Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,153 views

sapeli

Posts: 11,768

#11021 • • sapeli jokukukamikä?

juuco, 12.6.2008 13:01:
Unohdin tulostusasetuksista valita printattavaksi vain sen yhden tarvitsemani sivun, joten yhden printin sijasta toimiston Canon suolsikin syövereistään 102 (t)ulostetta.

Tulipa sitten tuhlattua 101 A4-arkkia aivan turhaan.

muoks!: Vituttaa muutenkin kyllä tää työnteko. Ei löydy työmotivaatiota sitten ollenkaan.



Mua aina jännittää printtailla roolipelijuttuja töissä kun sieltä saattaa helposti lähteä printtautumaan koko kirja jos ei oo tarkkana *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#11022 • • sapeli jokukukamikä?

nomic, 12.6.2008 13:39:
---
sapeli, 12.6.2008 12:24:
Gleemaxin Dungeons & Dragons-forumeiden huoltokatko joka päivä välillä 12-13. *igor* Mitä mä nyt töissä teen? *nauru*
---
Luet sääntökirjoja niin kauan, kunnes muistat ulkoon aina mörkö-dragonin vatsalaukusta selviämisestä aina tavernan kauppapolitiikkaan. ^^



Mut entäs jos osaa jo ja pitää päästä voorumeille pätemään? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kolera

Posts: 4,256

#11023 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kun meen viemään biojätteitä biojäteastiaan mitä ravintola ja toinen firma käyttää myös niin löydän sieltä biojäteastiasta parisenkymmentä jotain ohuita fileesuikaleita täysissä muoveissa. Hyvä että sitä jaksetaan lukea että mihin vitun astiaan sitä paskat nakataan.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11024 • • Edited Hitchhiker
Lauleskelee Ismo Alangon tahtiin: Vittu kun vituttaa. Työpaikalla menee taas kaikki niin päin persettä, kuin vain voi mennä:

-ihmiset kitisevät, kun et tee mitään (no voi helvetti teen samaan aikaan toisia hommia)
-ylempi taho ei kerro viikkomuutoksista vaan jättää ne luettavaksi ja itse löydettäväksi, koska pelkää että tulee itselle paskaa niskaan
-kun menet valittamaan asiasta tulee itselle paskaa niskaan, kun se on vaan voi voi ja välillä käy paskempi säkä
-saa juosta asioiden perässä ja tehdä töitä samaan aikaan (tottakai minä omistan kuusi kättä ja pystyn irtautumaan ruumiistani)


Tämän takia tein sitten vain seitsemän tuntia kestävän päivän ja liukumat ovat jälleen lähellä nollaa.
Jone

Posts: 8,258

#11025 • • Jone Archibald Haddock
Pakotettu tietyn softan "automaattinen päivitys", jonka johdosta kone oli bootannut itsensä tupakkatauon aikana. Kyllä on kivaa tulla takaisin sisälle ja havaita, että tunti duunia menee tuuleen. Edes se menetetty aika ei riivaa niin paljon kuin saman homman tekeminen uudestaan.

Joo, pitäis seivailla useammin. :/
Avatar
#11026 • • astaroth Guest
mistä helvetistä onnistun saamaan noihin levyihin pikkuskraaduja, jotka tekevät niistä soittokelvottomia? pari omaa lempparia näyttää menneen soittokelvottomiksi, kun parin millin uran takia ei neula pysy paikallaan. uutta kappalettakin saa tietenkin hakea kissojen ja lehmien kanssa

perkeleenhelvetti mä sanon
SamHard

Posts: 2,098

#11027 • • SamHard

Morrowe, 12.6.2008 23:06:
---
SamHard, 11.6.2008 16:08:
Se että annetaan työmaalla eri ohjeita
eri tahoilta miten pitää kohteet tehdä
ja loppujen lopuksi selviää että kukaan
ei ole edes antanut listoja joiden mukaan
toimia (eikä edes tiedetty koko listojen olemassaolosta)
ja kaikki pistetään uusien duunareitten syyksi! Vittusaatana!!!!!!
VITTU ET VITUTTAA!!

