Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,636,525 views

yertle

Posts: 421

#13061 • • yertle

Replying to Mikä ärsyttää?:

noemi, 9.9.2009 18:05:
---
yertle, 4.9.2009 21:08:
Farkkujen ostaminen! Ostin viis vuotta sitte viimeks farkut. Hyvät oli, haluun samanlaiset taas. Mutta missään ei muka myydä LEVIKSIÄ!? MITÄ!

---


Aaargh mikään ei oo NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ ku farkkujen ettiminen..ihan sama minkä kokonen on, housut on AINA väärän kokosia* :C

*ja jos jotenkin maagisesti onnistuu löytämään sopivat ja vielä kivan näköset, ne maksaa vähintään 50 euroa enemmän ku muut kokeillut pöksyt...



Vaan minä tyttöpäs löysin kivat ekasta liikkeestä minne menin, ja viel 50% alessa! SUCCESS!
kinderi

Posts: 1,783

#13062 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Se, että mulla on olkkari täynnä leluja. 2 isoa laatikollista levitettynä, osa tungettu hauskasti sohvan alle. Samassa sekasorrossa on läjä kirjoja, levällään. Osasta puuttuu sivuja. Pari polkuautoa ja "ostoskärry". Pari pientä nojatuolia. Muutama karvanen tyyny. Repsottavat verhot.
Nämä siis olkkariin kuuluvien lisäksi.

Ja MINÄ joudun ne siivoomaan, koska ärsyttää kun ne on tossa levällään, enkä jaksa odottaa aamuun että saan sotkijat "auttamaan".

Ärsyttää kun en ole kieltänyt tuomasta lelulaatikoita pois makkarista. Oma vika, senkn possu *possu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Takyon

Posts: 2,945

#13063 • • Takyon Möwkö
Tää *tun hikka joka on vaivannu jo keskipäivästä asti ja alkaa tehdä jo aika pirun kipeetä kohta *toktok*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

mariq

Posts: 2,154

#13064 • • Edited mariq
Inhottava itikka (tmv) valvotti mua koko yön *poks* puremia tuli yhteensä vaan neljä, mut ne on *keleen kipottavia ja nyt oon ihan muotopuoli, kun yks raivokas puraisu/imaisu osu silmäkumaan ja nyt on koko silmän seutu nätisti turvoksissa ja punanen *dissaa* Plus et sain nukuttua varmaan noin 2,5 tuntia, sopivissa keskimäärin kolmen vartin pätkissä *jiihaa* *uuh*

Meninkö just eilen hehkuttamaan kuinka syksy on sitten ihanaa? *nauru* Viileellähän ne *keleen ötökät tuppaa sisälle sitten.. *hmph*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

m1kk3

Posts: 5,560

#13065 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to Mikä ärsyttää?:

mikke, 9.9.2009 12:02:
toi perkeleen yläkerran remontti. Vittu kaks kuukautta joku aivokääpiö rempannu, eiks se ny perkele vois alkaa olemaan pikkuhiljaa jo valmis *toktok* Ja nyt viimeset kaks päivää aamusta iltaan saa kuunnella ihan vitun kovaa vasaralla tms. paukuttamista voi saatana *senkin*


ja paukutus senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuuuu......
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGH VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUSAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAANAAAAAAAAAAAAAAAAA

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

AcidR

Posts: 521

#13067 • • AcidR Serine (Distortion)
Toimitusjohtaja
...
...
...
...

ffffuuuuuuu.jpg
peikkolapsi

Posts: 1,180

#13068 • • peikkolapsi miisa the maskotti
myymälävarkaat voi nyt perkele

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

peikkolapsi

Posts: 1,180

#13070 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to Mikä ärsyttää?:

Minnalilla, 12.9.2009 20:47:
---
peikkolapsi, 12.9.2009 20:34:
myymälävarkaat voi nyt perkele

---



Mittäääää on hävinnyy



täl viikon vitusti kaikkee
tänäänki vaik oltiin 5 m pääs ovest koko ajan

pitävät meit ihan pelleinä
tiistaina jopa nähtiin itse varas
mut kaippa joku porukka, koska se sama heppu ei käyny tänään... mut sama hylly tyhjenee...

tänään vein siit toimistoon kaikki :p
se on loppu nyt
korpee

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

ValaX

Posts: 3,891

#13071 • • ValaX
Taloudellinen tilanne*toktok*

Ei taida kyllä ihan heti parantua. Seuraavat puol vuotta työharjottelua ja sen jälkeen n.2 vuotta opiskelua jos tulen valituksi.
turquoise

