Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,604,242 views

pyhimys

Posts: 622

#10501 • • pyhimys
Idiootit, jotka tulee tanssilattialle punaviinilasin kanssa. Nyt sitten vaatteet haisee mukavalle...
xl8r

Posts: 2,227

#10502 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Win XP Pro ei tue kuin 1:tä samanaikaista VPN yhteyttä enkä löydä mistään aiheeseen liittyvää registry hackia :(

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

merqus

Posts: 1,010

#10503 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Nyt mulla on tällä viikolla näemmä jääny tavaks herätä siinä puol seittemän. Eikä siinä ny muuten mitään, mutta ku herää puol seiskalta vajaan 4h unien jälkeen eikä saa enää unta *igor* Nyt on sit oloki vähän sen mukanen, että ei oo tullu kunnolla nukuttua
Hitchhiker

Posts: 1,754

#10505 • • Hitchhiker
Korva alkoi pitämään outoa ääntä, "pulputtaa" kun tekee mitä tahansa prkl (enkä oo käyny suihkussa tai uimassa).
NaSu*

Posts: 236

#10506 • • NaSu* psyKepossu
se ettei haLLitse itseään/tunTeitaan...........*uuh*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

turquoise

Posts: 732

#10507 • • turquoise e-ra2co
Hitchhiker:

Mullakin aika usein "pulputtelee" toinen korva. (Tosi hyvän sanan muuten oot keksiny, yritin siitä joskus lekurilta kysellä mut en osannu selittää mille se tuntuu.) No mä tavallaan tykkäänkin siitä tunteesta (wtf) ja tuskimpa se on mitää vaarallista *hymy*

Joo ja mua itteäni aikalailla ärsyttää tämä Klubbari, kun ei tämä tahdo toimia kunnolla, nyyh.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#10508 • • opmdevil Guest
DJ:t jotka kikkailee sen sijaan että yrittää soittaa niitä biisejä
Kolera

Posts: 4,256

#10509 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

opmdevil, 30.3.2008 01:41:
DJ:t jotka kikkailee sen sijaan että yrittää soittaa niitä biisejä


Ai sohvat ei menny niinku piti? =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

katrihana

Posts: 127

#10510 • • katrihana
no hitto hukkasin meikkikassini ja se on oikeasti arvokas ja henkilökohtainen asia! eikä se ole oikeasti edes voinut mennä hukkaan, katosi kuin tuhka tuuleen ja tuuli luoteeseen. Vitalis kun olisi parempi muisti niin tietäis edes mistä metsästää. Haluisko joku alkaa mun meikkisponssiksi? ..ei nimittäin oo ensimmäinen kerta ku neiti hukkaa senkin aarteen...*blush*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Avatar
#10511 • • Taika Guest
sampo*igor*
yritin ostaa junalippua verkkokaupasta ja ylläri, ylläri, sivusto ei toimi! Yrittäessäni maksaa junalippua löydän itseni danske bankin tanskankielisiltä sivuilta, jossa neuvotaan ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. tanskalaiseen sellaiseen*justjoo*
pakko varmaan pidentää lomaa pari päivää kun en mä täältä pohjoisesta poiskaan näytä pääsevän*nauru*
onni3mk

Posts: 3,973

#10512 • • Edited onni3mk Onni on.
*ittun netti!! *grr*

Nyt kun se ois, niin silti joutuu käyttää naapureiden nettejä, kun oma langallinen toimii vähän miten sattuu, ja nyt ei näköjään mee päälle ollenkaan. Wlanin asennus jäi kesken enkä nyt oo ollenkaan varma, et toimiiko se Soneran netti just tänään!

*igor**grr*

Edit: Langallakaan ei pääse nettiin.

--
Onni on.

Kit^

Posts: 798

#10513 • • Kit^ ihme höpöttäjä
oli taas eilen nii kännisii ihmisii että.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

sapeli

Posts: 11,768

#10514 • • sapeli jokukukamikä?

täysperkele, 30.3.2008 05:44:
Lueskelin melkeinpä koko yön läpeensä (kauhu)novelleja. Meni maku täysin teoksesta, kiitos suomentajan tökeryyden.



Valitusta kehiin! Muuten kyseinen suomentaja jatkaa samaa linjaa seuraavan kirjan parissa... *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

crissy

Posts: 1,958

#10517 • • crissy
Sympatiarasitus..

Lahden uusi Amarillo. Oli tarkoitus mennä työkavereiden kanssa eilen sinne leffan jälkeen syömään.

Op olisi sitten soittanu sinne eilen ja "asiakaspalvelija" oli sanonut ensimmäisenä puhelimeesa et " no ei tänne nyt noin vain tulla syömään!" *eiei* "kun teitä on noinkin paljon"
meit oli sit 6. Kun heillä kuulemma oli lauantainakin ollut klo 23-24 saakka porukkaa venaamassa pöytiin. Olisi kuulemma pitänyt edellisviikon ke varata pöytä. Mut nyt oli sunnuntai.


Sit jokin aika sitten työkaveri oli kavereidensa kanssa menny sinne syömään ja osa porukasta tuli myöhemmin. Eka porukka sai juomat nopsaa mutta jälkimmäinen porukka venaili yli 40min..eivät halunneet jäädä enempään odottelemaan. Trajoilijalta ei ei pahoitteluja ei mitään. Pyysivät paikalle ravintolapäällikön joka saapui vasta usean pyynnön jälkeen paikalle. Kertoivat rav. päällikölle huonosta palvelusta johon päällikkö ei sanonut mitään.

lopulta asia meni niin et rav. päällikkö käski jättää nimet pöytään ettei tartte tulla enää. Käski jopa portsareita pitämään huolen et maksavat juomansa..

Amarillo meni boikottiin..
hemuz

Posts: 2,178

#10518 • • hemuz kätevä emäntä

crissy, 31.3.2008 11:25:

Lahden uusi Amarillo.



*whaat*

No ehkä ei tartte sinne mennä sitä ekaakaan kertaa...
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10520 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

crissy, 31.3.2008 11:25:

lopulta asia meni niin et rav. päällikkö käski jättää nimet pöytään ettei tartte tulla enää. Käski jopa portsareita pitämään huolen et maksavat juomansa..



:DD

--
dasinoaisnvs