Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,567,988 views

Avatar
#10462 • • Sunshine^82 Guest
TALVI!!!! *grr* kevät pitäis olla jo *igor*
a-j

Posts: 785

#10463 • • a-j
valvoin vahingos viiteen
heräsin puol 7
ja uni ei tuu
aika zombie olo.

MIKS PITÄÄ OLLA JO NÄIN VALOSAA *toktok*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

UnityF

Posts: 15,721

#10464 • • UnityF joo just se
sampopankin nettipankki piti alkaa toimii jo 1.5h sitten mut eipä toimi *grr*
Avatar
#10465 • • Annakins Guest

UnityF, 25.3.2008 07:31:
sampopankin nettipankki piti alkaa toimii jo 1.5h sitten mut eipä toimi *grr*



Nyt näyttäs toimivan mut on kyllä mun mielestä todella paljon sekavampi kuin edellinen versio.
Freja

Posts: 8,775

#10466 • • Freja Sihteeri
Se, kun kaikki työkaverit eivät noudata (useista sanomisista huolimatta) yhteisiä pelisääntöjämme.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#10467 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Freja, 25.3.2008 12:21:
Se, kun kaikki työkaverit eivät noudata (useista sanomisista huolimatta) yhteisiä pelisääntöjämme.



Toi on kyllä niin vitun rasittavaa.

Sitten jos yrittää ehdottaa jotakin "uudistusta" systeemiin, josta sulle itsellesi olisi älyttömästi hyötyä ja joka ei toiselta vaadi yhtään sen enempää työtä, niin vastaus on joko "Ei käy" tai "Käy", mutta silti jatketaan vanhalla systeemillä.

Toki vanhasta poisoppiminen on vaikeaa, mutta jos asiasta ei nähdä olevan suoraa hyötyä itselle, niin se tuntuu olevan lähes mahdotonta.
Freja

Posts: 8,775

#10468 • • Freja Sihteeri

Lyylikki, 25.3.2008 12:32:
---
Freja, 25.3.2008 12:21:
Se, kun kaikki työkaverit eivät noudata (useista sanomisista huolimatta) yhteisiä pelisääntöjämme.

---


Toi on kyllä niin vitun rasittavaa.

Sitten jos yrittää ehdottaa jotakin "uudistusta" systeemiin, josta sulle itsellesi olisi älyttömästi hyötyä ja joka ei toiselta vaadi yhtään sen enempää työtä, niin vastaus on joko "Ei käy" tai "Käy", mutta silti jatketaan vanhalla systeemillä.

Toki vanhasta poisoppiminen on vaikeaa, mutta jos asiasta ei nähdä olevan suoraa hyötyä itselle, niin se tuntuu olevan lähes mahdotonta.



Nojoo, mut varsinkin ku meil lähtee niinkin pienestä asiasta pieleen, et kun on lounasajat, ni ei saa mennä röökille, mut jotkut vaan menee.
onhan noit toki muitakin, mut toi vaan yks. Ja noinkin pieni sääntö, eikä pystytä noudattaan, mul ei vaan jaksa löytyy enää ymmärrystä sille. varsinkin, kun kyse on maksimissaan 1,5 tunnista että oma tauko alkaisi.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fakiiri

Posts: 462

#10469 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Annakins, 25.3.2008 11:40:
---
UnityF, 25.3.2008 07:31:
sampopankin nettipankki piti alkaa toimii jo 1.5h sitten mut eipä toimi *grr*

---


Nyt näyttäs toimivan mut on kyllä mun mielestä todella paljon sekavampi kuin edellinen versio.



Tuota siirtymistä tässä viimeset 6kk valmisteltu ja pientä bygimistä nyt aina tän luokan projekteissa.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

hemuz

Posts: 2,178

#10470 • • hemuz kätevä emäntä
kaksikin asiaa
1. atooppinen iho
2. ne yrittää viilaa linssiin vuokratyöfirmassa lisien suhteen
plink

Posts: 1,405

#10471 • • plink team paska
mitä vittua, taas satanu lisää tota vitun lumen paskaa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

sapeli

Posts: 11,768

#10472 • • sapeli jokukukamikä?
Lumessa tarpominen. *dissaa* Sais jo riittää tältä vuodelta. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

crissy

Posts: 1,958

#10473 • • crissy
Ensinnäki toi sää ja lumi jotka on ihan vitusta!

sit edelleen toi terveystalon eli hemon nettiajanvaraus ei toimi!!! sanoin siitä jo viimeks et ei pelitä.. sit istut puol tuntii puhelimen ääressä ja yrität päästä läpi ja se maksaa.

ja mikä vitun uuvelo siel tarhas aina vastaa siihen puhelimeen ku asian saa piirtää ja värittää ja sit mietitään et meniköhän se asia nyt varmasti perille ja viesti oikeelle henkilölle.
hemuz

Posts: 2,178

#10474 • • hemuz kätevä emäntä

crissy, 26.3.2008 09:24:
Ensinnäki toi sää ja lumi jotka on ihan vitusta!

sit edelleen toi terveystalon eli hemon nettiajanvaraus ei toimi!!! sanoin siitä jo viimeks et ei pelitä.. sit istut puol tuntii puhelimen ääressä ja yrität päästä läpi ja se maksaa.

ja mikä vitun uuvelo siel tarhas aina vastaa siihen puhelimeen ku asian saa piirtää ja värittää ja sit mietitään et meniköhän se asia nyt varmasti perille ja viesti oikeelle henkilölle.



