Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,533 views

Freja

Posts: 8,775

#9541 • • Freja Sihteeri
Meinasin repiä hiukseni, kun 7 ihmistä palaveris ja 5 vaan "aktiivisena" meiän pistees, ni yks tyyppi päätti lähtee röökille, vaikka meillä oli rysä, ruuhka-aika, tekemistä, PALJON.

Enää en viittiny vaa kattoo vierestä, vaan mainitsin asiasta palaverissa. Pomo onneks myös sanoi, et palaveriaikaan taukoja EI pidetä.

On se kumma juttu, kuinka täällä kaikki tyypit ei viitsi ajatella kuin itseään ja sen hemmetin kääryleen imemistä silloin kuin HE haluavat.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#9542 • • asdf
Ärrärärärärrär!
Pätkis

Posts: 1,038

#9543 • • Pätkis Pikkis
Aika pahasti etukäteen jo eilisen muistaen, kitkarenkailla jäisellä motarilla luistelu*igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

remotion

Posts: 5,283

#9544 • • remotion nostatus guru
JOO tilasin sitten verkkokaupasta tommoset uniikit kaiuttimet elokuussa, toimitus aika piti olla 3-5vk.

Noh, tänään sitten (3kk myöhässä) sain keltaisellakuljetuksella (olin muuttanut tilauksen noutotilaukseksi kuukaus sitten) kotiovelle paketin. katsoin jo postin lähetysten seurannasta et ei voi olla noin kevyt paketti.
Noh, minulle sitten tuli toisen kaiuttimen yksi elementti, noin neljäsosa siis siitä mitä piti tulla.

Verkkokauppaan kun soittaa niin "emme voi tehdä mitään, täällä ei ole ketään töissä" jos ei oo ketään töissä nii pistäkää sitten pulju kiinni!!!

Netistä kun katsoo ni näkyy et niillä on se lähetys siellä mutta en voi hakea sitä heiltä pois koska "en nyt ehdi katsoa onko sitä"!

VOI VITTU PERKELE SAATANA!! kuolkaa kaikki.
MiMoSa

Posts: 1,664

#9545 • • MiMoSa
Se, et unohdin ostaa kaupasta siideriä!*toktok*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

hallucinogen

Posts: 8,190

#9546 • • hallucinogen Edain

remotion, 14.11.2007 18:48:
VOI VITTU PERKELE SAATANA!! kuolkaa kaikki.


Pitää vähän heittää piikkiä ja myyjänä todeta, että mitäs tilasit verkkokaupasta ;). Moni asiakas päivittelee usein liikkeessä olevia hintoja ja toteaa "verkkokaupassa tää on vaan sen ja sen verran" ja aina totean: "noh me ei ollakkaan verkkokauppa". Verkkokaupasta saa toki halvemmalla mut sitten kun pitäs laittaa jotain huoltoon, tavara on virheellistä, tilausta ei näy eikä kuulu tai tarvitsis neuvoja niin sit ollaankin lirissä. Halvassa hinnassa on aina omat riskinsä.

--
pikku-*possu*

remotion

Posts: 5,283

#9547 • • Edited remotion nostatus guru

hallucinogen, 14.11.2007 19:17:
Pitää vähän heittää piikkiä ja myyjänä todeta, että mitäs tilasit verkkokaupasta ;). Moni asiakas päivittelee usein liikkeessä olevia hintoja ja toteaa "verkkokaupassa tää on vaan sen ja sen verran" ja aina totean: "noh me ei ollakkaan verkkokauppa". Verkkokaupasta saa toki halvemmalla mut sitten kun pitäs laittaa jotain huoltoon, tavara on virheellistä, tilausta ei näy eikä kuulu tai tarvitsis neuvoja niin sit ollaankin lirissä. Halvassa hinnassa on aina omat riskinsä.



Varmasti totta yleensä, mutta tämän tuotteen seuraava lähin myyjä on tanskassa tai hollannissa ja hintaa kertyi 1000+++(kansainvälisesti ajateltuna kuitenkin halpa) .

edit: murhaava EBM paikkaa onneksi sielua, taidampa ruveta duunaa jotain hyvää sapuskaa.
Zeratul

Posts: 1,170

#9548 • • Zeratul Captain miserable
Se et vaik on melkee parin tonnin kone, ja nettiyhteyski vissii 10Mb, nii silti jo pelkkä sivujen selaaminen tuntuu ylitsepääsemättömän raskaalta. Haluu uuden modeemin. N.Y.T Sen jälkee vois hyvin mielin heittää ton vanhan seinään, ehkä viel vähä hellästi taputtaa sitä jollain, esim. kirveellä.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9549 • • Hitchhiker
Nuku vahingossa parin tunnin päiväunet ja toivo saavasi unta heti, kun pistät pääsi tyynyyn. Saamarin vahinko nukahtamiset ja nukahtamisesta illalla ei tule kovin helppoa taaskaan *grr*.
Rubicon

Posts: 550

#9550 • • Edited Rubicon
Kuorman purkaminen + tää keuhkotauti = *sydän*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

domi

Posts: 7,069

#9551 • • domi Työn sankari.

