Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,567,889 views

larzizi

Posts: 1,661

#6681 • • larzizi
Ihan kaikki mahdollinen tällä hetkellä *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#6682 • • Rujo Mutantti Guest
Tilanne jossa sossu vaatii kelan päätöstä ja toisinpäin yhtäaikaan. Kumpikaan päätös ei ehdi määräaikaan mennessä -> asumistuki poikki, toimeentulotuki poikki eikä mitään hajua olenko nyt asunnoton 2kk vuokrarästien takia vai en. + joudun näillä näkymin maksamaan kaikki takas.

Ihmiskunta, tappakaamme itsemme. Me olemme tauti.
Zapa

Posts: 1,393

#6683 • • Zapa Mr Wrangler

wammi, 14.2.2007 15:57:
sauvakavelijät jo ihan yleisesti, mut viel enemmän tällaset tapaukset, jotka ihan vaan jonku töllön sporttiohjelman innoittamana on päättäny aloittaa lajin ja lähestulkoon välineurheilun nimiin heiluttelee niit sauvoi sivuilla miten sattuu hyötymättä siitä koko hemmetin turhuudesta yhtään mitään.



Joo ihan sama homma, jotenkin RISOO nuo sauvojen kanssa kävelevät immeiset kahisevat tuulipuvut päällään.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6684 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Verottaja, 14.2.2007 15:52:
Pitäs lukee tenttiin, mutta ei kykene keskittymään. *hmph*



Sama *igor* sit hengaa kotona päivät pitkät ja tekee kaikkea toisarvoista ja murehtii koko ajan siitä ettei oo lukemassa (kun ei pysty). Lähtis sit vaik kaupungille hyvillä mielin tai jotain..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Verottaja

Posts: 1,174

#6685 • • Verottaja no-life / luuviulu

Verottaja, 14.2.2007 15:52:
Pitäs lukee tenttiin, mutta ei kykene keskittymään. *hmph*


Hyzenthlay, 14.2.2007 22:53:
Sama *igor* sit hengaa kotona päivät pitkät ja tekee kaikkea toisarvoista ja murehtii koko ajan siitä ettei oo lukemassa (kun ei pysty). Lähtis sit vaik kaupungille hyvillä mielin tai jotain..


Näin se homma etenee, ikävä kyllä.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Avatar
#6686 • • Annakins Guest
"Tämä versio on huomattavasti parempi kuin aiempi". Siinä on muutettu kahta lausetta, senkin idiootti!

Miksi, oi miksi, olenkaan tämän yhdistyksen toiminnassa mukana *justjoo*
Tiia

Posts: 352

#6687 • • Tiia
Se, että seurustelen tyhmän paviaanin kanssa.
Fyrisch

Posts: 4,525

#6688 • • Fyrisch
Piti ottaa saikkuu paripäivää mut luulin ettei töistä voi olla pois, mut olishan se tietenki onnistunu pärkele!

nojoo, aivotärähdys on kyl aina yhtä perseest.
coolcat82

Posts: 771

#6690 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Fyraett, 15.2.2007 23:57:
Piti ottaa saikkuu paripäivää mut luulin ettei töistä voi olla pois, mut olishan se tietenki onnistunu pärkele!

nojoo, aivotärähdys on kyl aina yhtä perseest.



Mulla se on kestäny jo kaks viikkoa ja tulee kestämään vielä "viikkoja, jopa kuukausia" lääkärin mukaan *eiei*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

vivesteri

Posts: 309

#6691 • • vivesteri karmea mörkö
Aivan kaikki.
Freja

Posts: 8,775

#6692 • • Freja Sihteeri
Minä ja tekniikka.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#6693 • • Freja Sihteeri

Tiia, 15.2.2007 21:07:
Se, että seurustelen tyhmän paviaanin kanssa.



Anteeks jouduin repeen :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#6694 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Miksi viikonloppu ei voi tulla salakavalasti? Läinnä siis fyysisessä mielessä. Mun kroppa on ainakin jotenkin tottunut tähän viikkorytmiin ja taas aamusta asti on vatsassa tuntunut ihmeellinen levoton möykky. Ajattelin, että se siitä poistuisi, mutta pah. Pahenee vain.

Pikku hiljaa se möykky on alkanut saavuttaa jo reisiä ja rintaa. Reisiä kihelmöi. Paikallaan ei vaan voi istua.

Muutenhan siinä ei olisi mitään ärsyttävää, mutta tänään pitäisi olla kiltisti, että huomenna voisi tehdä juttuja. Aina ei vaan onnistu, mutta onnistuisipa edes joskus. Tai keksisinpä jotakin sieltä kiltin ja totaalisen välimaastosta, niin huomenna ehkä kykenisikin.
Android

Posts: 3,908

#6695 • • Edited Android
Proffa oli kyrsinyt tenttikysymysten kanssa ja pistänyt kaksi identtistä kysymystä, molemmat koskien kirjaa jota en lukenut (sai valita neljä kirjaa viidestä). Tietysti kysymys, joka jäi pois, koski kirjaa jonka minä luin (3 kertaa!).

No, ei mun vika, joten jos herra professori ei tahdo olla joustava (olen itse valmis kompensoimaan hänen virhettään vaikka kirjoittamalla lyhyen esseen siitä kirjasta josta ei kysytty mitään yms) niin painukoon jonnekin, minne valo ei paista.
Kit^

Posts: 798

#6696 • • Kit^ ihme höpöttäjä
se, kun lukee tenttiin niska limassa ja se menee kuitenkin päin hanuria. ja nyt taas joutuu alottamaan koko rumban uusiks.. mä en vaan tajua.. mitä ihmettä mä teen väärin..? salaliitto..?

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Miinapiina

Posts: 3,494

#6697 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
jackalope ja känniääliö(t) tässä tapauksessa tosin vain yksi idiootti minkä piti pätee eilen kaikesta mistä ei oikeesti tiiä yhtään mitään!!!!! vitun ärsäriä!!!

--
pinkki on pop!!!

Fresia

Posts: 764

#6698 • • Fresia vähän outo
*igor* erään ihmisen käytös *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#6699 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kun ei ole mitään tekemistä, eikä yhtään rahaa! *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#6700 • • ALIEN Guest

Super-Kerttu, 17.2.2007 15:22:
Kun ei ole mitään tekemistä, eikä yhtään rahaa! *igor*



one word: World Of Warcraft.

Auttaa kun on tylsää eikä rahaa, joten ens liksasta käyt hakee sen kaupan hyllyltä x)