Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,018 views

lunake

Posts: 800

#12641 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Vittu ku väsyttää ja pitäs jaksaa painaa mukamas töitä iltaan asti, voi vittujen kevät.. *grr**eiei*

--
Hedelmällisyys on påp!

alphamagic

Posts: 3,628

#12642 • • alphamagic
Se että oon veli koko vitun maailmalle.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Freja

Posts: 8,775

#12643 • • Freja Sihteeri
kusipäiset, mulkut, urpot, imbesillit työkaverini. ARGH! *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sallakat

Posts: 2,220

#12644 • • Sallakat jungle, baby !

Kolera, 18.4.2009 06:12:
kaveri kävi omakustanteisesti vartijakoulutuksen vähimmäis kurssin koska firmasta X oli sanottu et porttivartijana on hommia. No nyt vajaa kuukaus kurssin käymisestä ja yhteydenottoa ei olekaan tullut. Vittu varmaa kiinnostaa ihmisiä käydä 250e maksava viikon kurssi läpi jonka jälkeen firma nönnönnööö ei otakaan mitaan yhteyttä kun haluaisi hakea niitä töitä ja johon luvattiin töitä!


kai sun kaverin puhelin toimii toisinpäinkin, eli pystyy itse soittamaan jos ei kerran mitään kuulu.
Minnalilla

Posts: 418

#12645 • • Minnalilla
- opinnäytetyö ja koulu yleensäkki..
- en saannu nukutuks viime yöl..
- miks mul ei mee ruoka alas aamusella, pitäis jaksaa olla töiski..
- porukaiden tappelu


hah, oon vine. *pepsodent*

--
tilulileii!

lunake

Posts: 800

#12646 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Pitäs olla ilonen ku arska paistaa ja on weekend mut vituttaa vaan. Ootan edelleen vastausta, vaikkakin tiedän vastauksen niin edelleen odotan sitä enivei. *dissaa**grr*

..noh, onneks huomenna on sinkkukinkkuhibbalot ni pääsee sekoittamaan viattomien miespoloisten elämiä. *nauru**lmao*

--
Hedelmällisyys on påp!

Uhuu

Posts: 844

#12647 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
se kun ei saa riittävästi huomioooooooo!!!! =)

-uhuuuuuoooooommiiiiiooooooo

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

lunake

Posts: 800

#12648 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Uhuu, 24.4.2009 12:05:
se kun ei saa riittävästi huomioooooooo!!!! =)

-uhuuuuuoooooommiiiiiooooooo



Sama vika rahikaisella, ja kuha ylipäätänsä sais huomioo ni ois aika påp. *hmph*

Noh, mä huomioin sitten vaikka ite itteeni jos ei muualta heru. *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

Uhuu

Posts: 844

#12649 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

lunake, 24.4.2009 15:33:

Sama vika rahikaisella, ja kuha ylipäätänsä sais huomioo ni ois aika påp. *hmph*

Noh, mä huomioin sitten vaikka ite itteeni jos ei muualta heru. *nauru*



ei jaksa itteensäkään koko aikaa.. käsi väsyy.. =)

no joo.. ihan siis vaan huomioo nimenomaan ylipäätänsä.. ihan melkein mistä vaan.. =)

-rannepuuduksissasiipirikkouhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

peikkolapsi

Posts: 1,180

#12650 • • Edited peikkolapsi miisa the maskotti
voi *itun mannet taas...
hirvee show, helvetilläisen ärsyttävät kakarat jotka kiikuttaa tavaroita paikasta toiseen ja haluu viedä ja/tai syödä meiän somisteet.
sitte yks erillinen hörhö vielä painaa tulla myymälään samaan syssyyn ni naista vietiin taas... onneks vartija tuli ja toinenkin vielä.
tosin silti tais lähtee puol myymälää helmoissa.
onneks oli pe-ilta niin vartijat sentään saapuivat paikalle... mutta ääh.
on se hienoa ku lapset riehuu sielä veitsien kanssa, sitten vielä joku teini-ikänen mannepoika tulee uhkailemaan että pudottaa pinkan taika-lautasia yms.
lopulta pudotti sitten yhden aurora-viinilasin jotka nekin on n.30e / kpl, sitten meni hermot ja huusin vaan että mä siivoon noi lasit kyllä ja ei tarvii maksaa kunhan lähdette nyt ja vähä vikkelään tonne käytävän puolelle *senkin*
vartijat kyllä koitti saada niit tyhjentämään taskunsa mut siitähän se soppa vasta syntyikin.