Zeratul, 14.11.2007 20:01:
Se et vaik on melkee parin tonnin kone, ja nettiyhteyski vissii 10Mb, nii silti jo pelkkä sivujen selaaminen tuntuu ylitsepääsemättömän raskaalta. Haluu uuden modeemin. N.Y.T Sen jälkee vois hyvin mielin heittää ton vanhan seinään, ehkä viel vähä hellästi taputtaa sitä jollain, esim. kirveellä.


Mistä päättelet et vika ois modeemissa?
Taskupeikko

Posts: 54

#9553 • • Taskupeikko
Mä en vaan tuu toimeen tietokoneiden kanssa, ja tänään ne kiukuttelee mulle normaalia enemmän. *igor*
Cloud

Posts: 2,162

#9554 • • Edited Cloud Game Freak

hallucinogen, 14.11.2007 19:17:
Pitää vähän heittää piikkiä ja myyjänä todeta, että mitäs tilasit verkkokaupasta ;). Moni asiakas päivittelee usein liikkeessä olevia hintoja ja toteaa "verkkokaupassa tää on vaan sen ja sen verran" ja aina totean: "noh me ei ollakkaan verkkokauppa". Verkkokaupasta saa toki halvemmalla mut sitten kun pitäs laittaa jotain huoltoon, tavara on virheellistä, tilausta ei näy eikä kuulu tai tarvitsis neuvoja niin sit ollaankin lirissä. Halvassa hinnassa on aina omat riskinsä.



Tai sitten tuntee työntekijät siellä niin ei oo edes tuota riskiä =P

"osta viisaammin osta nopeammin. Verkkokauppa.com" lallallallaaa

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Mimir

Posts: 1,366

#9555 • • Mimir Rouva Yninä
Herätyskello päätti olla tänään soimatta, joten ukko myöhästy töistä ja multa meni aamuinen lääkäriaika ohi *eikä* Sen lisäksi, että joudun maksamaan käyttämättömän ajan tietysti, niin uusia aikoja ei tällä hetkellä lainkaan saa. No, onneksi ei olis ollu mikään kiireellinen asiakaan, mutta ottaa silti päähän.

Ärsyttää myös, kun en osaa sairastaa kunnolla, kun tekemättömät asiat stressaa. Pitäis vaan pysyä peiton alla kun saikkua kerran on, niin ehkä joskus paranisikin.

--
[Wings are growing on her.]

KooKie

Posts: 4,338

#9556 • • KooKie aka. Petress Pan
Mua ärsyttää välillä duunikavereiden leväperäinen suhtautuminen asiakkaiden ongelmien selvitykseen jne. Siinä, missä mä soittelen puhelut samantien ja pidän träkkiä siitä, mitä tapahtuu ko. asian tiimoilta koko ajan, niin nämä saattavat jättää viikoksikin hautumaan jonkun asian kait odottaen, että se setviytyy itsestään. Eihän se sinällään mun ongelma ole, mutta kyllä mä voin asettua siihen asiakkaan asemaan, kun se odottelee tietoja ja tekoja viikkoja vain, koska jotkut eivät viitsimättömyyttään jaksa vaivautua tekemään töitään.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

jusqu

Posts: 762

#9557 • • jusqu pilipalipilotti
Ärsyttää, kun pitää pihdata/hidastella työnteossa. Suunnittelualan ylemmät toimihenkilöt kun ovat lakossa, niin meidän toimistossa ei ole ketään kuka voisi antaa lisää töitä mulle. Pakko surffata netissä nyt loppupäivä ja säästää huomisellekin jotain *justjoo* Toisaalta.. Ei mulla ole mitään netissä surffailua vastaankaan :P

--
*pupu**piis*

Verottaja

Posts: 1,174

#9558 • • Verottaja no-life / luuviulu
Oli kohtalaisen turha koulureissu.
Puoleksitoista tunniksi paikalle tekemään ei mitään.
Huoh.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

anis

Posts: 2,451

#9559 • • anis
Oma saamattomuus ja laiskuus.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.