Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,601,477 views

eloK

Posts: 38

#5301 • • eloK

Verano, 11.9.2006 22:42:
Toi Leiraksen mainos: "Leiras kiittää lääkäriä." Totta helvetissä se kiittää koska se lääkäri kirjoittaa reseptejä minkä kerkeää kynällä, jonka kyljessä lukee Leiras.

No mutta, sanovatpahan suoraan.



Toi on niin totta!

Saakohan tonne lähettää negatiivistä palautetta lääkäreistä? Mulla kun ei taida muistua yhtään positiivistä lääkäri reissua mieleen...

--
- Jari -

Avatar
#5302 • • Taika Guest
mun työ*igor*

tai oikeastaan päälliköt, jotka mielivaltaisesti siirtelevät sovittuja palavereja omien "tärkeiden menojensa" vuoksi viime tipassa,selittämättä syytä ja kysymättä sopiiko se alaisille. muutosten vain oletetaan sopivan.

SIIS MUN ELÄMÄLLÄHÄN EI OLE MUUTA TARKOITUSTA!!
saati jotain vapaa-ajan suunnitelmia.

vittu. ihan turha siis kuvitella huomenna(kaan) ottaa ylityötunteja pois.
skywalker

Posts: 159

#5303 • • skywalker mr.miyagi
tää flunssa vois alkaa hellittämään jo....*nuha*

--
you don`t know the power of the dark side

pirpeli

Posts: 5,533

#5304 • • pirpeli
arvatkaas....

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Libelula

Posts: 3

#5305 • • Libelula
Se, että ei oikeesti SAA sanoa mistään minua häiritsevästä asiasta toiselle ilman, että on helvetin iso herne sen jälkeen sillä nenässä.

Parempi vaan pitää turpa kiinni ja kihistä keskenään. Kuinka tervettä se sitten lienee pitemmällä tähtäimellä...

*igor*
r0n

Posts: 2,258

#5306 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Kun ei vaan aika riitä.

--
6er reihe

$

Posts: 1,802

#5307 • • $ Destination weekend!
Joka kerta kun liitän mun iPodin duunikoneeseen kiinni latautumaan, näppärä XP ilmoittaa "Blah blah can perform faster blah if you plug it into USB 2.0 blah". Mun koneessa ei ole USB 2.0 väylää. Ei ole. Saako sen ärsyttävän puhekuplan pois?
Foxmagon

Posts: 1,329

#5308 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Libelula, 13.9.2006 16:40:
Se, että ei oikeesti SAA sanoa mistään minua häiritsevästä asiasta toiselle ilman, että on helvetin iso herne sen jälkeen sillä nenässä.

Parempi vaan pitää turpa kiinni ja kihistä keskenään. Kuinka tervettä se sitten lienee pitemmällä tähtäimellä...

*igor*



Voin kertoa että ei ole kovinkaan tervettä eikä johda mihinkään mukavaan kanssakäymiseen loppupeleissä.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

oooo

Posts: 1,249

#5309 • • oooo
Ihmiset jotka rikkovat vaitiolovelvollisuuttaan tms.
Omaisten on hyvä lukea netistä kuinka hoitaja siellä keskustelupalstoilla naureskelee potilailleen. Vaikka nimiä ei mainittaisi..silti.. Naurava hoitaja nimittäin naureskelee potilailleen ihan oman kuvan ja nimen kera (omaiset varmasti tietävät kuka heidän läheistään hoitaa). *eiei*
En ymmärrä. On tainnut alan valinta mennä pieleen.
daffy

Posts: 737

#5310 • • daffy duck and cover

Verano, 11.9.2006 22:42:
Toi Leiraksen mainos: "Leiras kiittää lääkäriä." Totta helvetissä se kiittää koska se lääkäri kirjoittaa reseptejä minkä kerkeää kynällä, jonka kyljessä lukee Leiras.

No mutta, sanovatpahan suoraan.


Ai, mun mielestä se on hauska mainos ja hyvin toteutettu *hymy*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

meesh

Posts: 22

#5311 • • meesh Heppatyttö

Annakins, 11.9.2006 20:18:
---
meesh, 11.9.2006 17:33:
Työpäivää kulunut vasta 2h ja 4 asiakasta kysynyt "Onko täällä yhtään MIES myyjiä paikalla?" *grr*

---


Oot sä kenties autokaupassa töissä?

Nimim. sama kysymys esitetty useamman kerran.



En ole, muuten vain asiakaspalvelussa. Tuona päivänä tuntui olevan kaikki sovinistit liikenteessä.

