14,184 posts, 710 pages, 4,814,230 views
Quakey, 20.10.2008 13:41:
kaukobussien lipunmyyjät >:( on se kivaa tulla lomalta takas kotii ku joku elämäänsä vittuuntunut ämmä tulee heti valittamaan jostain laukuista ja turvavöistä ja "turvallisuus riskeistä" ja "miten tupakansavu voi levitä bussiin jopa 5m etäisyydeltä" :S
MissKoo, 21.10.2008 08:10:
Kielioppivirheet! Ymmärrän kyllä, että itse kullekin tulee välillä kirjoitusvirheitä, mutta täällä klubbarissakin todella moni kirjoittaa koko ajan niin päin honkia, ettei voi kun ihmetellä. Oikein silmiin sattuu eräiden ihmisten kirjoitukset, montakohan kielioppivirhettä on mahdollista saada kahteen lauseeseen.. näköjään aika monta! Ja yhdyssanavirheet, niitä on ihan jatkuvasti! AAAAAAAAArght! *hajoill*
Vampyrella, 22.10.2008 21:02:
---
MissKoo, 21.10.2008 08:10:
Kielioppivirheet! Ymmärrän kyllä, että itse kullekin tulee välillä kirjoitusvirheitä, mutta täällä klubbarissakin todella moni kirjoittaa koko ajan niin päin honkia, ettei voi kun ihmetellä. Oikein silmiin sattuu eräiden ihmisten kirjoitukset, montakohan kielioppivirhettä on mahdollista saada kahteen lauseeseen.. näköjään aika monta! Ja yhdyssanavirheet, niitä on ihan jatkuvasti! AAAAAAAAArght! *hajoill*
---
Nojoo, vaiks ite oon kirjottanut muinoin äikästä ällän, ja tykkäilen äidinkielestä, kirjottamisesta, kielistä yms., niin emmie täällä kyllä jaksa sääntöjä pahemmin noudatella. Se o vähä niiko notta siivooja ei jaksa jatkaa duuniansa omassa himassa.
Mut hei, I can feel your pain, silti! :D
Heli, 22.10.2008 21:34:
no se kun pitäis lukee vaikeaselkosta kirjaa ja oonkin vaan infernetissä!