---


Ärsyttää tämä myös suunnttelijoita, siis se, ettei työmaajohto aina tajua jakaa kuvia ja tietoa eteenpäin... ne kuvat kauheasti ketään siellä tiedostopankissa lämmitä, vaikka sinne uppais uusia kerran viikossa :)

Oon sitä mieltä, että jokaisella työmaalla pitäis olla ISO ilmoitustaulu, jonne aina tulee tieto uusimmista kuvista joka suunnittelijalta. Ja tän taulun pitäis olla jossain työmaan portin lähellä, josta jokainen sisään kävelevä näkisi, jos uusia, itseä koskevia kuvia on tullut. Näin myös työntekijät voisivat käydä kysymässä uusia kuvia, jos joku unohtaa niitä toimittaa työntekijöille.

Aidosti harmittaa nähdä työmiehillä jotain 3kk vanhoja kuvia, joista on lähetetty jo neljä uudempaakin revisiota... Ja sitten joutuu mennä sanomaan, että hei teillä on kyllä tosi vanhentuneet kuvat. Yleensä otankin aina mustan paksun tussin työmaalle, ja jokaiset vanhat kuvat joihin törmään, iso musta X koko kuvan yli, ja terkut alareunaan että pyydä työmaakopista ajantasaiset kuvat :) (toki tiedän että tostakin kiroilua tulee, mutta luulen, että se kävely kopille on pienempi vaiva kuin vaikkapa valmiin oviaukon siirto seinässä...)

Tietysti työmaajohdon PITÄISI pitää työmaan kuvat ajantasalla, mutta näemmä niin vaan ei käy. En tajua miksi, koska kyse on kuitenkin rahasta ja ajasta. Mutta aina joku unohtaa viedä kuvat, tai ne jää jonnekin pöydäkulmalle kahvilla, tai työmaajohto hautoo niitä vaan itsellään liian kauan, ja työmaa kerkee tehdä hommat vanhoilla kuvilla. Ja sit kaikki kiroilee :D

Mut joo, sympatiat siis rakentavalle väelle *pepsodent*



Näinhän se usein menee! Ei tarvi sympatiaa ja teetä tarjota
rakentavalle väellä, mutta hyvä että joku akateeminenkin (vahvasti veikkaisin;))
ymmärtää duunaripuolen perusongelmia raksalla! Tossa meidän tilanteessa
vika oli lähinnä alihankkijan mokasta mikä oletti että osataan tehdä duunit
silmät kiinni ja samalla intuitiolla korjattavia maalausvirheitä etsien
kuin nämä vanhat maalarit jotka tehny sitä 30 vuotta*justjoo**nauru*
Nooh periaatteessa työn jälki oli samaa ja varsin hyväksyttävää jälkeä, mutta
tämä saatanan puttepossu (annettiin lemipinimi kun huomattiin sen pistävän
omat virheensä muitten piikkiin) ei antanut listoja ollenkaan eikä kertonut niistä,
jotta oltaisiin voitu jostain sellaiset hakea! Työmaa vaihtui kun oltiin kuulemma
mokailtu liikaa ja meidän takia aikataulut siirtyi ja hommatkaa nyt kunnon
maalareita kun noi edelliset oli niin surkeita yms... Kukaan ei sitten kuunnellut
että tehtiin ohjeitten mukaan eikä meillä ollut piirrustuksia!
Jone

Posts: 8,258

#11028 • • Jone Archibald Haddock

Juhgu, 13.6.2008 10:09:
Hieron tässä nyt ehkä vähän suolia haavoihin, mut jätkä lähtee röökille eikä tallenna? :E