--
Kesä mielessä...

Zandy

Posts: 273

#5312 • • Zandy
Hohhoijaa.

Mä vihaan ihmisiä, jotka jaksaa aamulla klo 7.30 lässyttää jostain ihan turhasta ja olemattomasta asiasta kuten toimiston uudesta viherkasvista. Mä mielellään koomaan aamun ensimmäisen työtunnin rauhassa, siirryn sitten kahvitauolle ja SEN JÄLKEEN jaksan kyllä hymistä ja hymyillä sille sun tälle turhantärkeälle jutulle.


Niin ja mä vihaan hiirtä, jossa ei ole sitä rullaus-nappia vaimiksisitänytkutsutaankaan.


*grr*
Verano

Posts: 4,649

#5313 • • Verano Merituuli

daffy, 13.9.2006 19:26:
---
Verano, 11.9.2006 22:42:
Toi Leiraksen mainos: "Leiras kiittää lääkäriä." Totta helvetissä se kiittää koska se lääkäri kirjoittaa reseptejä minkä kerkeää kynällä, jonka kyljessä lukee Leiras.

No mutta, sanovatpahan suoraan.

---

Ai, mun mielestä se on hauska mainos ja hyvin toteutettu *hymy*



Juu, itse siitä mainoksesta/ stoorista olen samaa mieltä, mutta kun se lopputeksti läjähti ruutuun, niin meni maku. Tuostahan ei varmaankaan kukaan tiedä, kuinka paljon lääkefirmat loppujen lopuksi vaikuttavat siihen, minkä firman ja kuinka paljon lääkkeitä lääkärit määräävät. Siis todellisen tarpeen lisäksi.
daffy

Posts: 737

#5314 • • daffy duck and cover

Verano, 14.9.2006 09:41:
---
Juu, itse siitä mainoksesta/ stoorista olen samaa mieltä, mutta kun se lopputeksti läjähti ruutuun, niin meni maku. Tuostahan ei varmaankaan kukaan tiedä, kuinka paljon lääkefirmat loppujen lopuksi vaikuttavat siihen, minkä firman ja kuinka paljon lääkkeitä lääkärit määräävät. Siis todellisen tarpeen lisäksi.


Eipä sillä tänä päivänä pitäisi olla suurta merkitystä kun apteekit on velvoitettu tarjoamaan halvinta vastaavaa rinnakkaisvalmistetta asiakkaalle?

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Philly

Posts: 506

#5315 • • Philly AIM HIGH!
iltalehti *hmph*

Eräs otikoista lehdessä tälle päivälle on: "Huumehörhö piti naista vankina".

Toinen otsikokko tän päivän lehdessä on: "Useita kuoli ammuskelussa kanadalaisessa lukiossa". Todellisuudessa tapahtuneessa kuoli yksi henkilö ampujan lisäksi, mutta sehän onkin jo useita.
larzizi

Posts: 1,661

#5316 • • larzizi
Kaveri pyysi luokseen tänään juhlimaan synttäreitään (matkaa ~400 km), mutta en lähtenyt tietyistä syistä. Sisko kuitenkin on lähdössä. Kaveri oli lähettänyt viestin aamulla, että jos menisin kirjastosta etsimään ja lainaamaan yhden leffan hänelle ja antaisin sen siskoni matkaan. En ymmärrä, että mitä vttua minä kuulun tähän? Jos sisko on lähdössä sinne, niin eikö kaveri voisi pyytää sitä? Muutenkin tämä kyseinen kaveri pyytää mua aina tekemään kaikkea. Alkaa pikku hiljaa tuntua, että mua käytetään hyväksi.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#5317 • • Taika Guest
tää mun työ, yllättäen*justjoo*

taidan sittenkin olla onnellinen siitä, että työsoppari on voimassa vain joulukuun loppuun. mulle riittää tää suossa tarpominen.
Avatar
#5318 • • Annakins Guest

Verano, 14.9.2006 09:41:
---
daffy, 13.9.2006 19:26:
---
Verano, 11.9.2006 22:42:
Toi Leiraksen mainos: "Leiras kiittää lääkäriä." Totta helvetissä se kiittää koska se lääkäri kirjoittaa reseptejä minkä kerkeää kynällä, jonka kyljessä lukee Leiras.

No mutta, sanovatpahan suoraan.

