Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,660 views

Avatar
#4841 • • Taika Guest
*dissaa*
Verano

Posts: 4,649

#4842 • • Edited Verano Merituuli
Voi vtun "hiljanen" heinäkuu. Ku se on niin stanan hiljanen ni pistetäänpäs meille ihan hemmetisti pikkuisia väliaikasia asiakkaita. Voisko sitten tarkistaa ees jonnin verran kuinka "pikkuisia" ne on ennen kuin ne lätkästään meille. Vttu.
äm

Posts: 2,376

#4843 • • äm
Elisan palvelut, jotka markkinoitiin meille äärettömän nopeina, kätevinä ja kilpailijoita parempina. *dissaa*

Joo. Olen jonottanut yritysasiakaspalveluun kohta 25 minuuttia, ennen lomaa en päässyt lähellekään läpi. Hetkittäin jopa jonotusmahdollisuus oli pois käytöstä.
Nettisivujen "näppärät" palvelut ilmoittavat kaikkeen Tekninen virhe! ja myyjä lupasi meille itsestäänselvyytenä palveluita, joista muut Elisalla eivät ole kuulleetkaan kyseisen häiskän jäätyä lomille. Muutenkaan MIKÄÄN ei ole toiminut Soneraa paremmin. Ei lähellekään!
Tämä pitänee kertoa myös yrityspalveluun, mikäli ehdin päästä läpi ennen safkista... Tai edes tällä viikolla. Vaikka hittojako niitä siellä kiinnostaa. Palkkansa saavat siitä huolimatta, onko meillä ongelmia ja vitutusta vai ei.

Elisa *dissaa*

"Paskan myivät"

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

domi

Posts: 7,069

#4844 • • domi Työn sankari.

äm, 17.7.2006 12:29:
Elisan palvelut, jotka markkinoitiin meille äärettömän nopeina, kätevinä ja kilpailijoita parempina. *dissaa*

Joo. Olen jonottanut yritysasiakaspalveluun kohta 25 minuuttia, ennen lomaa en päässyt lähellekään läpi. Hetkittäin jopa jonotusmahdollisuus oli pois käytöstä.
Nettisivujen "näppärät" palvelut ilmoittavat kaikkeen Tekninen virhe! ja myyjä lupasi meille itsestäänselvyytenä palveluita, joista muut Elisalla eivät ole kuulleetkaan kyseisen häiskän jäätyä lomille. Muutenkaan MIKÄÄN ei ole toiminut Soneraa paremmin. Ei lähellekään!
Tämä pitänee kertoa myös yrityspalveluun, mikäli ehdin päästä läpi ennen safkista... Tai edes tällä viikolla. Vaikka hittojako niitä siellä kiinnostaa. Palkkansa saavat siitä huolimatta, onko meillä ongelmia ja vitutusta vai ei.

Elisa *dissaa*

"Paskan myivät"


I agree.

Sen lisäksi että yhdyn ylläolevaan, myöskin asiakaspalvelujen tekniikan tuntemus on ajoittain perseestä, välillä ei edes tiedetä mistä on kyse, ja kaiken huipuksi, laskuissa on ajoittain virheitä. Paras oli se, että koko firman ilmeisesti ainut laskutushenkilö oli lomalla heinäkuun alun.
Avatar
#4845 • • Annakins Guest

sxx, 12.7.2006 16:30:
Suorastaan raivostuttavaa, ettei suomen uutisvälineet kerro meille yhtikäs mitään *ding*

...Tai se että USA:ssa korkein oikeus on todennut, että G.W.Bush on ylittänyt valtuutensa perustaessaan Guantanamon vankilan ja julistanut kaikki sen vangit kuuluviksi Geneven sopimuksen piiriin.



