Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,238 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#11041 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Jocular, 16.6.2008 18:22:
Pankki- ja vakuutusalan yhdentyminen, jonka takia olen tietämättäni saanu heinäkuun loma-ajanpalkan toukokuussa. Heinäkuu ja Visa HERE WE COME. *toktok* vttu.



Et huomannut ylimääräistä massia toukokuun palkassa??
Etkä lukenut palkkakuittia??

*ding*
Jocular

Posts: 1,359

#11042 • • Jocular Janni

Lyylikki
Et huomannut ylimääräistä massia toukokuun palkassa??
Etkä lukenut palkkakuittia??

*ding*



Oon ollu kuukauspalkkalaisena tammikuuhun asti, kuitissa ei ollu erittelyä, mikä on tuntityön osuutta ja mikä kuukauspalkkalaisen ja oli vaan nimellä lomaraha. Ei oo kristallipalloa :( Muutenki noi tuol palkkahallinnos on sellasia harakoita, ettei edes ite tiedä miten palkka määräytyy ja lomat kertyy ku kysyny *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Lyylikki

Posts: 2,975

#11043 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Jocular, 17.6.2008 19:46:
---
Lyylikki
Et huomannut ylimääräistä massia toukokuun palkassa??
Etkä lukenut palkkakuittia??

*ding*

---


Oon ollu kuukauspalkkalaisena tammikuuhun asti, kuitissa ei ollu erittelyä, mikä on tuntityön osuutta ja mikä kuukauspalkkalaisen ja oli vaan nimellä lomaraha. Ei oo kristallipalloa :( Muutenki noi tuol palkkahallinnos on sellasia harakoita, ettei edes ite tiedä miten palkka määräytyy ja lomat kertyy ku kysyny *nauru*



Aika paskaa kyllä *hmph*

Meille palkkiksesta varoteltiin, että "Älkää soittako tänne paniikissa heinäkuussa, kun teidän palkka on mitä on ja loma-ajanpalkka siihen päälle. Loppusumma on ihan sama." Ne kun kanssa maksetaan kaikille heinäkuussa, vaikka loma olis millon. Mut kuukausipalkkalaisena se nyt on ihan sama.
Sinza

Posts: 2,227

#11044 • • Sinza
Vittumoinen asiakas *dissaa*!!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

larzizi

Posts: 1,661

#11047 • • larzizi
Juhannusjärjestelyt. Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että mä olen se, joka hoitaa kaiken. Laura selvittää ketkä kaikki on tulossa. Laura hankkii suurimman osan liput. Laura sopii kaikkien kyydit. Laura hankkii kaikkien vedet. Laura hankkii puoljoukkueteltan, jossa ihmiset nukkuu. Laura hankkii pressut, paviljongit, narut ja muut tarpeet. Laura järkkää jonkun kuskaamaan kaikki edellä mainitut isot kamat. Laura hoitaa kaiken.

Kyllä mä tiedän, että osa on myös hoitanut juhannukseen liittyviä järjestelyitä, mut just tällä hetkellä musta tuntuu, että kaikki ottaa vaan omat kamansa ja suuntaa paikalle. Oletetaan vaan, että yhteiset kamat ehkä järjestyy jollain tavalla pelipaikalle.

Juhannus on juhlista paras ja en haluaisi vittuuntua, mut oma stressi on nyt niin suuri, että voi vittu saatana *dissaa* Tekisi vaan mieli hilata oma perseensä, viinansa, ruokansa ja yhden hengen telttansa leirintäalueelle ja katsoa muiden ilmeitä, kun en olekaan huolehtinut heidän tarpeistaan.

Ja vielä kun on töissä huomenna iltaan asti ja perjantai aamusta yhteen asti päivällä, niin kaikki kauppahommat täytyy hoitaa huomen aamulla, eikä muutenkaan pysty venymään järjestelyjen kanssa joka suuntaan, kun on kiinni töissä. Vittu.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Kultakisu

Posts: 145

#11048 • • Kultakisu una sambista
tää jatkuva non-stop-vitutus. joka puhkeaa kukkaan aina kun pääsen töihin. en ole enää kovin ihmisystävällinen... miten sen saa pois???? *hmph*
terraluna

Posts: 1,270

#11049 • • terraluna Agentti
Baari-illan saldo: kadonnut narikkalappu, tuhottu mp3-soitin ja lukkoon saatu sim-kortti. Prkl, näin ei käy mulle!

