Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,601,574 views

pirpeli

Posts: 5,533

#5241 • • pirpeli

Verano, 4.9.2006 13:02:
Hemmetin duuni, argh!!



Voisin yhtyä!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

martina

Posts: 1,875

#5243 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
työpaikan mokailut palkka-asioissa. kerpele sentään... *dissaa*
Sssan*

Posts: 651

#5244 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Toi opettajaa vaan pälättää ja pälättää..ahdistava pieni luokka ilman et saa ikkunoit auki ja happi loppuu ihan just + vaatteet liimautuu ihoon kiinni..PRKLE!äkkiä poies täältä...

*hikoil**pökr*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Zandy

Posts: 273

#5245 • • Zandy
Se, että yhdestä tekemästään virheestä joutuu maksamaan ja kärsimään ja kokemaan niin kohtuuttomasti paskaa, että tekis mieli vaan itkeä.
blastic

Posts: 930

#5246 • • blastic ballistic ballstick
Paska jiirisaha + viila = veriset sormet & naarmuiset listat.

Ei taida softainsinöörin remontointitaidoilla saada kovinkaan mairittelevaa materiaalia remppaustopikkiin. *eiei*

Muutenkin koko projekti tuntuu pissivän pahasti. Aikataulu venyy ja työssäkäynti pitää huolen siitä, että se sitten venyy oikein kunnolla. Keittiö on vieläkin kuin pommituksen jäljiltä ja ilman keittiön hanaa olen ollut jo ties kuinka kauan. Ruokavaliossa noudatan hyvin pitkälti linjaa mikro & grilli. Kebab pursuaa jo ulos korvista.

Ja sitten on näitä pikkuvittumaisuuksia kuten epätasaista lattiaa ja kieroa seinää.

Ei oikein enää naurata. *nyyh*
_RixU_

Posts: 320

#5247 • • _RixU_
Saksast tullu pöNppis! *igor* ...onneks tää lähtee sentään kohta poooois *nauru*
ElNiño

Posts: 289

#5248 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Mua ärsyttää naiset (joskus jopa miehet), jotka eivät voi istua paikoillaan nostamatta jalkaansa toisen jalan päälle... *dissaa**släp*
Tänään aamulla junassa oli nainen, joka nosti kenkänsä melkein mun syliin. Ja sama piina jatkui tunnilla, yks tytteli tunki kengänpohjaansa kokoajan mun polvelle *grr* Mun piti sit istua pari tuntia ihan oudossa asennossa, kun en kehdannut fiksuna mainita noin "mitättömästä" asiasta, loukkaamatta neitiä *antihali*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Jammailija

Posts: 3,224

#5249 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mulle on kyl kaverit ja tuttavat tehny niin paljon ohareita, että alkaa jo mietityttää, että onx mus ny jotain vikaa...*ding*

Mua jurppii, suututtaa ja ärsyttää niin suunnattomasti joka hemmetin päivä nää tyypit, että mä kyl kohta räjähdän näille. Mut pidän kuitenkin pinnani kurissa ja nieleskelen ja ajattelen näin: "Hoida asiat fiksusti, tyylikkäästi ja asiallisesti ja opi, ettet enää näiden tyyppien kanssa asioi tämäntyylisissä asioissa."

*dissaa*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

r0n

Posts: 2,258

#5250 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Hypnoosi, 5.9.2006 10:56:
...yks tytteli tunki kengänpohjaansa kokoajan mun polvelle *grr* Mun piti sit istua pari tuntia ihan oudossa asennossa, kun en kehdannut fiksuna mainita noin "mitättömästä" asiasta, loukkaamatta neitiä *antihali*



Oisit nyt vaan pyytänyt häntä siirtämään sitä jalkaansa. Kyllä sitä pitää omat puolensa pitää.

--
6er reihe

Cloud

Posts: 2,162

#5251 • • Cloud Game Freak
Bad beatsit ärsyttää ja se kun en vaan osaa :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Fresia

Posts: 764

#5252 • • Fresia vähän outo
Yskä *hmph* Kohta hajoaa jotain *igor* Ja harmittaa sairaasti, kun en pääse tänään yliopistolle hoitaa velvollisuuksiani, jotka haluisin hoitaa *uuh*

Ottaa päähän myös se, etten oo ottanut kunnolla selvää kursseista ja millon ne oikeesti alkaa. Voisko pikkasen tsempata kuumeesta huolimatta *toktok*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#5253 • • larzizi
Pitäisi jo alkaa suunnitella lippukunnan jäsenlehden seuraavaa numeroa kun kerta olen sen päätoimittajan nakin suostunut ottamaan. Se olisi muuten todella kiva homma, mutta kun joutuu tekemään kaiken alusta loppuun asti itse, niin se on todella raskasta eikä se oikein enää innosta siinä vaiheessa.

