Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,485 views

Avatar
#11901 • • Muussika Guest

MissKoo, 22.10.2008 21:11:

Ja kelaa, mä en meinannu päästä millään kielioppikokeista läpi kauppaoppilaitoksessa, koska ei vaan kiinnostanut enkä tajunnut. Näin ne osat vaihtuu *nauru* En mäkään tiedä mitään mikä on joku illatiivi tms. mutta silti osaan yhdyssanat ja useasti jopa pilkutkin oikein *pepsodent* Ei tosin aina, heh.



Nii-i, nii-i, osat voipi vaihtua juu. *pepsodent*

Mutta seriously, netti on kyllä hieman vaaraksi äidinkielemme ja oikeinkirjoituksen kannalta, netissä kun tulee usein käytettyä puhekieltä. Nooh, täytyy ainakin itse koittaa huolehtia siitä, ettei äikkä- ja kielipää pääse ruostumaan. Novelleja vois alkaa taas skriivailemaan. :)

Ja tähän topikkiin oma panostukseni:

MUA EI ÄRSYTÄ TÄNÄÄN MIKÄÄN! *PLUR*

Ei edes se, että kohta alkaa siivousproggis. Aion meinaan vetästä bikinit päälle, kuunnella Prodigyä ja siivota sellasella apinanraivolla, että tulee päivän reenit hoidettua siinä samalla. :D
-Kerttu-

Posts: 4,542

#11902 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Vampyrella, 23.10.2008 14:15:


Ei edes se, että kohta alkaa siivousproggis. Aion meinaan vetästä bikinit päälle, kuunnella Prodigyä ja siivota sellasella apinanraivolla, että tulee päivän reenit hoidettua siinä samalla. :D



Eipä oo koskaan tullut mieleen, et bikineissä vois olla hyvä siivota! *nauru* Mut pakkohan sen on toimii; ei tuu kuuma ja ei haittaa jos vähän vesi tai lika roiskuu!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#11903 • • Muussika Guest

Super-Kerttu, 23.10.2008 14:21:

Eipä oo koskaan tullut mieleen, et bikineissä vois olla hyvä siivota! *nauru* Mut pakkohan sen on toimii; ei tuu kuuma ja ei haittaa jos vähän vesi tai lika roiskuu!



Neito tajuaa. *joo*

Toimii! :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#11904 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Vampyrella, 23.10.2008 14:24:
---
Super-Kerttu, 23.10.2008 14:21:

Eipä oo koskaan tullut mieleen, et bikineissä vois olla hyvä siivota! *nauru* Mut pakkohan sen on toimii; ei tuu kuuma ja ei haittaa jos vähän vesi tai lika roiskuu!

---

Neito tajuaa. *joo*

Toimii! :D



Toplessinä pikkuhousut vaan jalassa *piis*

Mut siivoominen ärsyttää mua aina. Ja tällä hetkellä ärsyttää työnteko ja täällä on taas ihan vitun kuuma täällä huoneessa.
Jammm

Posts: 38

#11905 • • Edited Jammm
flunssa. tai no, olisi edes kunnolla flunssaa ja kuumetta siihen päälle. tällästä yskimistä/räkimistä ei jaksa. montakohan pakettia nenäliinoja menny.
ja sitten viime lauantaina tilasin neulat ja kuulokkeet chemicalista, vieläkään ei näy pakettia. viimeksi kesän alussa tilannu chemicalista ja ei silloin näin kauan kestäny pakettien tulossa, muistaakseni. *hmph*
koko kesänä en oikeastaan päässyt soittelemaan lättyjä ja nyt tekisi kovasti mieli, ei vaan kehtaa vanhoilla neuloilla pilata levyjä *blush* kuitenkin huomenna tipahtaa pakettikortti postiluukusta.
ja pitäisi siivota. eilen sain työllä ja vaivalla imuroitua onneksi, jos sitä tänään saisi tiskattua..
toivottavasti olo paranee ja pääsee paremmilla fiiliksilla kuuntelemaan huomenna Club96:seen mufflerin, contourin ja Laoksen settejä.
Kolera

Posts: 4,256

#11906 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tuo tulityökurssin koe. Saatoin feilata kun rupesin kelaa et ei nyt saatana kaikkiin kysymyksiin voi vastata "kyllä/oikein"

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#11907 • • Freja Sihteeri

mayah, 23.10.2008 16:46:
Pistin liikaa chiliä jauhelihaan ja polttaa suuta *grr*



*tirsk*

*hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

noena

Posts: 3,138

#11908 • • noena first breath after coma
Se että mun kone ei toimi ja on totaalisen paskana. Netti toimii just ja just. Enkä osaa korjata ite tätä rojua. Osaan kyllä korjaa kaverin konetta mut en omaani. Hieman ottaa päähän. *toktok*
... Sit seki viel et mulla on puhelimesta akku loppu enkä löydä laturii koska oon siivotessani sujauttanu sen jonnekki hyvään talteen. Pari numeroo mitä tarttisin nyt ni on tallentunu puhelimen muistiin eli vara puhelimesta ei oo mitään hyötyy *igor*
.... Ainii, ja pinsetit on kateissa ja punkku loppuu kohta. Tänään ei oo selvästikkään mun päivä.
Alkaa jopa hieman naurattaa tää koko meininki, itse ironia alkaa pikkuhiljaa puskemaan vitutuksen päälle *lmao*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Takyon

Posts: 2,945

#11909 • • Takyon Möwkö

mayah, 23.10.2008 16:46:
Pistin liikaa chiliä jauhelihaan ja polttaa suuta *grr*



Se tekee vain hyvää :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

aiccu

Posts: 155

#11910 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
se että tänään on joku känkkäränkkä päivä ja äksyilen oikeestaan ilman mitään hyvää syytä...ja sellaselle ihmiselle, joka vähiten sitä äksyilyä ansaitsee osakseen...

