Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,556,642 views

Slim_Jim

Posts: 573

#13441 • • Edited Slim_Jim
Vitun Nokia ja vitun Ovi Suite-palvelu, yhdistäminen tuntuu välillä olevan Jupiterin myrskyistä kiinni että toimiiko vai ei.

Lisäksi yhden atk-firman jannu tunkee meille jatkuvalla syötöllä kottikärryllisiä täynnä noita vänkiä bluetooth-kuulokkeita että voidaan työkännyihin yhdistää joo siistii mutta kun ne perkeleet eivät meinaa yhdistää välillä millään noihin *tun kännyköihin, tämäkin taitaa riippua jostain tähtien asennoista. Naapurifirman Dellin tulostin ja esimiehen kännykkä löytyy ja joku vanha Jabran pascéviritys mutta noita Nokian kuulokkeita ei varmasti löydä. Vittu mitä paskaa.
Ja atk-firman jannu vaan möllöttää haavi auki "no en mä tiedä" kun kysyy että mitä vittuu hei.
En mä jaxa mun kaikkea työaikaa pyhittää noiden bluetooth-viritysten säätämiseen, *ttu mitä vammasoftia saatana kukahan on suunitellu, pitäisi ajaa nelivedolla persiiseen.
Jokke L

Posts: 1,203

#13442 • • Jokke L [GoodMusic]
ylimieliset työkaverit.. *toktok*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Quakey

Posts: 692

#13443 • • Quakey
rengasrikko :( pääsee koht vaihtaa kesänakit sitte. ja sit vaa pitään sormet ristissä et se oli vaan se rengas eikä mikään muu vika mikä ois ton aiheuttanu O_O
MikiL

Posts: 31

#13444 • • MikiL
Kiinalaiset sahkomiehet.

kuukauden aikana yks tulipalo kampassa viallisen johdotuksen vuoksi ja pistorasia syttyi tuleen. Tahan vastaus et ei taalla mitaan ongelmaa ole, vaihdetaan vaan uus pistorasia. Viiko myohemmin omat sahakrit teki tarksituksen loysi 5 kappaletta viallisia pistorasioista joista 2 hengenvaarallisia viritelmia. Taas sama vastaus ''ei tassa mitaan vakavaa ongelmaa ole. Toissa paivan palo lamppu kylpparista, no ei siina mitaan uus lamppu tilalle, mut kas kummaa, eihan se toimi. Taas sahkarit paikalle, ei tassa mitaan isoa vikaa ole lampun kanta on vaan palanu ja johdot sulanu, vaihdetaan uudet...

Niin laitetetaan nyt viela, et talo on valmistunu 10/2009 PRKL!!

No kuukauden vahinko saldo on siis sahkoinsinoorien takia yks hajonnut macbook, kaikki vaatteet pilalla, kamppa pitaa maalata uudelleen joten eikohan sita olla taas hetki hotellissa evakossa!!!
Snowie

Posts: 601

#13445 • • Snowie Ihku Hiutale
Logiikka.
Goala

Posts: 332

#13448 • • Goala It is your own imagination!
Iski flunssa, kurkku kipu ja vähäsen lämpöä tähän päälle, huooooh :< Mut ei se menoo haittaa! :D

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Jokke L

Posts: 1,203

#13449 • • Jokke L [GoodMusic]
kivan kokonen finni tos poskes.. *eikä*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jokke L

Posts: 1,203

#13450 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Mikä ärsyttää?:

jokke_, 31.3.2010 16:38:
ylimieliset työkaverit.. *toktok*



ja taas.. *poks*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Goala

Posts: 332

#13451 • • Goala It is your own imagination!
Kun on pitkään kipeenä eikä voi tehdä mitään! ://

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Mark

Posts: 7,311

#13452 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Microsoftin vitun lisensointipalvelu *dissaa*

Kolmas kerta vuoden sisään ku stanan website on nurin JUST sillon ku pitäs asentaa servereitä. Ja ilmeisesti s-postiosoitekin on niille liian vaikea, kun ei kahden tunnin odotuksen ja kolmen puhelun jälkeen asennusavainta ole VIELÄKÄÄN mun spostissa, vittusaatana! Noh, saahan tästä perseellään istumisesta ylityökorvauksen *justjoo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Ergilion

