Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,569,749 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5281 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Keski-ikäiset naiset! Jumalauta sitä muutoskammoa! Joka ikisestä uudesta asiasta pitää valittaa ja laittaa jarruja rattaisiin, vaikka ei ole vielä edes nähty/koettu koko asiaa. Ja sitten se selkäänpuukotus! *grr* Pahempaa kuin teinitytöillä! Koko ajan ollaan haukkumassa toista! Voi jumalauta! *dissaa* En jaksa kuunnella tota kohta enää sekunttiakaan!

Mut saa ampua, jos musta joskus tulee noin katkera kapula rattaisiin!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#5282 • • Edited Annakins Guest
Landeskoudet keskustassa ohjaamassa liikennettä.
ASEM-hipit banderolleinen.
Miehet.

Ja se, ettei saa edes meuhkata mistään ilman et on "ahdasmielinen".
Sssan*

Posts: 651

#5283 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Mun toimeentulotuki ei oo Hel**tti vieläkään tullu...piti tulla jo viikko sitten*grr*
Se prkeleen noita-akka vois jo laittaa ne rahat tilille ja Äkkiä vai eiköhän se todellakaan tajua että ihminen tarvii myös rahaa elääkseen *dissaa*
Ärsyttää niiiin maksimaalisesti!!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Sssan*

Posts: 651

#5284 • • Edited Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Ssannah*, 8.9.2006 13:55:
Mun toimeentulotuki ei oo Hel**tti vieläkään tullu...piti tulla jo viikko sitten*grr*
Se prkeleen noita-akka vois jo laittaa ne rahat tilille ja Äkkiä vai eiköhän se todellakaan tajua että ihminen tarvii myös rahaa elääkseen *dissaa*
Ärsyttää niiiin maksimaalisesti!!




....Sain kuulla ettei sitä tule ollenkaan ennen lokakuuta...*uuh*
Rutiköyhä opiskelijaraukka*poks* Velkaa tekemään....ellei pääse jonnekin kuppaseen raflaan tiskaamaan tms......jihuu..*grr**dissaa*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

tomppi

Posts: 1,600

#5285 • • tomppi thzombie ™
Ihmiset joilla on varaa käydä bileissä mutta ei maksaa takaisin velkoja! *dissaa*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

martina

Posts: 1,875

#5286 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
no se, että ei just nyt kiinnostais yhtään mennä töihin. ja se, että menin tuhlaamaan niin paljon johonki niinkin turhaan ku viinaan ja sit yks heppu josta ei vaan kertakaikkiaan ota selvää mitä se haluaa. niin ja sit se, että eilinen olikin aika lailla floppi.
oooo

Posts: 1,249

#5287 • • oooo
Tän tetokoneen ulvonta ja huuto. Huutaa taukoamatta. Menee hermot. Hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tuuletin hiljaa!!!!!!!!!

Pliis.. Kohta tää kone varmaan räjähtää. ÄRSYTTÄVÄÄ!!
marpa

Posts: 100

#5288 • • marpa
Töihin on palkattu kerrassaan epäpätevä kouluttaja! *grr*

Kyseinen henkilö on vailla minkäänlaisia pedagogisia taitoja. Pakko jököttää täällä seuraamassa päämäärätöntä höpötystä, vaikka voisin olla tekemässä jotain tähdellistä. Kuten vaikka kirjoittamassa gradua.
Avatar
#5289 • • Annakins Guest
minä.
Foxmagon

Posts: 1,329

#5291 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Se kun mikään ei koskaan onnistu.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Pätkis

Posts: 1,038

#5292 • • Pätkis Pikkis

mayah, 11.9.2006 09:32:

Täytyyks nyt vittu kaiken kaatuu niskaan heti samalla saatanan sekunnilla? VOINKS MÄ NYT VITTU OTTAA TAKIN POIS PÄÄLTÄ JA ISTUU ALAS ENSIN?


Nimenomaan. Mua ei kans kiinnosta pätkän vertaa mikä kaatuu ja mihin suuntaan ennenkuin pers on penkissä, kone auki ja mielellään vielä nenän edessä mukillinen kahvia.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Maihku

Posts: 1,186

#5293 • • Maihku neiti hankala
pomo on taas ihan sekasin...soitti just et miks en oo jo lumonilla ja käski sen jälkeen mennä jonnekkin paikkaan X...olis ihan kiva et viittis vaikka ilmottaa ajoissa et pitää mennä tekee töitä *toktok*
meesh

Posts: 22

#5294 • • meesh Heppatyttö
Työpäivää kulunut vasta 2h ja 4 asiakasta kysynyt "Onko täällä yhtään MIES myyjiä paikalla?" *grr*

Siinä sitten nätisti hymyillen ilmoitetaan, että "ei ole ikävä kyllä, joudut asioimaan minun kanssani"

--
Kesä mielessä...

Siren

Posts: 826

#5295 • • Siren Seinäruusu
Se, että kaikki koulun asiat on netissä eikä mulla oo nettiä *grr* ja jottei asiat kävis liian selkeiks tieto on kolmella sivustolle, et eti sieltä sitte *hmph*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

hemuz

Posts: 2,178

#5296 • • hemuz kätevä emäntä

tomppi, 9.9.2006 17:06:
Ihmiset joilla on varaa käydä bileissä mutta ei maksaa takaisin velkoja! *dissaa*



Tää on kyl sellast touhuu et morjens.
Tai ottaa tatskoi ymsyms.
Freja

Posts: 8,775

#5297 • • Freja Sihteeri
*justjoo*
noniinno. hmph. *dissaa*

Kiitos kaikille kusipäille, kiitos.

Mä kun ehdin jo luuleen jotain muuta. Wuhuu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5298 • • Annakins Guest

meesh, 11.9.2006 17:33:
Työpäivää kulunut vasta 2h ja 4 asiakasta kysynyt "Onko täällä yhtään MIES myyjiä paikalla?" *grr*



Oot sä kenties autokaupassa töissä?

Nimim. sama kysymys esitetty useamman kerran.
m1kk3

Posts: 5,560

#5299 • • m1kk3 no-life
VITUN RÄKSYTTÄVÄT KOIRAT KERROSTALOSSA SEINÄN TAKANA PERKELE!!!! *grr* joka saatanan ilta sama juttu *grr*

joku päivä käyn vielä tiputtamassa sille pienen "herkkupalan" postiluukusta

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Verano

Posts: 4,649

#5300 • • Verano Merituuli
Toi Leiraksen mainos: "Leiras kiittää lääkäriä." Totta helvetissä se kiittää koska se lääkäri kirjoittaa reseptejä minkä kerkeää kynällä, jonka kyljessä lukee Leiras.

No mutta, sanovatpahan suoraan.