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Avatar
#11912 • • gnomex Guest
organisaatio *dissaa*
Late

Posts: 3,441

#11913 • • Late team Lasse
Sen kerran kun olisin ottanut pari kuvaa ei kameraan ollut pattereita. *igor*
%

Posts: 568

#11914 • • %

Annakins, 23.10.2008 20:40:
---
mayah, 23.10.2008 16:46:
Pistin liikaa chiliä jauhelihaan ja polttaa suuta *grr*

---


Haha :D


Chiliä ei voi koskaan olla liikaa. *sydän*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Lauruska

Posts: 821

#11915 • • Lauruska nihkee
olla masukipuisena duunissa :(
crissy

Posts: 1,958

#11916 • • crissy
meidän talon 1. kerroksessa asuu nuorpari. Tää nuorimies jättää AAAINAAA sen autonsa tohon rapun eteen! se saattaa olla siinä 30-1,5h!! Se saatana ei oo mikää parkkipaikka!!

ku ne tulee kaupasta niin ne ajaa siihen eteen ja kantaa kauppakassit sisälle, ja kun se jäpikkä tulee himaan niin ajaa AINA sen saatanan koslansa siihen rapun eteen. Taitaapi olla nii ettei se auto pahemmin omassa parkkiruudussa viihdy kuin yöt.

Mahtaa se oikeesti olla nii helvetin vaikeeta kävellä siit kivenheiton päästä ovelle. Ai nii säästää siin varmaa sellasen 30 askelta.

Sitten ku itellä olis tarve päästä rapun eteen ( paljon kantamuksia ) niin ei toivoakaan! Tänään oli hyvä esimerkki.. mulla oli syöttötuoli, kauppakassi, tarhareppu, oma kassi + uus moppisetti, niin taas oli onnekkaasti musta kosla siin rapun edes.
hemuz

Posts: 2,178

#11917 • • hemuz kätevä emäntä

crissy, 24.10.2008 17:13:
meidän talon 1. kerroksessa asuu nuorpari. Tää nuorimies jättää AAAINAAA sen autonsa tohon rapun eteen! se saattaa olla siinä 30-1,5h!! Se saatana ei oo mikää parkkipaikka!!

ku ne tulee kaupasta niin ne ajaa siihen eteen ja kantaa kauppakassit sisälle, ja kun se jäpikkä tulee himaan niin ajaa AINA sen saatanan koslansa siihen rapun eteen. Taitaapi olla nii ettei se auto pahemmin omassa parkkiruudussa viihdy kuin yöt.

Mahtaa se oikeesti olla nii helvetin vaikeeta kävellä siit kivenheiton päästä ovelle. Ai nii säästää siin varmaa sellasen 30 askelta.

Sitten ku itellä olis tarve päästä rapun eteen ( paljon kantamuksia ) niin ei toivoakaan! Tänään oli hyvä esimerkki.. mulla oli syöttötuoli, kauppakassi, tarhareppu, oma kassi + uus moppisetti, niin taas oli onnekkaasti musta kosla siin rapun edes.



No sit voitki nauraa paskasesti jos ne tarttis vaikka ambulanssia, mut ei mahukkaan tulemaan!
No ei. Välil kans ärsyttää, ku piha on mikäkin toriparkki *piis*
Takyon

Posts: 2,945

#11918 • • Takyon Möwkö

crissy, 24.10.2008 17:13:
meidän talon 1. kerroksessa asuu nuorpari. Tää nuorimies jättää AAAINAAA sen autonsa tohon rapun eteen! se saattaa olla siinä 30-1,5h!! Se saatana ei oo mikää parkkipaikka!!

ku ne tulee kaupasta niin ne ajaa siihen eteen ja kantaa kauppakassit sisälle, ja kun se jäpikkä tulee himaan niin ajaa AINA sen saatanan koslansa siihen rapun eteen. Taitaapi olla nii ettei se auto pahemmin omassa parkkiruudussa viihdy kuin yöt.

Mahtaa se oikeesti olla nii helvetin vaikeeta kävellä siit kivenheiton päästä ovelle. Ai nii säästää siin varmaa sellasen 30 askelta.

Sitten ku itellä olis tarve päästä rapun eteen ( paljon kantamuksia ) niin ei toivoakaan! Tänään oli hyvä esimerkki.. mulla oli syöttötuoli, kauppakassi, tarhareppu, oma kassi + uus moppisetti, niin taas oli onnekkaasti musta kosla siin rapun edes.



Ei muuta kuin kiukkuista viestiä tuulilasiin, tai vielä parempi olis mennä raivoomaan suoraan sille jampalle. Ja nyt kun muistais vielä urlia kun oli sellasia mikkihiirilappuja just tollasia varten *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11919 • • Edited Hitchhiker
Se että tämä tietokone ei oikein enään pärjää nykyisissä peleissä ja tuo alkaa olemaan jo vähän "vanhakin" (tietokoneen nykyisen elinkaaren mukaan).
crissy

Posts: 1,958

#11920 • • crissy

Takyon, 24.10.2008 17:34:
---
crissy, 24.10.2008 17:13:
meidän talon 1. kerroksessa asuu nuorpari. Tää nuorimies jättää AAAINAAA sen autonsa tohon rapun eteen! se saattaa olla siinä 30-1,5h!! Se saatana ei oo mikää parkkipaikka!!



Ja nyt kun muistais vielä urlia kun oli sellasia mikkihiirilappuja just tollasia varten *nauru*




koita muistella!