Joo, joskus oon tampio. :/

Mut ei se mitään. *hihu*
kinderi

Posts: 1,783

#11029 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä en saa mitään aikaseks,ja silti ruikutan asioista joihin voisin jopa vaikuttaa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#11030 • • Edited Freja Sihteeri
Tääl o taas vähä lastentarhameininki.
Ihmiset pelaa sisäl footbagia, toiset o ruokiksella tunnin verran, ne joil o seuraava ruokisvuoro ei tajuu venaa niitä myöhään olijoita vaan menevät itsekin ruokikselle, mä yritän hihkaista et meil o jonoo ni mulle vastataan "haista paska", ihmiset huutaa toisilleen (eivät jaksa mennä toisen luo kysymään/käyttää communicatoria) ja täs pitäis puhelimeen puhua ja kuullakin asiakasta... Aaaargh.
Ja joo, ei oo pelkästään perjantain vikaa.

edit. Sit oli viel urpo asiakas.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sand3

Posts: 1,157

#11031 • • Sand3 satuolento
No voi vittu saatana. KAIKKI!!

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

anniharha

Posts: 1,937

#11032 • • anniharha
Miksi, oi miksi mä jätinkään Provinssin väliin *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

domi

Posts: 7,069

#11033 • • domi Työn sankari.

anniharha, 14.6.2008 21:15:
Miksi, oi miksi mä jätinkään Provinssin väliin *igor*


Niin, miksi jätit väliin ne lukemattomat känniääliöt, puskanainnit ja tappelut, sekä pullonsirpaleet, mudan ja roskat.

P.S. Kävin ite hengaamassa siellä *jiihaa*
Quakey

Posts: 692

#11034 • • Edited Quakey
aksentin feikkaaminen ;O varsinkin skottiaksentti ;o en tajuu miks kaikki feikkaa sitä tekee mieli heittää sellaset sillalt alas :D
tiiplis

Posts: 1,043

#11035 • • tiiplis also available in sober
PHKS:n laboratorion ilmoittautumistiskin täti joka oli aika kuspa. Jos en ihan kaikkea satu tietämään niin asioista voi huomauttaa muutenkin kuin vittuilemalla. Pus pus sulle, toivottavasti tulet saamaan vastaavassa tilanteessa yhtä ystävällistä kohtelua *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#11036 • • Freja Sihteeri
Duunikone tilttas, jouduin vaihtaa konetta. Ei suosikkeja, ei liitteitä.. Vittu täs menee taas ikuisuus, et saa suosikit ajan tasalle *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jocular

Posts: 1,359

#11037 • • Jocular Janni
Pankki- ja vakuutusalan yhdentyminen, jonka takia olen tietämättäni saanu heinäkuun loma-ajanpalkan toukokuussa. Heinäkuu ja Visa HERE WE COME. *toktok* vttu.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#11038 • • astaroth Guest
kun ei älynnyt kasata omaa konetta, ja osti valmiin paskan josta loppuu tehot alkuunsa
crissy

Posts: 1,958

#11039 • • crissy
Meillä alkoi tänään alennusmyynnit.

Samalla ihmiset luulee et kaikki tuotteet on alennuksessa. saa monta kertaa sanoa et "-50%-lapulla merkityt tuotteet on alennuksessa" Sitten tuleeki "aijaa, no missäs niitä on?"

no ei meillä olekkaan kuin vasikan kokoiset julisteet ilmoittamassa et missä on alennutuotteet. Vielä kun naistenosastolle kun kävelee niin kävelet sen ale-alueen ohi!

ja joka toinen kysyy et "nii saaks näist nyt sit mitää alennusta?" joo ei saa.


I NEED MY LOMA!!!
jusqu

Posts: 762

#11040 • • jusqu pilipalipilotti
Hurraa vittusaatanaperkelehelvetti. Huomenna yhen projektin deadline ja hirvee kiire -> Kone kaatuu ja vie duunit mennessään... Nyt kaivelee koneen uumenia et josko vaik löytyis jotku autosavet jostain *igor*

--
*pupu**piis*