Kyllä tää ainakin uutisoitiin Suomessa. Riippuu toki mitä mediaa lukee :)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4846 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mun elämä on tällä hetkellä enemmän kuin perseestä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avernian

Posts: 7,451

#4847 • • Avernian Kerettiläinen
Ihana äitini joka löytää joka puhelun aikana uusia tapoja mollata mua. Ja muistaa toki kysyä joka kerta milloin tulen käymään, mieluusti pitkäksi aikaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#4848 • • Viivi Guest

Avernian, 17.7.2006 16:23:
Ihana äitini joka löytää joka puhelun aikana uusia tapoja mollata mua. Ja muistaa toki kysyä joka kerta milloin tulen käymään, mieluusti pitkäksi aikaa.



Tulee ihan oma äiti mieleen *igor* Jos yhtään lohduttaa, niin aika tekee tehtävänsä tossakin asiassa. Joko mutsi luovuttaa suosiolla tai toteaa että ohjakset (ja siis haukkumaoikeus) on siirretty tyttöystävälle / vaimolle, ja hänen urakkansa on ohi *lmao*

Women; can`t live with them, can`t live without them *plur*
Jocular

Posts: 1,359

#4849 • • Jocular Janni
Haluan nykyisen työn lisäksi etätyön, jota ei tunnu löytyvän mistään. *igor* Haluun siis maksaa 40% veroja. Antakaa mulle toinen duuni. *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avernian

Posts: 7,451

#4850 • • Avernian Kerettiläinen

Viivi, 17.7.2006 20:21:
--can`t live without them *plur*



O RLY? *vink*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avernian

Posts: 7,451

#4852 • • Avernian Kerettiläinen

Viivi, 17.7.2006 21:11:
Tjuuh.. ellet sitten homoksi ole ryhtymässä *tirsk*



Kuule en. Mut en nyt silti näe mitään välttämätöntä tarvetta tissinkatotelineelle. *tirsk*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#4853 • • Viivi Guest

Avernian, 17.7.2006 21:13:
---
Kuule en. Mut en nyt silti näe mitään välttämätöntä tarvetta tissinkatotelineelle. *tirsk*



Mitääh?! Mä olen kuvitellut että kaikki tarttee ainakin yhden *lmao*
sale

Posts: 1,235

#4854 • • sale
Ylex:n kesäkuumibiisi:( Soi liikaa..Duunissa kun kuuntelee radiota mielummin kuin työkoneiden ääntä...mutta..
Fresia

Posts: 764

#4855 • • Fresia vähän outo
Oon taas niin väsynyt, etten jaksa kuin möllöttää *igor* Jalat menee alta, enkä jaksa tehdä mitään, mikä vaatii pientäkään fyysistä ponnistelua. Ja aivotkin tuntuu olevan jossain ihan muualla. Jahuu *hmph*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

phear

Posts: 804

#4856 • • phear <X>
Ostin lounaaksi taas yhden GoGreen-aterian. Tai näin luulin. Niissä kaikissa muissa on pastat, riisit tai potut messissä, mut ei. Ei tässä bolognesessä, kun se on vaan pelkkä bolognese-kastike saman näköisessä paketissa kuin ne muutkin. Lukeehan se siinä isolla, mutta ymmärrä siitä nyt sit.

Eli kai minä ärsytän itseäni.
martina

Posts: 1,875

#4857 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
yli pihi ja itsekäs pikkuveli! *toktok*
Elmiira

Posts: 1,446

#4858 • • Elmiira
Tää paskan määrä täällä kämpässä. *sars*
Ja joo, se hoituis helposti siivoomalla,
mut vituttaa siivota yksin, kun en kerran yksin
ole sotkenutkaan...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

r0n

Posts: 2,258

#4859 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
-Visa Electron:in varmentamisen kesto.
-Vastatuuli pyöräillessä
-eräs nimeltämainitsematon autokorjaamo

--
6er reihe

kanuuna

Posts: 224

#4860 • • kanuuna
aikuisten ihmisten babysittaaminen

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...