Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,345 views

Minnalilla

Posts: 418

#13021 • • Minnalilla

Replying to Mikä ärsyttää?:

Wolverine, 19.8.2009 17:14:

---

Missä fantasiamaailmassa sä asut? Köyhät ja kateelliset suomalaiset eivät todellakaan iloitse kenenkään muun menestyksestä, vittuillaan ja kerrotaan miten oot hylänny kaikki frendis ku oot alkanu seurustelemaan vaikka todellisuudessa näet niitä ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Sitten kun/jos menee poikki niin he säälivät sinua (sinun edessäsi) mutta salaa he olevat onnellisia siitä että sinunkin elämäsi menee alamäkeä eikä heidän oma säälittävä elämänsä tunnu sillä hetkellä niin paskalta.



Mä tosiaankin taidan elää jossain fantasiamaailmassa... Perseestä tommonen touhu *eiei*
No, toivottavasti jotkut sentää osaa iloitakin, eikä vaan vittuilla *hymy* ehkä mulla on sittenkin muutama kaveri vielä..

--
tilulileii!

Slim_Jim

Posts: 573

#13022 • • Edited Slim_Jim
Kiinnostaa ihan KYMPILLÄ istua duunissa, *ttu *grr*

SAATANAAAAA TAPAN ITTEN!

Lisäksi tietokone paskana ja SAMOIN kännykkä paskana.
Siihen meni tämän kuun rahat sitten.

ninjaeditz:
Känny paskana -> ei herätyskelloa.
Heräsin tänään klo4 aikaan ja päättelin että turha jatkaa nukkumista sillä kuitenkin herää vasta puolenpäivän aikaan ja myöhästyy duunista se 4 tuntia...

Noh, tänään on nimipäivät ja työkaverit olivat ostaneet herätyskellon lahjaksi ^^
Edes jotain positiivista.
turquoise

Posts: 732

#13023 • • turquoise e-ra2co
On nii tylsää, että listataan nyt tähän juttuja jotka on viime aikoina ärsyttänyt.

- Ihmiset, jotka kävelet kaksistaan/kolmistaan leveetä ja valtaavat koko kadun / seisoskelevat julkisissa tiloissa todella huonossa paikassa tukkien esim. ovensuun.

- Ihmiset, jotka puhuvat kovaan ääneen esim. lääkäriaseman vastaanotolla tai kirjastossa. Niin ärsyttävää kuunneltavaa.

- Naapurit, jotka eivät moikkaa TAKAISIN.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

inspector

Posts: 209

#13024 • • inspector gadget

Replying to Mikä ärsyttää?:

sativa, 20.8.2009 15:41:
- Naapurit, jotka eivät moikkaa TAKAISIN.



Joo tää on kyl. Samaa esiintyy myös työpaikoilla. No ite ainakin moikkalen sit kahta kauheemmin just näille henkilöille :D

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

soile

Posts: 138

#13025 • • soile

Replying to Mikä ärsyttää?:

sativa, 20.8.2009 15:41:
- Ihmiset, jotka kävelet kaksistaan/kolmistaan leveetä ja valtaavat koko kadun / seisoskelevat julkisissa tiloissa todella huonossa paikassa tukkien esim. ovensuun.



Ja mikä niis liukuportais on, että kun hyppää sieltä kyydistä pois niin pitää jäädä siihen tientukkeeks kaivelemaan laukkua tai muuten vaan toljottamaan. AAA.
wiwi

Posts: 1,575

#13026 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Mikä ärsyttää?:

Wolverine, 19.8.2009 17:14:
---
Minnalilla, 10.8.2009 23:33:
Se kun huomaakin ihmisistä uusia asioita, huonoja asioita. Se kun huomaa et joku ketä on luullut ystäväksi ei taida ihan sitä ollakkaan... Mun mielestä ystävien pitäis iloita seurustelusta eikä ns. vittuilla siitä. vai? *ding**whaat* yms...

---

Missä fantasiamaailmassa sä asut? Köyhät ja kateelliset suomalaiset eivät todellakaan iloitse kenenkään muun menestyksestä...


