Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,601,594 views

äm

Posts: 2,376

#5221 • • äm

devisss, 1.9.2006 14:02:
Ihmiset, joiden postauksen voi aina ennakoida. Aihe kuin aihe, niin kommentti on kilometrin pitkä, ja sisältää sanan "laadukas" vähintään viiidesti. Vaihda levyä. Ei kukaan silti usko, että sun elämä on pelkällä laatutavaralla täytetty, eikä sua kukaan arvosta yhtään sen enempää. Se vaan näyttää naurettavalta elvistelyltä. Ollaan taas hei ostettu laatua, koska kannattaa ostaa laatua, koska laadukas tuote verrattuna huonompaan on aina laadukkaampi. Siis laatua, hei. *justjoo*
Jep, mua ärsyttää tänään keskimääräistä enemmän.



Puhutaan varmaan samasta (samoista) ihmisistä:

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=16;pid=809378#809378

*tirsk*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

onni3mk

Posts: 3,973

#5222 • • onni3mk Onni on.
Jos joku on myymäs mulle jotain ja se on ilmottanu et se vois tuoda sen mulle viikonloppuna, niin mikä siinä on, et sillon ei tarkisteta maileja usein, niin et se vois illmottaa mulle, mikä päivä se tarkalleen on tulossa?!

--
Onni on.

vinsku

Posts: 749

#5224 • • vinsku huba huba

Jusna666, 31.8.2006 22:04:
Paskamahaset runkkarit, jotka vokottelee naisia (varattuja) netissä.



Tai ällöttävät rottanaamat jotka harjoittaa tekstiviestihäirintää ja yrittävät iskeä vaikka varsin hyvin tietävät että seurustelen.


Pelaamme siis maanantaina salibandypelin tämän häiritsijän joukkuetta vastaan
Minä: "Ketä siinä teidän joukkueessa sitten pelaa?"
Häirikkö: "*luettel* Oliko joku erityinen pelaaja ketä vastaan haluaisit ottaa matsia vai ;)"
Minä: "Kiitos mutta jos et muistanut mulla on jo kumppani."
Häirikkö: "Kyllä mä tiiän et sullon hani, mut ettekste viel oo eronnu?"
Minä: "Ei oo mitään tarvetta."
Häirikkö: "Hitto te naiset ootte vaikeita"


Ai vaikeita saada vai? *igor* Onneks poikaystävä lupas pitää sen jätkän loitolla minusta kun todennäköisesti tavataan se huomisessa pelissä missä olen kahviotöissä. *igor*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

onni3mk

Posts: 3,973

#5225 • • onni3mk Onni on.
Edelleenkin, mitäs vitun kaupankäyntiä tää tämmönen on, et ensin ehdotetaan, et käviskö viikonloppuna ja sit mailit katotaan kumminkin vasta lähdön jälkeen.

"Käviskö ens viikonloppu?"

*dissaa*

--
Onni on.

mirde

Posts: 72

#5226 • • mirde aka DiscoKanttura
Tekopirteet tekoihmiset jotka teeskentelee!!! *oksentelrajusti*
Avatar
#5227 • • *Mirri* Guest

mirde, 3.9.2006 08:41:
Tekopirteet tekoihmiset jotka teeskentelee!!! *oksentelrajusti*



Täysin samaa mieltä. Jaetaanko yhteinen oksennuspussi? *pepsodent*
Pumis

Posts: 816

#5228 • • Pumis Kike / Fab4
Bussit
Avernian

Posts: 7,451

#5230 • • Avernian Kerettiläinen
Itikka! *grr*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

bubbelgum

Posts: 2,477

#5232 • • bubbelgum ~sylikissa~
Se että kun kerron mutsille, että nyt on vähän ollut tässä alamäkeä, enkä tiedä pystynkö/jaksanko auttaa sitä eräiden asioiden hoitamisessa. Että lisästressi ei just nyt ois hirveen toivottua. Niin sen reaktio on, että se vetää herneen nenään. *igor*

Minkä mä helvetti soikoon sille voin, että en jaksa hoitaa kaiken maailman turhia juttuja sen puolesta, kun ois vähän tärkeempää yrittää pitää ittensä kasassa. Ihan ku mä oisin valinnut sen että mulla menee taas huonommin, että se ois jotenkin mun syy. *hmph*