Mutta kai sitä sitten pitäisi taas yrittää aloittaa työstäminen *eiei*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ElNiño

Posts: 289

#5254 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)

Ronie, 5.9.2006 11:11:
---
Hypnoosi, 5.9.2006 10:56:
...yks tytteli tunki kengänpohjaansa kokoajan mun polvelle *grr* Mun piti sit istua pari tuntia ihan oudossa asennossa, kun en kehdannut fiksuna mainita noin "mitättömästä" asiasta, loukkaamatta neitiä *antihali*

---


Oisit nyt vaan pyytänyt häntä siirtämään sitä jalkaansa. Kyllä sitä pitää omat puolensa pitää.



Okra *pepsodent* Mitenkähän sen ilmaisis sitten ns. hienovaraisesti? Jalka v___n mun reviiriltä vaiko voisiko neiti ystävällisesti siirtää koipensa paremmille vesille tms.?

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

r0n

Posts: 2,258

#5255 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Hypnoosi, 5.9.2006 12:05:
---
Ronie, 5.9.2006 11:11:
---
Hypnoosi, 5.9.2006 10:56:
...yks tytteli tunki kengänpohjaansa kokoajan mun polvelle *grr* Mun piti sit istua pari tuntia ihan oudossa asennossa, kun en kehdannut fiksuna mainita noin "mitättömästä" asiasta, loukkaamatta neitiä *antihali*

---


Oisit nyt vaan pyytänyt häntä siirtämään sitä jalkaansa. Kyllä sitä pitää omat puolensa pitää.

---


Okra *pepsodent* Mitenkähän sen ilmaisis sitten ns. hienovaraisesti? Jalka v___n mun reviiriltä vaiko voisiko neiti ystävällisesti siirtää koipensa paremmille vesille tms.?




Hei haloo *nauru* Ei voi oikeesti olla noin vaikeeta.

--
6er reihe

ElNiño

Posts: 289

#5256 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)

Ronie, 5.9.2006 12:08:
---
Hypnoosi, 5.9.2006 12:05:
---
Ronie, 5.9.2006 11:11:
---
Hypnoosi, 5.9.2006 10:56:
...yks tytteli tunki kengänpohjaansa kokoajan mun polvelle *grr* Mun piti sit istua pari tuntia ihan oudossa asennossa, kun en kehdannut fiksuna mainita noin "mitättömästä" asiasta, loukkaamatta neitiä *antihali*

---


Oisit nyt vaan pyytänyt häntä siirtämään sitä jalkaansa. Kyllä sitä pitää omat puolensa pitää.

---


Okra *pepsodent* Mitenkähän sen ilmaisis sitten ns. hienovaraisesti? Jalka v___n mun reviiriltä vaiko voisiko neiti ystävällisesti siirtää koipensa paremmille vesille tms.?

---



Hei haloo *nauru* Ei voi oikeesti olla noin vaikeeta.





On se vaan joskus.. *nauru* *tirsk*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

kAiStA

Posts: 229

#5257 • • kAiStA
Se ärsyttää, että ollaan parin vuoden suhteen jälkeen muuttamassa erilleen, kumpikaan ei tiedä suhteen tilasta mitään ja vielä kuukausi joudutaaan nukkumaan samassa kämpässä, samassa sängyssä.

--
Let the music be your only God..

mariq

Posts: 2,154

#5258 • • mariq
Yleinen piittaamattomuus *igor*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#5259 • • Edited Annakins Guest
Että en osaa pitää suutani kiinni ja liian usein sanon, mitä ajattelen, koska useimmat kuitenkin tulkitsevat sen väärin * [o]uuh[/o] *
Verano

Posts: 4,649

#5260 • • Verano Merituuli
Oon ihan b-vitamiinin puutteessa. Se tekee kipeää.