Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,632,639 views

Avatar
#1401 • • *Mirri* Guest
Se kun ihmiset ei o nykyään enää tyytyväisiä mihinkään. Ihan sama miten asiat tehdään, niin aina on joku vialla. Mitäpä jos kaikki yrittäs ens kerralla löytää asioista jtn positiivistakin. Älkää aina jaksako valittaa! *piis*
Dementation

Posts: 2,892

#1402 • • Dementation wednesday?
Ihmiset ilman omia mielipiteitä!
*dissaa**kivatsulle**släp**grr*
*poks**eiei**hmph**taputapu*

Että sellaista tänään

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

marpa

Posts: 100

#1403 • • marpa

Entäs äänikirjat? Miten olisi jos esim (*valitse seksikäs miesääni*) lukisi ääneen teosta, jota voisi kuunnella sängyllä lojuen?
Mä joskus aattelin että tuossa saattaisi olla ihan hyvä bisnesidea, mutta homma taitaisi kaatua kalliisiin tekijänoikeusmaksuihin.



Kelpo idea, kuomaseni. Harmi vain, että ehdottomasti seksimmäimmän miesäänen omistaja Tauno Palo, tuo Suomi-filmien samettisilmäinen ensirakastaja, on jo ennättänyt vaipua vaineeseen. Mutta jos joku arvon herran saisi manan majoilta mulle Dostojevskia lukemaan, niin en vastaankaan hangoittelisi.
W

Posts: 1,049

#1404 • • W
Ei niin mikään! *aplodit*
sapeli

Posts: 11,768

#1405 • • sapeli jokukukamikä?

W:
Ei niin mikään! *aplodit*



Shh! Ei saa masentaa niitä joita joku ärsyttää... Alotetaan me uus topicci meille joiden on vaikea pyyhkiä hymyä naamaltaan *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Howdy

Posts: 7,955

#1406 • • Howdy Oldie
Duuni .. työajat, esimies, työkohteet ... *dissaa*

--
Käpy vailla vertaa

Optik

Posts: 1,691

#1407 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Suomen valtion eri instanssien byrokraattisuus ja toiminnan hitaus *grr* *dissaa*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

EFS55

Posts: 293

#1408 • • Edited EFS55 Aviomies
Vi**N TV-LUVAT JA SEN TARKASTAJAT*dissaa*

JUST TULI JOKU FLABA ET SE PITÄS MAKSAA JA NYT ALKAA JOKU TEHOSTETTU TARKASTELU TÄÄL SUUNNAS.
KÖYHÄL OPISKELIJAL EI OO FYGYY*grr*

EN AVAA OVEE KELLEKKÄÄN*muhaha*
Mellu-

Posts: 4,006

#1409 • • Mellu-
ärsyttää.. kohta tapahtuu paluu todellisuuteen ja arkeen...eli kausi alkaa ja vielä samana päivänä kuin tranzexperience

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#1410 • • hyperventilaatio Guest
Se et joidenkin ihmisten käytöksessä ei oo mitään logiikkaa. Järjestä nyt puhumattakaan.
Jos luet tän (tiedät kyllä ketä tarkoitan) ni voisitko vastata siihen viestiin kun oot sen kerran lukenutkin. Saatana.
innae

Posts: 1,377

#1411 • • innae PaskaJätkä
Selkä joka on kipeä, ja se että isot pahat pojat kiusaa mun töissä kun punastun helpolla*blush*...

--
PaskaJätkä

evvk

Posts: 1,918

#1412 • • evvk
kaikki
Avatar
#1413 • • *Mirri* Guest
No nää pikkuruiset kärpäset ku pörrää kämpässä... Pitänee piilottaa hedelmät, ni josko ne kaikkois.. *grr*
Jna

Posts: 613

#1414 • • Jna

((rejver)):
EN AVAA OVEE KELLEKKÄÄN*muhaha*



Älä myöskään sitten vastaa kummallisiin/tuntemattomiin numeroihin. Ne kun saattaa hyökätä sieltäkin..*muhaha*
devisss

Posts: 345

#1415 • • devisss superhero.
Duunin ilmapiiri.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Flamie

Posts: 478

#1416 • • Flamie

mayah:
---
Jna:
Älä myöskään sitten vastaa kummallisiin/tuntemattomiin numeroihin. Ne kun saattaa hyökätä sieltäkin..*muhaha*

---


Pari vuotta sitten TV-lupatarkastaja-ihminen soitti mulle ja mä tyhmyyksissäni sanoin ”kiitos, mutta ei tällä kertaa” ihan ku jollekki lehtimyyjälle... Tunsin itseni kevyesti idiootiksi sen puhelun jälkeen. Esim. ”mulla ei ole televisiota” ei tullu mieleenkään siinä vaiheessa!



*nauru*
JustinSan

Posts: 822

#1417 • • JustinSan Nullius in verba
Hirveet kitkut, tärinät, värinät, sävärit, raivarit ja superenerkisyys. And for what? Yritän puolittaa päivässä nautittavan nikotiiniannoksen, ou jea baby, i'm a true addict *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

kolina

Posts: 315

#1418 • • kolina

((rejver)):
Vi**N TV-LUVAT JA SEN TAKASTAJAT*dissaa*

JUST TULI JOKU FLABA ET SE PITÄS MAKSAA JA NYT ALKAA JOKU TEHOSTETTU TARKASTELU TÄÄL SUUNNAS.
KÖYHÄL OPISKELIJAL EI OO FYGYY*grr*

EN AVAA OVEE KELLEKKÄÄN*muhaha*



Kun yksi ei maksa, muut maksavat enemmän. Sehän se niiden iskulause on. Ja pitänee varmasti paikkansakin. Jos kaikki suomalaiset maksaisivat kiltisti tv-luvan, olisi vuosittainen maksu per asunto luokkaa alle 100e, joka on ihan kohtuullinen. Mutta kun hommasta on niin helppo luistaa, houkutus maksamatta jättämisestä on suuri monelle. Pitääkö kaikkea aina holhota? Miks ei jengi voi uskoa yhteisiin hyviin asioihin?!?! Vähän sama juttu kuin että eihän poliisiakaan tarvittais, jos kaikki osais käyttäytyä. Kaikki pitää aina omia itelleen. Tämä ärsyttää.
trolli

Posts: 744

#1419 • • trolli

kolina:
Kun yksi ei maksa, muut maksavat enemmän.


TV-lupamaksusta pitäisi luopua ja siirtää se valtion budjettiin. Ok, kaikilla ei ole telkkaa tai radiota tai ei käytä Ylen palveluita millään muotoa (asuvat varmaan tynnyrissä) mutta mielestäni Yleisradio on yleishyödyllinen organisaatio, jonka tarjoamat palvelut pitäisi taata valtion budjetin kautta.
Pablo

Posts: 1,875

#1420 • • Pablo

JustinSane:
Hirveet kitkut, tärinät, värinät, sävärit, raivarit ja superenerkisyys. And for what? Yritän puolittaa päivässä nautittavan nikotiiniannoksen, ou jea baby, i´m a true addict *joo*



Älä hyvä mies tee niin. Mä en usko lainkaan että vähentämisestä oo muuta kun henkistä haittaa (nimim. kokemusta on). Soon kokonaan lopetus tai ei mitään. ;)