Ööö...ehkä sä vaan hengaat vääränlaisten ihmisten kanssa? Mulla on todella hyviä, rakkaita ystäviä, jotka olen tuntenut vuosia ja joiden kanssa on koettu yhtä sun toista. Oon alkanut seurustelemaan kuten moni muukin meistä, osa on päässyt opiskelemaan, osa ei, jotkut on työttömänä, toisilla ei muuten vain mene hyvin (niin kuin ei kellään voi aina mennä). Välillä nähdään enemmän ja välillä vähemmän, elämäntilanteet muuttuu.

Mä oon varmaan meistä se, jolla jollain mittapuulla on mennyt viime vuosina asiat eniten putkeen. Ikinä en ole kuitenkaan kokenut kateutta ystäviltäni, päinvastoin. Samoin oon enemmän kuin iloinen siitä miten olen nähnyt ystävieni elämien muuttuvan parempaan suuntaan. Kyllä tärkeiden ihmisten puolesta voi ja kuuluu olla onnellinen vaikka joskus tuntuis siltä että "miks tolla aina kaikki natsaa kun mulla ei". Muutoin voi kysyä itseltään, että merkitseekö se ihminen oikeasti mitään. Tietenkin kateuden tunteita kokee jokainen, niitä vaan täytyy osata käsitellä eikä naamioida joksikin muuksi.

Ai niin, me ollaan kai niitä joita ympäristö nimittää hipeiksi. Että ehkä mä vaan kirjoittelen täältä oman vaaleanpunaisen pilveni päältä. *plur*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lerna

Posts: 320

#13027 • • Lerna
mä en vaan keksi mikä tuossa kitara-vahvistimessa on oikeen vikana. Aina kerkeää soitella n. 10min jonka jälkeen ääni häviää, tulee hetken päästä takaisin, häviää jne. *toktok*
Bio

Posts: 4,429

#13028 • • Bio The Bullies / Pinky
Tommi Evilä.
Avatar
#13030 • • Edited astaroth Guest
havahtuminen siihen, etten löydä tästä asunnosta pientä usb-piuhaa
kanttis

Posts: 4

#13031 • • kanttis
Ei mitään toivoa nukkumisesta, no, thats the price.
Yksinäistä valvoa yksin.
turquoise

Posts: 732

#13032 • • turquoise e-ra2co

Replying to Mikä ärsyttää?:

Bio, 21.8.2009 09:51:
---
Bio, 20.8.2009 21:34:
Tommi Evilä.

---


Ei vittu http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/yleisurheilu/1722064

Vitun liuhuletti on niin kovista. Olis sit perkele lyöny. Mitä vittuu tollast lähettää mihinkään kilpailuihin ku joskus hypänny vähän paremmin. Ei oo muuta ku huono häviäjä. Nyt sit parutaan ku kovisteltiin. Turha siin enää perua sanomisia ku on paskat housuis jo.



Mua lähinnä nauratti toi juttu.

Tää kans pisti silmään: "Evilän kasetti hajosi, kun Ylen toimittaja Juusela haastatteli häntä pian karsinnan jälkeen." Kasetti hajosi? Ihme vertauskuva *ding*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Freja

Posts: 8,775

#13033 • • Freja Sihteeri
Duunien jatkumisen epävarmuus. Jos tulee kenkää niin se annetaan 1.9, ja tässä on näköjään hemmetin vähän aikaa heidänkään ilmoittaa että jatkuuko ne vai ei (ensin piti ilmoittaa asiasta 15.8, OHO SE PÄIVÄ MENI JO). Mua vituttaa ihan saatanasti, enkä todellakaan ole ainoa.
Tällasta saatanan pimitystä ollut jo tarpeeks, ensin pimittivät YT-neuvotteluiden tulosta viimeseen asti, sit tiputtivat toisen pommin ja täs ollaa sitä si venailtu heinäkuusta lähtien et miten käy.

Vittu et vituttaa, ja ihan saatanasti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aiccu

Posts: 155

#13035 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
loman loppuminen...jos ottais päälomaa seuraavaksi kuukaudeksi..