Posts: 751

#13453 • • Edited Ergilion
VITTU, paskin viikonloppu IKINÄ, en oo koko viikonlopun aikana saanu alkoholia tai mitään mässyä/mättöä, prkl.*grr*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Aeslie

Posts: 356

#13454 • • Aeslie
kun ei tiedä edes itse mitä tahtoo, ei näin.
Kolera

Posts: 4,256

#13455 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tulipahan taas todetua omasta käytöksestä et oon "minäminäminäminäminäminä" persoona =P
missä on empatia ja kanssaeläminen

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

crissy

Posts: 1,958

#13456 • • crissy
vituttaa ihan homona olla kahden riitelevän ihmisen välissä ja kuunnella avautumista puolin ja toisin..
Jil

Posts: 682

#13457 • • Jil
Törkeetä et lentoyhtiöt nostaa lähipäivien lentojen hintoja, vaikka koko lennoista ei oo mitään varmuutta. Pitäs päästä Lontoosta Dubliniin maanantaina, eikä tosiaan huvita buukkailla lentoja mitä ei varmuudella ees lennetä. Ei ees tiedä että pääseekö Lontooseen aikataulussa! *grr*
Laskeuma

Posts: 240

#13458 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
hmmm....outo hetki....ei oikeestaan ärsytä mikään...erittäin outoa

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

DJ Rx

Posts: 2,527

#13459 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
Avid ja Pro Tools *toktok*

Siis miten vitussa ammattiihmiset suostuu käyttämään tällasta paskaa???? Mä oon joutunu 4 vuotta puljaamaan hampaat irvessä koulussa tän ohjelman kanssa ja nyt tänään jouduin ostaa duunien takia friikkutoimarilleni LE 8:n.

Okei lähdetään siitä että mä kelasin että varmaan tän M Boxin toimintaan laittaminen pitäs olla Pro Toolsilla suht helppo homma! Paketin mukana tullut ensimmäiseksi käteen osuva keltainen kortti jossa ilmoitetaan yleisimmistä toimivuusongelmista ei lupaa hyvää...

Ekaks yritän asentaa protarin - installointi softa kaatuu
fiksaan permissiot ja kaiken maailman mäkki systeemit, uninstaan ja asennan uusiks ja uusiks uusiks ja ... - sama juttu

Asennan uudelleen niin monta kertaa et saan itse softan asennettua (EHKÄ?), kaikki extrat jää vittuun ku asennusofta kaatuu ja niitä ei voi asentaa erikseen

saan instattua softan onneksi sen verran pitkälle ennen kaatumista että protari käynnistyy - kaatuu aina softan avauksen yhteydessä

Soitan kauppaan - ilmottavat että pitäs hakea ajurit et alkas toimimaan sillä ko softa ei toimi suoraan snow leopardin kanssa

Meen avidin sivuille - päivityksiä niin perkeleesti (mistäköhän syystä?) et menee puol tuntia pelkästään oikean päivityksen löytämiseen

klikkaan päivitystä - pitää rekisteröityä saitille että voin ladata ko. päivityksen

rekisteröidyn kunta kenttä jää laittamatta, koska listassa vain jenkki osavaltiota - ei käy.

klikkaan texas, rekisteröidyn - ei käy, koska texas EI OLE SUOMESSA

rekisteröidyn jenkiksi - lataus sivu ei aukea

vaihdan selainta - saan lataus sivun auki

Lataan päivityksen ja instaan - Ei voida installoida koska tarvitsen 8.1 version alle ennen kuin Snow Leopard päivityksen voi asentaa koneelle

etsin 8.1 päivityksen - sivusto avaa Avidin lataussysteemin firefoxiin, päivityksen koko 1,6 GIGAA

Nyt on sitte seuraavat puoltoista vuorokautta firefox ja kone auki et saan ton vitun 8.1 version asennettua että saan ton snow leopardi patchin asennettua että saan EHKÄ TÄN VITUN PASKAN TOIMIMAAN

... ja nyt ladataan kolmatta kertaa ALUSTA ko. pävitystä koska lataus keskeytyy Avidin päästä

NYT JUMALAUTA OIKEASTI *senkin*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.