Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,740,435 views

Avatar
#9761 • • astaroth Guest
mulkut junankuljettajat, jotka antavat juosta ovelle vaan nähdäkseen mahdollisimman läheltä niiden sulkeutuvan. ja nähtävästi kroppani hylkii kaikenlaista metallia, kun kaikki lävärit tuntuvat puskevan ulos kuukaudessa parissa

viiden tunnin unetkaan eivät lämmitä. onneksi kohta alkaa jouluvapaat
hemuz

Posts: 2,178

#9762 • • hemuz kätevä emäntä
Tässä joutuu taas keikkatyöläiseksi. Joutuu taas joka kiven kääntää ympäri, et löytäis vähä jotain pysyvämpää työtä ens vuodeks. *piis*
Avatar
#9763 • • Annakins Guest
Sainpa sitten kivan joululahjan töistä. Osaston viisi muuta määräaikaista vakinaistetaan, mutta mä saan jatkoa vain kesään asti, koska paikka laitetaan sisäiseen urahakuun (ja koska oon määräaikainen enkä uralla, niin en voi hakea). Jos kukaan ei hae, niin sit ehkä voin jatkaa.

Haistakaa vittu *dissaa*
hemuz

Posts: 2,178

#9764 • • hemuz kätevä emäntä

Annakins, 20.12.2007 10:19:
Sainpa sitten kivan joululahjan töistä. Osaston viisi muuta määräaikaista vakinaistetaan, mutta mä saan jatkoa vain kesään asti, koska paikka laitetaan sisäiseen urahakuun (ja koska oon määräaikainen enkä uralla, niin en voi hakea). Jos kukaan ei hae, niin sit ehkä voin jatkaa.

Haistakaa vittu *dissaa*



Saat sentää jatkaa kesään asti *lohduttel* . Mul loppuu 30.12. Ois nyt ollu ees alennusmyynnit vielä *nyyh*
Avatar
#9765 • • Annakins Guest

hemuz, 20.12.2007 10:23:
---
Annakins, 20.12.2007 10:19:
Sainpa sitten kivan joululahjan töistä. Osaston viisi muuta määräaikaista vakinaistetaan, mutta mä saan jatkoa vain kesään asti, koska paikka laitetaan sisäiseen urahakuun (ja koska oon määräaikainen enkä uralla, niin en voi hakea). Jos kukaan ei hae, niin sit ehkä voin jatkaa.

Haistakaa vittu *dissaa*

---


Saat sentää jatkaa kesään asti *lohduttel*.



Joo, saan sentään kesään asti mut ei kyllä erityisemmin kiinnostais jatkaa enää päivääkään kun tietää et sit vaan heivataan ulos.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#9766 • • Hitchhiker
Pirun postimyyntiluetteloinsinöörit, ei mitään järkeä touhuissa *grr*.
dncr

Posts: 249

#9767 • • dncr aika notkee
Tentit. Huomenna ois vielä yks ja motivaatio sekä keskittymiskyky niin hakusessa kuin olla ja voi. Ihan ku tässä oikeesti ei ois muutaki ajateltavaa.

Nimim. huomenna ostettava parissa tunnissa kaikki joululahjat.

--
The love we give away is the only love we keep.

Peppi

Posts: 397

#9768 • • Peppi Pepe The Journalist
Kiire, kiire, pirullinen KIIRE! Duunissa pitää saada kaikki pulkkaan ennen vuodenvaihdetta ja lahjatkin tulis jossain välissä ostaa... Niin ja joulusiivous olis kiva tehdä ennen joulua. Likaa stressii yhdelle viikolle, plaah!

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Nomade

Posts: 182

#9769 • • Nomade 1:100 000
naisetnaisetnaiset ku tarvii olla niin vitun vaikeeta ja monimutkaista kaikki!!!! ARGH!!

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Sand3

Posts: 1,157

#9772 • • Sand3 satuolento
Jälleen kerran joukkoliikenne!! Ja hirveä kiire aamulla *uuh* en ehtinyt edes syömään ja nyt pitäis olla töissä joku 12 tuntia.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Freja

Posts: 8,775

#9773 • • Freja Sihteeri
Kutittaa selästä paikasta mihin en yllä/mitä en kunnolla paikallista. Ahdistavaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Santtu-

Posts: 1,965

#9775 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
VR:n verkkokauppa*grr*..Ostin lipun ja valitsin kännykkävaihtoehdon... Noh, nyt ne ei saa sitä tulemaan mun kännykkään, väitti että mun puhelimessa vika..kyllä muita viestejä on tullut..*ding*
MiMoSa

Posts: 1,664

#9776 • • MiMoSa
Mun pikkuveli! Ärsyttävä ja vittumainen teini.*toktok* Hoh hoijaa, mitenköhän mä kestän koko joulun sekoamatta.*pökr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#9777 • • Aurinkoneiti
Se, etten ulkona pysty hengittämään kunnolla.*igor* Koht menee herrmot!
Avatar
#9778 • • astaroth Guest
sonicstage, joka ei suostu purkamaan md:tä
Freja

Posts: 8,775

#9779 • • Freja Sihteeri
GRAAH!
Tuolla sataa VETTÄ KAATAMALLA. Raivostuttavaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#9780 • • Freja Sihteeri
Itteni just ny *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been