Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,229 views

Unikkokeijukainen

Posts: 19

#7821 • • Unikkokeijukainen
ymmärsin sun pointin joo:D
Onneksi hyviä bileitä tulossa niin mieli varman mulla piristyy
sapeli

Posts: 11,768

#7822 • • sapeli jokukukamikä?
Se ärsyttää kun hammaslääkärissä tehdään huolimatonta jälkeä *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Android

Posts: 3,908

#7823 • • Android

sapeli, 4.6.2007 14:37:
Se ärsyttää kun hammaslääkärissä tehdään huolimatonta jälkeä *hmph*



Tuosta tuli mieleen että itselläni on kolme kertaa korjattu yhtä hammasta josta on lohjennut iso pala (melkein puolet hampaasta). Joka kerta se palanen on "korjauksen" jälkeen irronnut parin päivän sisällä. Ja vieläpä eri lääkäreiden "korjaamaana". Nyt en enää jaksa käydä hammaslääkärillä sen takia. Puuttukoon puolet siitä sitten.
sapeli

Posts: 11,768

#7824 • • sapeli jokukukamikä?

Android, 4.6.2007 14:43:
---
sapeli, 4.6.2007 14:37:
Se ärsyttää kun hammaslääkärissä tehdään huolimatonta jälkeä *hmph*
---
Tuosta tuli mieleen että itselläni on kolme kertaa korjattu yhtä hammasta josta on lohjennut iso pala (melkein puolet hampaasta). Joka kerta se palanen on "korjauksen" jälkeen irronnut parin päivän sisällä. Ja vieläpä eri lääkäreiden "korjaamaana". Nyt en enää jaksa käydä hammaslääkärillä sen takia. Puuttukoon puolet siitä sitten.



Mulla melkein sama *hih* Neljättä kertaa olin just äsken samaa hammasta hoidattamassa... Tätä on jo korjailtu joskus kauan sitten, mutta pari viikkoa sitten siitä lohkesi palanen -> korjauttamaan. Laittoivat väliaikaisen paikan, mutta jo seuraavana päivänä alkoi ikeneen sattumaan - hammas oli lohjennut lisää! Olis voinu kuvitella että tuon olis hammaslääkäri huomannut... No, siihen uusi väliaikainen paikka pari päivää sitten. Seuraavana päivänä osa paikasta lähtee irti... *toktok* No, tänään sitten viilasivat kulmat pois siitä lohkeamasta mutta eivät laittaneet edes uutta - 16. päivä on kuitenkin pitempi aika varattuna.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#7825 • • sapeli jokukukamikä?
"Palvelinta osoitteessa www.tv-links.co.uk ei löytynyt."

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ETJ

Posts: 1,229

#7826 • • ETJ Failed specimen
Ärsyttää mennä erääseen paikalliseen tehtaaseen työkeikalle. Yleensä työtilaukset ovat tyyliä "Verkkoliitäntärasia pitäisi siirtää." Kun menet paikalle joudut toteamaan: "IBM:n rasia. Joo, noita ei voi purkaa ehjinä (ainakaan helposti) ja niitä ei ole ollut varastossa enää reiluun 10 vuoteen." Jotenkin LCD-näytöt ja IBM-verkkoliitännät ei sovi samaan maisemaan.
Freja

Posts: 8,775

#7827 • • Freja Sihteeri
VITTUSAATANA KAIKKI *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

josbe

Posts: 1,982

#7828 • • josbe suomalainen juhlakinkku

AlexS, 4.6.2007 13:36:
---
Unikkokeijukainen, 4.6.2007 13:18:
Ärtsyttää:Wanna be pellet bileis,jotka eivät tiedä musiikista mitään

---

Paljonko siitä musiikista pitää sitten tietää? o_O Eikös se ole pääasia että pitää siitä musiikista.
Mun puolesta tervetuloa vaan kaikki ketkä osaa käyttäytyä. Itellä ei ole mitään tarvetta vain näyttäytymisen takia mennä mihinkään pileisiin mutta jos joku toinen saa pelkästä itsensä esittelemisestä paremman mielen tai lisää itsevarmuutta niin mikäs siinä :)

Nojoo mutta tästä onkin jauhettu jo "muutamat" kerrat :)


Heh, lueskelin just Pussy-topikkia. Ettei vain olis Jagon kans samaa ikäluokkaa tämä keijukainen? :)

Mut eipä siin midist, nuorena pitää kapinoida! :D

Niin jaksaa sit vanhana suvaita. *enkeli*
vivesteri

Posts: 309

#7829 • • vivesteri karmea mörkö
koulun kone, joka kaataa selaimen säännöllisen epäsäännöllisesti *hmph*
Jutu

Posts: 3,054

#7830 • • Jutu Blondi
Niinkin pieni asia kuin deodorantin vaihtaminen *igor* Oli pakko vaihtaa Adidakseen kun ei tossa kaupassa ollut sitä Rexonaa mitä oon ennen käyttänyt. En sitten tiiä onko sen valmistus lopetettu vai onko toi kauppa vaan niin kuppanen. Kaiken lisäksi ärsyttää kun niihin on tungettu n+1 hajustetta. Onneks sentään löytyy sellasiakin missä niitä ei ole.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kiiki