Ite kans jonottelin toho arvauskeskukseen ja sain kun sainkin ajan 2 viikon kuluttua :D
UnityF

Posts: 15,721

#10475 • • UnityF joo just se
Sampopankki otti sitten mm. sähkölaskun kahteen kertaan mun tililtä (nettipankki) *dissaa*
Kiva soitella ja jonottaa jotta pääsee selvittää niiden mokia et wtf.
Muutenkin prkl sekava sivut. *dissaa*
*igor*
crissy

Posts: 1,958

#10476 • • crissy

hemuz, 26.3.2008 09:26:
---
crissy, 26.3.2008 09:24:
Ensinnäki toi sää ja lumi jotka on ihan vitusta!

sit edelleen toi terveystalon eli hemon nettiajanvaraus ei toimi!!! sanoin siitä jo viimeks et ei pelitä.. sit istut puol tuntii puhelimen ääressä ja yrität päästä läpi ja se maksaa.

ja mikä vitun uuvelo siel tarhas aina vastaa siihen puhelimeen ku asian saa piirtää ja värittää ja sit mietitään et meniköhän se asia nyt varmasti perille ja viesti oikeelle henkilölle.

---


Ite kans jonottelin toho arvauskeskukseen ja sain kun sainkin ajan 2 viikon kuluttua :D




mä kävin viime syksynä tän saman asian kans terveyskeskuksessa ja sielt se lääkäri katteli erilaisten ihottumien kuvia ja pähkäili et mikä sopii parhaiten kuvaan *igor* eka hoitsu sano et joo nää on ontelosyyliä! ( no ei vitussakaan ole ) lääkäriki sano ettei ole..

sit määräs verikokeisiin ja kävin. sanoi lekuri et HÄN SOITTAA tulokset viikon päästä.. se päivä jolloin kävin oli 6.8 odottelin... odottelin... kunnes koitti 7.9 ja meni hermot.. soitin et "joo mulle piti 3vkoo sitten soittaa mun verikokeiden tuloksista.. katteli koneelta ja sano et joo-o.. toinen lääkäri soittaa sulle huomenna *täh*

no lääkäri soitti ja puhu puoli tuntia jostain vitun latinankielisistä nimistä ja sano et saattaa olla tää ja tää ihottuma joka tunnetaan myös nimellä se ja se.. OOOKKE!!! tosin varmuutta ei vieläkään ole joten mä ihan suosiolla meen tonne ihotautilääkärille ja maksan se jonkun summan et saan selville mikä mun nilkoissa ja käsissä on...
hemuz

Posts: 2,178

#10477 • • hemuz kätevä emäntä

crissy, 26.3.2008 09:32:

-ihottuma-



Eiks ne voi antaa lähetteen sieltä arvauskeskuksesta?
Ite taistelen tän atopian ja erilaisten siitepölyallergioiden kanssa.
crissy

Posts: 1,958

#10478 • • Edited crissy

hemuz, 26.3.2008 09:39:
---
crissy, 26.3.2008 09:32:

-ihottuma-


---


Eiks ne voi antaa lähetteen sieltä arvauskeskuksesta?
Ite taistelen tän atopian ja erilaisten siitepölyallergioiden kanssa.



no se lääkäri oli jotenki kummallinen muutenki. kortisoonia käski laittaa...

epäili punajäkälää nilkoissa mut ei ollu varma. nää mun kädet on räjähtäny täs talven aikana..

jos pitää johonki testeihin mennä niin sit saa laittaa lähetteen jonnekki.
pirpeli

Posts: 5,533

#10479 • • pirpeli

crissy, 26.3.2008 09:44:
-ihottumasta-



Menee vähän off topiciksi, mutta pyydän anteeksi. Kokeilehan crissy helokkiöljykapseleita ja siihen EPA- kapseleita joukkoon, alkaa ihan taatusti iho paranemaan eikä tarvi lääkkeitä popsia/kortisonia levitellä. Syöt niitä säännöllisesti vaan, ja katot miten käy :)

Mua ei ärsytä mikään tänään, vielä..Töissä saattaa alkaa ärsyttää yks juttu, mutta ehkä sekin hoituu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

crissy

Posts: 1,958

#10480 • • crissy

pirpeli, 26.3.2008 10:04:
---
crissy, 26.3.2008 09:44:
-ihottumasta-

---


Menee vähän off topiciksi, mutta pyydän anteeksi. Kokeilehan crissy helokkiöljykapseleita ja siihen EPA- kapseleita joukkoon, alkaa ihan taatusti iho paranemaan eikä tarvi lääkkeitä popsia/kortisonia levitellä. Syöt niitä säännöllisesti vaan, ja katot miten käy :)

Mua ei ärsytä mikään tänään, vielä..Töissä saattaa alkaa ärsyttää yks juttu, mutta ehkä sekin hoituu.



kiitsa vinkistä! täytyyki kokeilla:D