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Avatar
#11050 • • Lilly Guest
mun paska puhelin*igor*
plink

Posts: 1,405

#11051 • • plink team paska
ärsyttää ihan sikana, et miks pitää vaihtaa numeroita baarissa tms tilaisuuksissa, jos ei myöhemmin aio kuitenkaan vastata kun soitetaan. :/

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

KooKie

Posts: 4,338

#11052 • • KooKie aka. Petress Pan

larzizi, 18.6.2008 20:55:



Tai sitten unohdat kaiken tuon ja tulet viettämään privaatin juhannuksen mun kanssani. Älä huoli, mä voin huolehtia meidän kummankin tarpeista!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

larzizi

Posts: 1,661

#11053 • • larzizi

KooKie, 19.6.2008 19:44:
Tai sitten unohdat kaiken tuon ja tulet viettämään privaatin juhannuksen mun kanssani. Älä huoli, mä voin huolehtia meidän kummankin tarpeista!



Oho, tota vois kutsua jo suunnitelmaksi! Tosin oot pikkasen liian myöhässä. Ens vuonna ehkä? *nauru*

Huolehditko sä myös mun viinatarpeista? Ihan kaikesta? *whaat*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Kipinä

Posts: 144

#11054 • • Kipinä Jonna
En tiiä mihin helvetin kategoriaan tän kirjottais, mutta pistetään nyt sitten tänne. Pitäis osata tehdä yks ISO päätös ja tein sitte niin tai näin, niin saan itkeä silmäni päästä ja pää sanoo poks. Ihanan helppoa...
Ja tänään piti jo iltapäivällä lähteä pöndelle jussin viettoon, mutta oonkin kotona miettimässä asioita ja oon onnistunu vetämään kohtalaiset kännitkin tässä samalla. Onhan se kiva, ettei elämä pääse käymään tylsäksi ja turhan tasaiseksi *uuh*
KooKie

Posts: 4,338

#11055 • • KooKie aka. Petress Pan

larzizi, 19.6.2008 21:59:
---
KooKie, 19.6.2008 19:44:
Tai sitten unohdat kaiken tuon ja tulet viettämään privaatin juhannuksen mun kanssani. Älä huoli, mä voin huolehtia meidän kummankin tarpeista!

---


Oho, tota vois kutsua jo suunnitelmaksi! Tosin oot pikkasen liian myöhässä. Ens vuonna ehkä? *nauru*

Huolehditko sä myös mun viinatarpeista? Ihan kaikesta? *whaat*



Mä oon ollut yleensä aika hyvä huolehtimaan muiden känniin juottamisesta. :D So it's a deal!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

tiiplis

Posts: 1,043

#11056 • • tiiplis also available in sober
Hurskasteleva lässytys. Ymmärrän kyllä et ihmiset menee vaikeissa tilanteissa sanattomaksi eikä ne sit osaa sanoa kuin että "kyllä se siitä" (ei, se EI siitä just nyt, huomenna ehkä mut ei just nyt) tai "äläs nyt, positiivinen ajattelu on tärkeää" (no joo joo vittu niin on mut koko aikaa ei vaan jaksa saatana). Olisitte vaikka hiljaa jos ette osaa muuta kuin toistaa korneja fraaseja joiden sisällön osaan ulkoa vaikka unissani.

--
italia litania nainati lailati

larzizi

Posts: 1,661

#11057 • • larzizi

KooKie, 19.6.2008 22:22:
Mä oon ollut yleensä aika hyvä huolehtimaan muiden känniin juottamisesta. :D So it's a deal!



Ok, näkyy vuoden päästä *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

merqus

Posts: 1,010

#11058 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Miks hemmetissä täytyy olla näin huonot unenlahjat. Nytki pitäis olla jo koisaamassa, mutta ku ei ja voih ja huoh...
plink

Posts: 1,405

#11059 • • plink team paska

merqus, 20.6.2008 00:24:
Miks hemmetissä täytyy olla näin huonot unenlahjat. Nytki pitäis olla jo koisaamassa, mutta ku ei ja voih ja huoh...



i feel ya. mä käyn normaalisti nukkumaan 01-02 välillä ja herään töihin viideltä. kylhän sitä pysyy hereillä kun juo 10+ kuppia kahvia päivässä, mut saatanan huono olo on kuitenkin aamusta iltaan.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11060 • • Hitchhiker
Se etten vastannut aamun puheluun myöntävästi, olisi sittenkin ehkä pitänyt lähteä kaverin mukaan Inkooseen ja viettää juhannus siellä. Perkele, nyt potuttaa tuo oma vastaus.