---

Ai, mun mielestä se on hauska mainos ja hyvin toteutettu *hymy*

---


Juu, itse siitä mainoksesta/ stoorista olen samaa mieltä, mutta kun se lopputeksti läjähti ruutuun, niin meni maku. Tuostahan ei varmaankaan kukaan tiedä, kuinka paljon lääkefirmat loppujen lopuksi vaikuttavat siihen, minkä firman ja kuinka paljon lääkkeitä lääkärit määräävät. Siis todellisen tarpeen lisäksi.



Jos te puhutte siitä saamarin päänsoittaja -mainoksesta ni musta se on kyllä maailman ärsyttävin mainos! Ihan hirvee! Haluun vaihtaa kanavaa aina kun se tulee!
ElNiño

Posts: 289

#5319 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Ihmiset, jotka etuilee esim. koulun ruokajonossa. Tai ihan missä vaan jonossa. *dissaa*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

sapeli

Posts: 11,768

#5320 • • sapeli jokukukamikä?
Kun mikään ei erityisesti tällä hetkellä ärsyttänyt niin ajattelin katsoa mitkä asiat mua on aiemmin ärsyttänyt - yllättävän viihdyttävä nostalgiatuokio *hymy*

sapeli, 19.10.2004 22:14:
Se kun pitää joidenkin lupausten ja suunnitelmien vuoksi missata muita kivempia juttuja joista ei olis voinu tietää aikaisemmin *uuh*

edit: liian laimeat hymiöt *grr* *hmph* *eiei* *igor* *dissaa* *kivatsulle*



Olenpa muuten oppinut tämän jälkeen lupaamaan vähemmän, koska nyt tiedän että koskaan ei tiedä miltä myöhemmin tuntuu tai mitä ohjelmaa kehittyy... Ja on kyllä mun mielestä mennyt asiat paremmin *joo* Tosin joskus tulee tilanteita kun kukaan ei mene alustavien suunnitelmiensa mukaan, mutta se hinta siitä vapaudesta on maksettava.

sapeli, 27.10.2004 04:20:
Puolitutut jotka pitää mua hereillä puoli viiteen aamulla *grr*



Tästäkin olen oppinut eroon - en siis enää vaan kuuntele kiltisti ja nyökyttele puhelimessa, vaan osaan sanoa että jatketaan huomenna, nyt on mentävä nukkumaan *hymy*

sapeli, 24.3.2005 16:00:
Vieläkään ei ole tulleet rahat tilille vaikka eilen oli eräpäivä *grr* No, kai siinä tilisiirrossakin menee oma aikansa, mut miks ihmisten pitää jättää laskujen maksu aina viimeiselle mahdolliselle päivälle ja käyttää jotain Utsjoen Paikallispankkia että se siirto kestää vielä mahdollisimman kauan *igor* *hmph*



Utsjoen paikallispankkia? *nauru* Mistähän mä tonkin keksin? *hih*

sapeli, 5.4.2005 04:57:
Se muuten ärsyttää kun ihmiset keskeyttää sun kesken lauseen tai jopa tarinan. *grr* Joissain tapauksissa sen kestää (vaikka aina saattaakin tulla semmonen pikkuriikkinen *dissaa*-impulssi), mutta joidenkin ihmisten suhteen meinaa kyl mennä hermo. Tulee semmoinen olo että se oma asia ei muka ole yhtä tärkeä kuin mitä sillä toisella on sanottavana. *justjoo*



Tää yhä ärsyttää silloin tällöin, mutta oon huomannut että kun vähän joustaa niin usein toinen huomaa että puhui päälle ja antaa tilaisuuden meikäläiselle sanoa sanottavansa. Erityisen kivaa on se kun joskus kolmas osapuoli huomaa että "hei, Sapsulla oli tohon jotain sanottavaa". *hihu*

sapeli, 18.6.2005 02:57:
Varaudu pahimpaan mutta toivo parasta - muuta ei voi tehdä, ja kaikki muu on turhaa *joo*



Tähän on tullut jatkoa: "Varaudu pahimpaan, toivo parasta, ja tyydy siihen mitä saat. Muuta ei voi tehdä, ja kaikki muu on turhaa." *yingyang*

sapeli, 8.12.2005 18:23:
Ratikassa naisten käsilaukut mitä pidetään olalla, semmoiset missä on se pienenpieni kahva, silleen että kun ne on olalla niin ne on just oivalla korkeudella mätkimään sivussa istuvaa minua päähän ohimennessään *grr*

*nauru* No ei ärsyttäny ku vähän aikaa mut silti *hih*



Tuo boldattu kohta vaan huvitti *hih* On se sääli kun mun paras huumori on täysin tahatonta *tirsk*

... anteeksi OT, jatkakaa ärsyyntymisiänne *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.