa yli.. Tosin sillon jos joku tulee takapuskuriin kiinni ni tekis mieli tahallaan alkaa ajaa just nopeusrajotusten mukasesti *muhaha*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1377 • • Aziz Combat Fighter

pinkie_:
---
Bio:
---
Mä tunnustan olevani yks näistä..

ärsyttää kun jotkut ajaa reilusti alle nopeusrajoituksen

---


Mä en ees aja alle nopeusrajotusten.. *hmph* Yleensä ~10 kilsaa yli.. Tosin sillon jos joku tulee takapuskuriin kiinni ni tekis mieli tahallaan alkaa ajaa just nopeusrajotusten mukasesti *muhaha*



Mä tein kerran noin kapeella tiellä, missä ei saanut ohittaa ja oli hirvivaara. Joku mulkku hengitti niskaan kuudessakympissä talvikeleillä niin, että valot häikäs ja jannu oli valehtelematta puolen metrin päässä takapuskurista. Automaatti kun on, nostin rennosti jalan kaasulta, ja hetki siinä ajeltiin sitten about viittätoista kilsaa tunnissa, kunnes perälaahaaja tajusi mitä teen, ja otti etäisyyttä. Toinen toimiva tapa on vilkuttaa jarruvaloja urpolle, osa tajuaa, osa ei. Jos ei muu auta, niin pysähtyy vaikka bussipysäkille ja päästää Vatasen ohi.
Lyylikki

Posts: 2,975

#1378 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

mayah:
Ihmiset, joilla kaikki on aina huonosti.



Juu ja jos se mikä on aina huonosti on aina ja iankaikkisesti sama asia. Sellanen, että samasta asiasta marmattaa toiselle jonkun 1/2 vuotta, mutta ei ite tee sille asialle yhtään mitään.

muRRR...saa vereni kiehumaan...
domi

Posts: 7,069

#1379 • • domi Työn sankari.
Yleensä ihmisien itsesäälin kerääminen mitä mielenkiintoisimmilla tavoilla. Ehkä parhaita ovat juuri nämä viiltelijä-angsti-teinit. *dissaa**grr*

....vaikka onhan se coolia pistää pari haavaa käteen, kun taustalla iki-ihana Pelle-Hermanni Valo laulaa "you're sweet sicxsicxsicx" *aplodit*
Sinza

Posts: 2,227

#1380 • • Sinza

mayah:
Ihmiset, joilla kaikki on aina huonosti.

Ja niitten samojen ihmisten valtava itsesäälin määrä.

Ja sen valtavan itsesäälin jatkuva toitottaminen.


Niinpä! Esim: ”Voi vitsi mä oon taas lihonnu...” ja kaikki muut vastaavat valitukset *eiei*... Ei jaksa kuunnella. Miksei voi olla itteensä tyytyväinen? Tai miks sitä pitää sit toitottaa muille jos ei ole *grr*?

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*