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Takyon

Posts: 2,945

#13036 • • Takyon Möwkö

Replying to Mikä ärsyttää?:

Freja, 26.8.2009 11:25:
Duunien jatkumisen epävarmuus. Jos tulee kenkää niin se annetaan 1.9, ja tässä on näköjään hemmetin vähän aikaa heidänkään ilmoittaa että jatkuuko ne vai ei (ensin piti ilmoittaa asiasta 15.8, OHO SE PÄIVÄ MENI JO). Mua vituttaa ihan saatanasti, enkä todellakaan ole ainoa.
Tällasta saatanan pimitystä ollut jo tarpeeks, ensin pimittivät YT-neuvotteluiden tulosta viimeseen asti, sit tiputtivat toisen pommin ja täs ollaa sitä si venailtu heinäkuusta lähtien et miten käy.

Vittu et vituttaa, ja ihan saatanasti.



Ellen ihan väärin muista niin työnantajan täytyy ilmoittaa työsuhteen päättymisestä 1kk aiemmin, mut saatto olla et se on vaan 2 viikkoa. Mut eihän tuossa täyty edes viikko enää joten voit haistattaa vitut jos tulevat häätämään. TES eteen ja tutkimaan, sieltä ne löytyy.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,775

#13037 • • Freja Sihteeri

Replying to Mikä ärsyttää?:

Takyon, 26.8.2009 12:09:
Ellen ihan väärin muista niin työnantajan täytyy ilmoittaa työsuhteen päättymisestä 1kk aiemmin, mut saatto olla et se on vaan 2 viikkoa. Mut eihän tuossa täyty edes viikko enää joten voit haistattaa vitut jos tulevat häätämään. TES eteen ja tutkimaan, sieltä ne löytyy.



Yritän selittää lyhyesti :)

Meillä oli siis sellai, et firma kelle tehään töitä, kilpailutti toiminnan meiän osalta, ja meille ilmotettiin tästä heinäkuussa sanoen et joko tulee kenkää tai si ei. Kilpailutus piti olla selvillä elokuun puoles välis, ja meille piti siitä ilmoittaa heti et miten kävi. Tätä ei tiedetä vieläkään. Työt loppuu 1.10 tai sit ei, kukaan ei tiiä. Oli sanottu et ilmotetaan asap eikä sillee et annetaan samal lappu kouraan jne mut siltä näyttää että se menee just siihen.

Oon ihan vitun kypsä tähän touhuun. Tosi paljon nappaa varmaan tehä töitä viimenen kuukausi sit, jos tulee kenkää? Wuhuu.

*igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Takyon

Posts: 2,945

#13038 • • Takyon Möwkö
"Asiakaspalvelijamme ovat edelleen varattuja" 20 sek välein.. Noin 50 kertaa tullu jo *grr*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Jone

Posts: 8,258

#13039 • • Jone Archibald Haddock
Amazon.

Koita tässä nyt sitten tilata kirjaa kun palvelu väittää jatkuvasti postinumeroani vääräksi. Sit kun kyseessä on vieläpä kirja, jonka ihka oikeasti haluaisin ja jota on tehty vaan pieni painos niin.... kyllä ärsyttää.
Avatar
#13040 • • Muussika Guest
AI SSSAAAAATANAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pakko päästää höyryjä tätä kautta ulos, kun ei voi huutaakaan ku suuta ei pygee aukasemaan. :D Ts. eipä ollutkaan yhtä helppo operaatio enää tämä toka kerta, kun viisureita kiskottiin irti. Alkaa jo nyt sattumaan perkuleesti, vaikka puudutus ei ole vielä kunnolla lakannut - aluksihan sitä ei ollut tarpeeksikaan. Mä kun luulin, että selviäis ilman leikkailuja ja porailuja ja tikkailuja. Kuuntelin ihan väärää musaakin operaation aikana, liian rauhallista, ei toiminu!

ÖNÖNÖNÖNÖNÖNÖNÖNÖN! Ei kunnon ruokaa pitkään aikaan, eikä urheilua! Angst! :D

Ehkä tää adrenaliinivyöry kohta tästä tasaantuu ja tajuan olevani yhä hengissä. :D Mä kammoan tämmösiä juttuja aikast mukavasti. Pitäis aina muistaa, että pessimisti ei pety, ja varautua pahimpaan!

*nauru*