Että kiitti vaan ymmärryksestä. *dissaa*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#5233 • • Taika Guest
maanantai ja aamuvuoro sekä pieni kutina siitä että tänään tulee menenmään kaikki päin helvettiä. sonera lakkasi toimimasta jo nyt, jännityksellä odotan mitä kaikkea muuta kivaa ja haastavaa tää työpäivä tuo tullessaan.
*dissaa*

ei vaan voisi vähempää kiinnostaa tällä hetkellä.
Jammailija

Posts: 3,224

#5234 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka toistuvasti peruu tapaamisia edes ilmoittamatta. Eivät viitsi vastata viesteihin ja heittävät epämääräisen ja mukaystävällisen plur-vastausviestin jopa päiviä myöhässä. Ite oon semmonen, että suoritan asioita mahdollisimman tehokkaasti pois päiväjärjestyksestä ja aikataulutan päiväni. Nää ihmiset ei sit tajua, että heidän aikaansaamattomuutensa ja selkärangattomuutensa takia toisten ihmisten elämä saattaa mutkistua.

Menkää itteenne*dissaa*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5235 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ärsyttää "pikkusen" herää seittemältä ja tulla luennolle, ku ei mahdu ees ovesta kunnol sisään *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5236 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Työt..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#5237 • • Annakins Guest
Vaihdoin töissä työpistettä perjantaina. Tää uus on tosi kiva, kun näkee suoraan tohon Lasipalatsille ja sillee, MUTTA: tässä pöydässä on vähän jalkojen yläpuolella sellanen aika alas ulottuva metalliputki, jossa on terävä kulma, ja onnistun koko ajan lyömään jalkani siihen. Auts.
crissy

Posts: 1,958

#5238 • • Edited crissy
Ihminen joka luulee olevansa niii paljon parempi ku kaikki muut.. ja eipä se jää kellekkään epäselväksi..

Ihmiset jotka kauheessa ruuhkassa lähtee ohittelemaan siinä uskossa et pääsisivät nopeemmin eteenpäin ja sit ne väkisin änkee väliin vaikka ei ois edes tilaa..*dissaa**dissaa*


Ihmiset joilla on huomattavasti enemmän rahaa kuin sulla ja sen tietävät nii silti valittavat kuinka ovat koko ajan persaukisia muka... vaikka ei oikeesti tiedä mitä on olla PA!


Ihmiset jotka kyselee koko ajan ja jatkuvasti että "koskas meinaat töihin mennä" nyt oon 2,5v ollu kotona hoitamassa vajaa 2,5v lasta...


ja jatkuva ihmettely siitä kun en dokaa.. ei huvita, ei kiinnosta, ei maistu... silti yritetään.. "ota ny, juo nyt , ota ees vähä" tms....




oha noita
KooKie

Posts: 4,338

#5239 • • KooKie aka. Petress Pan

Jammailija, 4.9.2006 07:37:
Ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka toistuvasti peruu tapaamisia edes ilmoittamatta. Eivät viitsi vastata viesteihin ja heittävät epämääräisen ja mukaystävällisen plur-vastausviestin jopa päiviä myöhässä. Ite oon semmonen, että suoritan asioita mahdollisimman tehokkaasti pois päiväjärjestyksestä ja aikataulutan päiväni. Nää ihmiset ei sit tajua, että heidän aikaansaamattomuutensa ja selkärangattomuutensa takia toisten ihmisten elämä saattaa mutkistua.



Second this. Sitten kun näihin henkilöihin laittaa em. syyn vuoksi välit poikki tai ottaa vain etäisyyttä, niin sua syytetään nihkeilystä ja huonosta kaveriudesta, koska sen kahden viikon päästä saapuvan "sori mulla oli sitä ja tätä ja tota ja unohdin kokonaan että oltiin sovittu jnejne mut joskus toiste sitten <3<3<3" pitäis korvata se venailu ja hampaidenkiristely, mihin nää oharit on johtaneeet. *dissaa*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Verano

Posts: 4,649

#5240 • • Verano Merituuli
Hemmetin duuni, argh!!