ja en ole rasisti; toissaviikolla kävi vanhempi mustalaisnainen, joka ihan osti melkein satasella meidän tuotteita. mutta nää edellä mainitut tapaukset kyllä tiedetään jo niin pitkältä ajalta, että...
ampuisivat päänsä perkele

kiukuttaa

edit: enemmän sitä tavaraa kyllä lähtee satunnaisten kulkijoiden matkaan... mutta huomaamattomasti. nää ku tulee ni menee ihan voimattomaks ku niin järkyttävän hulabaloon saavat pystyyn hämäykseksi

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

SamHard

Posts: 2,098

#12651 • • Edited SamHard
Kun ei kerkeä tehdä kaikkea mitä haluaisi!! Tarvisi lisämuistia
ja uuden prosessorin! Ainiin olenkin ihminen*pepsodent*
Minnalilla

Posts: 418

#12652 • • Minnalilla
no voi vitun koulu taas...

Huomenna on tasan viikko aikaa tehä opinnäytetyö ja oon koht viikon yrittäny saada tota vitun ohjelmaa toimimaan, tuloksetta! äärggggg......

--
tilulileii!

Avatar
#12653 • • astaroth Guest
astmalääkkeiden reseptien uusimisaika 1 vko

saatanan saatana
JaUHomAto

Posts: 395

#12654 • • JaUHomAto väärä nimi
vittu eka kerta tänä vuonna, ku kello ei herättäny, no ei siin yleensä sen kummempaa, mut nyt ton seurauksena satuin missaan yhen tentin *toktok**grr*
RiD

Posts: 2,817

#12655 • • RiD Nukemi
Unohin mennä neliötuuppijan keikalle viikonloppuna, stan.

--
*super* *possu*

Liina

Posts: 161

#12656 • • Liina Ratamurmeli
Nyt kun ei itse enää polta, niin oon huomannu miten ärsyttävää oikeesti on se, kun kadulla kävellessä joku edellä kävelevä vetää röökiä ja ne savut tulee suoraan päin ja joudun hengittää sitä savua, yök! *sars*
larzizi

Posts: 1,661

#12657 • • larzizi
Kun ihmiset laittaa likaiset astiat lavuaariin seisomaan ja lillumaan kaikessa paskavedessä, vaikka vieressä olisi iso ja täysin tyhjä tiskipöytä, johon astiat voi laittaa odottamaan tiskikoneeseen pääsyä.

Tänään on vähän tällainen päivä, että pienet asiatkin ärsyttää, mutta mä en vaan voi ymmärtää mikä järki siinä on. Itse huuhtelen esim. lautaset käytön jälkeen ja laitan tiskipöydälle (tai suoraan koneeseen). Viikonloppuna oli vähän kavereita kylässä ja tiskialtaat oli täyttyneet likaisista lautasista, laseista ja ruokailuvälineistä, samaan aikaan vieressä ammotti edelleen lähes tyhjä tiskipöytä. Kyllä mä ymmärrän, että jättää jonkun astian likoomaan tiskialtaaseen, mutta en mä ymmärrä että kaikki tavarat kasataan sinne. Ne on koko ajan vaan tiellä + ne kerää ihan vitusti kaikkea paskaa, mitä lavuaariin sitten kaataakaan. Sen jälkeen niitä on tosi kiva kaivaa sieltä parikin päivää muhineen paskasen veden alta.

Ei vaan pysty ymmärtämään *hmph*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#12659 • • Freja Sihteeri
Kurkkukipu *grr*
Palanut niska.
Kurkkukipu.
Kurkkukipu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

eugina

Posts: 898

#12660 • • eugina YleX tt-i *sydän*
se joka on keksinyt, että kemiaa pitää opiskella..!*senkin* stna..

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*