Posts: 732

#13072 • • turquoise e-ra2co
Mua ärsyttää tosin usein jotku sanat, lähinnä ihmisten jollekin konkreettiselle antamat nimet. Esimerkiksi jotkut sukunimet, jotka loppuvat -inen esim. Tietäväinen (sori jos täällä on joku sen niminen!). Koulussa meidän pitäis käyttää netissä jotain semmosta ohjelmaa ku "Moodle", en oo jaksanut avatakaan kun se nimi on jo niin saatanan ärsyttävä. Jotkut talon-/ravintoloiden nimet ärsyttävät, esim. Ravintola Alma, Baari Tiikerihai (jonka nimen muuten muistan vahingossa aina väärin, jostain syystä aina sanon sitä Biisikärpäseksi). On näitä muitakin, mutta en nyt heti muista. On mullaki vaivat *eikä*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ValaX

Posts: 3,891

#13073 • • ValaX
Mind mapin teko
Amuck

Posts: 2,396

#13074 • • Amuck dub-i-dub

Replying to Mikä ärsyttää?:

sativa, 18.9.2009 23:28:
Baari Tiikerihai


Tiikerihai on työpaikkaa vastapäätä, ikkunasta näkee, arvaapa montako kertaa viime viikollakin soi päässä OOOOO JULMA TIIKERIHAI, ja arvaapa ärsyttääkö se. :D

Noniin, taas lähti, VAAAANIIIVA TIIKERIHAI

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Laskeuma

Posts: 240

#13075 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
H1N1 :E pygee oleen paska olo SAATANA!

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Jutu

Posts: 3,054

#13077 • • Edited Jutu Blondi
Saaatanan vatipää joka ei tiennyt haluaako se sinne saatanan Rammsteinin keikalle vittu 4 vai 6 lippua ja mitä vittua sekin jahkas, että ottaako se ne viereiset paikat vai ei. Voi vittujen kevät sanon minä, se on ihan sama mistä ne liput saa kunhan se saa sieltä saatanan lippupalvelusta prkl. Olen varma, että jos tämä edellä mainittu kaveri ei olis käyttänyt sitä aikaa siihen vitunmoisene jahkailuun, niin olisin tällä hetkellä yhtä keikkalippua rikkaampi. Noh, kiitos taas tästäkin saatanan mulkvisti. Oikeesti, jos on ostamassa lippuja niin se olis tosi kiva jos tietäis etukäteen eikä tosiaan mee sinne saatanan luukulle jahkailee niin että menee monen muun mahikset sivusuun. Saatana ja jonossa oli 3 ihmistä. Prkl.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Amma

Posts: 2,383

#13078 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
RTK-huoltopalvelu. Tiedä pitäskö tässä itkeä vai nauraa.

Syksy tuli, lehdet lähtee puista, joita pihalta löytyy toistakymmentä. Viime syksynä tämä ah niin ihana huoltoyhtiö ei saanut kerättyä lehtiä pihalta ennen kuin joskus tammikuussa, kun puut olivat tiputtaneet kaikki lehtensä ja lehdet maanneet pitkin pihaa joitakin kuukausia. Liekö siitä tullut sanomista, niin nyt on sitten vedetty taas homma äärimmilleen toiseen päähän. Jo toista kertaa tällä vk:lla kundi ajelee pitkin nurmikoita jollain halvatun lehtienkeräämiskoneella (onneks ei sentään käytä lehtipuhallinta.. *puutakoputtel*). Aikookohan ne jatkaa samaan tahtiin niin kauan, että kaikki lehdet ovat tippuneet puista?

Jos talvella sattuu satamaan lunta, tullaan kinoksia auraamaan joskus 2 päivän päästä (ellei lumi ole siihen mennessä jo sulanut) ja auraaminen tehdään pelkillä ajettavilla koneilla, vaikka moni kohta pihassa ja rapuissa vaatisi myös kolaa, lapiota tai luutaa. Ei vaan pystytä nostamaan takapuolta ulos sieltä koneen ohjaamosta. Ja taas on mummot, papat ja Amma lonkat palasina pyllyllään pitkin pihaa.

Keväällä hiekoituksen korjaaminen asfaltilta onkin sitten ihan oma juttunsa. Hiekkojen hyvä keräämisajankohtahan on siinä touko-kesäkuun vaihteessa. Ensin surruutellaan lakaisukoneilla ja sitten 3 äijää kattoo vierestä kun yks jätkä lappaa hiekkaa lapiolla johonkin pienelle lavalle.

*nyyh* *nauru* *pökr*

--
*etsiskel*

Takyon

Posts: 2,945

#13079 • • Takyon Möwkö
Mummot ja papat jotka ei osaa juoda muutamaa lasillista vettä päivittäin ja sit pitää maiskutella koko se matka minkä ovat mun kyydissä. On niinku aivan pirun niljakas ääni mitä päästelevät n. viiden sekunnin välein *sars*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Hansu

Posts: 481

#13080 • • Hansu
Ai että mun verenpaine pomppaa uusiin korkeuksiin joka ikinen kerta kun kuulen sen aivan saatanan vajaan Lauri Tähkän rääkyvän yksinkertaisia biisejään ja apukoulusanoituksiaan joka vitun tuutista.