Posts: 491

#7831 • • kiiki hankala
a) Lääkärit! Toinen sanoo toista ja toinen toista ja sit se toinen nauraa mulle ja sen toisen ohjeille. *dissaa*

b) Työnantajat! Ei, mä en tule sairaslomalla töihin edes vähän. Ja ei, mä en voi ilmoittaa toiseen duuniin jatkavani saikkua tällä hetkellä määrätyn lisäksi ja tulla sinne toiseen paikkaan duuniin. "Täällä työskentelyhän on ihan sama ku hengais kotona" - jea right. *toktok*
wiwi

Posts: 1,575

#7832 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ihmiset, jotka eivät osaa tervehtiä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#7833 • • Annakins Guest

kiiki, 6.6.2007 10:21:
b) Työnantajat! Ei, mä en tule sairaslomalla töihin edes vähän. Ja ei, mä en voi ilmoittaa toiseen duuniin jatkavani saikkua tällä hetkellä määrätyn lisäksi ja tulla sinne toiseen paikkaan duuniin. "Täällä työskentelyhän on ihan sama ku hengais kotona" - jea right. *toktok*



Käsittämätöntä, että on työnantajia, jotka pyytävät, vaativat (tai pahimmassa tapauksessa pakottavat potkuilla uhkaamalla) töihin sairaslomalla.
Freja

Posts: 8,775

#7834 • • Freja Sihteeri
Jono kasvaa, ja mä jäin yksin *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#7835 • • Edited Jone Archibald Haddock
Ystävät, joiden jatkuvan vitunmoisen uteliaisuuden tyydyttäminen mun asioistani tuntuu olevan tärkeämpää kuin mun hyvinvointini. Jos sanon ettei mua kiinnosta puhua jostain henkilökohtaisesta asiasta puhelimessa, niin miksi perkeleessä siitä pitää ruveta inttämään ja lopulta vetää herneitä nenään?

Ystävä: "No mites tän ja tän asian kanssa hei... Kerros mulle niistä."
Minä: "Se on vähän sellainen juttu, että puhun mieluummin siitä joku toinen kerta kasvotusten."
Ystävä: "Kyl sä nyt voit sanoa et kyllä vai ei."
Minä: "Mikset sä nyt vaan voi uskoa, että tää on mulle sellainen asia etten halua puhua siitä juuri nyt enkä puhelimitse?"
Ystävä: "No ei sit. Ei tarvi puhua MISTÄÄN. Moi!"
Minä: "..."

I HAVE RIGHTS TOO! ZOMG!
ipe

Posts: 1,845

#7836 • • ipe X-Rust / Holvi
Vitun lentelevät Jaffapuikot ruudulla! PRLK!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Freja

Posts: 8,775

#7837 • • Freja Sihteeri
VITTU KAIKKI

No ei onneks ihan kaikki, mut huutavat vääryydet ja epistelyt ja sanomiset vaikka eilen oli ihan eri tilanne. Plaah. No onneks mä oon mä :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kit^

Posts: 798

#7838 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ihmiset vois hankkia elämän. jengi dataa ja hikettää ihan koko ajan ja haluu viettää aikaa sisällä tietokoneiden ääres vaik vois ottaa läppärin ja mennä ulos..

ärrrrrrrrsyttää.. sit ku tehää projektia ni jengi viettää no-lifee sillonki.. mä en vaa käsitä.. näköjää en sovi tänne.. tykkään enemmän meiän koulun tyylistä.. eikä tällasest "yhdistetään monta koulua ja saadaan hienoja tuloksia ja saadaan paljon rahaa yrityksiltä" -opetuksesta.

nii, ja voi morjes. yks tyyppi valitti et olikohan se määritelly tentis tarpeeks tarkkaa ja et mahtaakohan se päästä läpi. ja sit se sai melkei täydet pisteet. hirvee lortto.

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

crissy

Posts: 1,958

#7839 • • crissy

Kit^, 7.6.2007 10:34:


nii, ja voi morjes. yks tyyppi valitti et olikohan se määritelly tentis tarpeeks tarkkaa ja et mahtaakohan se päästä läpi. ja sit se sai melkei täydet pisteet. hirvee lortto.



yläasteella ja lukios oli kans yks muija ja jos ei saanu tentistä täyttä kymppiä nii se oli ku maailmanloppu.. ärsytti...
Avatar
#7840 • • Norb Guest
Kateelliset/katkerat wanhat duunikaverit *toktok* Ne ajattelee että tieto on valtaa, enpäs kerrokaan jotain työasiaa eteenpäin. Ja vain minä tiedän sen/ osaan tehdä sen! Ei osaa siis työskennellä ryhmässä *igor* EIKÖ SE AKKA TAJUA, ETTÄ NÄÄ TYÖT PITÄÄ SAADA VALMIIKSI! mua ei ainakaan kiinnostais tehdä itsestäni "korvaamatonta". Eihän sekään sitä ole, pelkästään katkera vanha idiootti..